Oja, ff stemmenquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
sharice je gaat niet weg, maak je geen zorgen
Die heeft net een confrontatie gehad met Janequote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Het irriteert me wel dat Mattie continu een grote mond heeft maar nooit tegen de persoon zelf
Nou, ben benieuwd of we daar nog iets van gaan zien, ik laat me graag verrassen, tot nu toe erger ik me alleen aan Mattie's lafheidquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft net een confrontatie gehad met Jane
Die mochten wij niet zien
Jane was booswoest in de suite
Ja op tv misschienquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd of we daar nog iets van gaan zien, ik laat me graag verrassen, tot nu toe erger ik me alleen aan Mattie's lafheid
Mattie is wel laf iddquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd of we daar nog iets van gaan zien, ik laat me graag verrassen, tot nu toe erger ik me alleen aan Mattie's lafheid
Net was er eigenlijk een goed voorbeeldje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:28 schreef Flow3r het volgende:
Het irriteert me wel dat Mattie continu een grote mond heeft maar nooit tegen de persoon zelf
Was dat niet gewoon dat hele korte momentje toen Jane door de woonkamer liep?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die heeft net een confrontatie gehad met Jane
Die mochten wij niet zien
Jane was booswoest in de suite
De sfeer was waarschijnlijk ook heel hard veranderd als Jordy er uit zou gaan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:35 schreef Lrod01 het volgende:
Over 2 dagen is het klaar met team Jaxel () en dan zal de sfeer daar in het huis ook meteen een stuk beter zijn.
Dat kloptquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:33 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon dat hele korte momentje toen Jane door de woonkamer liep?
Dat er van beide kanten even irritatie was over wachtwissel en het voorval van de vallende munt?
had ze een natte tiet op de streamsquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Rtl5 , Jolien en water
Ze was wel droog op de streams
Nou dat is m'n toch een grap.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:43 schreef Silves het volgende:
FF benieuwd zijn ze al in de douche geweest, Waar Math en jordy shampoo in de douchekop hebben gedaan en wachtend wie zich gaat douchen na de sauna?
Dat is toch het niveau van een schoolverlaterskamp.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:43 schreef Silves het volgende:
FF benieuwd zijn ze al in de douche geweest, Waar Math en jordy shampoo in de douchekop hebben gedaan en wachtend wie zich gaat douchen na de sauna?
Jordy én Matti toch???quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dat is m'n toch een grap.
Shampoo die onmiddellijk de uitgang zal vinden in een afvoerputje.
Wat een stunt weer van Pietje Jordy Bell.
Dit is echt te flauw.
Het is wat mij wel opvalt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dat is toch het niveau van een schoolverlaterskamp.
ze heeft een ongeluk gehad of een hond haar gebeten ofzo ietsquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:02 schreef Flow3r het volgende:
Jolien heeft botox laten doen omdat de ene kant van haar mond meer omhoog gaat bij lachen dan de andere kant, dat zie je vooral op foto's dat haar mond scheef staat
Net 9 uur en het ligt al in bed. Belachelijkquote:
Ja, echt beetje triest toch, als zo'n jonge mensen dat allemaal al hebben uitgeprobeerd en/of overwegen. Terwijl jonge mensen die ermee beginnen al vaak puur natuur knapper dan gemiddeld zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:00 schreef Flow3r het volgende:
Over lijnen, rimpels, botox, neusoperaties etc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet te oud maar te realistisch.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, echt beetje triest toch, als zo'n jonge mensen dat allemaal al hebben uitgeprobeerd en/of overwegen. Terwijl jonge mensen die ermee beginnen al vaak puur natuur knapper dan gemiddeld zijn.
'k Ben te oud om dat te begrijpen, denk ik.
Op zich een flauw onschuldig grapje. Je moet toch wat.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dat is m'n toch een grap.
Shampoo die onmiddellijk de uitgang zal vinden in een afvoerputje.
Wat een stunt weer van Pietje Jordy Bell.
Dit is echt te flauw.
't Is al erger geweest! Gistermiddag ging mijn tv meermaals over op screensaver omdat mijn stream een hele tijd geen beweging noch geluid registreerde (Pootje en Sharice lagen te slapen tijdens wacht)quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Knap dat je een plaatje kon maken met wat beweging erin.
Snap dat ook niet.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:05 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ja, echt beetje triest toch, als zo'n jonge mensen dat allemaal al hebben uitgeprobeerd en/of overwegen. Terwijl jonge mensen die ermee beginnen al vaak puur natuur knapper dan gemiddeld zijn.
'k Ben te oud om dat te begrijpen, denk ik.
Ik snap dat wel. Men is zoals het nest waaruit men is opgegroeid.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap dat ook niet.
Zoals al die jonge vrouwen die zich een eendenbek laten aanmeten.
Staan een heleboel afbeeldingen van in zijn persoonlijke topicquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:10 schreef Schakeltopia het volgende:
mattie zijn klusje, feestkostuums
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
oh okee, hij vertelde er net overquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:11 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Staan een heleboel afbeeldingen van in zijn persoonlijke topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |