Dat bedoel ik. Begrijp dit soort dingen niet.quote:
Heeft ie ook ooit eens een hattrick gescoord in een EC1/CL finale zoals Di Stefano ? Terwijl Puskas toen er vier maakte.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
Salah zou met drie doelpunten Alfredo Di Stéfano & Haaland uit de top 10 van topscorers allertijden knikkeren.
Voor de zwart/wit kijkersquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Begrijp dit soort dingen niet.
Ha ha. Dat was destijds wel zo ja.quote:
De aanvoerder van Feyenoord is een betere voetballer dan de aanvoerder van Interquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
Dumgoat aanvoerder bij Inter @:Caland in shambles
Maar is-ie ook een betere leider ?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De aanvoerder van Feyenoord is een betere voetballer dan de aanvoerder van Inter
Wie is het dan voor Feyenoord?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De aanvoerder van Feyenoord is een betere voetballer dan de aanvoerder van Inter
Weltrustenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het was weer leuk. Welterusten allemaal.
Daar is het nog 0-0quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:08 schreef tong80 het volgende:
Zo....................
Ik ga naar de Switch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |