SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
hema, are u ok?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die soep die ik vandaag at was pas echt scharf![]()
Ik ben deze TTquote:
Of naja een deel ervan dan tochI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik had vandaag een halve rookworst, komt wel dichtbij zoquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Beste TTquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben deze TT
Of naja een deel ervan dan toch![]()
![]()
Smooth criminalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
JawulThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wow even gekeken, veel boos kijkende vrouwen in die clipquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had vandaag een halve rookworst, komt wel dichtbij zowel vd hema?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
See if I was in your bloodquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
I am the one, but the kid is not my son?
Then you wouldn't be so ugly
Dit liedje denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Amy who the fuck is Amy.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha vandaar dat de vrouwen zo boos kekenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
See if I was in your blood
Then you wouldn't be so ugly
Dit liedje denk ik.
Op zich wel een goede zinI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar heb je zin inThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote]Op donderdag 13 maart 2025 18:42 schreef JustinK het volgende: [..] Lekker gewerkt? [/quote]
Poh nou… lange dag was lang. En… mega druk en chaosWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hou je inquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:24 schreef JustinK het volgende:
Oh ik heb zo'n zin ik heb zo'n zin in jouWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Poh nou… lange dag was lang. En… mega druk en chaosquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 13 maart 2025 18:42 schreef JustinK het volgende: [..] Lekker gewerkt?
[/quote]
Lekker kwootverklootUw ADH vitamine Worst
Lekker kwootverklootquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Poh nou… lange dag was lang. En… mega druk en chaos
[/quote]
Na zo'n dag snap ik dat wel![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, had google wel even hierbij nodig![]()
![]()
IK ZEI TOCH SORRY
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2211 / +213 / +132 / 5305 / 5859
2. KoningWouter / 558 / +7 / +31 / 1702 / 1985
3. KillemWieft / 513 / +25 / +73 / 399 / 574
4. Bally-b / 363 / +59 / +97 / 47 / 90
5. devzero / 319 / +11 / +3 / 252 / 327
6. hemarookworst / 278 / +7 / +7 / 1015 / 1197
7. Moeraskat / 275 / +27 / +43 / 2105 / 2276
8. _UserName_ / 253 / +7 / +3 / 510 / 646
9. Lovely / 228 / +0 / +38 / 1085 / 1255
10. kree / 216 / +0 / +16 / 934 / 1046
11. Dr.Mikey / 213 / +21 / +63 / 498 / 617
12. mario390 / 207 / +49 / +5 / 182 / 277
13. gebrokenglas / 188 / +11 / +2 / 1294 / 1451
14. Pinnenmutske / 184 / +34 / +29 / 327 / 440
15. sp3c / 176 / +6 / +6 / 404 / 481
16. Moonlight / 175 / +7 / +51 / 576 / 681
17. Grotetijd / 175 / +3 / +9 / 776 / 895
18. HappyCharly / 153 / +6 / +10 / 1104 / 1229
19. ToT / 143 / +9 / +52 / 1135 / 1214
20. AardappelSchotel / 127 / +5 / +0 / 852 / 942SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Okéquote:gelukkig
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Awwwquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ja, wij schelen ook wel 9 jaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:![]()
Dan zou hij wel op oude vrouwen vallen, mijn moeder en ik schelen 38 jaar
En van wat ik hoor, valt hij juist op jongere vrouwen
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Dan zou hij wel op oude vrouwen vallen, mijn moeder en ik schelen 38 jaar
En van wat ik hoor, valt hij juist op jongere vrouwen![]()
![]()
Misschienquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:38 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand eine derrick episode van 1980??Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zekerquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:38 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand eine derrick episode van 1980??
Uit mijn hoofdTrust nobody![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:38 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand eine derrick episode van 1980??
Deze?![]()
Millennial!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het eigenlijk ook, @:ToT is inderdaad van een andere generatie! [ afbeelding ]![]()
![]()
That's me!quote:
Gen ikser
Nu wil ik eigenlijk ook van de G I generation zijn, die klinkt ook wel leuk!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
@hemarookworst Nog inspiratie voor nieuwe TT's nodig?
@mario390 heb je deze allemaal al eens gegeten?![]()
![]()
Rahmschwammerl.....klinkt als weer een belediging waar mario ons mee om de oren kan slaan!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst Nog inspiratie voor nieuwe TT's nodig?
@:mario390 heb je deze allemaal al eens gegeten?
[ afbeelding ]![]()
![]()
worst ratedquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
tevens bolk![]()
Oh zeker welquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Rahmschwammerl.....klinkt als weer een belediging waar mario ons mee om de oren kan slaan!![]()
![]()
Hello. Woont er toevalllig iemand in Heemskerk? Heftig weer
HEEMSKERK - Een man die donderdag eind van de middag een huisartsenpraktijk in Heemskerk binnenliep, heeft volgens betrokkenen ter plaatse mogelijk lassakoorts. Dat is een zeer besmettelijke ziekte uit de tropen.
De wijk Broekpolder is grotendeels afgegrendeld. Rond 21 uur werd een man in een ambulance gedaan door medici in dikke oranje beschermende pakken. De man zou zeer ziek zijn volgens een woordvoerder, die verder geen details wilde geven. „Mijn man was bij de revalidatiekliniek die daar ook zit”, zegt een vrouw die bij de afzetting staat. „Hij mocht niet naar buiten. Hij zit er nog steeds.
https://www.telegraaf.nl/(...)-contact-met-patientWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is niet Oostenrijks, en Kärnten heeft ook een eigen keukenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef mario390 het volgende:
de lied van de derrick episode 1980 was in nederland platz 1![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef mario390 het volgende:
de lied van de derrick episode 1980 was in nederland platz 1![]()
Hey KW. Hoe is die?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon dat uit je autoraam roepen bij een verkeershufterquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Rahmschwammerl.....klinkt als weer een belediging waar mario ons mee om de oren kan slaan!
Uw ADH vitamine Worst
ik had dus weer ff lang gepraat he met vriendin enzo hierover. kweet niet mss is ze de enige die me mss wel snapt?
Voordeel oude vriendje is gedumpt. en goed ook maar voor haar denk ik enzo.
Maar ok we komen wel veel overheen met ellende met hulpverlening enzo etc en waar tegen op te lopen. daarom praat ik nog wel eens met haar, want mss enige die het snapt ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Steckerlfisch ziet er lekker uitquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:43 schreef JustinK het volgende:
[ afbeelding ]
Zellufquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Steckerlfisch ziet er lekker uit![]()
![]()
Wie zei er een uurtje geleden of zo nog dat kree met z'n vriendin aan de telefoon zou zitten?
Mikey?
![]()
Sodeknetters?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
Wie zei er een uurtje geleden of zo nog dat kree met z'n vriendin aan de telefoon zou zitten?
Mikey?
![]()
Steckerl is stokje denk ik, en dan vis eraanquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Steckerlfisch ziet er lekker uit
Wij zouden visspies zeggen![]()
![]()
SshhhtttOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gekke Duitsersquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef mario390 het volgende:
wat en duitse idiot dat heet niet gefilte fish![]()
![]()
![]()
![]()
wie zei er ook weer: read the room ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
Mikey?
![]()
![]()
![]()
tis hoe het komt he? ik plan dit niet/quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:50 schreef ToT het volgende:
Mikey?
Maar belde mij eerst en dacht nog ff laat gaan. maarja toch
Omdat wij elkaar meestal begrijpen weer ff gebeld toch maar.
en denk leuk gesprek wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
Matig gisteren en vandaag. Komt denk ik door die nieuwe pillen die ik noodgedwongen moet proberen.quote:
Hoe is het met jou?![]()
Ik hou van DuitsersOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Iemand die veel tijd had?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:52 schreef maily het volgende:
[..]
wie zei er ook weer: read the room ?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Matig gisteren en vandaag. Komt denk ik door die nieuwe pillen die ik noodgedwongen moet proberen.![]()
![]()
Hoe heet het dan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef mario390 het volgende:
wat en duitse idiot dat heet niet gefilte fish![]()
Uw ADH vitamine Worst
Niet te verwarren met stokvisquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Steckerl is stokje denk ik, en dan vis eraan
Wij zouden visspies zeggen
Fijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:49 schreef kree het volgende:
ik had dus weer ff lang gepraat he met vriendin enzo hierover. kweet niet mss is ze de enige die me mss wel snapt?
Voordeel oude vriendje is gedumpt. en goed ook maar voor haar denk ik enzo.
Maar ok we komen wel veel overheen met ellende met hulpverlening enzo etc en waar tegen op te lopen. daarom praat ik nog wel eens met haar, want mss enige die het snapt ofzo?Trust nobody![]()
Hoezo noodgedwongen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Matig gisteren en vandaag. Komt denk ik door die nieuwe pillen die ik noodgedwongen moet proberen.
Hoe is het met jou?Trust nobody![]()
Jaaaa potverdikkiequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
is het ook. want beetje zelfde maakt ze door als ik deed. en natuurlijk relateren we er dan aan aan elkaar.quote:
Tja, ik heb er niet eens bedoelingen mee. maar helpt ons bijden wss soms. om ff emo dingen eruit te laten en te vertellen naar elkaar. en kan nog wel eens in traantjes komen ook.Do what you love, love what you do!![]()
Prima tochquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:56 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook. want beetje zelfde maakt ze door als ik deed. en natuurlijk relateren we er dan aan aan elkaar.
Tja, ik heb er niet eens bedoelingen mee. maar helpt ons bijden wss soms. om ff emo dingen eruit te laten en te vertellen naar elkaar. en kan nog wel eens in traantjes komen ook.Trust nobody![]()
Helpen die niet zo goed?quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Matig gisteren en vandaag. Komt denk ik door die nieuwe pillen die ik noodgedwongen moet proberen.
Hoe is het met jou?
Hier alles goed wel moe dus duik zo weer in bed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is het ook, er zijn er weinig waarmee ik echt zo eerlijk kan zijn he over gevoelens dan met name.quote:
Want eerlijk ben ik hier ook wel over mezelf.Do what you love, love what you do!![]()
We moeten, voordat ik die ketamine therapie mag proberen, eerst een heel protocol aflopen. Dit wordt nog een heel lang traject. Eerst moeten deze pillen onvoldoende werken, daarna is er nog een middel. Maar ik hoop eigenlijk dat deze pillen over een tijdje al voldoende werken dat die therapie niet nodig is. Maar een bijwerking is dat je je de eerste tijd wat slechter gaat voelen juist.quote:![]()
Die verergeren de eerste weken juist de klachten. Dat is een bijwerking, daar moet ik even doorheen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Helpen die niet zo goed?
Hier alles goed wel moe dus duik zo weer in bed.
Ah goed, lekker slapen. Ik ga ook niet al te laat vanavond.![]()
ii ben fan van black mirror hequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef JustinK het volgende:
Speciaal voor @:kree
Bekijk deze YouTube-video
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is niet leuk, maarja, je bent weer met je volgende stap bezig!!!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We moeten, voordat ik die ketamine therapie mag proberen, eerst een heel protocol aflopen. Dit wordt nog een heel lang traject. Eerst moeten deze pillen onvoldoende werken, daarna is er nog een middel. Maar ik hoop eigenlijk dat deze pillen over een tijdje al voldoende werken dat die therapie niet nodig is. Maar een bijwerking is dat je je de eerste tijd wat slechter gaat voelen juist.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik zou echt kijken of de wachtrij niet zo lang is bij die ketamine. Dat je je niet nu al moet aanmelden. Wachttijd voor esketamine in Utrecht is een half jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We moeten, voordat ik die ketamine therapie mag proberen, eerst een heel protocol aflopen. Dit wordt nog een heel lang traject. Eerst moeten deze pillen onvoldoende werken, daarna is er nog een middel. Maar ik hoop eigenlijk dat deze pillen over een tijdje al voldoende werken dat die therapie niet nodig is. Maar een bijwerking is dat je je de eerste tijd wat slechter gaat voelen juist.:')![]()
Kulinarische Spezialitäten aus Österreich:
Wiener Schnitzel mit Kartoffelsalat
Rindsuppen - mit Einlagen wie Grießnockerl, Leberknödel, Backerbsen oder Frittaten (in Streifen geschnittene Omelettes)
Klassischer Tafelspitz - in Brühe gekochtes Rindfleisch
Butterschnitzel oder Kalbsbutterschnitzel - nach dem Anbraten in Bratensauce geschmort
Tiroler Gröstl - eine Pfanne aus Röstkartoffeln, Rind- oder Schweinefleisch, Zwiebeln und Spiegelei
Backhendl
Käsespätzle (vegetarisch)
Eiernockerl - Eier-Spätzle mit Zwiebeln aus der Pfanne (veggie)
Krautfleckerl - eine besondere Nudelsorte und Weißkraut (veggie)Uw ADH vitamine Worst
Zo is dat Maily!quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, maarja, je bent weer met je volgende stap bezig!!!![]()
![]()
Ja dinsdag heb ik weer een afspraak. Ik ga het dan bespreken. Goede tip.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zou echt kijken of de wachtrij niet zo lang is bij die ketamine. Dat je je niet nu al moet aanmelden. Wachttijd voor esketamine in Utrecht is een half jaar.![]()
Ja hier ook wel. Btje moe, toe aan weekendquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het gaat wel hoor
En daar?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Nice! Black Mirror vind ik echt fantastischquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef JustinK het volgende:
Speciaal voor @:kree
Bekijk deze YouTube-video:')![]()
jammer dat het stopte en ze daarna een bullshit half comedy ervan maakten.quote:
Dat eerste was wel beetje to the point en idd meeste waarvan ik zag, ja het is niet zo ver weg als gebeuren, dat was de kracht van die hele serie.
Maarja het zal wel weer te extreem te zijn geweest waarom cancel ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nice! Black Mirror vind ik echt fantastisch![]()
![]()
Ohja op die manierquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We moeten, voordat ik die ketamine therapie mag proberen, eerst een heel protocol aflopen. Dit wordt nog een heel lang traject. Eerst moeten deze pillen onvoldoende werken, daarna is er nog een middel. Maar ik hoop eigenlijk dat deze pillen over een tijdje al voldoende werken dat die therapie niet nodig is. Maar een bijwerking is dat je je de eerste tijd wat slechter gaat voelen juist.
Ik snap hetTrust nobody![]()
ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nice! Black Mirror vind ik echt fantastisch
meest mooie serie gemaakt bijna in laatste jaren.Do what you love, love what you do!![]()
O dat is niet fijn. Hopelijk blijft het draagbaar voor je. Slaap lekker voor straksquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Die verergeren de eerste weken juist de klachten. Dat is een bijwerking, daar moet ik even doorheen.
Ah goed, lekker slapen. Ik ga ook niet al te laat vanavond.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik zet wel door! Komt goed.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet fijn. Hopelijk blijft het draagbaar voor je. Slaap lekker voor straks![]()
![]()
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Doodeng welquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nice! Black Mirror vind ik echt fantastischTrust nobody![]()
Black Mirror is leuk niks eng aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Twee weken geledenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
dat heb ik onthouden
wanneer heb je die voor het laatst gezien?
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
als je denkt van kan ook echt. ja idd dat wel ook?quote:
Daarom is die serie goed want kijken beetje naar de toekomst.
Nu is ie mss al oud, maar nog steeds hoop erin. met AI enzo. kan best wel nu. en dat maakt het wmb engDo what you love, love what you do!![]()
Ik ben opquote:![]()
Vandaag 1e dag deze week naar kantoor. Ook de enige, morgen blijf ik weer thuis
Ga jij nog naar de kringloop?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja preciesquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
als je denkt van kan ook echt. ja idd dat wel ook?
Daarom is die serie goed want kijken beetje naar de toekomst.
Nu is ie mss al oud, maar nog steeds hoop erin. met AI enzo. kan best wel nu. en dat maakt het wmb engTrust nobody![]()
ik haat AI niet in principe. maar wat ermee gedaan kan worden nu? zonder iets over regelgeving wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hoi.
En ik denk ook maar meteen weer doei.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ok doeinquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:15 schreef Sally het volgende:
Hoi.
En ik denk ook maar meteen weer doei.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja 2x per week maar eigenlijk voel ik me daar nog kutter dan thuis.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben op![]()
Ga jij nog naar de kringloop?:')![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben op![]()
Ga jij nog naar de kringloop?![]()
![]()
Ken wel een filmquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik vind The tourist een goede serie. Aanrader wel
Waar gaqt de serie over?Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:15 schreef Sally het volgende:
Hoi.
En ik denk ook maar meteen weer doei.![]()
![]()
![]()
Dat is niet goed.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja 2x per week maar eigenlijk voel ik me daar nog kutter dan thuis.Ik twijfel, wilde jij kijken naar iets met dieren? Kinderboerderij al opgezocht?
Euh over een man die zn geheugen kwijt is, geloof de film ook.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ken wel een film
Waar gaqt de serie over?
Maar vind het een leuk raadsel en hou ook wel van de humor in de serie.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
betere vraag is, wat vond je vroeger voor alle shit leuk om te doen en kan er daar wat voor zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is niet goed.Ik twijfel, wilde jij kijken naar iets met dieren? Kinderboerderij al opgezocht?
begrijp me goed. kom uit zelfde situatie.Do what you love, love what you do!![]()
Oeh ik ben die gelequote:Op donderdag 13 maart 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het eigenlijk ook, @:ToT is inderdaad van een andere generatie! [ afbeelding ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga m onthouden!quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euh over een man die zn geheugen kwijt is, geloof de film ook.
Maar vind het een leuk raadsel en hou ook wel van de humor in de serie.Trust nobody![]()
ik denk er anders over maar weten jullie.
Maar voor het spel
bolkje
Do what you love, love what you do!![]()
Bahquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:23 schreef JustinK het volgende:
Het leek net wel verdacht veel op een SCWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het spelelement maakt het juist super laagdrempelig om te reageren. dat is goed voor mijquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef kree het volgende:
Maar voor het spel
bolkje![]()
Oh ja, ik had deze specifieke vraag, omdat ik dacht dat hij hier had gezegd iets met dieren te willen doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
betere vraag is, wat vond je vroeger voor alle shit leuk om te doen en kan er daar wat voor zijn?
begrijp me goed. kom uit zelfde situatie.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jupquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
het spelelement maakt het juist super laagdrempelig om te reageren. dat is goed voor mijWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jaaah, kun je gewoin willekeurige dingen roepen, daar hou ik ook wel vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
het spelelement maakt het juist super laagdrempelig om te reageren. dat is goed voor mij
Weet niet of Sint dat was, ik heb hier wel aangegeven graag in een asiel te werken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, ik had deze specifieke vraag, omdat ik dacht dat hij hier had gezegd iets met dieren te willen doen![]()
eens en dat is ook wel het leuke ervan denk soms. maarja het moet niet alleen bs posts zijn einden aan eind denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
het spelelement maakt het juist super laagdrempelig om te reageren. dat is goed voor mijDo what you love, love what you do!![]()
Ja jij was datquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet of Sint dat was, ik heb hier wel aangegeven graag in een asiel te werken.![]()
![]()
Summer jamquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, kun je gewoin willekeurige dingen roepen, daar hou ik ook wel vanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan ben ik in de war dusquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Weet niet of Sint dat was, ik heb hier wel aangegeven graag in een asiel te werken.
Moet ik toch echt eens lijstjes gaan bijhouden
Stop met denken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:24 schreef kree het volgende:
Maar voor het spel
bolkje
Speelt het spel.F.K.A. SuperwormJim![]()
Kangoeroe kakquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zonder de room te readenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, kun je gewoin willekeurige dingen roepen, daar hou ik ook wel van![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Had eens gebeld maar die hadden geen plek. Andere optie is aanspreekpunt bij de informatiewinkel hier voor mensen met vragen. Maar das misschien weer te zwaar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is niet goed.Ik twijfel, wilde jij kijken naar iets met dieren? Kinderboerderij al opgezocht?
Dieren hoeft van mij niet zo. Komt vooral neer op stront scheppen?:')![]()
Pindakaasmoordquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
WolmuisIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat jij denkt, is van geen belang.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
eens en dat is ook wel het leuke ervan denk soms. maarja het moet niet alleen bs posts zijn einden aan eind denk ik
Het is een spel. Je mening telt niet.F.K.A. SuperwormJim![]()
Gefrituurde banaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.sinterklaaskapoentje
![]()
Wat ik echt leuk vond is mijn freelancewerk in de journalistiek. Dat was mijn passie. Maar dat gaat nu niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
betere vraag is, wat vond je vroeger voor alle shit leuk om te doen en kan er daar wat voor zijn?
begrijp me goed. kom uit zelfde situatie.:')![]()
deels he, doe wel mee, maar alleen "het spel". dat niet helemaal enzo soms ben ik mee eens.quote:
Dus zie wel leuke en grappige momenten wel in duit topic, dus no probleem. heeeeeDo what you love, love what you do!![]()
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, sorry @:sinterklaaskapoentje ik was in de war. Kan ik mn koorts nog de schuld geven?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kruisboogquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
waarom niet dan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat ik echt leuk vond is mijn freelancewerk in de journalistiek. Dat was mijn passie. Maar dat gaat nu niet.Do what you love, love what you do!![]()
KunstmestproductieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat kan jijquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, sorry @:sinterklaaskapoentje ik was in de war. Kan ik mn koorts nog de schuld geven?![]()
![]()
Zandloperincidentquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jarendertigwoningquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sorry, ik was even in de warquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Had eens gebeld maar die hadden geen plek. Andere optie is aanspreekpunt bij de informatiewinkel hier voor mensen met vragen. Maar das misschien weer te zwaar.
Dieren hoeft van mij niet zo. Komt vooral neer op stront scheppen?
Wat voor soort informatie en vragen moet ik dan aan denken?
Haha ja zal wel vooral stront scheppen zijn. In mijn fantasie is het natuurlijk vooral knuffelen met allemaal pluizige lieve dieren
ja nouja was en ben ik ook soms. maar waardoor kwam dat dan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat ik mentaal een wrak ben
als je wil vertellen hoor?Do what you love, love what you do!![]()
Krekelpenisquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
welke serie dan en wat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
In serie
Gebeurt iets heelergsDo what you love, love what you do!![]()
Krentenbolquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dat boeit. Het spel is wat het is. Als je het daar niet mee eens bent, jammer voor je. Het is niet aan jou om dat te veranderen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
deels he, doe wel mee, maar alleen "het spel". dat niet helemaal enzo soms ben ik mee eens.
Dus zie wel leuke en grappige momenten wel in duit topic, dus no probleem. heeeeeF.K.A. SuperwormJim![]()
Thx weer hèquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:33 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat boeit. Het spel is wat het is. Als je het daar niet mee eens bent, jammer voor je. Het is niet aan jou om dat te veranderen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zon maatschappelijk informatiecentrum waar mensen terecht kunnen met vragen over uitkeringen van de gemeente, of hulp bij aangifte van belasting, aanvragen bijstand. Dat soort dingen. Ze zoeken iemand die als een soort secretaresse werkt. Als eerste aanspreekpunt als die mensen binnenkomen. En dan afspraken maken of doorverwijzen naar de juiste plek.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sorry, ik was even in de war
Wat voor soort informatie en vragen moet ik dan aan denken?
Haha ja zal wel vooral stront scheppen zijn. In mijn fantasie is het natuurlijk vooral knuffelen met allemaal pluizige lieve dieren
Dit klinkt eigenlijk al een stuk boeiender dan boeken prijzen wat ik nu doe:')![]()
Het fijne is wel de voorspelbaarheid.
Terugkerende discussies.
Dezelfde dovemansoren.
Acts die nooit veranderen.
Enz.F.K.A. SuperwormJim![]()
ben het met het spel niet eens. wel soms dat het saai gaat worden als er niet wat anders even ingebracht gaat worden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:33 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat boeit. Het spel is wat het is. Als je het daar niet mee eens bent, jammer voor je. Het is niet aan jou om dat te veranderen.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Het komt nergens door. Ik ben gewoon zwaar depressief zonder redenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja was en ben ik ook soms. maar waardoor kwam dat dan?
als je wil vertellen hoor?:')![]()
Never change a winning formulaquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:34 schreef SwJ het volgende:
Terugkerende discussies.
Dezelfde dovemansoren.
Enz.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
DTS-Sleurquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:34 schreef SwJ het volgende:
Terugkerende discussies.
Dezelfde dovemansoren.
Enz.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sterfgevallenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden het te accepteren zoals het is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
ben het met het spel niet eens. wel soms dat het saai gaat worden als er niet wat anders even ingebracht gaat worden.
We zijn er voor je in deze moeilijke tijd.F.K.A. SuperwormJim![]()
Of nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:35 schreef SwJ het volgende:
[..]
Vervelend voor je. Ik hoop dat je de kracht kunt vinden het te accepteren zoals het is.
We zijn er voor je in deze moeilijke tijd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
doe ff alleen welke serie dan?:quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wil niet spoileren
Iemand gaat doodDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: