Zo groot als een konijn!quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:30 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zegt zie ik nu een beest en Axel kijkt die richting op met grote bange ogen...
![]()
Ik dacht zelf een spinnetje ofzo maar ze hebben het over een rat
Ik hoor de ambulance alquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:30 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zegt zie ik nu een beest en Axel kijkt die richting op met grote bange ogen...
![]()
Ik dacht zelf een spinnetje ofzo maar ze hebben het over een rat
Ohnoo dan eerst Axel graagquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
nou die hele jorda en haar relatie kan mij m'n reet roesten. dat zoekt ze thuis maar uit, liefst zo snel mogelijk
Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
wat een top avond als vrijdag sharice als eerste word vrijgesteld
wow! nerdquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef Folies het volgende:
Ik heb al 20 keer op haar gestemd, moet nog extra emails aanmaken.
Dan zet ik hem ook nog even aan. Totaal geen zin in die kop van Jordy en zijn slaafjes, maar Jaxel wil ik wel even horenquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:32 schreef Rhosyn het volgende:
He heerlijk een BB met alleen Jane en Axel.
Zo lekker rustig en vooral vredig
Eigen domein is altijd handigquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:38 schreef Folies het volgende:
Ik heb al 20 keer op haar gestemd, moet nog extra emails aanmaken.
nou gelijk die stream weer op jordyquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zet ik hem ook nog even aan. Totaal geen zin in die kop van Jordy en zijn slaafjes, maar Jaxel wil ik wel even horen
waarschijnlijk een dm gestuurd op haar instaquote:Op woensdag 12 maart 2025 23:35 schreef Flory- het volgende:
Even snel bijgelezen, die Jorda heeft het uitgemaakt vijf weken terug, ja hoe dan?![]()
Je zal toch maar denken dat je bekend bent en je alles kunt maken
quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nou gelijk die stream weer op jordy
bedankt he
Zeer triest, dat is wat ik er van vind.quote:Op woensdag 12 maart 2025 23:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
waarschijnlijk een dm gestuurd op haar insta
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |