Ik weet het nietquote:
Als ze niet was neergeknald, was ze niet op deze manier overleden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap waarom ze het zo brengen, maar het is wel wat ver gezocht hoor
Okequote:Bosje - vriend - morgen jarig
Bordjes mogen niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hier ligt CherryLips, tussen de plantjes."
Houten plankje met je naam erin gegraveerd. Hier in ieder geval.quote:
Staat dan ook gekerfd in de boom ernaast.quote:
O ja zo'n houten schijf. Maar die vergaat na een paar jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Houten plankje met je naam erin gegraveerd. Hier in ieder geval.
Hier las ik laatst ook een topic over. 🤔quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
Vorige week wat van die gele stickers bij de planten gestoken en heb al bijna geen vliegjes meer
Alleen maar mooi imo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja zo'n houten schijf. Maar die vergaat na een paar jaar.
hij is afquote:
quote:
Het heeft meteen effect.quote:
Zie mezelf al lopen met een soort gps tracker.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen maar mooi imo.Je krijgt toch de coördinaten van het graf, dus mensen die op bezoek willen komen, kunnen je alsnog terugvinden.
M'n oom heeft zo'n graf, ik vind het wel een mooi idee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen maar mooi imo.Je krijgt toch de coördinaten van het graf, dus mensen die op bezoek willen komen, kunnen je alsnog terugvinden.
gezelligquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen komt een vriendin op bezoek
omdat ze na 25 jaar nog steeds leefde, weliswaar gehandicapt, maar ze leefde nog steeds.quote:
Cursed geocaching.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
mooi voor mensen zonder richting gevoel..quote:
dat kan je niet met zekerheid zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze niet was neergeknald, was ze niet op deze manier overleden.
M'n hardloop- en wandelrondjes gaan vaak over zo'n begraafplaats, vandaar dat ik weet dat 'ie er is.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oom heeft zo'n graf, ik vind het wel een mooi idee.
Okquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan je niet met zekerheid zeggen
ik vind het onzinnig het zo te melden, pure clickbait
de Ducky van die staat zegt dat blijkbaar wel. en het schijnt dat die lijkschouwers daar wel voor geleerd hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Die hier in Ede ligt al volquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n hardloop- en wandelrondjes gaan vaak over zo'n begraafplaats, vandaar dat ik weet dat 'ie er is.
Nou ja niet mee eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Meh.quote:
quote:
quote:Hochhalter overleed vorige maand aan sepsis, een heftige ontsteking in reactie op doorligklachten die ze door haar letsel had opgelopen.
Bijgedragen, dus niet veroorzaakt, maar het zal niet hebben geholpen. Die doorligklachten had ze niet gehad als ze die dag niet was neergeschoten.quote:de patholoog concludeert nu dat de verwondingen die ze destijds opliep hebben bijgedragen aan haar dood.
M'n ouders hebben ook niks geregeld. Vind ik eigenlijk wel een beetje klote, dan ben je al over de zeik en moet je die mensen ook nog ergens neerleggen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh.
Ook waarom ik dit liever gewoon geregeld heb, deze is nu denk ik 4 jaar oud en nu hébben ze nog plek. Zou jammer zijn als 'ie vol blijkt wanneer we er eens aan denken.
Snel nog ff naar de sportschool zodat ik kan flexen met mijn spierballen volgende week.quote:
De mijne willen sowieso de oven in, dus dat maakt het al íets makkelijker. Kunnen ze in ieder geval nog in opslag tot er een definitief plan komt.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n ouders hebben ook niks geregeld. Vind ik eigenlijk wel een beetje klote, dan ben je al over de zeik en moet je die mensen ook nog ergens neerleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |