Nee ik moet het uitleggenquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee anders heette je wel bankenmutske
Heb je daar last van na wat er gebeurd is ?quote:
Sinds 2014quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je daar last van na wat er gebeurd is ?
Vind ik ook vervelend sowieso dat ze jou pakken is gemeen.
Maar goed rustig aandoen dan eventjesquote:
Echt serieus, zo ontzetten laag om mensen te pakken op die manier.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je daar last van na wat er gebeurd is ?
Vind ik ook vervelend sowieso dat ze jou pakken is gemeen.
Straks begeleid werk tot 10u30, politie om 11u en middag dagbestedingquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar goed rustig aandoen dan eventjes
Ja eens.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt serieus, zo ontzetten laag om mensen te pakken op die manier.
Ach moet je ook nog met de politie praten, er is wel iemand bij hoop ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 01:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Straks begeleid werk tot 10u30, politie om 11u en middag dagbesteding
Zinnen verzetten.
Goed bezigquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Straks begeleid werk tot 10u30, politie om 11u en middag dagbesteding
Zinnen verzetten.
Hij is even pissen, geduldquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hehe meneer is een keer vroeg klaar met zijn lawaai
Hij was trailers aan het kijken. Nu volgt de actiefilm van 2.5u in Dolby Atmos.quote:
Gezellig Dr. Mikey is er nog evenquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hij was trailers aan het kijken. Nu volgt de actiefilm van 2.5u in Dolby Atmos.
Z’n vriendin afpakken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Pilletjes geven dat ie niet meer wakker wordt.
Heeft geen vriendin ook nooit een vrouw gehad denk ik. Niet onbetaald.quote:
Pv opstellen en de mama is erbijquote:Op donderdag 13 maart 2025 01:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach moet je ook nog met de politie praten, er is wel iemand bij hoop ik.
Ja ik grap erover, maar het is natuurlijk volledig KUT. Ik word al gek als mijn bovenburen hun kleinkinderen over de vloer hebben en gaan rennen voor 6 minutenquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee ben zo weg nu ik overdag weer werk is het helemaal vervelend.
Prima want je zal wel het vertrouwen in politie hebben verloren. Ik hoop dat ze die klootzakken die je dit aangedaan hebben pakken. Een enorm lage daad.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Pv opstellen en de mama is erbij
Of zit jij je te verkneukelen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima want je zal wel het vertrouwen in politie hebben verloren. Ik hoop dat ze die klootzakken die je dit aangedaan hebben pakken. Een enorm lage daad.
Ik heb een paar keer per jaar tijdens schoolvakanties dat de kleinkinderen van de onderbuurman ‘s avonds over het plafond lijken te rennen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik grap erover, maar het is natuurlijk volledig KUT. Ik word al gek als mijn bovenburen hun kleinkinderen over de vloer hebben en gaan rennen voor 6 minuten
Ik en HC was de enige die je waarschuwde. Iedereen hier vond het allemaal wel ok. Of weet je dat niet meer?quote:Op donderdag 13 maart 2025 02:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Of zit jij je te verkneukelen?
Jaquote:Op donderdag 13 maart 2025 02:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik en HC was de enige die je waarschuwde. Iedereen hier vond het allemaal wel ok. Of weet je dat niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |