Ze hebben de boodschappen zelf betaaltquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:03 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Ik heb er echt acht achtergehouden, uhuhhahahahuhuuaha"
Mattheus en Jolien lachen mee
Jolien: "Top dit!"
Mattheus: "Zie, dit komt ervan. Klagen over bruine suiker, nu is er nog minder bruine suiker, hahahaha"
Lachen alle drie
Jordy: "Pot zit nog maar half vol uhuhuhuhuhu"
Lachen alle drie
Mattheus: "En wie gaat de schuld krijgen? Ik! Kan het me skeel'n?
Jolien en Mattheus lachend in koor: "Neeee!"
Jolien: "Kan mij 't skeel'n! Hahaha! Het grappige is, Jor verdenken ze echt nooit kwa eten, nooit toch?"
Jordy: "Terwijl ik altijd alles pak uhuhuhuhahaha"
het is allemaal te flauw voor woorden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy komt op het briljante idee om ranja in de doucheslang te doen, dan krijgt ie siroop over zich heen als ie in de douche gaat, want de shampoo werkte niet. Het is dat Jolien zegt dat het verspilling is, net als met die peren...
Net zo'n kutidee als dat van gisteren; de kussens nat maken zodat Jane en Axel nat zitten hihihihahaha.
En hebben ze dat gedaan?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy komt op het briljante idee om ranja in de doucheslang te doen, dan krijgt ie siroop over zich heen als ie in de douche gaat, want de shampoo werkte niet. Het is dat Jolien zegt dat het verspilling is, net als met die peren...
Net zo'n kutidee als dat van gisteren; de kussens nat maken zodat Jane en Axel nat zitten hihihihahaha.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:25 schreef marky het volgende:
[..]
Ze hebben de boodschappen zelf betaalt
Het zijn geen grapjes meer, het is gewoon pesten van het Kartel en daar gaan ze op afgerekend worden ...quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Beter als dat domme tomatenplukker k.T liedje die de boer van BB probeert te promoten,quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:30 schreef riri het volgende:
Weet niet of ik dit mag plaatsen anders maar weghalen moderator
"Mama woar is mien pils" Bekijk deze YouTube-video
Idee is nog niet doen hé. En ging om pootje. Die staat altijd als onder de douche.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
slaaplekker dan maarquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:34 schreef GayGuy het volgende:
Weer slapende mensen kijken. Pff, ik ga ook msar sllapen. Saaie streams
Tis een open deur intrappen, maar tis bij Jordy net zo persoonlijk tegen Axel als andersom.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
Dat weet ik nog zo net niet als ik hier zo de reacties lees op dat drietal.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het zijn geen grapjes meer, het is gewoon pesten van het Kartel en daar gaan ze op afgerekend worden ...
Nee hoor, het was ze te doen om Axel en Jane. Pootje pakte toevallig de eerste douche.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:33 schreef Koos1958 het volgende:
Idee is nog niet doen hé. En ging om pootje. Die staat altijd als onder de douche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |