Ja we begonnen denk ik in april 2020 en dat van die sessie waarin ik op straat liep moet rond september 2021 zijn geweest.quote:
Haha ja ik heb net even gekeken hoe vaak Jitsi in ESF genoemd werdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we begonnen denk ik in april 2020 en dat van die sessie waarin ik op straat liep moet rond september 2021 zijn geweest.
Oh wat grappigquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja ik heb net even gekeken hoe vaak Jitsi in ESF genoemd werd; https://mycroft.fok.nl/?forum_id%5B%5D=175&query=jitsi
Oja ik zie inderdaad dat we in oktober 2021 niet meer structureel Jitsidenquote:
Het is dus snel bergafwaarts gegaan. Hopelijk komt het ooit nog eens goed!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja we begonnen denk ik in april 2020 en dat van die sessie waarin ik op straat liep moet rond september 2021 zijn geweest.
Oh dit klopt, jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:27 schreef Strani het volgende:
We begonnen wel eerst met iets anders. Houseparty of zo? Jitsi zijn we een paar weken later gaan gebruiken omdat houseparty een limiet had en mensen dan werden buitengesloten.
Ook een keer dat iemand even de verbinding kwijt was en toen kwam iemand anders binnen en kon die eerste er niet meer in
Ja Houseparty geloof ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:27 schreef Strani het volgende:
We begonnen wel eerst met iets anders. Houseparty of zo? Jitsi zijn we een paar weken later gaan gebruiken omdat houseparty een limiet had en mensen dan werden buitengesloten.
Ook een keer dat iemand even de verbinding kwijt was en toen kwam iemand anders binnen en kon die eerste er niet meer in
Heb jij inmiddels een smartphone die niet gloeiend heet wordt?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is dus snel bergafwaarts gegaan. Hopelijk komt het ooit nog eens goed!
Ohjaaa Billie elke keer in de badkamerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels een smartphone die niet gloeiend heet wordt?
Zeker! Tijd voor een nieuwe jitsi afspraak en ik ben van de partij.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij inmiddels een smartphone die niet gloeiend heet wordt?
Weer vanuit de badkamer zoals Meke al zeiquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Tijd voor een nieuwe jitsi afspraak en ik ben van de partij.
Dat kan geregeld worden!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Weer vanuit de badkamer zoals Meke al zei
quote:
Dat kan jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:45 schreef Yesse het volgende:
@:strani ik zit nu Dit was het nieuws te kijken. Ik zie toch wel een hoop liefdevolle blikken tussen Jamie en Steven. Ik denk alleen dat ze alle grappen van Steven al kent
Ja ik ook. Ik zat nog niet op het forum tijdens de sessies. Ik ben nu wel benieuwd na alle verhalen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:32 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Tijd voor een nieuwe jitsi afspraak en ik ben van de partij.
Ik ben woensdagen juist altijd buitenshuis nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:04 schreef Meke het volgende:
Ik ben woensdagavond alleen thuis dus ik ben erbij
En daar heb je geen internet ofzo? Je zoekt problemen die er niet zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben woensdagen juist altijd buitenshuis nu
Nou ja ik ben dan zelf een meetup aan het hosten in een rockbar dus heel praktisch lijkt het me nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
En daar heb je geen internet ofzo? Je zoekt problemen die er niet zijn
Nou allen, het wordt dus woensdag!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Lamequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:05 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |