Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:23 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die management&leiderschap boekjes lezen mogen wat mij betreft een stevige lassakoorts krijgen.
Omringd door idioten lezen en dan van die testen gaan toepassen. Vervolgens vraagt nooit iemand zich af op welke wetenschappelijke drijfzand al die kneiter dure persoonlijkheidstesten zijn gebasseerd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:23 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die management&leiderschap boekjes lezen mogen wat mij betreft een stevige lassakoorts krijgen.
NWS is gewoon een soort stormfront meets joop.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef tong80 het volgende:
Net 4 op een rij qua topics bovenaan in het belangrijkste forum.
Nieuws & Achtergronden
Klopt, ik probeer het tegenwicht te zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
NWS is gewoon een soort stormfront meets joop.
Gun die man nou even zijn succesje.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
NWS is gewoon een soort stormfront meets joop.
Jezus christus te paard. Wat een beest ben je soms toch.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:47 schreef tong80 het volgende:
Net 4 op een rij qua topics bovenaan in het belangrijkste forum.
Nieuws & Achtergronden
Nou ik ga je zeggen dat ik echt met een enorm kutgevoel het weekend in ga nu dat mag je best wetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:45 schreef KingRoland het volgende:
Toch wel een smetje op dit weekend. Stay strong Tong
Ja dit had ik van hem niet verwacht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:44 schreef GGMM het volgende:
Ach, Tong
Het het ging zo goed de laatste tijd
Ik vind het wel zielig voor hem, gisteren postte hij wel leuk mee in het EL topicquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FOK! moet het dit weekend doen met een B-opstelling.
@KingRoland Ben jij al naar Mickey 17 geweest?quote:Mickey 17 is een Amerikaans-Zuid-Koreaans-Britse komische sciencefictionfilm
R&P / Ruzie met beste vriendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland je bericht met de mention is verwijderd, wat stond er
oh ga dat allemaal niet lezenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
R&P / Ruzie met beste vriend
Dat je dit niet bij mij moest flikken zei ik
Broodje Ribster.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Avgquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Nee, ga misschien morgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:47 schreef Caland het volgende:
@:coco ben jij al naar Mickey 17 geweest?
Het kan een film zijn die heel kut of goed is dus ik zie de review wel verschijnenquote:
Het gaat niet om het resultaat!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:10 schreef onlogisch het volgende:
Matchday vandaag boys. Uitwedstrijdje op het programma tegen de nummer 6. Onlo jr. staat stijf aan kop met zijn team. 9 uit 3. Vandaag hopelijk 12 uit 4. Ik hou jullie op de hoogte!!
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_Lans
Nee en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:56 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus ben jij al naar Mickey 17 geweest?
Lekker man. Wij mogen zo ook, wedstrijd verplaatst van 15:00 naar 12:15. Lekker zuipen in de kantine met Volendam - Cambuur erop.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:10 schreef onlogisch het volgende:
Matchday vandaag boys. Uitwedstrijdje op het programma tegen de nummer 6. Onlo jr. staat stijf aan kop met zijn team. 9 uit 3. Vandaag hopelijk 12 uit 4. Ik hou jullie op de hoogte!!
@:Lange_Lans
Gefeliciteerd maatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga, lijdend aan verkoudheid en keeltyfus, vanmiddag naar de verjaardag van mijn oma. Ze is gisteren 91 geworden.
Ze zal er blij mee zijn dat jij met die bacillenoverdracht haar het laatste zetje geeftquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga, lijdend aan verkoudheid en keeltyfus, vanmiddag naar de verjaardag van mijn oma. Ze is gisteren 91 geworden.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ga je met je neus in de wind op het terras zitten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik ben vanmiddag in Leiden te vinden!
Die schrikt niet van een griepje, gelukkig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zal er blij mee zijn dat jij met die bacillenoverdracht haar het laatste zetje geeft
Je bent een goed mens
Alvast gecondoleerd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die schrikt niet van een griepje, gelukkig.
Nog wel van Duitsers?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die schrikt niet van een griepje, gelukkig.
Ze groeide op in Rijnsburg, waar de ouders van Eberhard van der Laan een huisartsenpraktijk hadden.quote:
Zeker. Lekker zonnetje erbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga je met je neus in de wind op het terras zitten?
Biefstuk (ook morgen weer) (al op voor vandaag, morgen nog niet)quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Chicken Tonightquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet je altijd zo vroeg om later te kunnen sporten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Biefstuk (ook morgen weer) (al op voor vandaag, morgen nog niet)
In het weekend wel, jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eet je altijd zo vroeg om later te kunnen sporten?
Gele curryquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Van harte gefeliciteerd met je oma makker. Ik meen mij nog te herinneren dat we pics van haar te goed hebbenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eclatantquote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. gisteren vlekkeloos gewonnen. 0-5.
@:Lange_lans
Zou alsnog die kleren wel even wassenquote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. gisteren vlekkeloos gewonnen. 0-5.
@:Lange_lans
Pasta met garnalenquote:Op zondag 16 maart 2025 17:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe bruine bonensoep.
Wanneer is de uitvaart?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat leuk, zie je ook eens een echt voetbalstadionquote:Op zondag 16 maart 2025 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Caland Ik ga donderdag voor het eerst naar De Kuip (lol).
Domme bigquote:Op maandag 17 maart 2025 08:18 schreef vrijgevochten het volgende:
Woordle 1367 X/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
Higler maakt sowieso altijd wel een nerveuze indruk, maar gisteren was dat nog een stukje erger. Beide kanten op verschrikkelijk, want zo'n harde wedstrijd was het eigenlijk helemaal niet.quote:
Gelukkig was Makkelie een nutteloze VAR bij Almere - NAC.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Higler maakt sowieso altijd wel een nerveuze indruk, maar gisteren was dat nog een stukje erger. Beide kanten op verschrikkelijk, want zo'n harde wedstrijd was het eigenlijk helemaal niet.
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen die columns van Willem lezen.quote:
Nederland v Spanjequote:Op maandag 17 maart 2025 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk, zie je ook eens een echt voetbalstadion![]()
Wat is er donderdag te doen?
Oja, interlandaids. Ik hoop voor jou dat de Spanjaarden er een beetje zin in hebbenquote:
Vak R, vrije zitplaatsen.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, interlandaids. Ik hoop voor jou dat de Spanjaarden er een beetje zin in hebben
Welk vak zit je?
Oh niks mis mee. Naast de harde kern en achter het doelquote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vak R, vrije zitplaatsen.
Mijn zus en d'r vriend hebben zo'n speciale voorrangskaart. Zijn ook al bij FRA-NED en BEL-NED geweest.
En ik kom natuurlijk voor de Spanjaardjes. Daar heeft de fam heel slim over nagedacht.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh niks mis mee. Naast de harde kern en achter het doel
cc @:tong80
Pics van je zusquote:Op maandag 17 maart 2025 11:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vak R, vrije zitplaatsen.
Mijn zus en d'r vriend hebben zo'n speciale voorrangskaart. Zijn ook al bij FRA-NED en BEL-NED geweest.
Je bent een enorme proleet, met je alcohol.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:10 schreef RamboDirk het volgende:
Op mijn eerste dag als minister-president wordt de mamibo verplicht voor alle werknemers.
Pikketannusiequote:Op maandag 17 maart 2025 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent een enorme proleet, met je alcohol.
@:Bezsen (rip)
quote:Op maandag 17 maart 2025 10:07 schreef Caland het volgende:
Hoe zou het met Kees Duijst zijn deze ochtend?
Absoluut niet. Ik vind de tegenargumenten van een kinderlijk niveau.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:03 schreef onlogisch het volgende:
Eerwaarde @:Buitendam krijgt het flink te voorduren in het Feyenoordtopic.
Kees Duijst is al jarenlang een waanzinnig leuke rubriek.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hahaha, het is weer eens de tijd van grootheidswaanzin.
Dat willen we allemaalquote:Op maandag 17 maart 2025 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Iets of iemand wil mij in lingerie hebben.
Kan anno 2025 allemaal.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je als je Queers 4 Palestine onder je username zetquote:Op maandag 17 maart 2025 14:29 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Flanerende goden.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
quote:Op maandag 17 maart 2025 17:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand.
Dus jij weet ook niet waar de pekkenbouzenstreet is?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een mening over volwassen mensen die TikTok hebben
Ben je wel goed?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:28 schreef Scrummie het volgende:
I solved today's Redactle (#477) in 58 guesses with an accuracy of 34.48%. Played at https://redactlegame.com/game/redactle2/?daily=1
quote:
Die stond al op het lijstje. Ga ik seer seker kijken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Adolescence 8,5/10 (Netflix)
@:tarado @:fetx @:elan @:scrummie @:ggmm @:caland @:jr-style-93 @:gurneyisbestoke
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
@:tarado @:fetx @:elan @:scrummie @:ggmm @:caland @:jr-style-93 @:gurneyisbestoke
Vanavond maar eens opzettenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Adolescence opent met een huiveringwekkende scène: de dertienjarige Jamie Miller (Owen Cooper) wordt midden in de nacht uit zijn bed gehaald en gearresteerd voor moord. De kleine, tengere jongen plast in zijn pyjamabroek van angst terwijl agenten hem afvoeren. ,,Jullie zitten verkeerd!’’, schreeuwt zijn vader hen na. Hoe heeft het zover kunnen komen?
Het antwoord ontvouwt zich in vier ijzersterke afleveringen. Iedere aflevering is in één stuk gefilmd - er zijn geen verschillende camerastandpunten, geen sprongen in de tijd. Als je bedenkt hoe geniaal en precies de timing moet zijn geweest om iedere aflevering met één camera te kunnen filmen, aan één stuk door, kan je niet anders dan onder de indruk zijn van Adolescence. Maar misschien nog wel indrukwekkender is dat dit technische hoogstandje compleet in dienst staat van de serie. Er zijn geen cuts om je een adempauze te geven, geen ontsnapping uit de beklemmende realiteit van de Millers. De camera registreert, onverbiddelijk en compromisloos, en dwingt de kijker om alles te ondergaan. Alsof de serie wil zeggen: kijk niet weg, dit is de werkelijkheid.
Zeker als vader kan ik me voorstellen dat het nog een extra laag krijgt, voor mij was het voor het eerst sinds tijden dat ik echt even stil was van een serie.quote:
@de_boswachterquote:Samantha de Jong na vermeende seksuele uitbuiting: ‘Ik denk dat ik nooit meer helemaal beter zal worden’
Samantha de Jong, beter bekend als Barbie uit realityserie Oh oh Cherso, denkt dat ze nooit meer helemaal beter zal worden na de vermeende seksuele uitbuiting door een clubje Hagenaars. En zij is niet de enige. ,,Ik slaap elke nacht met pampers om.”
Die waren ze gisteren bij Beau helemaal aan het ophemelen, dacht wellicht hebben ze ervoor betaald gekregen maar er zit dus toch een kern van waarheid in. In het stukje dat ze lieten zien leek de jongen bij het boos worden de kwaliteit van een GTST Onderweg naar morgen Goudkust acteur te hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat haar kringspier niet meer functioneert of omdat ze een plasje laat lopen?
Ik ook (kip)quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Kan je lang wachten hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:13 schreef KingRoland het volgende:
Ik wacht nog op de review van @:ggmm over Snow White voordat ik erheen ga
Bamiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Groente, rijst en eiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Na al dat harde werken heb je dat zeker verdiend.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga iets eerder naar bed vandaag. Welterusten
Zeer verstandig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:01 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga iets eerder naar bed vandaag. Welterusten
God houdt de wake over @KingRoland gelukkig.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na al dat harde werken heb je dat zeker verdiend.
Slaap zacht makker
Dat verwacht ik ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
God houdt de wake over @:KingRoland gelukkig.
Een robbertje vechten, dat staat God oogluikend toe.quote:Op woensdag 19 maart 2025 00:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Het is niet zo dat er verder veel problemen zijn in de wereld waar hij zich mee bezig hoeft te houden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na al dat harde werken heb je dat zeker verdiend.
Slaap zacht makker
Aflevering 3 zojuist gezien.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Die dwergen zien er niet uit. Ik zag gister een item dat echte dwergen woedend zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:47 schreef Caland het volgende:
Overigens ga ik vrijdag ook naar Sneeuwwitje @:ggmm @:maxi-mus @:onlogisch @:coco @:pisces29
Review volgt
Die Roel heeft altijd iets te zeiken.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die dwergen zien er niet uit. Ik zag gister een item dat echte dwergen woedend zijn.
Mijn vriendin is groot Disneyfanquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef GGMM het volgende:
Een volwassen man die naar sneeuwwitje gaat
Daar heb ik nou een mening over
Wel al vijf jaar samen terwijl ze is net 19 is geworden, smeerkees.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vriendin is groot Disneyfan
Niet minderjarig overigens @:OVJ
Beetje hetzelfde soort als die naar Super Mario Bros gaanquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:41 schreef GGMM het volgende:
Een volwassen man die naar sneeuwwitje gaat
Daar heb ik nou een mening over
https://www.ad.nl/film/ze(...)nline-haat~a10d47e9/quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vriendin is groot Disneyfan
Niet minderjarig overigens @:OVJ
SOWquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde soort als die naar Super Mario Bros gaan
Niveautje vroeger waren er helemaal geen negerdwergen?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/film/ze(...)nline-haat~a10d47e9/
Doordrenkt met wokerotzooi. Veel plezier.
@:Zipportal
@:Rambodirk
quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Niveautje vroeger waren er helemaal geen negerdwergen?
quote:‘Niet meer gered door prins die haar stalkt’
De kijker kan zich opmaken voor een stevige moderniseringsslag van de ‘extreem gedateerde’ versie, aldus Zegler in augustus tegen een journalist van tijdschrift Variety. ‘Wij hebben een Sneeuwwitje geschreven die niet meer wordt gered door een prins die haar stalkt. Ze droomt niet van ware liefde, maar over de leider die ze kan worden. De film uit 1937 is overduidelijk verouderd als het aankomt op vrouwen in machtsrollen en de plaats van vrouwen in de maatschappij.’
Dit wordt echt een hele lange zit maat.quote:‘Acteurs met dwerggroei baan ontnomen’
Disney speelde wat dit element van de film betreft een sterk potje paniekvoetval. Eerst was er sprake van ‘magische wezens, gespeeld door gewone mensen’ van alle genders en maten. Toen ook daar commotie over ontstond - ‘zo eer je niet het origineel’ - werden het alsnog dwergen. Dat die uit de computer komen rollen, zorgt eveneens voor verzet. ‘Zo ontneemt je acteurs met dwerggroei de kans op een baan', klinkt het.
,,En zo kan Disney niks meer goed doen", lacht cultuurwetenschapper Dan Hassler-Forest van de Universiteit in Utrecht. ,,Het doet denken aan het Nederlandse debat over Zwarte Piet. ‘Blijf met je poten van ons cultureel erfgoed af', hoor je. Mensen hebben het gevoel dat ‘ons wéér iets wordt afgenomen’. En in het huidige politieke klimaat gaat alles direct op standje 11. Maar willen ouders tegenwoordig echt nog dat hun kinderen opgroeien met het idee dat vrouwen alleen mogen schoonmaken en wachten op een prins? Mijn vermoeden is dat ook anti-woke mensen vinden van niet.”
Waar mensen zich al niet druk over makenquote:Op woensdag 19 maart 2025 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit wordt echt een hele lange zit maat.
Go woke Go Brokequote:Op woensdag 19 maart 2025 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]Niet de nieuwe layout gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop liever een goede tweedehands bij een speciaalzaak dan zo’n budget rammelding bij de decathlonquote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik zit eraan te denken om als ultieme impulsaankoop bij lekker weer een racefiets aan te schaffen via het werk
Moet ik voor tips voor een instapmodel en andere grei naar het guurlinkse WLR? @:gurneyisbestoke @:rellende_rotscholier
Ja ik denk dat een tweedehands niet eens mag inderdaad.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:44 schreef Adames het volgende:
Of gaat het via zo’n fietsplan van je brutoloon en moet het dus nieuw zijn? Dan geen idee.
Al jaren geen fiets meer gekocht. Mijn oude rode ros voldoet prima voor die aantal ritjes voor mij.
Ik ga bij m'n moeder eten, dus ik kom hier op terug. (Dit ga ik vergeten)quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Rijst met groenten en tofuquote:Op woensdag 19 maart 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Iedereen proberen tevreden te stellen en daarmee het voor iedereen helemaal kut maken. Blijf gewoon van die oude films af. De enige die je met die meuj blij maakt zijn @Caland en zijn Disney-vriendin.quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oke Pogacar wannabequote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik zit eraan te denken om als ultieme impulsaankoop bij lekker weer een racefiets aan te schaffen via het werk
Moet ik voor tips voor een instapmodel en andere grei naar het guurlinkse WLR? @:gurneyisbestoke @:rellende_rotscholier
Dus feitelijk gezien mag je niet meer ontspannen zodra je volwassen bent in jouw optiek?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Volwassen mensen die groot Disney fan zijn vertrouw ik niet. Volwassen mensen die op een Switch spelen overigens ook niet. Alleen Haxball is een uitzondering.
wat nou als je Haxball speelt op de switch?quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Volwassen mensen die groot Disney fan zijn vertrouw ik niet. Volwassen mensen die op een Switch spelen overigens ook niet. Alleen Haxball is een uitzondering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knetterleip idd, dat volk.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Vreemde conclusiequote:Op woensdag 19 maart 2025 20:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dus feitelijk gezien mag je niet meer ontspannen zodra je volwassen bent in jouw optiek?
Bestaat nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 21:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat nou als je Haxball speelt op de switch?
Gelukkig hoeft @Lenny_leonard dit niet meer mee te maken, @Pisces29quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:47 schreef 3rr0r het volgende:
Kan gewoon hier. We zijn van alle markten thuis.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
Ga maar weer woordles maken ipv dit gebralquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:29 schreef alpeko het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft @:Lenny_leonard dit niet meer mee te maken, @:Pisces29
Ts begintquote:Op donderdag 20 maart 2025 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Wat brengt de dag?
Werken he. En bij jou?quote:Op donderdag 20 maart 2025 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goedemorgen maat. Wat brengt de dag?
Fijne werkdagquote:
Prima score pik!quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:00 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1370 5/6
⬛🟨⬛⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟨
⬛🟩🟩⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1166 5/6
🟨⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@onlogisch is gewoon een hele attente, zachte jongen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:05 schreef vrijgevochten het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe het gaat met @:onlogisch
Hij is zo aanhankelijk als de pest
Nee dat kan het niet zijnquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:onlogisch is gewoon een hele attente, zachte jongen.
Gadverdamme wat ben jij een burgerlul aan het worden.quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:36 schreef Caland het volgende:
Hij is gestopt met sporten. Afname testosteron.quote:
Disney films, carnaval, roze kerstbomen. Geef die jongen een beetje credit en ruimte om lekker te ontspannen op de fiets.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gadverdamme wat ben jij een burgerlul aan het worden.
In zo'n lycra pakje een rondje lekker fietsen is toch voor boomers met een buikje joh.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Disney films, carnaval, roze kerstbomen. Geef die jongen een beetje credit en ruimte om lekker te ontspannen op de fiets.
@Drizzt_DoUrden in welk broekje zit jij op de fiets?quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In zo'n lycra pakje een rondje lekker fietsen is toch voor boomers met een buikje joh.
Nou nou nouquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat deze post nog géén likes had.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig gaan die Riksja's niet zo hardquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Desastreus debuut voor Patrick Kluivert: Indonesië hard onderuit in Australië
Killersmentaliteit blijft vooralsnog wat achter @:Caland
Boston Dynamics god.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
@:Scrummie
Kluivert heeft het nog niet op de rit.quote:Op donderdag 20 maart 2025 12:44 schreef onlogisch het volgende:
Desastreus debuut voor Patrick Kluivert: Indonesië hard onderuit in Australië
Killersmentaliteit blijft vooralsnog wat achter @:Caland
God zij met u.quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:52 schreef KingRoland het volgende:
@:ggmm hamas dit hamas dat, gaza dit gaza dat, ik word een beetje moe van al die oorlogen. ik wil vrede.
In een hele gewone broekquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:Drizzt_DoUrden in welk broekje zit jij op de fiets?
De Oranje-sfeer is zo koddig en ongemakkelijk. Jammer dat dat stadions vervuilt.quote:Op maandag 17 maart 2025 08:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat leuk, zie je ook eens een echt voetbalstadion
Ik heb het niet gezien maar kwam al die 40+ huismannen uit regio’s als Friesland wel tegen toen ik naar de metro liepquote:Op vrijdag 21 maart 2025 00:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Oranje-sfeer is zo koddig en ongemakkelijk. Jammer dat dat stadions vervuilt.
Spandoekje vooraf was nog wel aardig.
Hij laadt niet bij mij maar ik ben het sowieso eens met je laatste zin.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/BrianWijker/status/1902720498532065341
Alles aan AZ is zo ontzettend zielig.
Artikeltjes aan het eind van het seizoen waar ze gaan berekenen hoe de stand zou zijn geweest zonder arbitrale dwalingen is een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
https://x.com/BrianWijker/status/1902720498532065341
Alles aan AZ is zo ontzettend zielig.
Voor een echte Kuipbeleving zou ik denk ik incognito moeten, maar de vermakelijke wedstrijd hielp ontzettend.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien maar kwam al die 40+ huismannen uit regio’s als Friesland wel tegen toen ik naar de metro liep
Was het wat?
Volgende keer gewoon meekomen naar een echt potje in de Kuip maat, wanneer de trommels verboden zijn en de ‘jalala’s’ enkel komen van een pauperuitvak die maar wat trots zijn dat ze 90 minuten lang de Kuip overstemmen.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voor een echte Kuipbeleving zou ik denk ik incognito moeten, maar de vermakelijke wedstrijd hielp ontzettend.
Je hebt inderdaad meer het gevoel dat je naar een voetbalwedstrijd (De Kuip) gaat, als je naar het stadion loopt en ook werkelijk om het stadion bent. We hebben de auto rond het Albeda College gezet, dus dan heb je even een prima wandelingetje. Maar die Fanzone is gewoon koddig.
We zaten, nee stonden (zitten doe je thuis) precies rond het so called sfeervak. Een trommel, gejalala en "wij zijn oranje" was het repertoire. Dan kijk je natuurlijk ongemakkelijk en cynisch voor je uit. Dat Huijsen-uitfluiten was ook koddig en aandoenlijk.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon meekomen naar een echt potje in de Kuip maat, wanneer de trommels verboden zijn en de ‘jalala’s’ enkel komen van een pauperuitvak die maar wat trots zijn dat ze 90 minuten lang de Kuip overstemmen.
Ik nam laatst mijn Belgische maat mee naar Feyenoord-Almere, die kreeg wel de ideale kansloze Kuip ervaring. Inclusief een lamp in de trein die sneuvelde door doorgesnoven supporters.
Een beetje dit:Ja, nu zit je in het stadion alsof het een doodnormale wedstrijd is. Er staan 22 man op het veld en basta. Dat is zonde. Dan vergoeden jongens als Frenkie en Frimpong een hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de Dutch fanatics?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voor een echte Kuipbeleving zou ik denk ik incognito moeten, maar de vermakelijke wedstrijd hielp ontzettend.
Je hebt inderdaad meer het gevoel dat je naar een voetbalwedstrijd (De Kuip) gaat, als je naar het stadion loopt en ook werkelijk om het stadion bent. We hebben de auto rond het Albeda College gezet, dus dan heb je even een prima wandelingetje. Maar die Fanzone is gewoon koddig.
We zaten, nee stonden (zitten doe je thuis) precies rond het so called sfeervak. Een trommel, gejalala en "wij zijn oranje" was het repertoire. Dan kijk je natuurlijk ongemakkelijk en cynisch voor je uit. Dat Huijsen-uitfluiten was ook koddig en aandoenlijk.
Zou je niet eens aan het werk gaan?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Kwam deze ineens tegen weer:
Bekijk deze YouTube-video
Zo mooi
Oh ja oke vooruitquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:50 schreef Scrummie het volgende:
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666
Oh wat raar inderdaad.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
Gekekenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |