Op deze manier nietquote:
Fokkinghell ik kan het 3x lezen en kan het niet onthouden als de tekst weg isquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
Geheime opdracht voor tuinmeubelair Pootje
8 roze kledingstukken op de eettafel leggen
Toren van 5 voorwerpen die beginnen met de letter b Iedere bewoners moet in elk ruimte het dansje van keanu doen
Als jullie dat gedaan hebben dan met zijn alle in de sauna gaan zitten
Het is een geheime opdracht, hij krijgt er 20 minuten voor en BB wil het niet herhalen
BB zei geheime missie, en Pootje gilt direct aan de bewoners wat er moet gebeuren. Dus opdracht in minuut 1 al mislukt !quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB zei geheime missie, en Pootje gilt direct aan de bewoners wat er moet gebeuren. Dus opdracht in minuut 1 al mislukt !
ik zit hier rond te kijken of ik 5 voorwerpen met een B kan vinden om een toren van te makenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fokkinghell ik kan het 3x lezen en kan het niet onthouden als de tekst weg is
Achterlijk moeilijk zeg
Ja apataapaa mimi apetappate boehquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB zei geheime missie, en Pootje gilt direct aan de bewoners wat er moet gebeuren. Dus opdracht in minuut 1 al mislukt !
Is wel logisch....de stress hormonen gieren al door zijn lijf als hij naar de telefoon rent.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat idee had ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
iedere bewoners moet in elk ruimte het dansje van keanu doen
Hier gaat het al fout, Pootje heeft dit alleen aan Jolien gegeven![]()
:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:44 schreef Silves het volgende:
Is dit een voordeel de H niet uitspreken? BB zou eens moeten vragen bouwen met de letter H..dan wordt het spannend.
Belachelijke paddestoel!! Begint ook met een Bquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als BB eerlijk is, zitten ze straks weer op die belachelijke paddestoelen buiten.
Nee hij mocht wel zeggen wat ze moesten doen want bb had gezegt dat ze gewoon moesten doen wat pootje zegt. Ze weten alleen niet waar voor het is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Belachelijke paddestoel!! Begint ook met een B
Basterdsuiker ook, maar die is inmiddels op vermoed ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Belachelijke paddestoel!! Begint ook met een B
Precies ditquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee hij mocht wel zeggen wat ze moesten doen want bb had gezegt dat ze gewoon moesten doen wat pootje zegt. Ze weten alleen niet waar voor het is.
Maar het mislukt wel want ze moesten met z'n alle het dansje van keanu doen. En nu zijn alleen jolien en jane bezig.
hij moet ze toch aansporen om opdrachten te gevenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bols ook... of was het Slob ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Basterdsuiker ook, maar die is inmiddels op vermoed ik
8 roze kledingstukken op tafel leggen en een toren bouwen van 5 voorwerpen die beginnen met een B (staat ergens hierboven )quote:
1 bewoner in iedere ruimtequote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
:
Nee voorwerpen met de B toren maken. 8 roze kleding stukken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
8 roze kledingstukken beginnend met de letter B
Was 1 bewon er moest het doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
:
Dit word een weggevertjequote:Op donderdag 13 maart 2025 13:48 schreef KinKiJan het volgende:
BB helpt ze maar. Die is bang met ongebruikte tuinzooi te blijven zitten
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Silves het volgende:
Bouwen met een B....kom pak dat 2pers BED uit de suite.
Zijn ze al geweestquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Joyce-43 het volgende:
dagboek kamer moeten ze ook hebben he
Vraag je dat voor een vriend?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Hznootje het volgende:
Is een hoofdband of een zakdoek een kledingstuk?
Maar met 2 is het wel leuker.quote:
- Broekquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Rhosyn het volgende:
Toren maken met 5 dingen die met een B beginnen
bal <<beter niet
boom<< te groot hebben ze niet
Boek hebben ze niet
bord
borstel
bezem
bloem
bestek
Nu valt me op dat iedereen meedoet.....waarom is persoonlijk gewin erbij gekomen......zo jammer.quote:
8 bedden ben je er zo.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:49 schreef Rhosyn het volgende:
Toren maken met 5 dingen die met een B beginnen
bal <<beter niet
boom<< te groot hebben ze niet
Boek hebben ze niet
bord
borstel
bezem
bloem
bestek
neee 5 roze kledingstukkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
8 roze kledingstukken beginnend met de letter B
ha gunde sharice het danquote:
BB riep net om dat het 8 kledingstukken moesten zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neee 5 roze kledingstukken
8 begint met B of p toren bouwen
ok dan is dan 8 en 5 toren haalde ik dat door elkaarquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
BB riep net om dat het 8 kledingstukken moesten zijn
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat BB het afkeurt. Verkoop het tuinset maar gewoon.
Als ze alles hebben gedaan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanneer moesten ze nu naar de sauna?
het was 1 bewonerquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:53 schreef Jockari het volgende:
Elke bewoner in elke ruimte dansen.?.?.? Denk het niet...
Omdat BB veel te lax is. Ze doen het niet goed met het dansje. Maar zal vast goed gekeurd wordenquote:
Was de opdracht van BB .. hij mocht alleen niet zeggen waarom het gaat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moest een geheime missie zijn... En Poot heeft het ditect bekend gemaakt.
hebben ze DBK gehadquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:54 schreef Flow3r het volgende:
Ze dansen zelfs in de telefooncel maar niet in dat omkleedhok
Hij heeft niet gezegd waarvoor het was. Ze moesten gewoon doen wat hij zei en dat mocht.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
nee niet waar hij gaf personen opdrachten maar niet allemaalquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:56 schreef Jockari het volgende:
De gangbang kan beginnen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:56 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
En dan laat BB ze daar een uur zitten wachten op de uitslag![]()
Bonden jullie!
Heeft die weer een pootje voor bij sommigen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk dat Pootje zich heeft kunnen revancheren.
Het is gewoon jammer dat het "spelelement"ieder voor zich er in gebracht is door BB...quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:06 schreef Lrod01 het volgende:
Iedereen dikke lol met elkaar. Zo kan het dus ook. Sommige hebben daar wat stimulans of een schop onder hun hol nodig. Goed gedaan Febo.
het is niet meer zo "droog" als in het begin, hij heeft het duidelijk niet echt bijgehouden met sportenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:12 schreef mazaru het volgende:
Wat heeft Mattheus toch een mooi lijf
[ afbeelding ]
Daar liegt hij niks aan is ook zo ik ben nu 14 jaar alleen en kan het ook best maar het is best wel soms eenzaamquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:30 schreef Dotteke het volgende:
Als je alleen woont heb je af en toe het gevoel dat je ook alleen bent, zegt Jordy
Hoe zou dat komen denk je?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:29 schreef Dotteke het volgende:
Jordy heeft nog nooit een relatie gehad
Die is echt niet te volgen. Best kans dat ze volgende week weer aan Jane gaat kleven en alles wat Jordy zegt afbrandtquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:32 schreef lojanda het volgende:
Het valt me echt op dat Sharice ineens alles mooi vindt wat Jordy zegt. Eerder maakte ze het met Milena altijd belachelijk als hij iets zei.
Ik denk dat het mede komt, omdat hij gepest en dik is geweest. De onzekerheid die daar uit is ontstaan zou ook wel niet helpen.quote:
Best mogelijk maar daar geloof ik persoonlijk niets van. Het is niet het uiterlijk dat van belang is maar het innerlijke.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat het mede komt, omdat hij gepest en dik is geweest. De onzekerheid die daar uit is ontstaan zou ook wel niet helpen.
Ik denk eerder door zijn karakter. Ik ken zat mensen die een moeilijke jeugd hebben gehad en dik zijn of waren en gewoon een relatie hebben. Het is nou niet bepaald een sympathiek figuur.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:36 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat het mede komt, omdat hij gepest en dik is geweest. De onzekerheid die daar uit is ontstaan zou ook wel niet helpen.
Denk dat het best wel een einzelgänger is met weinig aanpassingsvermogenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder door zijn karakter. Ik ken zat mensen die een moeilijke jeugd hebben gehad en dik zijn of waren en gewoon een relatie hebben. Het is nou niet bepaald een sympathiek figuur.
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde, sommige kunnen daar wel voor open staan. En daarom zei ik ook mede, want er kan meer meespelen dat wij niet weten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk eerder door zijn karakter. Ik ken zat mensen die een moeilijke jeugd hebben gehad en dik zijn of waren en gewoon een relatie hebben. Het is nou niet bepaald een sympathiek figuur.
Dat dus.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk dat het best wel een einzelgänger is met weinig aanpassingsvermogen
Als hijzelf zijn stoornis aangeeft dan moet je niet verder zoeken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo zeer als stoornis, meer karakter en eigenschappenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:44 schreef czvt het volgende:
[..]
Als hijzelf zijn stoornis aangeeft dan moet je niet verder zoeken.
Jammer....quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:12 schreef Verida het volgende:
[..]
het is niet meer zo "droog" als in het begin, hij heeft het duidelijk niet echt bijgehouden met sporten
quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:49 schreef BigBreg83 het volgende:
Wat een tuinset. 86 stoelen met bondjes en dekentjes
Echt? Hij geeft zelf aan een OCD stoornis te hebben en wou zich laten testen op ADHD.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo zeer als stoornis, meer karakter en eigenschappen
En zo heeft iedereen watquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:51 schreef czvt het volgende:
[..]
Echt? Hij geeft zelf aan een OCD stoornis te hebben en wou zich laten testen op ADHD.
Je kunt ze dat geven, maar deze bende ziet dat materieel 's anderendaags al niet meer staan, en gaan terug op de bank hangen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:54 schreef Lrod01 het volgende:
Geef ze eens wat fitness apparatuur zoals een hometrainer zodat ze wat minder lamlendig zijn overdag en daarnaast wat calorieën kunnen verbranden met alles wat ze daar naar binnen werken de hele dag door. Vorig jaar deden ze ook wel eens de game area open zodat ze wat konden sporten.
Die kans is zeker aanwezigquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is echt niet te volgen. Best kans dat ze volgende week weer aan Jane gaat kleven en alles wat Jordy zegt afbrandt
Je zou denken dat je dan zelf niet zou gaan pestenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:36 schreef Verity het volgende:
[..]
De een ligt in een deuk om die kaartjes en de ander neemt ze bloedserieusquote:
Ben jij dat ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:57 schreef Kissingbird het volgende:
Jane wil het kaartje van Beatrix horen
Ik denk dat hij thuis precies zo is als hier in het huis.. overheersend dominant en daar zit niemand op te wachten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is wel een verklaring voor zijn heel eigenaardig gedrag volgens zijn stoornis. Geloof je dit niet dan stel ik voor een psycholoog te raadplegen om jezelf te overtuigen tenzij je zelf beter weet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen wat
De 1 alleen een beetje meer dan een ander
Vooral dat aanpassingsvermogenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een engerd. En dan dat creepy gestaar van hemquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij thuis precies zo is als hier in het huis.. overheersend dominant en daar zit niemand op te wachten.
Belgen pestenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:56 schreef Verity het volgende:
Het is vandaag wel de dag dat ze SL gooien op S1 en S2 gewoon live laten.
Waarom was dat niet eerder opgevallen, is dat omdat ze de andere kant heeft gekozen?.....toen Axel de meiden kon gebruiken heeft Jane alle narigheid laten vallen hoe ze waren. Niemand die toen zei dat moeten ze niet doen je moet het zonder die meiden kunnen.quote:
Heb je ooit wel eens naar zijn verhaal geluisterd wat hij tegen mattie enzo verteld heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij thuis precies zo is als hier in het huis.. overheersend dominant en daar zit niemand op te wachten.
Hij doet mij denken aan een vroegere collega en daar liep ik altijd met een boog omheenquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een engerd. En dan dat creepy gestaar van hem
Helaas moet hij morgen vertrekken maar ik vind het een winnaarquote:
Top dat je dat vindquote:Op donderdag 13 maart 2025 14:58 schreef czvt het volgende:
[..]
Het is wel een verklaring voor zijn heel eigenaardig gedrag volgens zijn stoornis. Geloof je dit niet dan stel ik voor een psycholoog te raadplegen om jezelf te overtuigen tenzij je zelf beter weet.
Jazeker..quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens naar zijn verhaal geluisterd wat hij tegen mattie enzo verteld heeft.
quote:
eens, en hij kan er met een opgeheven hoofd uitgaan. Ervaring rijker.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helaas moet hij morgen vertrekken maar ik vind het een winnaar![]()
Gelukkig vergeet ik slechte nummers snelquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Enorm. En zeer irritant dat ik het nu weer in m'n hoofd heb zitten.
Ik ook. En ik denk als ze er niet allebei op hadden gestaan dat hij dikke kans had gemaakt om te blijven. Nu moeten de Jaxel liefhebbers kiezen tussen Jane en Axelquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helaas moet hij morgen vertrekken maar ik vind het een winnaar![]()
Zo is datquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:08 schreef Verida het volgende:
[..]
eens, en hij kan er met een opgeheven hoofd uitgaan. Ervaring rijker.
Dat is van Jolien. Daar zitten kleine briefjes in. Ik denk van fans. ( of misschien jeffrey ? )quote:
Ik heb twee streams en geen podcast meer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:09 schreef Flow3r het volgende:
Duurt die podcast nu zo lang omdat ze die tuinset hebben moeten regelen ?
Echt jammer maar zoals we kunnen zien neemt hij het goed op en ik hoop dat hij met opgeheven hoofd weggaat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook. En ik denk als ze er niet allebei op hadden gestaan dat hij dikke kans had gemaakt om te blijven. Nu moeten de Jaxel liefhebbers kiezen tussen Jane en Axel
Ik bedoel de podcast waar Sharice, Jane en Axel heen moeten, de genomineerdenquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik heb twee streams en geen podcast meer.
Tuurlijk wel, dan is het spel gedaan , geen rivaliteit meerquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt jammer maar zoals we kunnen zien neemt hij het goed op en ik hoop dat hij met opgeheven hoofd weggaat.
Ja, daar kunnen er daar een paar een puntje aan zuigen. Eens zien hoe goed volgende week de genomineerden reageren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt jammer maar zoals we kunnen zien neemt hij het goed op en ik hoop dat hij met opgeheven hoofd weggaat.
Misschien hoeven ze dat niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen er daar een paar een puntje aan zuigen. Eens zien hoe goed volgende week de genomineerden reageren.
Ik denk gewoon via haar keyboard en dan op Enter drukken?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus hoe kan je dan schrijven zoals je deed.
Calimero spreekt weer!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:15 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie: als zij blijven dan zijn het sowieso finalisten dat durf ik wel uit te spreken.
Walgelijk!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt weer gebeden voor goede uitkomsten.
Mijn hemel dit is triestquote:Op donderdag 13 maart 2025 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt weer gebeden voor goede uitkomsten.
Reactie op wat werd gezegd over Mattie.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik snap niet over wie je het nu hebt. Wie is calimero?
Inderdaad, Jolien het meesterbrein. Duh!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:18 schreef mazaru het volgende:
Jolien: Ze zijn weer aan het slapen he!
Jordy: Ik heb geen idee wat ze doen
Ik denk dat ze heel erg haar best doet in de hoop dat ze dan meer Nederlandse stemmen krijgt.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:23 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft Sharice te horen gekregen dat ze Nederlands moet spreken
Er deugd geen eentje die op de hand is van Jordy he.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:20 schreef mazaru het volgende:
Jolien roept ze niet bang moet zijn om haar mening te zeggen tegen Sharice.
Uitgerekend Jolien die al weken meelift op dat kartel en totaal niets heeft laten zien of horen behalve de verhalen over al die kerels die ze al heeft gehad
Zou dat ook de reden zijn, waarom ze bang was om naar de podcast te gaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Jordy storen zich aan de attitude van Jane en Axel. Dat ze Sharice negeerden.
Sharice heeft hun niks misdaan zeggen ze.
Ze lopen voorbij en zeggen haar niks.
Eindelijk zie je het.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er deugd geen eentje die op de hand is van Jordy he.....
Treurig......diep triest......quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Jordy storen zich aan de attitude van Jane en Axel. Dat ze Sharice negeerden.
Sharice heeft hun niks misdaan zeggen ze.
Ze lopen voorbij en zeggen haar niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |