Ja ik ook.quote:
ze een half uur extra laten zitten is leuk door de klok stiekem te verzetten, maar als Jaxel niet opschiet is het ineens een halsmisdaad.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Die drie zeiken om het zeiken.
Wat Jane en Axel ook doen of niet doen of zeggen of niet zeggen er wordt gezeken.
Ik heb ze niet op de streams kijk naar de ontbijttafelquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Hebben die 2 nu al eens op de klok gekeken ?
Of is een klok alleen voor het gepeupel
wat een onzin, dat weet zij niet en heeft ook niets met de streams te makenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:16 schreef Koos1958 het volgende:
Haha wel lullig met de jas van je ex vriend rondlopen.
Nemen terug wat van hen eerder is gestolen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Hebben die 2 nu al eens op de klok gekeken ?
Of is een klok alleen voor het gepeupel
Iedereen is bang voor zequote:Op donderdag 13 maart 2025 09:18 schreef Frummelie het volgende:
Echt een aso setje, Jane en Axel.. lekker schijt aan alles en iedereen bah..
Snel??quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:16 schreef spapaars het volgende:
Team Axel even snel een boterhammetje, zodat de rest hierna uitgebreid kan ontbijten.
Is allang gecompenseerd want is niet de 1e.keer dat ze veel later komen. Geloof eergisteren dat ze tot 11 uur moesten en waren ze om 10 uur pootje gaan wakker maken. En half 11 vertrokkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
ze een half uur extra laten zitten is leuk door de klok stiekem te verzetten, maar als Jaxel niet opschiet is het ineens een halsmisdaad.
Beter dan toxische karakters die zich verschuilen onder een Calimero hoed.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:18 schreef Frummelie het volgende:
Echt een aso setje, Jane en Axel.. lekker schijt aan alles en iedereen bah..
Tis elke dag een uur of een half uurquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is allang gecompenseerd want is niet de 1e.keer dat ze veel later komen. Geloof eergisteren dat ze tot 11 uur moesten en waren ze om 10 uur pootje gaan wakker maken. En half 11 vertrokken
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:20 schreef czvt het volgende:
[..]
Beter dan toxische karakters die zich verschuilen onder een Calimero hoed.
het gaat mij erom dat het hier en door het kartel hilarisch werd gevonden om de klok te verzetten zodat jane en axel langer buiten moesten blijven zitten in de kouquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is allang gecompenseerd want is niet de 1e.keer dat ze veel later komen. Geloof eergisteren dat ze tot 11 uur moesten en waren ze om 10 uur pootje gaan wakker maken. En half 11 vertrokken
En jij vind het hilarisch dat ze elke keer te laat beginnenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat het hier en door het kartel hilarisch werd gevonden om de klok te verzetten zodat jane en axel langer buiten moesten blijven zitten in de kou
en als jane en axel zelf niet op tijd verschijnen is het niet leuk meer maar haast een halsmisdaad..
wat maakt het eigenlijk uit, de rest heeft toch de hele dag ook niets anders te doen
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij vind het hilarisch dat ze elke keer te laat beginnen
Dus wat is nu precies je punt
Nogmaals is elke keer dat ze te laat komen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
het gaat mij erom dat het hier en door het kartel hilarisch werd gevonden om de klok te verzetten zodat jane en axel langer buiten moesten blijven zitten in de kou
en als jane en axel zelf niet op tijd verschijnen is het niet leuk meer maar haast een halsmisdaad..
wat maakt het eigenlijk uit, de rest heeft toch de hele dag ook niets anders te doen
Een grote schande.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk, het zou verboden moeten worden...
dat ik het hilarisch vind dat ze te laat beginnen en zich gewoon niets aantrekken van het gezeik erover.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
En jij vind het hilarisch dat ze elke keer te laat beginnen
Dus wat is nu precies je punt
Niks aantrekkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
dat ik het hilarisch vind dat ze te laat beginnen en zich gewoon niets aantrekken van het gezeik erover.
ze hadden ook gewoon helemaal niet op kunnen dagen en de munten kunnen laten vallen.
een klein beetje je afzetten tegen degene die je op de bank hebben gezet mag van mij best wel hoor, ze hoeven niet de rode loper uit te leggen voor de gedoodverfde winnaar
Jane en Axel doen dat ook. Ze zeiken over en weer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Die drie zeiken om het zeiken.
Wat Jane en Axel ook doen of niet doen of zeggen of niet zeggen er wordt gezeken.
als je een ochtendhumeur hebt moet je dat natuurlijk wel volhouden elke dagquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Jane is saggerijnig zegt ze zelf en moppert over de wasbakken dat die smerig zijn en dat ze benieuwd is hoe hun wasbakken thuis er uit zien..gatverdamme
En het gezeik over die afwas en gezeik over 10 minuten langer zitten mopper de mopper mopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |