Op deze manier nietquote:
Fokkinghell ik kan het 3x lezen en kan het niet onthouden als de tekst weg isquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
Geheime opdracht voor tuinmeubelair Pootje
8 roze kledingstukken op de eettafel leggen
Toren van 5 voorwerpen die beginnen met de letter b Iedere bewoners moet in elk ruimte het dansje van keanu doen
Als jullie dat gedaan hebben dan met zijn alle in de sauna gaan zitten
Het is een geheime opdracht, hij krijgt er 20 minuten voor en BB wil het niet herhalen
BB zei geheime missie, en Pootje gilt direct aan de bewoners wat er moet gebeuren. Dus opdracht in minuut 1 al mislukt !quote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB zei geheime missie, en Pootje gilt direct aan de bewoners wat er moet gebeuren. Dus opdracht in minuut 1 al mislukt !
ik zit hier rond te kijken of ik 5 voorwerpen met een B kan vinden om een toren van te makenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Fokkinghell ik kan het 3x lezen en kan het niet onthouden als de tekst weg is
Achterlijk moeilijk zeg
Ja apataapaa mimi apetappate boehquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
BB zei geheime missie, en Pootje gilt direct aan de bewoners wat er moet gebeuren. Dus opdracht in minuut 1 al mislukt !
Is wel logisch....de stress hormonen gieren al door zijn lijf als hij naar de telefoon rent.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat idee had ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
iedere bewoners moet in elk ruimte het dansje van keanu doen
Hier gaat het al fout, Pootje heeft dit alleen aan Jolien gegeven![]()
:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:44 schreef Silves het volgende:
Is dit een voordeel de H niet uitspreken? BB zou eens moeten vragen bouwen met de letter H..dan wordt het spannend.
Belachelijke paddestoel!! Begint ook met een Bquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als BB eerlijk is, zitten ze straks weer op die belachelijke paddestoelen buiten.
Nee hij mocht wel zeggen wat ze moesten doen want bb had gezegt dat ze gewoon moesten doen wat pootje zegt. Ze weten alleen niet waar voor het is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Belachelijke paddestoel!! Begint ook met een B
Basterdsuiker ook, maar die is inmiddels op vermoed ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Belachelijke paddestoel!! Begint ook met een B
Precies ditquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee hij mocht wel zeggen wat ze moesten doen want bb had gezegt dat ze gewoon moesten doen wat pootje zegt. Ze weten alleen niet waar voor het is.
Maar het mislukt wel want ze moesten met z'n alle het dansje van keanu doen. En nu zijn alleen jolien en jane bezig.
hij moet ze toch aansporen om opdrachten te gevenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bols ook... of was het Slob ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Basterdsuiker ook, maar die is inmiddels op vermoed ik
8 roze kledingstukken op tafel leggen en een toren bouwen van 5 voorwerpen die beginnen met een B (staat ergens hierboven )quote:
1 bewoner in iedere ruimtequote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
:
Nee voorwerpen met de B toren maken. 8 roze kleding stukken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:46 schreef Puzzie het volgende:
8 roze kledingstukken beginnend met de letter B
Was 1 bewon er moest het doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 13:45 schreef Flow3r het volgende:
:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |