Ja ik ook.quote:
ze een half uur extra laten zitten is leuk door de klok stiekem te verzetten, maar als Jaxel niet opschiet is het ineens een halsmisdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Die drie zeiken om het zeiken.
Wat Jane en Axel ook doen of niet doen of zeggen of niet zeggen er wordt gezeken.
Ik heb ze niet op de streams kijk naar de ontbijttafelquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Hebben die 2 nu al eens op de klok gekeken ?
Of is een klok alleen voor het gepeupel
wat een onzin, dat weet zij niet en heeft ook niets met de streams te makenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
Haha wel lullig met de jas van je ex vriend rondlopen.
Nemen terug wat van hen eerder is gestolen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Hebben die 2 nu al eens op de klok gekeken ?
Of is een klok alleen voor het gepeupel
Iedereen is bang voor zequote:Op donderdag 13 maart 2025 09:18 schreef Frummelie het volgende:
Echt een aso setje, Jane en Axel.. lekker schijt aan alles en iedereen bah..
Snel??quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:16 schreef spapaars het volgende:
Team Axel even snel een boterhammetje, zodat de rest hierna uitgebreid kan ontbijten.
Is allang gecompenseerd want is niet de 1e.keer dat ze veel later komen. Geloof eergisteren dat ze tot 11 uur moesten en waren ze om 10 uur pootje gaan wakker maken. En half 11 vertrokkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ze een half uur extra laten zitten is leuk door de klok stiekem te verzetten, maar als Jaxel niet opschiet is het ineens een halsmisdaad.
Beter dan toxische karakters die zich verschuilen onder een Calimero hoed.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:18 schreef Frummelie het volgende:
Echt een aso setje, Jane en Axel.. lekker schijt aan alles en iedereen bah..
Tis elke dag een uur of een half uurquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is allang gecompenseerd want is niet de 1e.keer dat ze veel later komen. Geloof eergisteren dat ze tot 11 uur moesten en waren ze om 10 uur pootje gaan wakker maken. En half 11 vertrokken
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Beter dan toxische karakters die zich verschuilen onder een Calimero hoed.
het gaat mij erom dat het hier en door het kartel hilarisch werd gevonden om de klok te verzetten zodat jane en axel langer buiten moesten blijven zitten in de kouquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is allang gecompenseerd want is niet de 1e.keer dat ze veel later komen. Geloof eergisteren dat ze tot 11 uur moesten en waren ze om 10 uur pootje gaan wakker maken. En half 11 vertrokken
En jij vind het hilarisch dat ze elke keer te laat beginnenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat het hier en door het kartel hilarisch werd gevonden om de klok te verzetten zodat jane en axel langer buiten moesten blijven zitten in de kou
en als jane en axel zelf niet op tijd verschijnen is het niet leuk meer maar haast een halsmisdaad..
wat maakt het eigenlijk uit, de rest heeft toch de hele dag ook niets anders te doen
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij vind het hilarisch dat ze elke keer te laat beginnen
Dus wat is nu precies je punt
Nogmaals is elke keer dat ze te laat komen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat het hier en door het kartel hilarisch werd gevonden om de klok te verzetten zodat jane en axel langer buiten moesten blijven zitten in de kou
en als jane en axel zelf niet op tijd verschijnen is het niet leuk meer maar haast een halsmisdaad..
wat maakt het eigenlijk uit, de rest heeft toch de hele dag ook niets anders te doen
Een grote schande.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, het zou verboden moeten worden...
dat ik het hilarisch vind dat ze te laat beginnen en zich gewoon niets aantrekken van het gezeik erover.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij vind het hilarisch dat ze elke keer te laat beginnen
Dus wat is nu precies je punt
Niks aantrekkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ik het hilarisch vind dat ze te laat beginnen en zich gewoon niets aantrekken van het gezeik erover.
ze hadden ook gewoon helemaal niet op kunnen dagen en de munten kunnen laten vallen.
een klein beetje je afzetten tegen degene die je op de bank hebben gezet mag van mij best wel hoor, ze hoeven niet de rode loper uit te leggen voor de gedoodverfde winnaar
Jane en Axel doen dat ook. Ze zeiken over en weer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Die drie zeiken om het zeiken.
Wat Jane en Axel ook doen of niet doen of zeggen of niet zeggen er wordt gezeken.
als je een ochtendhumeur hebt moet je dat natuurlijk wel volhouden elke dagquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Jane is saggerijnig zegt ze zelf en moppert over de wasbakken dat die smerig zijn en dat ze benieuwd is hoe hun wasbakken thuis er uit zien..gatverdamme
En het gezeik over die afwas en gezeik over 10 minuten langer zitten mopper de mopper mopper
Wat zouden ze ermee opschieten dan om zich onsportief en als een slechte verliezer te gedragen? Morgen wordt team Janel toch gescheiden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ik het hilarisch vind dat ze te laat beginnen en zich gewoon niets aantrekken van het gezeik erover.
ze hadden ook gewoon helemaal niet op kunnen dagen en de munten kunnen laten vallen.
een klein beetje je afzetten tegen degene die je op de bank hebben gezet mag van mij best wel hoor, ze hoeven niet de rode loper uit te leggen voor de gedoodverfde winnaar
Een keertje is niet erg maar iedere keer wordt vervelend en is eigenlijk niet zo netjes. Maargoed een Westlands kwartiertje en een indo/surinaams nooit op tijd bijelkaar dan kan je dat verwachten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
Jane
Je zou hier maar 10 minuten langer moeten zitten
Dat kan niet hoor
Och och
ze zouden zich onsportief opstellen als ze de munten gewoon zouden laten vallen, 500 euro bij iedereen eraf per muntquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wat zouden ze ermee opschieten dan om zich onsportief en als een slechte verliezer te gedragen? Morgen wordt team Janel toch gescheiden.
Een uur en een kwartier is toch ietwat overdrevenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:35 schreef marky het volgende:
[..]
Een keertje is niet erg maar iedere keer wordt vervelend en is eigenlijk niet zo netjes. Maargoed een Westlands kwartiertje en een indo/surinaams nooit op tijd bijelkaar dan kan je dat verwachten.
Doe je best... GO!quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:33 schreef danaqui het volgende:
Zo, Jane heeeft mijn stem bij RTL en Axel heeft mijn stem bij de Belg
Prima toch?quote:
Ze gaan het vast heel gezellig hebben zonder Axelquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Prima toch?
Alsof het zo leuk is om daar nu te zijn.![]()
Fijn naar huis.![]()
Gaan ze elkaar maar lekker afzeiken.
Ja vastquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze gaan het vast heel gezellig hebben zonder Axel
en die hebben, niet afgelopen nacht, maar de nacht daarvoor Jolien lekker laten liggen in haar bed, die hoefde pas het laatste uurtje erbij te komenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:37 schreef OmaJacky het volgende:
Eigenlijk zou het kartel ook langer moeten zitten want die zijn met z'n drieën.
Ja dat zou kunnen. Ze kunnen zich ook op de grond werpen en gaan huilen maar dat doen ze gelukkig ook niet….of nee….wacht.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zouden zich onsportief opstellen als ze de munten gewoon zouden laten vallen, 500 euro bij iedereen eraf per munt
ze doen er nu gewoon lekker langzaam over om te beginnen, meer niet
Ik denk dat Axel er ook geen zin meer in heeft. Genoeg is genoeg.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:38 schreef danaqui het volgende:
Ik lach me rot als Axel morgen als eerste gesaved wordten dan Jane
en charice naar huis moet
Dat hebben ze beide. Ze praten met een dedain over de andere bewoners, over de medewerkers van BB etc.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:35 schreef riri het volgende:
Zit Jane met haar arrogante attitude te klagen over het schoonmaken van anderen, ze ziet ze werkelijk als personeel van haar, ga zelf eens iets doen luilak zou ik zeggen tegen haar, die 2 doen werkelijk niets, de suite is een gore rommelbak
Eigenlijk hadden er minstens 2 op de bank moeten zitten (4 tegen 3) maar door bemoeienissen van BB is dat niet gebeurd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:37 schreef OmaJacky het volgende:
Eigenlijk zou het kartel ook langer moeten zitten want die zijn met z'n drieën.
Dat doet Jordy alleen...quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Ze kunnen zich ook op de grond werpen en gaan huilen maar dat doen ze gelukkig ook niet….of nee….wacht.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Axel er ook geen zin meer in heeft. Genoeg is genoeg.
Was je gisteren blind? Dat deed er maar één namelijk, haar naam is Janequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
En mochten Axel of Jane morgen weg moeten, dan kunnen ze in ieder geval met opgeheven hoofd die tent verlaten.
Over deze twee zijn niet echt filmpjes te vinden die hun levenlang achter hun aangedragen zullen worden![]()
Ze hebben het spel gespeeld, en niet gewonnen, maar wel lol gehad
De stream gister gemist? Jane heeft een uur zitten janken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Ze kunnen zich ook op de grond werpen en gaan huilen maar dat doen ze gelukkig ook niet….of nee….wacht.
Is maar hoe je er naar kijkt, als volwassen vrouw praten als een babyquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
En mochten Axel of Jane morgen weg moeten, dan kunnen ze in ieder geval met opgeheven hoofd die tent verlaten.
Over deze twee zijn niet echt filmpjes te vinden die hun levenlang achter hun aangedragen zullen worden![]()
miauwwwwwwwquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:48 schreef samanthal het volgende:
[..]
Is maar hoe je er naar kijkt, als volwassen vrouw praten als een baby
Ja dat bedacht ik me ineens. Die show. Was het bijna vergeten(ik denk onder het tapijt geveegd hier) 🤭quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:44 schreef marky het volgende:
[..]
De stream gister gemist? Jane heeft een uur zitten janken.
Daar zal ze later alleen maar om kunnen lachen denk ikquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:48 schreef samanthal het volgende:
[..]
Want jij bent bij haar thuis geweest?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:40 schreef marky het volgende:
[..]
Dat hebben ze beide. Ze praten met een dedain over de andere bewoners, over de medewerkers van BB etc.
Ze kookt soms maar doet verder niets. Ze heeft zelf nog nooit een wasbak schoongemaakt.
Nog 2 weekjes is ook zo moeilijk toch voor jouw zogenaamde sterke man, dat is hij dan blijkbaar nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:48 schreef Rhosyn het volgende:
Jane redt zich wel als Axel weg is. Die gaat verschrikkelijk verdrietig zijn bij het vertrek van Axel maar die heeft Pootje en Mattheus die haar gaan troosten. Die komt daar dan wel weer over heen. En terug in de groep...zo ongeveer
Maar als Axel achter blijft dan is hij alleen. Alleen in die helle groep van nare ruzie zoekende mensen.
Diemen maakt deel uit van de Metropoolregio Amsterdamquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:49 schreef samanthal het volgende:
[..]
Jane woont niet eens in Amsterdam maar in Diemen, ook daar liegt ze over.
Alles kan want alles is anders…quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:49 schreef Ace90ace het volgende:
Zoals het nu is gaan ze met 4 de finale week in want ze zijn nog met 7.
Misschien gaan er nu vrijdag twee naar huis, of de andere weken of misschien gaat er nu vrijdag niemand naar huis en gaat deze naar de panic room.
Dan zitten ze net als vorig jaar met 5 in de finale week.
Dat zou pas leuk zijn zien hoe het kartel reageert dat Axel, gaat waarschijnlijk de minste stemmen krijgen, terug komt en misshien door een game in de panic room zelf zijn nominatie pin kan kwijtspelen of nog meer sensa als hij een vrijstelling kan winnen.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:51 schreef riri het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes is ook zo moeilijk toch voor jouw zogenaamde sterke man, dat is hij dan blijkbaar niet
Ik zou het wel leuk vinden als Axel in de DBK een aanbod krijgt om met een som geld per direkt BB te verlaten...quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:49 schreef Ace90ace het volgende:
Zoals het nu is gaan ze met 4 de finale week in want ze zijn nog met 7.
Misschien gaan er nu vrijdag twee naar huis, of de andere weken of misschien gaat er nu vrijdag niemand naar huis en gaat deze naar de panic room.
Dan zitten ze net als vorig jaar met 5 in de finale week.
Dat zou pas leuk zijn zien hoe het kartel reageert dat Axel, gaat waarschijnlijk de minste stemmen krijgen, terug komt en misshien door een game in de panic room zelf zijn nominatie pin kan kwijtspelen of nog meer sensa als hij een vrijstelling kan winnen.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:48 schreef samanthal het volgende:
[..]
toch even reageren Diemen is een aparte gemeente hoort niet bji Amsterdamquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Diemen maakt deel uit van de Metropoolregio Amsterdam
Mwah Diemen VS Amsterdam, kweet niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom kan je wel een Amsterdamse zijn die nu daar woont.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
toch even reageren Diemen is een aparte gemeente hoort niet bji Amsterdam
Oh en die anderen lachen nooit.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:43 schreef Verida het volgende:
Gekke is, het verderop gelegen Weesp is nu wel gemeente Amsterdam.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:57 schreef Snensie het volgende:
[..]
Mwah Diemen VS Amsterdam, kweet niet.
dat zeg ik toch helemaal niet.quote:
Krijgt hij nooit als hij er uit zou moeten door stemmen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Axel in de DBK een aanbod krijgt om met een som geld per direkt BB te verlaten...
Nee dat klopt. Maar misschien vandaag?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Krijgt hij nooit als hij er uit zou moeten door stemmen.
BB huis al aan het ontmantelen ?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor getimmer op ijzer op de achtergond bij Jane.
Dat klinkt als steigerbouw of zoiets. Ik herken het want ik zit er tussen.
beng beng beng
En lol wat niet altijd ten koste van een ander gaat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zeg ik toch helemaal niet.
Het gaat in dit geval over de ervaring van het deelnemer zijn aan BB van Jane en Axel.
Zij hebben het spel gespeeld, niet gewonnen, een ervaring rijker, maar in ieder geval wel lol gehad
Dat is waar. En daar mag ze trots op zijn ook. Net zoals een ieder die trots is op zijn/ haar geboorteplaats.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom kan je wel een Amsterdamse zijn die nu daar woont.
ja Weesp is niet Diemen hequote:Op donderdag 13 maart 2025 10:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gekke is, het verderop gelegen Weesp is nu wel gemeente Amsterdam.
Ik woon zelf in Diemen, weet toevallig waar ik het over heb.... Metropoolregio Amsterdam is geen Amsterdam. Get your facts straight.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Net alles gestofzuigdquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel verder weg, dat is wat ik aangeef.
Nog een schoonmaker
[ afbeelding ]
In Diemen is het percentage geboren Amsterdammers hoger dan in Amsterdam: meer dan de helft is er in Amsterdam geboren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:10 schreef samanthal het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Diemen, weet toevallig waar ik het over heb.... Metropoolregio Amsterdam is geen Amsterdam. Get your facts straight.
Dat zou ik dus zijn.... Amsterdamse die in Diemen woont. Ze is ook geen Amsterdammer, mevrouw komt uit Groningen....quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom kan je wel een Amsterdamse zijn die nu daar woont.
dat was de hele Discussie nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel verder weg, dat is wat ik aangeef.
[ afbeelding ]
je kan alles er wel bij gaan halen maar dat was het punt nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
In Diemen is het percentage geboren Amsterdammers hoger dan in Amsterdam: meer dan de helft is er in Amsterdam geboren.
Misschien wachten tot poetsen over is kan ook he.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:17 schreef Tascha071 het volgende:
Jane en axcel zaten er net zo lekker in. Ze lijken het echt jammer te vinden. Blijven dan ook zitten. Klusje geklaard
Hadden ze het wel even over maar gaan ze niet doen. Jordy komt uitslag even geven van de munten. Axcel: dikke prima. Over naar tandenpoets streams.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien wachten tot poetsen over is kan ook he.
Haha ja ze willen niet poetsen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:17 schreef Tascha071 het volgende:
Jane en axcel zaten er net zo lekker in. Ze lijken het echt jammer te vinden. Blijven dan ook zitten. Klusje geklaard
Weet ik wel zeker ,hij vond het onzin om de kastjes van binnen schoon te maken "dat je dat thuis doet ok " zei hijquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Misschien wachten tot poetsen over is kan ook he.
en tussendoor gezellig een spelletje mens erger je niet spelen met een kopje warme melkquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:23 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb echt enorm genoten van de streams van Jane en axcel begin deze nacht. Wat n uitvinding dat raam enhance erdoor als een ninja
Dat was zeker goed bedachtquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:23 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb echt enorm genoten van de streams van Jane en axcel begin deze nacht. Wat n uitvinding dat raam enhance erdoor als een ninja
Wie zeiden dat?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps ze lachen verschrikkelijk en schamen zich tegelijk kapot over de nare opmerkingen die ze maken over Jolien die dweilt en dat zo onhandig doet dat ze er van uit gaan dat ze nog nooit heeft gedweild maar aan de ander kant is ze goed in zuigen..
Misschien hebben ze meer gezien dan wij op de streams.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps ze lachen verschrikkelijk en schamen zich tegelijk kapot over de nare opmerkingen die ze maken over Jolien die dweilt en dat zo onhandig doet dat ze er van uit gaan dat ze nog nooit heeft gedweild maar aan de ander kant is ze goed in zuigen..
Kan maar dan nog als je zelf op je rug buiten ligt niet nodig om te doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien hebben ze meer gezien dan wij op de streams.
Haha daar kwam de discussie juist van. Dat Jane zei dat ze uit Amsterdam komt maar dat dat niet zo is. Kennelijk is zij dan dus niet trots op haar geboorteplaats Groningen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:12 schreef samanthal het volgende:
[..]
Dat zou ik dus zijn.... Amsterdamse die in Diemen woont. Ze is ook geen Amsterdammer, mevrouw komt uit Groningen....
of gehoord, Jolien heeft heel wat dingen verteld in de avonduren of in de nachtelijke gesprekjes.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien hebben ze meer gezien dan wij op de streams.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Axel de buitenboel opruimen.
Overigens lag er helemaal geen zender voor Axel in de voorraadkamer dus dat was waarschijnlijk een smoes van BB om Axel in de benen te krijgen..
Ik denk dat dat het is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
of gehoord, Jolien heeft heel wat dingen verteld in de avonduren of in de nachtelijke gesprekjes.
BB heeft al gezegd dat deze opdracht is afgelopenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Laat nu maar wat munten naar beneden rollen
O, wist ik niet, kom net binnen . Tnxquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:37 schreef Verida het volgende:
[..]
BB heeft al gezegd dat deze opdracht is afgelopen
tja, hoe draai je alles omquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Axel deed die kussens aan het uitkloppen, samen met Jane. Ik was juist begonnen, ik had dat stuk gedaan en ze komt binnen en zegt 'moet ik het overnemen?'. Euh nee, ik dacht 'doe ik het niet goed misschien?'"
[ afbeelding ] mimimimi
quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien: "Axel deed die kussens aan het uitkloppen, samen met Jane. Ik was juist begonnen, ik had dat stuk gedaan en ze komt binnen en zegt 'moet ik het overnemen?'. Euh nee, ik dacht 'doe ik het niet goed misschien?'"
[ afbeelding ] mimimimi
Als ze zeker weet dat ze ruggensteun heeftquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:38 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, hoe draai je alles om
jolientje is ook niet vies van een relletje
Zodat Jane kan zeggen, ik heb dat gedaan. Ik zou er ook niet intrappen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:37 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ] mimimimi
Met die opdracht waren het al slaapstreams, kan het nog erger?quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:42 schreef KinKiJan het volgende:
Heb het idee dat ze vanavond vroeg slapen na afgelopen week. Eindelijk weer een volledige nacht.
Oh ik dacht den haagquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:28 schreef Snensie het volgende:
[..]
Haha daar kwam de discussie juist van. Dat Jane zei dat ze uit Amsterdam komt maar dat dat niet zo is. Kennelijk is zij dan dus niet trots op haar geboorteplaats Groningen.
Maar niks slechts over Groningen hoor 🙂
Ook best lullig om dit zo te benoemenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
Haha wel lullig met de jas van je ex vriend rondlopen.
Heeft matti in elkaar geflanstquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje douches en de wasbakken schoonmaken.
Axel de boel bijharken. En gaat zo de putjes van de douches schoonmaken.
Wat een leuke hark. De bovenkant is een plant...![]()
Afhankelijk van wie er zaten was het wel een extreme bagger opdracht inderdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met die opdracht waren het al slaapstreams, kan het nog erger?
Jane en Axel doen het gewoon openlijk en Jordy doet het allemaal stiekem of achter een geintje verscholenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
En dies al zo dood als een pierquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:53 schreef spapaars het volgende:
Gemiddeld is Peter daar het meest actief
[ afbeelding ]
Jaxel humor heeft wat meer niveau, en niet zo kinderachtig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jane en Axel doen het gewoon openlijk en Jordy doet het allemaal stiekem of achter een geintje verscholenmaar ach dat is natuurlijk veel grappiger en wat Jaxel doet is respectloos
Hun grote voorbeeld was Jordy en als ze morgen dan toch worden gescheiden kunnen ze nog maar beter even hun stempel drukkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:33 schreef Snensie het volgende:
[..]
Wat zouden ze ermee opschieten dan om zich onsportief en als een slechte verliezer te gedragen? Morgen wordt team Janel toch gescheiden.
Dan gaan ze gewoon weer hun pijlen op Sharice richten en daar commentaar op gevenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Prima toch?
Alsof het zo leuk is om daar nu te zijn.![]()
Fijn naar huis.![]()
Gaan ze elkaar maar lekker afzeiken.
Helaas gaat dat niet gebeuren maar ik hoop dat Jane, want zo ziet het eruit, het alleen red. Zal best moeilijk worden denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:38 schreef danaqui het volgende:
Ik hoop het. Ik hou er wel van een beetje leven in de tent. Maar of het echt verstandig is van ze…quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hun grote voorbeeld was Jordy en als ze morgen dan toch worden gescheiden kunnen ze nog maar beter even hun stempel drukken [ afbeelding ]
Oh neeeequote:Op donderdag 13 maart 2025 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet gebeuren maar ik hoop dat Jane, want zo ziet het eruit, het alleen red. Zal best moeilijk worden denk ik.
Dat is mooi en zullen ze het Mattheus minder kwalijk nemenquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
Het blijkt dat ze allemaal zo ongeveer kiet hebben gespeeld betreft de -500
Sommigen 100 euro verlies
okquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:08 schreef Snensie het volgende:
[..]
Oh neeee
Toch niet nog erger dan gisteren oh neeeh
Werd het hem kwalijk genomen dan? Had niet het idee dat het iemand wat kon schelen eigenlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is mooi en zullen ze het Mattheus minder kwalijk nemen
Ja, was geweldig .....quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:23 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb echt enorm genoten van de streams van Jane en axcel begin deze nacht.
Wat n uitvinding dat raam enhance erdoor als een ninja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zulke gesprekken die ze hebben vind ik zo grappigquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:22 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was geweldig .....![]()
Jane pakt een schijf via het raam - 13 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:08 schreef Snensie het volgende:
[..]
Oh neeee
Toch niet nog erger dan gisteren oh neeeh
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, was geweldig .....![]()
Jane pakt een schijf via het raam - 13 maart 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vannacht niet hoor. Was echt leuk om naar te kijken. Laat dat maar aan Jaxel overquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Afhankelijk van wie er zaten was het wel een extreme bagger opdracht inderdaad.
Geen activiteit, gewoon hangen en wachten.
Wat een onzin.. tuurlijk helpt dat als er zand en viezigheid op zit. Dat sla je er dan toch af? En ook stof komt er zo van af.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:34 schreef marky het volgende:
Kussens ergens tegenaan slaan is nutteloos
Dat zou geweldig zijn. Maar zo loopt het script niet. Axel moet weg morgen en dat achterbakse kartel moet in de finale staanquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:38 schreef danaqui het volgende:
ja, die kans is wel heel groot jammer genoegquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. Maar zo loopt het script niet. Axel moet weg morgen en dat achterbakse kartel moet in de finale staan
Leer ons BB kennen, volgende week vliegt er weer een karteller uit. Finale is altijd een mix van groepen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou geweldig zijn. Maar zo loopt het script niet. Axel moet weg morgen en dat achterbakse kartel moet in de finale staan
Wie???quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is de Pieter Zwart van het BB huis
mensen weten het nut van uitkloppen niet meer. Ik heb hier nog een ouderwetse mattenklopper die nog regelmatig gebruikt wordt. Ook voor de kussens.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat een onzin.. tuurlijk helpt dat als er zand en viezigheid op zit. Dat sla je er dan toch af? En ook stof komt er zo van af.
Misschien laat BB geen enkel muntje meer vallen en zitten ze daar voor niks.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:35 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zouden zich onsportief opstellen als ze de munten gewoon zouden laten vallen, 500 euro bij iedereen eraf per munt
ze doen er nu gewoon lekker langzaam over om te beginnen, meer niet
Ah, dat verklaart wel dat ik hem niet kenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh sorry ... hoofdredacteur van Voetbal International ... weet veeeeeel van voetbal.
opdracht is al afgelopen er zit niemand meerquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien laat BB geen enkel muntje meer vallen en zitten ze daar voor niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vond het al veels te lang duren.....quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
opdracht is al afgelopen er zit niemand meer
Ik gok dat dat idd het huidige scenario isquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien laat BB geen enkel muntje meer vallen en zitten ze daar voor niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, maar ga nu maar eens een freeze voor Jane doen ... wat moet je tegen d'r zeggen...quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die freezes schieten ook niet echt op ..... gisteren staat online, voornamelijk stream 2 ....![]()
[ afbeelding ]
Dat was de allerleukste shiftquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Vannacht niet hoor. Was echt leuk om naar te kijken. Laat dat maar aan Jaxel over![]()
![]()
Gooi er dan maar 1 in voor Axel.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ga nu maar eens een freeze voor Jane doen ... wat moet je tegen d'r zeggen...
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gooi er dan maar 1 in voor Axel.
"Je doet het best goed jongen, zie je morgenavond wel, dan hebben we het er over!"
Er zijn inderdaad weinig freezes tot nu toe. Vind het ook raar dat Sharice als enige iemand van thuis zou mogen zien. Kan natuurlijk zijn dat anderen niet willen of kunnen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die freezes schieten ook niet echt op ..... gisteren staat online, voornamelijk stream 2 ....![]()
[ afbeelding ]
Ja was echt leuk!!quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vannacht niet hoor. Was echt leuk om naar te kijken. Laat dat maar aan Jaxel over![]()
![]()
Maar waren die freezes van vorig jaar ook niet vooral in de finale week?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:21 schreef Verity het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad weinig freezes tot nu toe. Vind het ook raar dat Sharice als enige iemand van thuis zou mogen zien. Kan natuurlijk zijn dat anderen niet willen of kunnen.
Ze zien sowieso weinig van thuis.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar waren die freezes van vorig jaar ook niet vooral in de finale week?
Dat klopt ja, dat was ergens aan het einde.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar waren die freezes van vorig jaar ook niet vooral in de finale week?
Misschien krijgen we die ook niet eens te zien, zoals die met Milena.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:24 schreef KinKiJan het volgende:
Oh ja, die podcast ... Wordt niet veel vandaag denk ik.
Dat is iets wat ik nooit begrepen heb. Niet zo aardig voor de Belgische kijkers.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL op 1, stream 2 loopt door ....
Dat was in de laatste twee weken allemaal en daar zijn ze nu nog niet dus misschien komt er nog wel wat de komende dagen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:28 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ze zien sowieso weinig van thuis.
Vorig jaar de bioscoop met familietoespraakjes.
En er moest een onderdeel gezocht worden, en tijdens het zoeken stonden er familieleden achter een glazen wand.
Dat was voor de finaleweek.
Tja, waarschijnlijk verwacht ze het niet. Kan me zo voorstellen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:38 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, hoe draai je alles om
jolientje is ook niet vies van een relletje
Nah, was gewoon stoken. 1 voordeel, van deze manier krijgt ze in tegenstelling tot stoken met houtblokken geen stinkharenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tja, waarschijnlijk verwacht ze het niet. Kan me zo voorstellen.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje houdt de sfeer er wel inAltijd vrolijk.
Die order hebben ze bij jysk gewoon geannuleerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:34 schreef Verity het volgende:
Jordy: Weet je wat het ook is, we zitten hier al 11 weken en we hebben nog geen tuinset gehad. Dat is toch ook armoedig.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die order hebben ze bij jysk gewoon geannuleerd
Alleen op de bank komen om te weten hoe populair je bent? Wat vreemd.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:36 schreef Ynti het volgende:
Pootje is teleurgesteld.
Hij wilde op de bank om te weten hoe hij er buiten voor staat.
Dat snap ik wel.
Hij zegt dat Sharice graag wil blijven, hij zelf ook wel, maar hij heeft een gezin waar hij naar toe gaat.
Dan weet je toch ook nog niks....random is de laatste twee.....ben je maar een paar procent van de winnaar af of zit je heel dicht bij de verliezer???quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen op de bank komen om te weten hoe populair je bent? Wat vreemd.
Ik hoorde hem gisteren toch duidelijk zeggen dat hij naar huis wilde.
Hij lijkt er lol in te hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Er gaat een wereld voor Pootje open wat betreft pasta koken
Bewoners hebben namenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:41 schreef czvt het volgende:
De ettertjes gaan met de kaarten spelen. Wicked minds think alike.
Ik dacht hetzelfde....maar denk laat maar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:42 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden hoe ze daar bechamelsaus maken.. die bloemsmaak gaat er zo toch nooit uit? Je hoort dat te maken door te beginnen met het maken van een roux..
* Li0nHeart googlet roux .... dat hebben ze daar niet natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:42 schreef lojanda het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden hoe ze daar bechamelsaus maken.. die bloemsmaak gaat er zo toch nooit uit? Je hoort dat te maken door te beginnen met het maken van een roux..
Ook gedaan.. klinkt niet lekker. Vet en bloem met melk/ kaas.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
* Li0nHeart googlet roux .... dat hebben ze daar niet natuurlijk
en hij blijft het ook stiekem doen, met zoetige slechte dingen, gisteren ook weer die pannenkoeken met bruine suiker.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:43 schreef Puzzie het volgende:
Het is iig wel duidelijk de eten nog steeds een groter rol in Jordy's leven speelt. je hoort hem er alleen maar over . Tussen de oren is het gewoon nog een dikkertje
Ze hebben en boter en bloem en nootmuskaatquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
* Li0nHeart googlet roux .... dat hebben ze daar niet natuurlijk
En dat oog staat daar maar een beetje energie te vretenquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:46 schreef Verity het volgende:
Ik had van de schermen in de woonkamer verwacht, dat ze ook gebruikt zouden worden voor opdrachten/secret missions. Nu worden ze enkel gebruikt voor de nominaties.
Ja preciesquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:47 schreef Verida het volgende:
[..]
en hij blijft het ook stiekem doen, met zoetige slechte dingen, gisteren ook weer die pannenkoeken met bruine suiker.
heh.. ik bedoelde Google.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben en boter en bloem en nootmuskaaten dan heb je een bechamelsaus
Hij mag er volgende week op.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:36 schreef Ynti het volgende:
Pootje is teleurgesteld.
Hij wilde op de bank om te weten hoe hij er buiten voor staat.
Dat snap ik wel.
Hij zegt dat Sharice graag wil blijven, hij zelf ook wel, maar hij heeft een gezin waar hij naar toe gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |