Ow wat klote zegquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon is zijn telefoon verloren een iphone 15 nog geen jaar oud
Zat ook zijn bankpas en ID kaart in
Eigenlijk voor mijn doen redelijk goedquote:Op donderdag 13 maart 2025 06:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jaja, je hebt gewoon weer slecht geslapen
Oh dat is niet verkeerdquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk voor mijn doen redelijk goed
Lag er al om 21.45 uur in en was om 5 uur wakker
Ja sneu hoor. Had hij op zijn verjaardag gekregen.quote:
Nee, voor mijn doen zeker niet. Wel vanaf 3 uur om de haverklap wakker.quote:
Sommige mensen laten hun telefoon ook overal slingeren..quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sneu hoor. Had hij op zijn verjaardag gekregen.
En niemand heeft hem ergens afgeleverd.
Toen ik dinsdag in het ziekenhuis was vond ik op toilet ook een mobiel Die heb ik afgegeven bij de infobali b ij het ziekenhuis
Ja als je een beetje mens ben doe je dat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb gister mijn mobiel bij de jumbo laten liggen op de zelfscan.. gelukkig na mij een eerlijke klant
O dat is minder.quote:
Heb je geluk iddquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:02 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb gister mijn mobiel bij de jumbo laten liggen op de zelfscan.. gelukkig na mij een eerlijke klant
Lag op toilet op het kastje van de pleerolquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommige mensen laten hun telefoon ook overal slingeren..
Maar waarom leg je m überhaupt daar ergens neerquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lag op toilet op het kastje van de pleerol
Niet meer aangedacht waarschijnlijk toen ze der billen schoon had
Ja misschien omdat ze nodig moest en hij in har broek zat. Of ze zat op de plee te bolken moest haar reet afvegen en legde hem even weg en vergate hemquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar waarom leg je m überhaupt daar ergens neer
Ja dat moet je dus niet doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja misschien omdat ze nodig moest en hij in har broek zat. Of ze zat op de plee te bolken moest haar reet afvegen en legde hem even weg en vergate hem
Nee, dat moet je zeker niet doen.quote:
Bij mij zit ie veilig in m'n broekzak (of in m'n handenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat moet je zeker niet doen.
Ik heb hem eigenlijk nooit in een broekzak zitten hij lift of hier op tafel of in mijn tas of in mijn jaszak met rits
Zonder rits doe ik hem niet in een zak
Is dat een mobiele telefoon in je broek, of ben je blij me te zien?quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij mij zit ie veilig in m'n broekzak (of in m'n handen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Maar als je dan op de pot zit met je broek onder aan de enkels flikkert die er dan niet uit?quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Bij mij zit ie veilig in m'n broekzak (of in m'n handen)
Hey Assiequote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat een mobiele telefoon in je broek, of ben je blij me te zien?Hee peeps!
Ik ben blij je te zienquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat een mobiele telefoon in je broek, of ben je blij me te zien?Hee peeps!
Whehe!quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]heb je hem weer hoor
![]()
Morguh Tottie
Nopequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als je dan op de pot zit met je broek onder aan de enkels flikkert die er dan niet uit?
quote:
O heb je zeker zo broekzak met een knoopje?quote:
Zo rollen wequote:Op donderdag 13 maart 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]altijd blij wie het ook is, altijd paraat wie het ook is. Altijd 2 minunten wie het ook is. ALtijd Bolk wie het ook is
Nee, waar zie je me voor aanquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heb je zeker zo broekzak met een knoopje?
Doe je goed, Ik rol ook altijd met de wind meequote:
Mijn complimentenquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je goed, Ik rol ook altijd met de wind mee
Ja je weet het maar nooit he.quote:
Dank u wel, voor jou een veer voor mij een veerquote:
De vrouwen boffen maar met zo'n papaquote:Op donderdag 13 maart 2025 07:40 schreef _UserName_ het volgende:
De kleine is verschoond, fles gehad, nu heeft papa tijd voor koffie terwijl vrouwlief nog slaapt, ze heeft ook niks van de 4 uur voeding meegekregen.. good dad life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |