Ik vind het wel zielig voor hem, gisteren postte hij wel leuk mee in het EL topicquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FOK! moet het dit weekend doen met een B-opstelling.
@KingRoland Ben jij al naar Mickey 17 geweest?quote:Mickey 17 is een Amerikaans-Zuid-Koreaans-Britse komische sciencefictionfilm
R&P / Ruzie met beste vriendquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
@:kingroland je bericht met de mention is verwijderd, wat stond er
oh ga dat allemaal niet lezenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
R&P / Ruzie met beste vriend
Dat je dit niet bij mij moest flikken zei ik
Broodje Ribster.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Avgquote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Nee, ga misschien morgen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:47 schreef Caland het volgende:
@:coco ben jij al naar Mickey 17 geweest?
Het kan een film zijn die heel kut of goed is dus ik zie de review wel verschijnenquote:
Het gaat niet om het resultaat!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:10 schreef onlogisch het volgende:
Matchday vandaag boys. Uitwedstrijdje op het programma tegen de nummer 6. Onlo jr. staat stijf aan kop met zijn team. 9 uit 3. Vandaag hopelijk 12 uit 4. Ik hou jullie op de hoogte!!
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_Lans
Nee en dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:56 schreef GGMM het volgende:
@:maxi-mus ben jij al naar Mickey 17 geweest?
Lekker man. Wij mogen zo ook, wedstrijd verplaatst van 15:00 naar 12:15. Lekker zuipen in de kantine met Volendam - Cambuur erop.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 07:10 schreef onlogisch het volgende:
Matchday vandaag boys. Uitwedstrijdje op het programma tegen de nummer 6. Onlo jr. staat stijf aan kop met zijn team. 9 uit 3. Vandaag hopelijk 12 uit 4. Ik hou jullie op de hoogte!!
@:Caland
@:maxi-mus
@:Lange_Lans
Gefeliciteerd maatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga, lijdend aan verkoudheid en keeltyfus, vanmiddag naar de verjaardag van mijn oma. Ze is gisteren 91 geworden.
Ze zal er blij mee zijn dat jij met die bacillenoverdracht haar het laatste zetje geeftquote:Op zaterdag 15 maart 2025 12:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik ga, lijdend aan verkoudheid en keeltyfus, vanmiddag naar de verjaardag van mijn oma. Ze is gisteren 91 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |