SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
jullie denken dan toch te raar van geef knuffel.
tis knuffel die ik doe, en denk is best normaal, van soort we gaan ff dingen met elkaar maken enzo
tis andere knuffel als hou van je en. koesiekoesie?Do what you love, love what you do!![]()
dit verteld verhaal mooi over liefde etc
https://drive.google.com/(...)xCui8he7?usp=sharing
bedenk dit is aantal 10 tallen jaren gemaakt ooit he toen allemaal die discussie er nog niet zo was over, vrouwen met rechten en bv zijn wat je bent?
Daarom mss is dit nooit een succes geworden. want nu? mss wel.
ik bekijk het ff over ,mijn eigen mening enzo? en zou zo weer mee doen dit.Do what you love, love what you do!![]()
zie nr 09 in linkje dus soms wat ik nog over iemand denk enzo. maar ok. haha "in short"
gekwetst tot in mijn diepste van mijn lieve hartje die. en gaat liedje never want zo ben ik niet. maarja wel aan gedacht toen.Do what you love, love what you do!![]()
muziek die met opzet gecensureerd was door Broadway enzo toen der tijd. dat hoor jequote:
ho wel? tis al dat ik via via nog alles ervan kon vinden, maar mss niet door gewone bronnen enzo. dit is lastig te. vinden. die hele musical.quote:Do what you love, love what you do!![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
vond dat laatste dan wel weer grappig erin en staat volgens mij niet in de officiële bladmuziek. maarja ik ben hier altijd fan van he. hoeven jullie niet
Anyway. morning dan maar
tis wel grappig ik wil dat soort projectjes meer doen, maar als muzikant is er gewoon niet genoeg aan te verdienen.
naja mss moet ik het maar vergeten enzo en was leuk als student toen die hele dingen aangaan, nu lukt het me niet meer 1 bandje is al soms lastig. lol
hmmmmm zit beetje te mijmeren over wat vroeger wel kon en nu niet mer enzo, verder heb je niks gemist.quote:Do what you love, love what you do!![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey UN Hoe gaat het met de damesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed hoor, de kleine had 1 en 5 uur voeding, na de laatste begon ze wat te zeure us ben er uit gegaan, toen ik me had aangekleed sliep ze weer.. Mar ben er maa uit gegaan, vrouwlief slaapt wederom de nacht doorquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ze heeft je nu al in de tangquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed hoor, de kleine had 1 en 5 uur voeding, na de laatste begon ze wat te zeure us ben er uit gegaan, toen ik me had aangekleed sliep ze weer.. Mar ben er maa uit gegaan, vrouwlief slaapt wederom de nacht door![]()
Ze hebben soms van die onrustige mometjes of van die huiluurtjes
Hoeft je vrouw er nooit snachts uit zodat jij ook een keertje door kan slapen?
Of om en om de ene die van 1 uur en die andere die van 5 uur
Mag er al 4 uur tussen zitten?
Wat zijn de tijden toch veranderd.
Die van mij mocht echt pas mee naar huis als de 2500 gram waren en moesten om de drie uur voeding ook al sliepen ze ik moest ze wakker maken
Later werd dat wel om de 4 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik wil niet drama maken, maar ik vond mijn neefjes en nichtjes pas leuk toen ze zeg maar konden praten enzo en zeg maar jaar of 3-4 toen werden ze leuker.
hahahaha. maar kan me voorstellen eigen kind is anders.Do what you love, love what you do!![]()
met baby's heb ik dus helemaal niks? simpel gezegd hoor, want natuurlijk wel lief enzo.
maarja blij dat ik het allemaal dan ff niet hoef te doen. \Do what you love, love what you do!![]()
De meeste mannen vinden baby's niet veel aan, als ze niet van hunzelf zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:17 schreef kree het volgende:
ik wil niet drama maken, maar ik vond mijn neefjes en nichtjes pas leuk toen ze zeg maar konden praten enzo en zeg maar jaar of 3-4 toen werden ze leuker.
hahahaha. maar kan me voorstellen eigen kind is anders.
Zodra ze beginnen te keuvelen meestalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja is ook zo, vind ze wel lief. opzichquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De meeste mannen vinden baby's niet veel aan, als ze niet van hunzelf zijn.
Zodra ze beginnen te keuvelen meestal
maar voor mezelf kan wel niet mee omgaan enzo en weert ik veel en moet je lief doen als oom dan ervan. ja kotsen ze je onder of schijten ze ff alles vol. allemaal ok he
,maarja. krijg er nou niet echt liefde gevoelens bij. nu wel trouwens omdat ze ouder zijn en beetje kletsen.Do what you love, love what you do!![]()
Nou ja, ik zei al voor ze er was: ik hoop dat ze van die kutgeintjes uithaalt met me, nou dat heeft ze gehoordquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft je nu al in de tang![]()
Ze hebben soms van die onrustige mometjes of van die huiluurtjes
Hoeft je vrouw er nooit snachts uit zodat jij ook een keertje door kan slapen?
Of om en om de ene die van 1 uur en die andere die van 5 uur
Mag er al 4 uur tussen zitten?
Wat zijn de tijden toch veranderd.
Die van mij mocht echt pas mee naar huis als de 2500 gram waren en moesten om de drie uur voeding ook al sliepen ze ik moest ze wakker maken
Later werd dat wel om de 4 uur
In de avond is ze wat onrustig, de film gister is niet heel veel van gekomen maar wel even genoten. In de nacht mag er 4 uur tussen zitten, overdag om de 3 uur tenzij ze eerder vraagt. De nachten neem ik op mij, ik kan dat beter handelen dan zij, maar mocht ze er wakker van worden en willen geven, op zich prima maar ik blijf wel wakker ivm mogelijke aanval. Da's wel een dingetje zeg maar, dus de nachten doorslapen gaat er bij mij niet in zitten maa dat heb ik over voor mn dames(nog wel..)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nu al richting 5-7 jaar he, en nu vind ik ze wel leuker. die schijt baby's enzo.... ik laat ze liever aan ouders.Do what you love, love what you do!![]()
O netjes dat dat in de nacht mag. Blijft niet veel tijd over om te slapen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik zei al voor ze er was: ik hoop dat ze van die kutgeintjes uithaalt met me, nou dat heeft ze gehoord
In de avond is ze wat onrustig, de film gister is niet heel veel van gekomen maar wel even genoten. In de nacht mag er 4 uur tussen zitten, overdag om de 3 uur tenzij ze eerder vraagt. De nachten neem ik op mij, ik kan dat beter handelen dan zij, maar mocht ze er wakker van worden en willen geven, op zich prima maar ik blijf wel wakker ivm mogelijke aanval. Da's wel een dingetje zeg maar, dus de nachten doorslapen gaat er bij mij niet in zitten maa dat heb ik over voor mn dames(nog wel..)
Hoe is het nu met de aanvallen van je vrouw?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
onder controle, ze is weer terug aan het switchen naar de oude medicatie, zal nog wel een onttrekkingsaanval komen als de andere er helemaal af is maar wanneer dat is weet ik zo nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes dat dat in de nacht mag. Blijft niet veel tijd over om te slapen.
Hoe is het nu met de aanvallen van je vrouw?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
btw als ik zelf kinderen zou hebben dan zou ik wss toch anders denken, want ja t is ook wel lief.Do what you love, love what you do!![]()
Daar kan ik mij iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:26 schreef kree het volgende:
nu al richting 5-7 jaar he, en nu vind ik ze wel leuker. die schijt baby's enzo.... ik laat ze liever aan ouders.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dan snap ik dat je angst heb als ze dan toevallig de baby vast zou hebben.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
onder controle, ze is weer terug aan het switchen naar de oude medicatie, zal nog wel een onttrekkingsaanval komen als de andere er helemaal af is maar wanneer dat is weet ik zo niet
Is ze daar zelf ook bang voor?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja gelukkig, enne natuurlijk paste ik wel eens op enzo, maar tis gedoe en ben er gewoon niet handig in.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan ik mij iets bij voorstellen
niet omdat ik het neit wil he? maar gewoon totaal geen kloot ervaring mee wat te doen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, niet echt, en dat is dus het lastige. Het is een beetje het moederinstinct tegen moeten houden, zeker nu ze ook nog rustig aan moet doen maar overdag is ze wel veel met de kleine bezig gelukkigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan snap ik dat je angst heb als ze dan toevallig de baby vast zou hebben.
Is ze daar zelf ook bang voor?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja dat hebben alle jonge ouders ook, je moet alles lerenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:31 schreef kree het volgende:
[..]
nouja gelukkig, enne natuurlijk paste ik wel eens op enzo, maar tis gedoe en ben er gewoon niet handig in.
niet omdat ik het neit wil he? maar gewoon totaal geen kloot ervaring mee wat te doen enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geluukig maar en fijn dat jij er altijd bij in de buurt bent.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt, en dat is dus het lastige. Het is een beetje het moederinstinct tegen moeten houden, zeker nu ze ook nog rustig aan moet doen maar overdag is ze wel veel met de kleine bezig gelukkig
weet ik maar mijn jongere broertje heeft kinderen, en is het heel makkelijk pas ff op dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat hebben alle jonge ouders ook, je moet alles leren
ja ikke wtf. geen idee en daarom nog keertje met ander meisje (die gelukkig wel wist) ik niet he?
hmmms. hahaha. naja het kwam allemaal goed,, maar niet dat het lag aan mij.Do what you love, love what you do!![]()
Morguh Greys
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: