SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
jullie denken dan toch te raar van geef knuffel.
tis knuffel die ik doe, en denk is best normaal, van soort we gaan ff dingen met elkaar maken enzo
tis andere knuffel als hou van je en. koesiekoesie?Do what you love, love what you do!![]()
dit verteld verhaal mooi over liefde etc
https://drive.google.com/(...)xCui8he7?usp=sharing
bedenk dit is aantal 10 tallen jaren gemaakt ooit he toen allemaal die discussie er nog niet zo was over, vrouwen met rechten en bv zijn wat je bent?
Daarom mss is dit nooit een succes geworden. want nu? mss wel.
ik bekijk het ff over ,mijn eigen mening enzo? en zou zo weer mee doen dit.Do what you love, love what you do!![]()
zie nr 09 in linkje dus soms wat ik nog over iemand denk enzo. maar ok. haha "in short"
gekwetst tot in mijn diepste van mijn lieve hartje die. en gaat liedje never want zo ben ik niet. maarja wel aan gedacht toen.Do what you love, love what you do!![]()
muziek die met opzet gecensureerd was door Broadway enzo toen der tijd. dat hoor jequote:
ho wel? tis al dat ik via via nog alles ervan kon vinden, maar mss niet door gewone bronnen enzo. dit is lastig te. vinden. die hele musical.quote:Do what you love, love what you do!![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
vond dat laatste dan wel weer grappig erin en staat volgens mij niet in de officiële bladmuziek. maarja ik ben hier altijd fan van he. hoeven jullie niet
Anyway. morning dan maar
tis wel grappig ik wil dat soort projectjes meer doen, maar als muzikant is er gewoon niet genoeg aan te verdienen.
naja mss moet ik het maar vergeten enzo en was leuk als student toen die hele dingen aangaan, nu lukt het me niet meer 1 bandje is al soms lastig. lol
hmmmmm zit beetje te mijmeren over wat vroeger wel kon en nu niet mer enzo, verder heb je niks gemist.quote:Do what you love, love what you do!![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN Hoe gaat het met de damesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed hoor, de kleine had 1 en 5 uur voeding, na de laatste begon ze wat te zeure us ben er uit gegaan, toen ik me had aangekleed sliep ze weer.. Mar ben er maa uit gegaan, vrouwlief slaapt wederom de nacht doorquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ze heeft je nu al in de tangquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor, de kleine had 1 en 5 uur voeding, na de laatste begon ze wat te zeure us ben er uit gegaan, toen ik me had aangekleed sliep ze weer.. Mar ben er maa uit gegaan, vrouwlief slaapt wederom de nacht door![]()
Ze hebben soms van die onrustige mometjes of van die huiluurtjes
Hoeft je vrouw er nooit snachts uit zodat jij ook een keertje door kan slapen?
Of om en om de ene die van 1 uur en die andere die van 5 uur
Mag er al 4 uur tussen zitten?
Wat zijn de tijden toch veranderd.
Die van mij mocht echt pas mee naar huis als de 2500 gram waren en moesten om de drie uur voeding ook al sliepen ze ik moest ze wakker maken
Later werd dat wel om de 4 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wil niet drama maken, maar ik vond mijn neefjes en nichtjes pas leuk toen ze zeg maar konden praten enzo en zeg maar jaar of 3-4 toen werden ze leuker.
hahahaha. maar kan me voorstellen eigen kind is anders.Do what you love, love what you do!![]()
met baby's heb ik dus helemaal niks? simpel gezegd hoor, want natuurlijk wel lief enzo.
maarja blij dat ik het allemaal dan ff niet hoef te doen. \Do what you love, love what you do!![]()
De meeste mannen vinden baby's niet veel aan, als ze niet van hunzelf zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:17 schreef kree het volgende:
ik wil niet drama maken, maar ik vond mijn neefjes en nichtjes pas leuk toen ze zeg maar konden praten enzo en zeg maar jaar of 3-4 toen werden ze leuker.
hahahaha. maar kan me voorstellen eigen kind is anders.
Zodra ze beginnen te keuvelen meestalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja is ook zo, vind ze wel lief. opzichquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste mannen vinden baby's niet veel aan, als ze niet van hunzelf zijn.
Zodra ze beginnen te keuvelen meestal
maar voor mezelf kan wel niet mee omgaan enzo en weert ik veel en moet je lief doen als oom dan ervan. ja kotsen ze je onder of schijten ze ff alles vol. allemaal ok he
,maarja. krijg er nou niet echt liefde gevoelens bij. nu wel trouwens omdat ze ouder zijn en beetje kletsen.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, ik zei al voor ze er was: ik hoop dat ze van die kutgeintjes uithaalt met me, nou dat heeft ze gehoordquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft je nu al in de tang![]()
Ze hebben soms van die onrustige mometjes of van die huiluurtjes
Hoeft je vrouw er nooit snachts uit zodat jij ook een keertje door kan slapen?
Of om en om de ene die van 1 uur en die andere die van 5 uur
Mag er al 4 uur tussen zitten?
Wat zijn de tijden toch veranderd.
Die van mij mocht echt pas mee naar huis als de 2500 gram waren en moesten om de drie uur voeding ook al sliepen ze ik moest ze wakker maken
Later werd dat wel om de 4 uur
In de avond is ze wat onrustig, de film gister is niet heel veel van gekomen maar wel even genoten. In de nacht mag er 4 uur tussen zitten, overdag om de 3 uur tenzij ze eerder vraagt. De nachten neem ik op mij, ik kan dat beter handelen dan zij, maar mocht ze er wakker van worden en willen geven, op zich prima maar ik blijf wel wakker ivm mogelijke aanval. Da's wel een dingetje zeg maar, dus de nachten doorslapen gaat er bij mij niet in zitten maa dat heb ik over voor mn dames(nog wel..)
nu al richting 5-7 jaar he, en nu vind ik ze wel leuker. die schijt baby's enzo.... ik laat ze liever aan ouders.Do what you love, love what you do!![]()
O netjes dat dat in de nacht mag. Blijft niet veel tijd over om te slapen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei al voor ze er was: ik hoop dat ze van die kutgeintjes uithaalt met me, nou dat heeft ze gehoord
In de avond is ze wat onrustig, de film gister is niet heel veel van gekomen maar wel even genoten. In de nacht mag er 4 uur tussen zitten, overdag om de 3 uur tenzij ze eerder vraagt. De nachten neem ik op mij, ik kan dat beter handelen dan zij, maar mocht ze er wakker van worden en willen geven, op zich prima maar ik blijf wel wakker ivm mogelijke aanval. Da's wel een dingetje zeg maar, dus de nachten doorslapen gaat er bij mij niet in zitten maa dat heb ik over voor mn dames(nog wel..)
Hoe is het nu met de aanvallen van je vrouw?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onder controle, ze is weer terug aan het switchen naar de oude medicatie, zal nog wel een onttrekkingsaanval komen als de andere er helemaal af is maar wanneer dat is weet ik zo nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes dat dat in de nacht mag. Blijft niet veel tijd over om te slapen.
Hoe is het nu met de aanvallen van je vrouw?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
btw als ik zelf kinderen zou hebben dan zou ik wss toch anders denken, want ja t is ook wel lief.Do what you love, love what you do!![]()
Daar kan ik mij iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:26 schreef kree het volgende:
nu al richting 5-7 jaar he, en nu vind ik ze wel leuker. die schijt baby's enzo.... ik laat ze liever aan ouders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan snap ik dat je angst heb als ze dan toevallig de baby vast zou hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
onder controle, ze is weer terug aan het switchen naar de oude medicatie, zal nog wel een onttrekkingsaanval komen als de andere er helemaal af is maar wanneer dat is weet ik zo niet
Is ze daar zelf ook bang voor?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja gelukkig, enne natuurlijk paste ik wel eens op enzo, maar tis gedoe en ben er gewoon niet handig in.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan ik mij iets bij voorstellen
niet omdat ik het neit wil he? maar gewoon totaal geen kloot ervaring mee wat te doen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, niet echt, en dat is dus het lastige. Het is een beetje het moederinstinct tegen moeten houden, zeker nu ze ook nog rustig aan moet doen maar overdag is ze wel veel met de kleine bezig gelukkigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan snap ik dat je angst heb als ze dan toevallig de baby vast zou hebben.
Is ze daar zelf ook bang voor?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat hebben alle jonge ouders ook, je moet alles lerenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja gelukkig, enne natuurlijk paste ik wel eens op enzo, maar tis gedoe en ben er gewoon niet handig in.
niet omdat ik het neit wil he? maar gewoon totaal geen kloot ervaring mee wat te doen enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geluukig maar en fijn dat jij er altijd bij in de buurt bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt, en dat is dus het lastige. Het is een beetje het moederinstinct tegen moeten houden, zeker nu ze ook nog rustig aan moet doen maar overdag is ze wel veel met de kleine bezig gelukkig
weet ik maar mijn jongere broertje heeft kinderen, en is het heel makkelijk pas ff op dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hebben alle jonge ouders ook, je moet alles leren
ja ikke wtf. geen idee en daarom nog keertje met ander meisje (die gelukkig wel wist) ik niet he?
hmmms. hahaha. naja het kwam allemaal goed,, maar niet dat het lag aan mij.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh Greys
Nog wel, als ik weer aan het werk ga ben ik er minderquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geluukig maar en fijn dat jij er altijd bij in de buurt bent.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
hahaha helemaal in paniek ik. geen idee joh die 3 jonge koters en pissen ze bed vol en weet ik veel.Do what you love, love what you do!![]()
De formule weer begonnen, je kan je hart weer ophalenquote:
Ja, dan moet je het achterlaten. Lijkt mij voor jou wel heel zwaar/moeilijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nog wel, als ik weer aan het werk ga ben ik er minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tis wel vroeg hoor!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De formule weer begonnen, je kan je hart weer ophalenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe laat begon/begint het dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vertrouwen komt wel, heeft tijd nodigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het achterlaten. Lijkt mij voor jou wel heel zwaar/moeilijkTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eerste VT was 2.30quote:
die heb ik overgeslagen
was er half 6 uit
dochter moet ook werken
6 uur begon de 2de VTThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jemig dat zijn ook geen tijden toch.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerste VT was 2.30
die heb ik overgeslagen
was er half 6 uit
dochter moet ook werken
6 uur begon de 2de VT
Ik heb altijd alleen maar de wedstrijden gekeken nooit de trainingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was gister weer even op mijn werk. Was zo'n chaos dat werd gevraagd of ik even voor 2 uurtjes de leiding kon nemen. Ben onlangs ook terug gevraagd as bedrijfsleider. Voelde wel goed en wellicht dat ik terug ga, maar in mindere mate dan ik deedTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
Was gister weer even op mijn wek. Was zo'n chaos dat werd gevraagd of ik even voor 2 uurtjes de leiding kon nemen. Ben onlangs ook terug gevraagd as bedrijfsleider. Voelde wel goed en wellict dat ik terug ga, maar in mindere mate dan ik deed![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
hahaha. slap bakkie dan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:46 schreef _UserName_ het volgende:
Bah.. koffie gezet, nieuwe pad vergetenDo what you love, love what you do!![]()
Ja, beetje wel maar zit net weer dus moet maar ff, des te beter de volgende smaaktquote:
Dan werd je ook gewaardeerd top tochquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:44 schreef _UserName_ het volgende:
Was gister weer even op mijn werk. Was zo'n chaos dat werd gevraagd of ik even voor 2 uurtjes de leiding kon nemen. Ben onlangs ook terug gevraagd as bedrijfsleider. Voelde wel goed en wellicht dat ik terug ga, maar in mindere mate dan ik deed
Je hebt vast nog wel even tijd om er over na te denken.
Je zou toch al ander werk gaan doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha waar, ik heb zo'n dolce gust. heet het zo?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, beetje wel maar zit net weer dus moet maar ff, des te beter de volgende smaakt
ook cups dus, maar soms want ik koop natuurlijk niet de merk dingen, lekken ze enzo. en oke weer bakje koffie verspild en spuit het alle kanten op.Do what you love, love what you do!![]()
als ze er goed uitkomen. dan kan ik met de koffie btw nog leven hoe het smaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Ik had wel wat op het oog ja, maar niets van weer gehoord. Ik heb ook nog wel tijd om na te deken, ik wil even de eerste 2-3 weken afwachten zonder kraamzorg hoe dat gaat, als dat goed gaat kan ik verder in gesprek of zij mijn wensen kunnen vervullen, misschien dat ik dan per 1 mei weer aan de slag gaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan werd je ook gewaardeerd top toch
Je hebt vast nog wel even tijd om er over na te denken.
Je zou toch al ander werk gaan doen?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gebruikerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik had wel wat op het oog ja, maar niets van weer gehoord. Ik heb ook nog wel tijd om na te deken, ik wil even de eerste 2-3 weken afwachten zonder kraamzorg hoe dat gaat, als dat goed gaat kan ik verder in gesprek of zij mijn wensen kunnen vervullen, misschien dat ik dan per 1 mei weer aan de slag ga![]()
![]()
hhhmms uit ervaring wat ik heb gezien, als koe eenmaal papa bent of mama voor wat dat aan gaat, dan gaat de meeste zorgen wss toch wel naar kinderen hoe dan ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik had wel wat op het oog ja, maar niets van weer gehoord. Ik heb ook nog wel tijd om na te deken, ik wil even de eerste 2-3 weken afwachten zonder kraamzorg hoe dat gaat, als dat goed gaat kan ik verder in gesprek of zij mijn wensen kunnen vervullen, misschien dat ik dan per 1 mei weer aan de slag gaDo what you love, love what you do!![]()
Tuurlijk, gezin op 1.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:53 schreef kree het volgende:
[..]
hhhmms uit ervaring wat ik heb gezien, als koe eenmaal papa bent of mama voor wat dat aan gaat, dan gaat de meeste zorgen wss toch wel naar kinderen hoe dan ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ja precies en mss belangrijkste, maar ik kan er niet zo over meepraten want heb het niet zoquote:
Maar relateer ff aan mijn neefjes en nichtje dan in deze.
Doorgaans klopt het wel hoor, werknemers met kinderen wordt meer rekening mee gehouden. Ik wil dan ook ten alle tijden weg kunen als dat zou moetenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja precies en mss belangrijkste, maar ik kan er niet zo over meepraten want heb het niet zo
Maar relateer ff aan mijn neefjes en nichtje dan in deze.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
kan wel denk? neem aan ook papa verlof daar?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Doorgaans klopt het wel hoor, werknemers met kinderen wordt meer rekening mee gehouden. Ik wil dan ook ten alle tijden weg kunen als dat zou moetenDo what you love, love what you do!![]()
is niet mijn ervaringquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Doorgaans klopt het wel hoor, werknemers met kinderen wordt meer rekening mee gehouden. Ik wil dan ook ten alle tijden weg kunen als dat zou moeten
toch wel bij mij hoor? en vraag me ff niet precies de regeling. maar sowieso moederes zijn maanden vrij.quote:
en papa dag in de week.Do what you love, love what you do!![]()
ik ben niet maanden vrij geweestquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel bij mij hoor? en vraag me ff niet precies de regeling. maar sowieso moederes zijn maanden vrij.
en papa dag in de week.
6 weken
maar die heb je dan ook hard nodigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wil 3 dagen werken dus dat zit er dan al bij in. Mijn vrouw is daar vrijwilliger en wil ook weer daar aan de slag dus die ruimte is er dan gewoon. Plus ik vind papa-dochtertijd belangrijk. Genoeg gezinnen waarin vader werkt, moe is en zo geen band op kan bouwen met het kind. Zonde vind ik datquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:00 schreef kree het volgende:
[..]
kan wel denk? neem aan ook papa verlof daar?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
eens nouja ik gooi ff een gok he want niet nu nagezocht, maar bij ons bedrijfsregeling zijn ze er aardig vrij in?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben niet maanden vrij geweest
6 weken
maar die heb je dan ook hard nodigDo what you love, love what you do!![]()
eens?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik wil 3 dagen werken dus dat zit er dan al bij in. Mijn vrouw is daar vrijwilliger en wil ook weer daar aan de slag dus die ruimte is er dan gewoon. Plus ik vind papa-dochtertijd belangrijk. Genoeg gezinnen waarin vader werkt, moe is en zo geen band op kan bouwen met het kind. Zonde vind ik dat
ga me niet vast pinnen op regels maar volgens mij krijgen ze papa dag per week bij ons betaald dus en voor gezin.Do what you love, love what you do!![]()
mama heeft 16 weken verlof, vader 6 dagen en daarnaast 5 weken met 70% doorbetaling. Daarnaast zijn er nog een stuk of wat 100% dagen op te nemen tot het 8e levensjaar van het kindquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:02 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel bij mij hoor? en vraag me ff niet precies de regeling. maar sowieso moederes zijn maanden vrij.
en papa dag in de week.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nou mss komt dit op het zelfde neer? heb het nooit uitgezocht natuurlijk omdat het mij niet aangaat.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:05 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
mama heeft 16 weken verlof, vader 6 dagen en daarnaast 5 weken met 70% doorbetaling. Daarnaast zijn er nog een stuk of wat 100% dagen op te nemen tot het 8e levensjaar van het kind
maarre ik denk altijd als het kan moet je familie en gezin voorrang geven op werk. en sowieso alle regelingen gebruiken.
als het kan dus wel
WATquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik neem het wel voor de kneusjes op dus @:Paul
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik had wel wat op het oog ja, maar niets van weer gehoord. Ik heb ook nog wel tijd om na te deken, ik wil even de eerste 2-3 weken afwachten zonder kraamzorg hoe dat gaat, als dat goed gaat kan ik verder in gesprek of zij mijn wensen kunnen vervullen, misschien dat ik dan per 1 mei weer aan de slag ga
Hey knul, ga eens werkenquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2211 / +132 / +0 / 5392 / 5947
2. KoningWouter / 562 / +32 / +3 / 1736 / 2021
3. KillemWieft / 516 / +73 / +3 / 419 / 597
4. Bally-b / 363 / +97 / +0 / 47 / 90
5. kree / 345 / +17 / +128 / 1028 / 1175
6. devzero / 319 / +3 / +0 / 252 / 327
7. hemarookworst / 278 / +7 / +0 / 1027 / 1210
8. Moeraskat / 275 / +43 / +0 / 2145 / 2317
9. _UserName_ / 265 / +3 / +12 / 524 / 668
10. mario390 / 248 / +6 / +40 / 196 / 296
11. Lovely / 228 / +38 / +0 / 1085 / 1255
12. Dr.Mikey / 225 / +67 / +8 / 543 / 668
13. gebrokenglas / 188 / +2 / +0 / 1294 / 1451
14. Pinnenmutske / 188 / +29 / +4 / 335 / 450
15. Grotetijd / 181 / +9 / +6 / 813 / 937
16. sp3c / 176 / +6 / +0 / 418 / 497
17. Moonlight / 175 / +51 / +0 / 576 / 681
18. HappyCharly / 158 / +11 / +4 / 1165 / 1293
19. ToT / 145 / +54 / +0 / 1146 / 1225
20. AardappelSchotel / 134 / +0 / +7 / 853 / 945SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hey katjequote:
Iedereen kijkt zo boos hierquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kan toch zijn er die al om 6 uur beginnenquote:
Hoe laat moet jij beginnen dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Presentquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan toch zijn er die al om 6 uur beginnen
Hoe laat moet jij beginnen dan?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
straks mammie, maar ik dts onder werk zoals meer hier (of zou echt iedereen werkeloos zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan toch zijn er die al om 6 uur beginnen
Hoe laat moet jij beginnen dan?)
Deze vrouwquote:
Hoe heb je daar tijd voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:32 schreef Paul het volgende:
[..]
straks mammie, maar ik dts onder werk zoals meer hier (of zou echt iedereen werkeloos zijn)
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Stoute jongenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:32 schreef Paul het volgende:
[..]
straks mammie, maar ik dts onder werk zoals meer hier (of zou echt iedereen werkeloos zijn)
Nee, niet als ik op m’n werk benquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat is niet verkeerd, ga er eentje pakkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet weggaannnnquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ok, nou denk dat veel mensen hier op werk DTS-en of er zijn echt veel mensen hier werkeloosquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
zijn jullie altijd zo negatief dan? denk ook eigenlijk niet?
Dat ik het hier soms zat ben mag duidelijk zijn, maar over algemeen is er meer leuks als onwijs negatiefs he ?Do what you love, love what you do!![]()
Kree ken je breezequote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:41 schreef kree het volgende:
Dat ik het hier soms zat ben mag duidelijk zijn, maar over algemeen is er meer leuks als onwijs negatiefs he ?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hey Klodderquote:
naja ik zie het glas maar altijd meer half vol als half leeg. maar ok ook ik kan er verder niks aan doen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
?? ik vraag ken je breezequote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:42 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik zie het glas maar altijd meer half vol als half leeg. maar ok ook ik kan er verder niks aan doen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik vind mijzelf niet negatief hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:41 schreef kree het volgende:
Dat ik het hier soms zat ben mag duidelijk zijn, maar over algemeen is er meer leuks als onwijs negatiefs he ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee hoor zeker niet aan jouw? maar mss soms he keert de sfeer soort van om en weet niet wie of wat. en maakt niet uit. maar merk het soms.quote:
een app en dan moet je zeggen ok ik wil met jouw daten heequote:
Je mag niet met elkaar praten en je moet gelijk op date
Ik had er een match op maar wilde niet meer
Dat was
Ga je oko proberen
dit idee kwam ter sprake ff tijd terug?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:48 schreef Paul het volgende:
[..]
een app en dan moet je zeggen ok ik wil met jouw daten hee
Je mag niet met elkaar praten en je moet gelijk op date
Ik had er een match op maar wilde niet meer
Dat was
Ga je oko proberen
ik heb nog niet gezegd of dat nou zou werken? laat staan dat nog gaan proberen?Do what you love, love what you do!![]()
Kan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:40 schreef Paul het volgende:
[..]
ok, nou denk dat veel mensen hier op werk DTS-en of er zijn echt veel mensen hier werkeloos
Ik kan het me gewoon niet voorstellen want ik heb er echt geen tijd voor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lief doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is de realiteit. Niemand vind jou leuk.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Doe ff normaalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is de realiteit. Niemand vind jou leuk.![]()
Dan ga je gewoon even weg en kom je later terugquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor zeker niet aan jouw? maar mss soms he keert de sfeer soort van om en weet niet wie of wat. en maakt niet uit. maar merk het soms.
Doe ik ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laat dat mens gewoon.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:53 schreef kree het volgende:
[..]
wtf?
nou lekker positief weer, en ga echt ff niet zeggen dat ik niet teveel zelfbeeld heb. want als er iemand is die dit hier allemaal heeft beschreven dan ben ik het wel/
Wat is jou beeld van jezelf eigenlijk? want je schijnt het dan allemaal te weten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of je mengt niet en voert een ander gesprek met users die zich ook niet mengenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon even weg en kom je later terug
Doe ik ookWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
weet toch, maar soms wil ik er ook gewoon wat over zeggen, niet om drama te maken. maar wel om gewoon te zeggen hoe het is?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon even weg en kom je later terug
Doe ik ook
Niet dat ik altijd gelijk heb he, sowieso niet, maarja.Do what you love, love what you do!![]()
nouja zou je zeggen, maarre toch he. vind dat soort van lullig dus wil ook gewoon ff reactie, zonder drama te maken trouwens.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Heeft geen zin joh.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:57 schreef kree het volgende:
[..]
nouja zou je zeggen, maarre toch he. vind dat soort van lullig dus wil ook gewoon ff reactie, zonder drama te maken trouwens.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
God wat een puberaal gedrag
Jaaaahaaaaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja wss iddquote:. maar ok
reken mensen niet zo snel af ook weer dan.Do what you love, love what you do!![]()
Satellietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Per situatie behandelen is beter..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja wss idd. maar ok
reken mensen niet zo snel af ook weer dan.
Heb je al weekend? Ik nietWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook nog nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Per situatie behandelen is beter..
Heb je al weekend? Ik niet![]()
![]()
Manipulatieveleiderquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of je mengt niet en voert een ander gesprek met users die zich ook niet mengenDat is ook een optie. Ik kan heel makkelijk negeren ik heb dat hier in DTS geleerd
owh ik wel, hoelang moet je nog ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Per situatie behandelen is beter..
Heb je al weekend? Ik niet
denk vanmiddag vrij enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat is ook een optie. Ik kan heel makkelijk negeren ik heb dat hier in DTS geleerd
Beter negeren, want dan wil een ander ook weer wat zeggen en jij weer reageren en dan die ander weer en dan komt er een ander user binnen die wil er ook nog eens wat overzeggen. En voor je het weet zijn we 300 berichten verder en gaat het nog steeds over hetzelfdequote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:57 schreef kree het volgende:
[..]
weet toch, maar soms wil ik er ook gewoon wat over zeggen, niet om drama te maken. maar wel om gewoon te zeggen hoe het is?
Niet dat ik altijd gelijk heb he, sowieso niet, maarja.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga straks werkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:01 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik wel, hoelang moet je nog ?
denk vanmiddag vrij enzo?![]()
Lekker! Ga je van het weekend nog wat leuks doen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Jussiequote:
ik ook wel beetje en is dat ik hier al zo lang zit. maar zou het me anders weer aantrekken die post hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dat is ook een optie. Ik kan heel makkelijk negeren ik heb dat hier in DTS geleerd
Garnaalkroketquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En dan dus toch dramaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter negeren, want dan wil een ander ook weer wat zeggen en jij weer reageren en dan die ander weer en dan komt er een ander user binnen die wil er ook nog eens wat overzeggen. En voor je het weet zijn we 300 berichten verder en gaat het nog steeds over hetzelfde![]()
![]()
Dramalamaaaaaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Water besparen.
Wie gaat er zo mee douchen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
niet onwijze plannen, moet wel beetje inhalen muziek enzo bandje enzo. en voor de rest doe ik het rustig aan. en mss met wat zon ga ik ff achter hier in de tuin zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ga straks werken![]()
Lekker! Ga je van het weekend nog wat leuks doen?
Daar ontaard het vaak wel in.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:03 schreef Moeraskat het volgende:
Water besparen.
Wie gaat er zo mee douchen?![]()
Lekker lekker!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:03 schreef kree het volgende:
[..]
niet onwijze plannen, moet wel beetje inhalen muziek enzo bandje enzo. en voor de rest doe ik het rustig aan. en mss met wat zon ga ik ff achter hier in de tuin zittenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Don’t touch the kittenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Over kleuters gesproken. Ga eens huilen.
quote:![]()
Ik moet nog láng niet huilen hoor.
gehehe ik weet meer als jullie. op een gegeven moment is het gewoon op en geen water meer.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:03 schreef Moeraskat het volgende:
Water besparen.
Wie gaat er zo mee douchen?
mss moet de politiek daar ook eens over nadenken alvast. maarja doen ze pas als het probleem er is.
niet dat het niet aangegeven is enzo, uiteindelijk is limiet limiet wat kan. en als natuur organisaties niet toegeven. dan is het voor ZH kap op de kraan, ofwel nieuwbouw geen water meer.Do what you love, love what you do!![]()
Ik luister een podcast over een sektemoordWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Interessant interessant. Welke is dat?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik luister een podcast over een sektemoord![]()
Is het zo erg met het water gesteld?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik weet meer als jullie. op een gegeven moment is het gewoon op en geen water meer.
mss moet de politiek daar ook eens over nadenken alvast. maarja doen ze pas als het probleem er is.
niet dat het niet aangegeven is enzo, uiteindelijk is limiet limiet wat kan. en als natuur organisaties niet toegeven. dan is het voor ZH kap op de kraan, ofwel nieuwbouw geen water meer.
Wat weet jij wat wij niet weten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over Renatequote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Interessant interessant. Welke is dat?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat weten wij allangquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe ik weet meer als jullie. op een gegeven moment is het gewoon op en geen water meer.
niet dat het niet aangegeven is enzo, uiteindelijk is limiet limiet wat kan. en als natuur organisaties niet toegeven. dan is het voor ZH kap op de kraan, ofwel nieuwbouw geen water meer.![]()
![]()
![]()
![]()
Ohjee... Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het zo erg met het water gesteld?
Wat weet jij wat wij niet weten?![]()
![]()
![]()
Eng!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik luister een podcast over een sektemoord![]()
![]()
ja? haat het om te zeggen, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het zo erg met het water gesteld?
Wat weet jij wat wij niet weten?
Ik heb het niet over komend jaar of 5. maar in die tijd gaat het krap worden iig voor dunea om alles nog te voorzien van goede drinkwater aansluiting met nieuwbouw. tis zelfde als elektriciteit netwerk he?
Nu kan het wel meer, maar jaren lange rechtszaken slepen met natuur etc etc. om vergunningen meer water te winnen.
Maar ok ver van ,mijn bed show. ik zit aan de onderkant, ik verwijs jullie naar onze directeur.Do what you love, love what you do!![]()
Oeh de drontener bosmoordWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O jee ...............nee ................wat doet die Dot nu weerquote:
Dit was voldoende info dank je welquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja? haat het om te zeggen, maar het is wel zo.
Ik heb het niet over komend jaar of 5. maar in die tijd gaat het krap worden iig voor dunea om alles nog te voorzien van goede drinkwater aansluiting met nieuwbouw. tis zelfde als elektriciteit netwerk he?
Nu kan het wel meer, maar jaren lange rechtszaken slepen met natuur etc etc. om vergunningen meer water te winnen.
Maar ok ver van ,mijn bed show. ik zit aan de onderkant, ik verwijs jullie naar onze directeur.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ...............nee ................wat doet die Dot nu weer![]()
![]()
daarom ik heb het ook niet voor het zeggen in deze. dus tja. maar er is wel een probleem en dit kun je opzoeken in alles wat ook gewoon openbaar staat en in prognoses.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ach ja de hele wereld is een en al ellende momenteel, kijk nergens meer van op.
Het lijkt er op dat aan handelsoorlog ook niet ver meer weg isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze man weet het gewoon hèquote:
Weet je ook welke ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Deze man weet het gewoon hè
Weet je ook welke ?![]()
Ik roep vaker random die cijfers en meestal weten mensen niet meer wat het wasquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja gaat redelijk ! En heerlijk geslapen wel. Jij dan? hoe issie met jussie ?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe gaat ie deze morgen? Lekker geslapen?![]()
![]()
Ik heb ook een kronkelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik roep vaker random die cijfers en meestal weten mensen niet meer wat het was![]()
![]()
Dat merk ik ja, gezien jouw associatie bij random woorden.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
klopt ja en ben het er zo niet mee eens?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Ach ja de hele wereld is een en al ellende momenteel, kijk nergens meer van op.
Het lijkt er op dat aan handelsoorlog ook niet ver meer weg is
het lijkt weer politiek spel te zijn en USA ineens er weer bij die fixt t wel weer?
Wtf enne met 2e wereldoorlog is ander verhaal.
Maar nu. ik zie die trump vooral zijn eigen zaken veilig stellen. en totaal boeit het ineens niet meer wat eu ofzo denkt.
maw. we zijn te afhankelijk geworden van usa toch wel en die retard die er toch 4 jaar zit en dan is ie weg. heeft helemaal zijn eigen zelf naar zijn kop gestegen.Do what you love, love what you do!![]()
MoggtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
UuuuuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh mooiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat redelijk ! En heerlijk geslapen wel. Jij dan? hoe issie met jussie ?Jussie heeft lekker geslapen
Wel toe aan weekend!
![]()
Nog 1 dagje??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh mooiJussie heeft lekker geslapen
Wel toe aan weekend!
![]()
Zo gek als een deurquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat merk ik ja, gezien jouw associatie bij random woorden.![]()
![]()
Nee, goed breinquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Altijd lachenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik roep vaker random die cijfers en meestal weten mensen niet meer wat het was![]()
![]()
Ik lach wel veel jaquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hullo
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jaquote:
Ik ga even enorm douchen
sowieso en kan dingen best serieus noemen, maar ok lachen erom moet ook kunnenquote:
Hullo Kreequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hullo moonquote:
Hullo tinkquote:
of doe ik nou lullig? naja denk eigenlijk niet, dan moet je maar niet zo met zulke uitspraken komen.
He? en iedereen weet wie ik bedoel.Do what you love, love what you do!![]()
LOL te erg weer hier, maargoed het is virtueel enzo. dus ok opgelost wmb alweer
LolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
meen het wel he, want ik vond dat niet leuk. zweepslagen verdiend enzo.
Maar ok gelukkig is het een forum en niet de middeleeuwen.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: