2-1quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Vandaag 21:00 Internazionale - Feyenoord | Ziggo Sport
Morgen 21:00 Arsenal - PSV | Ziggo Sport
@:maxi-mus 2-0, 3-1
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 2-0, 1-0
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
2-0quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
WIJ ZIJN FEYENOORD, WIJ ZIJN DE BESTE! 0-3quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 2-0, 3-1
@:fetX
@:GGMM 2-0, 2-0
@:PicoMMP
@:Scrummie 1-3, 7-1
@:onlogisch 3-0, 3-0
@:Mexicanobakker 2-0, 1-0
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r 2-1, 2-1
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 2-0, 3-0
@:R-woud93 1-0, 3-0
@:tong80 1-1
@:Bezsen
@:Pisces29 2-1, 4-1
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior 2-1, 4-0
@:Immerdebestebob 2-0, 5-1
Laatst nog een 1-7!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
? we hebben allebei gekkere dingen gezien in het voetbal toch
Ik vind dit wel een heel leuk elftalquote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:54 schreef Makamba_ het volgende:
Spijtig dat je uit landsbelang eigelijk Barcelona moet toejuichen, voelt erg vies aan.
quote:
Het landsbelang kan me wat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:54 schreef Makamba_ het volgende:
Spijtig dat je uit landsbelang eigelijk Barcelona moet toejuichen, voelt erg vies aan.
Dan kijk ik nog even met een kop koffie deze wedstrijd aan, maar maak ik straks een boomerwandeling.quote:
Hmm, normaal mag in dit soort video's de bezorger mee naar binnen.quote:
Ja, de ramadan is dus net begonnen!quote:
@RamboDirk hoe gaat het bij jou?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, de ramadan is dus net begonnen!
(Geen idee wie daar aan meedoet trouwens, maar dat zal de reden wel zijn)
Waarom doet rambodirk mee aan de ramadan?quote:
De scheids raakt ook in de war van Sierdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:32 schreef Origami94 het volgende:
Wat is deze scheids een debiel. Waarvoor fluit hij na de goal?
Hij wilde fluiten na de overtreding voorafgaand aan het doelpunt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:32 schreef Origami94 het volgende:
Wat is deze scheids een debiel. Waarvoor fluit hij na de goal?
amana koydumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sierd is blijven hangen in 2005.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:31 schreef Szura het volgende:
Sierd snapt er ook geen bal van, blinde dronken aap
Saaie 2-0 voor inter weer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
wie is sliti???? @:hhh38 @:slobeend
ivanusec op 10 (lol)
Een jeugdspeler van 18.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
wie is sliti???? @:hhh38 @:slobeend
ivanusec op 10 (lol)
Als PSV met 8-1 wint krijg je een abo van FOK! cadeau van een jaar van me.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WIJ ZIJN FEYENOORD, WIJ ZIJN DE BESTE! 0-3
PSV WINT MET 8--1
Yamal is ook maar 17quote:
En zo niet een ban van een jaar?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als PSV met 8-1 wint krijg je een abo van FOK! cadeau van een jaar van me.
Ik leg de lat hoger.quote:
Het zit niet altijd mee.quote:
Dan gaat de bal er makkelijker in.quote:
Mits een schot op doel.quote:
Einde van een tijdperk. En begin van een nieuw tijdperk.quote:
Hij was al niet aaibaar. Onsympathieke vent.quote:
Dat bedoel ik. Begrijp dit soort dingen niet.quote:
Heeft ie ook ooit eens een hattrick gescoord in een EC1/CL finale zoals Di Stefano ? Terwijl Puskas toen er vier maakte.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Salah zou met drie doelpunten Alfredo Di Stéfano & Haaland uit de top 10 van topscorers allertijden knikkeren.
Voor de zwart/wit kijkersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Begrijp dit soort dingen niet.
Ha ha. Dat was destijds wel zo ja.quote:
De aanvoerder van Feyenoord is een betere voetballer dan de aanvoerder van Interquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
Dumgoat aanvoerder bij Inter @:Caland in shambles
Maar is-ie ook een betere leider ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De aanvoerder van Feyenoord is een betere voetballer dan de aanvoerder van Inter
Wie is het dan voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De aanvoerder van Feyenoord is een betere voetballer dan de aanvoerder van Inter
Weltrustenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het was weer leuk. Welterusten allemaal.
Daar is het nog 0-0quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:08 schreef tong80 het volgende:
Zo....................
Ik ga naar de Switch.
Jij wel?quote:
🤔quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
salah is een goeie speler, maar geen goeie voetballer
Ok Johanquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Net als, ik noem maar iemand, Djokovic?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kunnen we misschien dat verhaal nog eens oprakelen dat ze hem uitlachten bij Barendrechtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:25 schreef tong80 het volgende:
Sneijder. "Dumfries kwam nieuw, maar als je de mensen hoort... Die zeggen: er loopt geen betere rechtsback rond in Italië, en misschien ook niet op de Europese velden. Die status heeft hij hier toch wel ontwikkeld.
En dan als cliché punt op de I, dat-ie alles uit z'n carrière haalt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Kunnen we misschien dat verhaal nog eens oprakelen dat ze hem uitlachten bij Barendrecht
Royston Drente ook. Alleen haalde die het er in drie jaar al allemaal uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan als cliché punt op de I, dat-ie alles uit z'n carrière haalt.
Ja dat is de enige manier om tot strafschoppen te komenquote:
Was vroeger ook zo met Oxlade naar Chamberlain.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:34 schreef Zorro het volgende:
Alexander speelt de bal ook echt steeds naar Arnold geloof ik
Schwarzenegger?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:34 schreef Zorro het volgende:
Alexander speelt de bal ook echt steeds naar Arnold geloof ik
Klopt. Die wordt soms ook verweten er juist niet alles te hebben uitgehaald.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Royston Drente ook. Alleen haalde die het er in drie jaar al allemaal uit.
Nee, dat was een goede speler maar geen goede voetballer.quote:
Van die koppeltjes waar ze het altijd over hebben denk ikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was vroeger ook zo met Oxlade naar Chamberlain.
Ik ben een Gunner en ik gun ze niks. Ook omdat twee van mijn beste vrienden hartstochtelijk Liverpool fans zijn. Eén ervan is zelfs hier voetbalmod geweest.quote:
Net als Dembele, goeie speler, maar technisch geen goeie voetballer.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:26 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als, ik noem maar iemand, Djokovic?
Heerlijke wedstrijd idd.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:37 schreef RipCity het volgende:
Die spelers van Liverpool en PSG moeten aan beademing straks.
Lachen om spelers als Lang en Bakayoko die denken mee te kunnen doen op dit niveau
Cruijff: 'Van Nistelrooij heeft een slechte techniek voor een goede voetballer, en een goede techniek voor een slechte voetballer.'quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Net als Dembele, goeie speler, maar technisch geen goeie voetballer.
Tillman is een betere voetballer dan salah , geen betere speler
En terechtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord wil weer eens een penalty.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, dat was een goede speler maar geen goede voetballer.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Net als Dembele, goeie speler, maar technisch geen goeie voetballer.
Tillman is een betere voetballer dan salah , geen betere speler
wowquote:
Wie welquote:
Die werd vast veroordeeld tot het verplaatsen van zijn schutting dan.quote:
De meeste mensen haken nu al af, als ze dat in gaan voeren kijkt helemaal niemand meer.quote:
dat vroeg ik mij ook al af.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:03 schreef PSVCL het volgende:
dominant liverpool? welke wedstrijd kijkt de commentator
We hebben recht op ambient sound.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:03 schreef PSVCL het volgende:
dominant liverpool? welke wedstrijd kijkt de commentator
Hij raakt hem niet eens?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:09 schreef Bofjijff het volgende:
Wat is beelen toch een slechte verdediger
Mooi moment. Oh wacht, buitenspel.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Boeken toe.
Op naar Liverpool v PSG.
Brokeback Mountain genot op 16quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Boeken toe.
Op naar Liverpool v PSG.
Dat had je vroeger bij Canal+quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
We hebben recht op ambient sound.
Ik kijk amper meer voetbalwedstrijden met geluid aan, eigenlijk.
De mate waarin commentatoren tegenwoordig hun mening opdringen, is echt verschrikkelijk. Het beïnvloedt je hele perceptie van wat er werkelijk gebeurt.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat had je vroeger bij Canal+Bij ESPN zou dat wel fijn zijn
Moest aan Jadeannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaa denken.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Goeiste redding van Donnarrrrrrrrummmmmmaaaaa
Wel mooi om te zien die druk en agressie naar voren.quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Liverpool wil graag de bal in het doel lopen.
Ja jongens, wat is het nou, lopen of blazen?quote:
Al lopend blazenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Ja jongens, wat is het nou, lopen of blazen?
Did you see that ludicrous display last night?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Liverpool wil graag de bal in het doel lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |