SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Las interview
Misschien was hij gewoon heel depressief toen
Wat fijn dat het beter gaat
Trust nobody![]()
Gelukkig welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LeeuuuuukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Das dekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die reclame zou nu niet meer mogen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die reclame zou nu niet meer mogen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Op de bodem van de zee ligt het graf van psv.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die kende ik nog wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GassenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
VervelendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan je nog pinnen mutske? Hihaho flauw grapjequote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee. Krijg binnenkort een nieuwe kaart van de bank.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je nog pinnen mutske? Hihaho flauw grapje
Oh geen probleem hoorVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Ja ok maar je usernaam is wel grappigquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee. Krijg binnenkort een nieuwe kaart van de bank.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Heeft niets met de bank te makenquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok maar je usernaam is wel grappig
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Nee anders heette je wel bankenmutskequote:Op donderdag 13 maart 2025 01:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Heeft niets met de bank te maken
Dit kan écht niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee anders heette je wel bankenmutske
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Gelukkig was het maar een droomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ik moet het uitleggenquote:Iedereen is een kutlultrut
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee anders heette je wel bankenmutske
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zolang het niet Vrijdag de 13e is
Well, life can be a riot
Heb je daar last van na wat er gebeurd is ?quote:
Vind ik ook vervelend sowieso dat ze jou pakken is gemeen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sinds 2014quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je daar last van na wat er gebeurd is ?
Vind ik ook vervelend sowieso dat ze jou pakken is gemeen.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Maar goed rustig aandoen dan eventjesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt serieus, zo ontzetten laag om mensen te pakken op die manier.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je daar last van na wat er gebeurd is ?
Vind ik ook vervelend sowieso dat ze jou pakken is gemeen.Iedereen is een kutlultrut
Straks begeleid werk tot 10u30, politie om 11u en middag dagbestedingquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar goed rustig aandoen dan eventjes
Zinnen verzetten.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Goed zoWell, life can be a riot
Ja eens.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt serieus, zo ontzetten laag om mensen te pakken op die manier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach moet je ook nog met de politie praten, er is wel iemand bij hoop ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Straks begeleid werk tot 10u30, politie om 11u en middag dagbesteding
Zinnen verzetten.Iedereen is een kutlultrut
Goed bezigquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Straks begeleid werk tot 10u30, politie om 11u en middag dagbesteding
Zinnen verzetten.
R.I.P DTS.![]()
02:02They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hehe meneer is een keer vroeg klaar met zijn lawaai
R.I.P DTS.![]()
Hij is even pissen, geduldquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hehe meneer is een keer vroeg klaar met zijn lawaai
Hij was trailers aan het kijken. Nu volgt de actiefilm van 2.5u in Dolby Atmos.quote:
Pilletjes geven dat ie niet meer wakker wordt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellig Dr. Mikey is er nog evenquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij was trailers aan het kijken. Nu volgt de actiefilm van 2.5u in Dolby Atmos.
Nee ben zo weg nu ik overdag weer werk is het helemaal vervelend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Z’n vriendin afpakken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pilletjes geven dat ie niet meer wakker wordt.
Heeft geen vriendin ook nooit een vrouw gehad denk ik. Niet onbetaald.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pv opstellen en de mama is erbijquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach moet je ook nog met de politie praten, er is wel iemand bij hoop ik.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Ja ik grap erover, maar het is natuurlijk volledig KUT. Ik word al gek als mijn bovenburen hun kleinkinderen over de vloer hebben en gaan rennen voor 6 minutenquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee ben zo weg nu ik overdag weer werk is het helemaal vervelend.Iedereen is een kutlultrut
Hehe ja elke nacht hetzelfde gedoe.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Prima want je zal wel het vertrouwen in politie hebben verloren. Ik hoop dat ze die klootzakken die je dit aangedaan hebben pakken. Een enorm lage daad.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pv opstellen en de mama is erbijIedereen is een kutlultrut
Of zit jij je te verkneukelen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima want je zal wel het vertrouwen in politie hebben verloren. Ik hoop dat ze die klootzakken die je dit aangedaan hebben pakken. Een enorm lage daad.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Ik heb een paar keer per jaar tijdens schoolvakanties dat de kleinkinderen van de onderbuurman ‘s avonds over het plafond lijken te rennen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik grap erover, maar het is natuurlijk volledig KUT. Ik word al gek als mijn bovenburen hun kleinkinderen over de vloer hebben en gaan rennen voor 6 minuten
Ik en HC was de enige die je waarschuwde. Iedereen hier vond het allemaal wel ok. Of weet je dat niet meer?quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Of zit jij je te verkneukelen?Iedereen is een kutlultrut
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik en HC was de enige die je waarschuwde. Iedereen hier vond het allemaal wel ok. Of weet je dat niet meer?
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2079 / +213 / +0 / 5044 / 5561
2. KoningWouter / 527 / +7 / +0 / 1667 / 1938
3. KillemWieft / 463 / +25 / +23 / 399 / 572
4. devzero / 316 / +11 / +0 / 246 / 319
5. hemarookworst / 271 / +7 / +0 / 958 / 1131
6. Bally-b / 266 / +59 / +0 / 43 / 82
7. _UserName_ / 250 / +7 / +0 / 498 / 629
8. Moeraskat / 232 / +27 / +0 / 2095 / 2257
9. mario390 / 202 / +49 / +0 / 152 / 239
10. kree / 200 / +0 / +0 / 924 / 1032
11. Lovely / 190 / +0 / +0 / 986 / 1140
12. gebrokenglas / 186 / +11 / +0 / 1258 / 1410
13. Pinnenmutske / 176 / +34 / +21 / 316 / 422
14. Dr.Mikey / 175 / +21 / +25 / 446 / 557
15. Grotetijd / 174 / +3 / +8 / 769 / 884
16. sp3c / 171 / +6 / +1 / 392 / 465
17. HappyCharly / 150 / +6 / +7 / 1072 / 1190
18. AardappelSchotel / 127 / +5 / +0 / 852 / 941
19. maily / 125 / +1 / +0 / 1301 / 1434
20. Moonlight / 124 / +7 / +0 / 512 / 596SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oppassen! Was echt fantastischThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben echt te moe eigenlijk. Maar goed..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo maar eens even vertrekken. Waar is iedereen hier johWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ik moet werken helaasWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ik eenmaal aan de gang ben dan is het wel okéWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind m’n werk wel leuk verder alleen soms lekte met opstaanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mogûhquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Gelukkig. Ja dat hele vroege opstaan is wel lastigquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:34 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind m’n werk wel leuk verder alleen soms lekte met opstaan![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jussiequote:
Hey Mutske, een beetje geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:de verkeerde moest deze
zijn
Mijn kleinzoon is zijn telefoon verloren een iphone 15 nog geen jaar oudquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb mijn lesje nu wel geleerd denk ik
Zat ook zijn bankpas en ID kaart inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow wat klote zegquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon is zijn telefoon verloren een iphone 15 nog geen jaar oud
Zat ook zijn bankpas en ID kaart in![]()
![]()
Eigenlijk voor mijn doen redelijk goedquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jaja, je hebt gewoon weer slecht geslapen
Lag er al om 21.45 uur in en was om 5 uur wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh dat is niet verkeerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk voor mijn doen redelijk goed
Lag er al om 21.45 uur in en was om 5 uur wakker![]()
![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Ja sneu hoor. Had hij op zijn verjaardag gekregen.quote:
En niemand heeft hem ergens afgeleverd.
Toen ik dinsdag in het ziekenhuis was vond ik op toilet ook een mobiel Die heb ik afgegeven bij de infobali b ij het ziekenhuisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, voor mijn doen zeker niet. Wel vanaf 3 uur om de haverklap wakker.quote:
Nee dit was prima zo toch 5 uur aan een stuk en dan nog even dommelen tot 5 uurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh UN
Ik heb gister mijn mobiel bij de jumbo laten liggen op de zelfscan.. gelukkig na mij een eerlijke klantTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke woensdag een nieuw verhaal!![]()
Hee Dot
Sommige mensen laten hun telefoon ook overal slingeren..quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sneu hoor. Had hij op zijn verjaardag gekregen.
En niemand heeft hem ergens afgeleverd.
Toen ik dinsdag in het ziekenhuis was vond ik op toilet ook een mobiel Die heb ik afgegeven bij de infobali b ij het ziekenhuis![]()
Ja als je een beetje mens ben doe je dat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb gister mijn mobiel bij de jumbo laten liggen op de zelfscan.. gelukkig na mij een eerlijke klantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is minder.quote:
Heb je geluk iddquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb gister mijn mobiel bij de jumbo laten liggen op de zelfscan.. gelukkig na mij een eerlijke klant![]()
Lag op toilet op het kastje van de pleerolquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommige mensen laten hun telefoon ook overal slingeren..
Niet meer aangedacht waarschijnlijk toen ze der billen schoon had
Maar waarom leg je m überhaupt daar ergens neerquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lag op toilet op het kastje van de pleerol
Niet meer aangedacht waarschijnlijk toen ze der billen schoon had![]()
![]()
Ja misschien omdat ze nodig moest en hij in har broek zat. Of ze zat op de plee te bolken moest haar reet afvegen en legde hem even weg en vergate hemquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar waarom leg je m überhaupt daar ergens neer
Ja dat moet je dus niet doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja misschien omdat ze nodig moest en hij in har broek zat. Of ze zat op de plee te bolken moest haar reet afvegen en legde hem even weg en vergate hem![]()
![]()
Nee, dat moet je zeker niet doen.quote:
Ik heb hem eigenlijk nooit in een broekzak zitten hij lift of hier op tafel of in mijn tas of in mijn jaszak met rits
Zonder rits doe ik hem niet in een zakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mij zit ie veilig in m'n broekzak (of in m'n handenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat moet je zeker niet doen.
Ik heb hem eigenlijk nooit in een broekzak zitten hij lift of hier op tafel of in mijn tas of in mijn jaszak met rits
Zonder rits doe ik hem niet in een zak)
![]()
Is dat een mobiele telefoon in je broek, of ben je blij me te zien?quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij mij zit ie veilig in m'n broekzak (of in m'n handen)
Hee peeps!
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2121 / +213 / +42 / 5060 / 5582
2. KoningWouter / 527 / +7 / +0 / 1667 / 1938
3. KillemWieft / 513 / +25 / +73 / 399 / 574
4. Bally-b / 363 / +59 / +97 / 47 / 90
5. devzero / 319 / +11 / +3 / 247 / 321
6. Moeraskat / 275 / +27 / +43 / 2101 / 2272
7. hemarookworst / 271 / +7 / +0 / 958 / 1131
8. _UserName_ / 250 / +7 / +0 / 501 / 632
9. mario390 / 205 / +49 / +3 / 152 / 244
10. kree / 200 / +0 / +0 / 924 / 1032
11. Lovely / 190 / +0 / +0 / 986 / 1140
12. Dr.Mikey / 189 / +21 / +39 / 446 / 558
13. gebrokenglas / 186 / +11 / +0 / 1258 / 1410
14. Pinnenmutske / 183 / +34 / +28 / 319 / 430
15. Grotetijd / 174 / +3 / +8 / 769 / 884
16. sp3c / 171 / +6 / +1 / 392 / 465
17. HappyCharly / 150 / +6 / +7 / 1072 / 1190
18. AardappelSchotel / 127 / +5 / +0 / 852 / 941
19. maily / 125 / +1 / +0 / 1301 / 1434
20. Moonlight / 124 / +7 / +0 / 512 / 596SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Maar als je dan op de pot zit met je broek onder aan de enkels flikkert die er dan niet uit?quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij mij zit ie veilig in m'n broekzak (of in m'n handen)
Hey Assiequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat een mobiele telefoon in je broek, of ben je blij me te zien?Hee peeps!
heb je hem weer hoor
![]()
Morguh Tottie
Ik ben blij je te zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat een mobiele telefoon in je broek, of ben je blij me te zien?Hee peeps!
![]()
![]()
![]()
Whehe!quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb je hem weer hoor
![]()
Morguh TottieHeuj!
![]()
Nopequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je dan op de pot zit met je broek onder aan de enkels flikkert die er dan niet uit?![]()
![]()
quote:altijd blij wie het ook is, altijd paraat wie het ook is. Altijd 2 minunten wie het ook is. ALtijd Bolk wie het ook is
O heb je zeker zo broekzak met een knoopje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo rollen wequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]altijd blij wie het ook is, altijd paraat wie het ook is. Altijd 2 minunten wie het ook is. ALtijd Bolk wie het ook is
![]()
![]()
Nee, waar zie je me voor aanquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je zeker zo broekzak met een knoopje?![]()
![]()
Doe je goed, Ik rol ook altijd met de wind meequote:
Mijn complimentenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je goed, Ik rol ook altijd met de wind mee![]()
![]()
Ja je weet het maar nooit he.quote:
Dank u wel, voor jou een veer voor mij een veerquote:
En zo kunnen we weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De kleine is verschoond, fles gehad, nu heeft papa tijd voor koffie terwijl vrouwlief nog slaapt, ze heeft ook niks van de 4 uur voeding meegekregen.. good dad life
De vrouwen boffen maar met zo'n papaquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
De kleine is verschoond, fles gehad, nu heeft papa tijd voor koffie terwijl vrouwlief nog slaapt, ze heeft ook niks van de 4 uur voeding meegekregen.. good dad life![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
De kleine is verschoond, fles gehad, nu heeft papa tijd voor koffie terwijl vrouwlief nog slaapt, ze heeft ook niks van de 4 uur voeding meegekregen.. good dad life![]()
![]()
Nou he! Moet wel een goeie gozer zijnquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
De vrouwen boffen maar met zo'n papa
Zelf mag ik m niet zo, maar goed.. ik hoef ook niet met m in één huis te wonenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou he! Moet wel een goeie gozer zijn![]()
![]()
O jee, sorry, was niet de bedoeling. Ik zie toch regelmatig als ik in de scoot zit(Dan is mijn uitzicht ik konthoogte) mannen met en knoop in in kontzatquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja nou toch een beetje een belediging
Geweldig UN dat jij dit doetquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb die hulp nooit gehad, moest het altijd zelf doen
En dan ook twee nachtvoedingen en dan bij tweeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat doen ze zeker, zijn niet veel mannen die dat doen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
De vrouwen boffen maar met zo'n papaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb alleen een knoop in m'n zakdoekquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, sorry, was niet de bedoeling. Ik zie toch regelmatig als ik in de scoot zit(Dan is mijn uitzicht ik konthoogte) mannen met en knoop in in kontzat![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zelf mag ik m niet zo, maar goed.. ik hoef ook niet met m in één huis te wonen![]()
Het is toch mijn verantwoording als man en vader zijnde? Zorg voor je meisjes, lijkt mij niets meer dan normaalquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geweldig UN dat jij dit doet![]()
Ik heb die hulp nooit gehad, moest het altijd zelf doen
En dan ook twee nachtvoedingen en dan bij tweeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb alleen een knoop in m'n zakdoek
Maar zo denkt niet iedereenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is toch mijn verantwoording als man en vader zijnde? Zorg voor je meisjes, lijkt mij niets meer dan normaal
Ik zeg ik had een tweeling en ging er 4x pernacht uit
Eerst de een de borst geven. Ben je soms bijna met verschonen en al zo een driekwartier mee bezig. Die in bed dan de volgende en tegen de tijd dat je slaapt is het zo weer 3 uur verder voor de eerste weer moestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een tweeling is dan ook wel next level hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zo denkt niet iedereen
Eerst de een de borst geven. Ben je soms bijna met verschonen en al zo een driekwartier mee bezig. Die in bed dan de volgende en tegen de tijd dat je slaapt is het zo weer 3 uur verder voor de eerste weer moest![]()
Klopt ja, gister wilden wij film kijken met hapjes tussen de voedingen door maar dat ging niet, kleine was onrustig van half 8 tot 23u..quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar zo denkt niet iedereen
Eerst de een de borst geven. Ben je soms bijna met verschonen en al zo een driekwartier mee bezig. Die in bed dan de volgende en tegen de tijd dat je slaapt is het zo weer 3 uur verder voor de eerste weer moestTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Lief hoe je over ze praat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is toch mijn verantwoording als man en vader zijnde? Zorg voor je meisjes, lijkt mij niets meer dan normaal![]()
![]()
Ik ben ook altijd degene geweest die Mini-ToT naar bed bracht en 's nachts en overdag voor hem zorgde.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het is toch mijn verantwoording als man en vader zijnde? Zorg voor je meisjes, lijkt mij niets meer dan normaal![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd degene geweest die Mini-ToT naar bed bracht en 's nachts en overdag voor hem zorgde.![]()
![]()
Ja ik voelde mij toen net een pornoster, de hele dag met de tietenbloot.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een tweeling is dan ook wel next level hoor
Maar..... duurde niet lang hoor ik legde op een gegeven moment twee kussens naast mij een rechts en links en daar legde ik de kinderen op en kon ik ze tegelijk voeden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zielig, hoe kwam dat dat ze onrustig was?quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt ja, gister wilden wij film kijken met hapjes tussen de voedingen door maar dat ging niet, kleine was onrustig van half 8 tot 23u..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent ook zo superdadquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd degene geweest die Mini-ToT naar bed bracht en 's nachts en overdag voor hem zorgde.
Slingersequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe thanks!
Ik moet trouwens weer koterslingeren!
Slingersequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe thanks!
Ik moet trouwens weer koterslingeren!![]()
![]()
We hebben er dan ook meer dan 5 jaar op gewachtquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We hebben er dan ook meer dan 5 jaar op gewachtMaar ook liefdevol over je vrouw. (M'n meisjes)
![]()
Dat weet je nooit, de navelstreng was ook losgeraakt, verder geen ideequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zielig, hoe kwam dat dat ze onrustig was?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Dat is waar vaak weet je het ook niet bij zo kleintjequote:Op donderdag 13 maart 2025 08:29 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, de navelstreng was ook losgeraakt, verder geen ideeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog 2 daagjes Jusquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is fijnMet mij ook goed hoor, wel toe aan weekend
![]()
![]()
Wie zijn de verrassingen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
Ik heb de tijden gezien van F1
PoohhhBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hai KWquote:
Goed, met jou dan?Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Fijn! Gaat goed hier hoor, zit lekker met een kopje koffie op de bank met de zon op mijn smoel.quote:
Nog plannen?![]()
Hier nog niet heel veel zon..quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn! Gaat goed hier hoor, zit lekker met een kopje koffie op de bank met de zon op mijn smoel.
Nog plannen?
Vanmiddag even boodschapjes doen, jij nog plannen?Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Heb vandaag weer een dagje waar ik alles in huis heb en niets hoef te doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier nog niet heel veel zon..
Vanmiddag even boodschapjes doen, jij nog plannen?
Werd alleen wel para wakker omdat ik dacht dat ik de wekker had vergeten voor 14 uur.
Maar ik heb helemaal niets om 14 uur![]()
Beetje vreemd wel.![]()
Dat is idd wel vreemd jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb vandaag weer een dagje waar ik alles in huis heb en niets hoef te doen.
Werd alleen wel para wakker omdat ik dacht dat ik de wekker had vergeten voor 14 uur.
Maar ik heb helemaal niets om 14 uur![]()
Beetje vreemd wel.
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Forum Opties Forumhop: Hop naar: