Oja, ff stemmenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice je gaat niet weg, maak je geen zorgen
Die heeft net een confrontatie gehad met Janequote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Het irriteert me wel dat Mattie continu een grote mond heeft maar nooit tegen de persoon zelf
Nou, ben benieuwd of we daar nog iets van gaan zien, ik laat me graag verrassen, tot nu toe erger ik me alleen aan Mattie's lafheidquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft net een confrontatie gehad met Jane
Die mochten wij niet zien
Jane was booswoest in de suite
Ja op tv misschienquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd of we daar nog iets van gaan zien, ik laat me graag verrassen, tot nu toe erger ik me alleen aan Mattie's lafheid
Mattie is wel laf iddquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd of we daar nog iets van gaan zien, ik laat me graag verrassen, tot nu toe erger ik me alleen aan Mattie's lafheid
Net was er eigenlijk een goed voorbeeldje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Het irriteert me wel dat Mattie continu een grote mond heeft maar nooit tegen de persoon zelf
Was dat niet gewoon dat hele korte momentje toen Jane door de woonkamer liep?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft net een confrontatie gehad met Jane
Die mochten wij niet zien
Jane was booswoest in de suite
De sfeer was waarschijnlijk ook heel hard veranderd als Jordy er uit zou gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:35 schreef Lrod01 het volgende:
Over 2 dagen is het klaar met team Jaxel () en dan zal de sfeer daar in het huis ook meteen een stuk beter zijn.
Dat kloptquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon dat hele korte momentje toen Jane door de woonkamer liep?
Dat er van beide kanten even irritatie was over wachtwissel en het voorval van de vallende munt?
had ze een natte tiet op de streamsquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Rtl5 , Jolien en water
Ze was wel droog op de streams
Nou dat is m'n toch een grap.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:43 schreef Silves het volgende:
FF benieuwd zijn ze al in de douche geweest, Waar Math en jordy shampoo in de douchekop hebben gedaan en wachtend wie zich gaat douchen na de sauna?
Dat is toch het niveau van een schoolverlaterskamp.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:43 schreef Silves het volgende:
FF benieuwd zijn ze al in de douche geweest, Waar Math en jordy shampoo in de douchekop hebben gedaan en wachtend wie zich gaat douchen na de sauna?
Jordy én Matti toch???quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dat is m'n toch een grap.
Shampoo die onmiddellijk de uitgang zal vinden in een afvoerputje.
Wat een stunt weer van Pietje Jordy Bell.
Dit is echt te flauw.
Het is wat mij wel opvalt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat is toch het niveau van een schoolverlaterskamp.
ze heeft een ongeluk gehad of een hond haar gebeten ofzo ietsquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef Flow3r het volgende:
Jolien heeft botox laten doen omdat de ene kant van haar mond meer omhoog gaat bij lachen dan de andere kant, dat zie je vooral op foto's dat haar mond scheef staat
Net 9 uur en het ligt al in bed. Belachelijkquote:
Ja, echt beetje triest toch, als zo'n jonge mensen dat allemaal al hebben uitgeprobeerd en/of overwegen. Terwijl jonge mensen die ermee beginnen al vaak puur natuur knapper dan gemiddeld zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Over lijnen, rimpels, botox, neusoperaties etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet te oud maar te realistisch.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, echt beetje triest toch, als zo'n jonge mensen dat allemaal al hebben uitgeprobeerd en/of overwegen. Terwijl jonge mensen die ermee beginnen al vaak puur natuur knapper dan gemiddeld zijn.
'k Ben te oud om dat te begrijpen, denk ik.
Op zich een flauw onschuldig grapje. Je moet toch wat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dat is m'n toch een grap.
Shampoo die onmiddellijk de uitgang zal vinden in een afvoerputje.
Wat een stunt weer van Pietje Jordy Bell.
Dit is echt te flauw.
't Is al erger geweest! Gistermiddag ging mijn tv meermaals over op screensaver omdat mijn stream een hele tijd geen beweging noch geluid registreerde (Pootje en Sharice lagen te slapen tijdens wacht)quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knap dat je een plaatje kon maken met wat beweging erin.
Snap dat ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, echt beetje triest toch, als zo'n jonge mensen dat allemaal al hebben uitgeprobeerd en/of overwegen. Terwijl jonge mensen die ermee beginnen al vaak puur natuur knapper dan gemiddeld zijn.
'k Ben te oud om dat te begrijpen, denk ik.
Ik snap dat wel. Men is zoals het nest waaruit men is opgegroeid.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap dat ook niet.
Zoals al die jonge vrouwen die zich een eendenbek laten aanmeten.
Staan een heleboel afbeeldingen van in zijn persoonlijke topicquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
mattie zijn klusje, feestkostuums
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oh okee, hij vertelde er net overquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Staan een heleboel afbeeldingen van in zijn persoonlijke topic
Nou, hij vertelde niet over die kostuums-opdracht (of ik heb dat stukje net gemist)quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh okee, hij vertelde er net over
je zal het wel gemist hebbe danquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, hij vertelde niet over die kostuums-opdracht (of ik heb dat stukje net gemist)
Wel over een figuratie-rolletje in het Vlaamse tv-programma Spitsbroers en over een commerciële opdracht voor een sport-gokken-website waar hij 550 ¤ kreeg voor 5 minuten. Dat laatste zal al zeker meer dan 2 jaar geleden zijn, want sinds 1 juni 2023 is alle reclame voor gokken verboden in BE (en inblikken van reclamecampagnes voor die sector werden al ruim op voorhand opgeschort)
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tot 21.00 uur staat online ....
is er een kort filmpje van de nominaties vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Altijd als ik inschakel🤣quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
nou het is nog geen 9 uur en alles ligt alweer te pitten. topshow
Djesus Christus zie ik nergens op de streamsquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:36 schreef GayGuy het volgende:
2 streams op iemand die slaapy. Djesus christus
Hahahaquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Djesus Christus zie ik nergens op de streams
Ga morgen dat fragmentje voor je monteren ...quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:18 schreef Jackiegekkie het volgende:
Nou, hij vertelde niet over die kostuums-opdracht (of ik heb dat stukje net gemist)
Wel over een figuratie-rolletje in het Vlaamse tv-programma Spitsbroers en over een commerciële opdracht voor een sport-gokken-website waar hij 550 ¤ kreeg voor 5 minuten. Dat laatste zal al zeker meer dan 2 jaar geleden zijn, want sinds 1 juni 2023 is alle reclame voor gokken verboden in BE (en inblikken van reclamecampagnes voor die sector werden al ruim op voorhand opgeschort)
Het is toch juist leuk dat het spel weer eens overhoop gehaald werd?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het persoonlijk jammer dat die secret mission van Jordy het hele spel overhoop heeft gehaald
en de sturing van BB duidelijk is gebleken .... niet mijn manier, maar goed vrijdag zal beslissend zijn.
Doe er ook 1 van Jaxel!!! ben je wel lang mee bezig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik word echt misselijk van Mattheus, wat is dat een stoker en een laf losertje .....![]()
![]()
![]()
![]()
Ga morgen een mooi fragmentje van hem monteren dat voor eeuwig online zal staan ...
Die staan ook online .... ben ook klaar met Axel ...quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:04 schreef Silves het volgende:
Doe er ook 1 van Jaxel!!! ben je wel lang mee bezig.
Ik vind het oneerlijk dat iemand die veel geld over heeft voor een vrijstelling nu opeensquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:01 schreef kater1 het volgende:
Het is toch juist leuk dat het spel weer eens overhoop gehaald werd?
Precies, ik lees net je comment en hoor 'm 'de confrontatie' die hij had met Jane in overdreven versie (weer) hervertellen. Maar wat dat betreft zijn ze alle 3 hetzelfde.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik word echt misselijk van Mattheus, wat is dat een stoker en een laf losertje .....![]()
![]()
![]()
![]()
Ga morgen een mooi fragmentje van hem monteren dat voor eeuwig online zal staan ...
Dat vind ik naar. Dat is iemand kapotmaken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien valt mij trouwens ook tegen, die stookt ook lekker over met name Jane, vals loeder ...![]()
Ga daarom het fragment met haar verhaal over parenclubs en relaties met getrouwde
mannen toch online zetten, Karma is a bitch .....
Eensquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:14 schreef kater1 het volgende:
[..]
Dat vind ik naar. Dat is iemand kapotmaken.
Ga even een nachtje goed slapen en dan eens opnieuw overdenken. Je maakt iemand kapot met dat soort filmpjes online te zetten. Dat wil je toch niet echt?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien valt mij trouwens ook tegen, die stookt ook lekker over met name Jane, vals loeder ...![]()
Ga daarom het fragment met haar verhaal over parenclubs en relaties met getrouwde
Nee hoor, ze doen het allemaal zelf en op stream, het komt alleen niet op TV ....quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:14 schreef kater1 het volgende:
Dat vind ik naar. Dat is iemand kapotmaken.
af van mijn jolientjequote:Op woensdag 12 maart 2025 22:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
niemand, jane gaat gewoon om sharice hangen en dan word het 3 tegen 3quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:18 schreef Silves het volgende:
Wie zou kruipend en smekend terug kruipen naar het kartel?
Verstandig, weet je als BB vals speelt kan ik het ook ....quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:18 schreef Schakeltopia het volgende:
dgk_tegengas is de reden waarom ik nooit meedoe met bb, haat videos
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Verstandig, weet je als BB vals speelt kan ik het ook ....
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze hebben de boodschappen zelf betaaltquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Ik heb er echt acht achtergehouden, uhuhhahahahuhuuaha"
Mattheus en Jolien lachen mee
Jolien: "Top dit!"
Mattheus: "Zie, dit komt ervan. Klagen over bruine suiker, nu is er nog minder bruine suiker, hahahaha"
Lachen alle drie
Jordy: "Pot zit nog maar half vol uhuhuhuhuhu"
Lachen alle drie
Mattheus: "En wie gaat de schuld krijgen? Ik! Kan het me skeel'n?
Jolien en Mattheus lachend in koor: "Neeee!"
Jolien: "Kan mij 't skeel'n! Hahaha! Het grappige is, Jor verdenken ze echt nooit kwa eten, nooit toch?"
Jordy: "Terwijl ik altijd alles pak uhuhuhuhahaha"
het is allemaal te flauw voor woorden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy komt op het briljante idee om ranja in de doucheslang te doen, dan krijgt ie siroop over zich heen als ie in de douche gaat, want de shampoo werkte niet. Het is dat Jolien zegt dat het verspilling is, net als met die peren...
Net zo'n kutidee als dat van gisteren; de kussens nat maken zodat Jane en Axel nat zitten hihihihahaha.
En hebben ze dat gedaan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy komt op het briljante idee om ranja in de doucheslang te doen, dan krijgt ie siroop over zich heen als ie in de douche gaat, want de shampoo werkte niet. Het is dat Jolien zegt dat het verspilling is, net als met die peren...
Net zo'n kutidee als dat van gisteren; de kussens nat maken zodat Jane en Axel nat zitten hihihihahaha.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben de boodschappen zelf betaalt
Het zijn geen grapjes meer, het is gewoon pesten van het Kartel en daar gaan ze op afgerekend worden ...quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Beter als dat domme tomatenplukker k.T liedje die de boer van BB probeert te promoten,quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:30 schreef riri het volgende:
Weet niet of ik dit mag plaatsen anders maar weghalen moderator
"Mama woar is mien pils" Bekijk deze YouTube-video
Idee is nog niet doen hé. En ging om pootje. Die staat altijd als onder de douche.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
slaaplekker dan maarquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:34 schreef GayGuy het volgende:
Weer slapende mensen kijken. Pff, ik ga ook msar sllapen. Saaie streams
Tis een open deur intrappen, maar tis bij Jordy net zo persoonlijk tegen Axel als andersom.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Dat weet ik nog zo net niet als ik hier zo de reacties lees op dat drietal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het zijn geen grapjes meer, het is gewoon pesten van het Kartel en daar gaan ze op afgerekend worden ...
Nee hoor, het was ze te doen om Axel en Jane. Pootje pakte toevallig de eerste douche.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:33 schreef Koos1958 het volgende:
Idee is nog niet doen hé. En ging om pootje. Die staat altijd als onder de douche.
Het ging over Jordy, want die was zojuist op stream.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:35 schreef Droopie het volgende:
[..]
Tis een open deur intrappen, maar tis bij Jordy net zo persoonlijk tegen Axel als andersom.
Ik vind het eigenlijk wel een leuke grap, maar zo'n grap kan je toch beter uithalen bij Matt of Jolien.
De grap ansich vind ik leuk, maar de bedoeling van een grap is dat je er om kan lachen en de andere ook.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:22 schreef rinardo het volgende:
is er een kort filmpje van de nominaties vandaag
kan ze zo nog even een ster zoekenquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik hoop dat ze wel een snotlap mee heeft
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:58 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja nou je het zegt alleen heb ik niet
slaaplekkerquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou ik ga maar upstairs lees het morgenochtend wel ,truste![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En de eerste binnen voor Jane ....![]()
Wow, vind dit erg ver gaan. Het is een spelquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Speelt Jordy hier voor jesus en Jolien de heilige maagd maria...?quote:
Flinke plasquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:14 schreef Schakeltopia het volgende:
misschien moeten ze bij de febo even plassen ofzo
slaaplekker kerelquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, we moeten dit allemaal niet zo serieus nemen, morgen een nieuwe dag, welterusten ...
ik vond het ook wel toepasselijk zo richting de pasenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Speelt Jordy hier voor jesus en Jolien de heilige maagd maria...?![]()
Tis net een scene uit jesus crist superstar
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik vond het ook wel toepasselijk zo richting de pasen
Zo groot als een konijn!quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:30 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zegt zie ik nu een beest en Axel kijkt die richting op met grote bange ogen...
![]()
Ik dacht zelf een spinnetje ofzo maar ze hebben het over een rat
Ik hoor de ambulance alquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:30 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zegt zie ik nu een beest en Axel kijkt die richting op met grote bange ogen...
![]()
Ik dacht zelf een spinnetje ofzo maar ze hebben het over een rat
Ohnoo dan eerst Axel graagquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
nou die hele jorda en haar relatie kan mij m'n reet roesten. dat zoekt ze thuis maar uit, liefst zo snel mogelijk
Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een top avond als vrijdag sharice als eerste word vrijgesteld
wow! nerdquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef Folies het volgende:
Ik heb al 20 keer op haar gestemd, moet nog extra emails aanmaken.
Dan zet ik hem ook nog even aan. Totaal geen zin in die kop van Jordy en zijn slaafjes, maar Jaxel wil ik wel even horenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:32 schreef Rhosyn het volgende:
He heerlijk een BB met alleen Jane en Axel.
Zo lekker rustig en vooral vredig
Eigen domein is altijd handigquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef Folies het volgende:
Ik heb al 20 keer op haar gestemd, moet nog extra emails aanmaken.
nou gelijk die stream weer op jordyquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zet ik hem ook nog even aan. Totaal geen zin in die kop van Jordy en zijn slaafjes, maar Jaxel wil ik wel even horen
waarschijnlijk een dm gestuurd op haar instaquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:35 schreef Flory- het volgende:
Even snel bijgelezen, die Jorda heeft het uitgemaakt vijf weken terug, ja hoe dan?![]()
Je zal toch maar denken dat je bekend bent en je alles kunt maken
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou gelijk die stream weer op jordy
bedankt he
Zeer triest, dat is wat ik er van vind.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
waarschijnlijk een dm gestuurd op haar insta
Echt hequote:Op woensdag 12 maart 2025 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]Lekker dan. Twee streams op die slapende sukkels
Jullie vermaken je wel dusquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:40 schreef Folies het volgende:
Niet te blij, Mazaru, we liggen weer in bed.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:40 schreef Folies het volgende:
Niet te blij, Mazaru, we liggen weer in bed.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:44 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik geniet altijd met volle teugen van die 2.
quote:
Ik vind Jane's lach nog steeds niet irritantquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:48 schreef Folies het volgende:
En gelijk weer lachen. Het gaat over de stagiair.![]()
Ze gaan stuk. Wij ook.
Ik ga daar zo goed op!quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik vind Jane's lach nog steeds niet irritant
Voelt voor mij ook zoquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vind het persoonlijk jammer dat die secret mission van Jordy het hele spel overhoop heeft gehaald
en de sturing van BB duidelijk is gebleken .... niet mijn manier, maar goed vrijdag zal beslissend zijn.
Ik ook niet!!! En vind haar ook niet nep of kinderachtig. Luister graag naar hun munt momentenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik vind Jane's lach nog steeds niet irritant
In elk geval lullen ze nog ipv slapenquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:04 schreef odie22 het volgende:
heb nog niet vaak zoveel onzin gehoord in een paar minuten
Jane is echt wel wat verkouden denk ik.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:07 schreef mazaru het volgende:
Ik kreeg net ook een loopneus buiten. Het is echt steenkoud
Amaiquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ze zijn gewoon aan het testen met een gamechanger als munt, of ze binnen kunnen gaan zitten
Ze wilden volgens mij binnen gaan zitten en kijken of ze het dan redden als er een munt valt. Ze oefenen met een GC van Janequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |