SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 2006 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 2007-2008 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 2009 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 2010-2011 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 2012 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal 2013-2014 (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 2014-2015 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: 2016-2017 (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 2018 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 2019-2020 (met Annemiek, Bastiaan, Geert Jan, Geert, Jan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 12 2021-2022 (met Evert, Janine, Hans, Rob en Jouke)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 13 2023 (met Bernice, Claudia, Richard, Piet en Haico)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 14 2024-2025 (met Deedry, Jan, John, Julius, Martijn en Roel)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________________
Mijn voorspellingen voor de uiteindelijke keuzes:
Martijn: Marleen
Jan: Karina
Roel: Simone
John: Mira
Deedry: Roy
Julius: KylieAls jij wou dan verfde jij de wolken blauw.![]()
Voor wie ook aan het voorspellen wil: op de BZV website kun je van elke boer(in) profielen van de dagdates vinden!![]()
Die Julius had niet twee onlinevrouwen gekozen. Die ene was er gewoon bij de speeddate, als eerste, maar moest daarna direct weg voor het EK Iberische paarden.![]()
Myrthe en Julius is wat mij betreft wel een match idd.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:19 schreef Stepperoller het volgende:
Martijn: Ilja
Jan: Annick
Roel: Simone
Deedry: Wesley
Julius: Myrthe
John: Daniëlle
De rest weet ik nog niet, niet dat ik het verder niet met je eens ben
Maar Julius en Myrthe spatte eraf.![]()
Ik weet het ook nog niet goed, maar ik vind het een leuk idee om nu alvast zo'n lijstje te maken.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Myrthe en Julius is wat mij betreft wel een match idd.
De rest weet ik nog niet, niet dat ik het verder niet met je eens ben
Maar Julius en Myrthe spatte eraf.![]()
Dat weet ik, maar ik had het specifiek over het keuzemoment en toen waren er twee digitaal.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Die Julius had niet twee onlinevrouwen gekozen. Die ene was er gewoon bij de speeddate, als eerste, maar moest daarna direct weg voor het EK Iberische paarden.![]()
Ik hou die vrouw uit Noorwegen nog op de reservebank. Of zou ze te rustig zijn?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Myrthe en Julius is wat mij betreft wel een match idd.
Ze lijken me elkaars type. Maar Myrthe heeft zo een schattig uiterlijk.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Maar wel opvallend dat Julius besloot maar 4 dames voor de dagdate te kiezen, alsof hij bij de andere 2 al een overtuigd "dat wordt 'm niet" gevoel had.
Ergo: hij hoeft er aan het eind van de dagdate ook maar 1 naar huis te sturen.
Ik zie hem overigens wel in staat er 2 naar huis te sturen aan het eind van de dagdate, omdat het kan.![]()
Dat was denk ik gewoon een productionele keuze. Het zou wel heel sneu zijn voor die ene afvaller.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:20 schreef Leandra het volgende:
Maar wel opvallend dat Julius besloot maar 4 dames voor de dagdate te kiezen, alsof hij bij de andere 2 al een overtuigd "dat wordt 'm niet" gevoel had.
Ergo: hij hoeft er aan het eind van de dagdate ook maar 1 naar huis te sturen.
Ik zie hem overigens wel in staat er 2 naar huis te sturen aan het eind van de dagdate, omdat het kan.![]()
Dat denk ik ook ja. Hij mocht er maar vier kiezen omdat er anders maar 1 afvalt en dat is wel heel sneu.![]()
Als dat zo is dan vind ik het wel heel lief.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat denk ik ook ja. Hij mocht er maar vier kiezen omdat er anders maar 1 afvalt en dat is wel heel sneu.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Als er 2 mensen op het spoor liggen zeg je toch ook niet nou ik haal er niet 1 van af anders is het zo zielig voor de ander.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat was denk ik gewoon een productionele keuze. Het zou wel heel sneu zijn voor die ene afvaller.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
kijk nu afl 1
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!![]()
Deedry werd ingepakt door Roy. Maar ik denk dat een Sjoerd, Wesley of Huub beter bij haar past. Carst-Jan heb ik niet zo'n beeld bij.
Maar ze zal wel kiezen voor de mooiboy.Somebody that I used to know![]()
Ja, daarvan staat de link op de website. Die werd bij eerdere series dezelfde avond nog getoond. Dit keer pas de volgende dag en van aflevering 2 zie ik nog steeds geen link.quote:![]()
oh ik keek op npo gemistquote:Op dinsdag 11 maart 2025 02:21 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ja, daarvan staat de link op de website. Die werd bij eerdere series dezelfde avond nog getoond. Dit keer pas de volgende dag en van aflevering 2 zie ik nog steeds geen link.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
wist niet dat zo'n mooie locatie is in mijn buurtquote:Op maandag 10 maart 2025 20:38 schreef Postbus100 het volgende:
Hadden jullie de locatie al gevonden?
https://kasteelrijnhuizen.nl/
NieuwegeinGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Mwah, dat zou wel raar zijn, 5 voor de dagdate is al jaren de standaard, waarom zou je die ene boer die toch al de minste brieven heeft ook nog eens straffen met minder keuze op de dagdate?quote:Op maandag 10 maart 2025 17:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat was denk ik gewoon een productionele keuze. Het zou wel heel sneu zijn voor die ene afvaller.
Ik denk dat Julius zelf dacht dat de 2 niet-gekozenen sowieso geen match waren.![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:38 schreef Postbus100 het volgende:
Hadden jullie de locatie al gevonden?
https://kasteelrijnhuizen.nl/
Nieuwegein![]()
Al duurde het bij mij wel gênant lang voor hoe dichtbij ik woonMaar ik had mezelf ook op het verkeerde been gezet doordat ik dacht in sommige shots een haven te hebben gezien. Alleen dat waren gewoon aangemeerde boten bij de Herenstraat
![]()
Maar nu valt er volgende week alsnog maar eentje af bij Julius, dus dat los je hiermee niet op.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat was denk ik gewoon een productionele keuze. Het zou wel heel sneu zijn voor die ene afvaller.![]()
Dit lijkt me bij nader inzien toch logischer. Want een logeerweek met maar twee vrouwen betekent dat hij halverwege de logeerweek al een definitieve keus zou maken/ineens een keuzemoment mist.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat zou wel raar zijn, 5 voor de dagdate is al jaren de standaard, waarom zou je die ene boer die toch al de minste brieven heeft ook nog eens straffen met minder keuze op de dagdate?
Ik denk dat Julius zelf dacht dat de 2 niet-gekozenen sowieso geen match waren.
En om te voorkomen dat hij ook maar twee vrouwen op logeerweek heeft kan er a.s. aflevering ook maar één vrouw afvallen bij Julius.![]()
De laatste keer dat ik op "uitzending gemist" keek, was het nogal onoverzichtelijk geworden. Kon niet meer vinden wat ik zocht. Was dus blij dat het rechtstreeks via de website gezien kon worden.quote:![]()
Huub kwam niet bekrompen op mij over, dus als zijn seksuele oriëntatie breder is dan alleen vrouwen denk ik niet dat hij dat voor zichzelf niet kan erkennen. Op basis hiervan komt hij trouwens juist over als een basic bro: https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/boeren/2024-2025/deedry/huub
Wat wel een hele vervelende bekrompen gewoonte is doen alsof je de seksuele oriëntatie van een onbekende beter zou weten dan diegene zelf.![]()
Juiceeee....![]()
Het gaat over één van de vijf mannen van Deedry, en het gaat niet over Roy.
https://x.com/kathl1dd/status/1898831925961212407quote:Als je de ex van een aangetrouwde nicht ziet voorbij komen #boerzoektvrouw #bzv wij vragen ons af of ze weet dat hij een kind heeft aangezien hij dat zelf ook liever negeertSomebody that I used to know![]()
Over je aangetrouwde nicht op X gaan spammen. Dan heb je ook geen fatsoen leven.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:04 schreef Postbus100 het volgende:
Juiceeee....![]()
Het gaat over één van de vijf mannen van Deedry, en het gaat niet over Roy.
https://x.com/kathl1dd/status/1898831925961212407
[..]
Of misschien heeft de nicht in kwestie gevraagd om even online te stoken.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Daar heb je dan wel weer gelijk aan, benieuwd wat de productie had gedaan als er nog minder schrijvers waren geweest. Als je het aantal oproepjes voor de oudere deelnemers van B&B vol liefde ziet die nu nog worden uitgezonden is het denk ik echt niet makkelijk kandidaten te vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar nu valt er volgende week alsnog maar eentje af bij Julius, dus dat los je hiermee niet op.![]()
Afgaande op de foto's heeft Deedry tenminste niet alleen mooiboys die allemaal te jong lijken uitgezocht.![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Katten
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
De hele schoonmaak manie act van Jan kan de prullenbak in nu blijkt dat die gewoon een schoonmaakster heeft.![]()
Kostenbesparingquote:Op zondag 16 maart 2025 20:29 schreef Remco het volgende:
De hele schoonmaak manie act van Jan kan de prullenbak in nu blijkt dat die gewoon een schoonmaakster heeft.
Julius heeft wel veel variatie, leuk.
Een archeoloog
Dat wordt wel wat na een verhuizing naar het platteland, die banenmarkt is niet best tochI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wat had dit schattige meisje vorige week aan dat ik dit ietwat stevige postuur nog nooit gezien heb?
Veel gedaan tussen de koeien
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Patricia is de zus Sari van Veenendaal
Toen zat ze veel en werd ze vooral closeup gefilmd.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat had dit schattige meisje vorige week aan dat ik dit ietwat stevige postuur nog nooit gezien heb?![]()
![]()
Een onzichtbaarheidsmantelquote:Op zondag 16 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat had dit schattige meisje vorige week aan dat ik dit ietwat stevige postuur nog nooit gezien heb?I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Die is volgens mij ook niet zo vol in beeld geweestquote:Op zondag 16 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat had dit schattige meisje vorige week aan dat ik dit ietwat stevige postuur nog nooit gezien heb?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: