Maar nu valt er volgende week alsnog maar eentje af bij Julius, dus dat los je hiermee niet op.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat was denk ik gewoon een productionele keuze. Het zou wel heel sneu zijn voor die ene afvaller.
Dit lijkt me bij nader inzien toch logischer. Want een logeerweek met maar twee vrouwen betekent dat hij halverwege de logeerweek al een definitieve keus zou maken/ineens een keuzemoment mist.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, dat zou wel raar zijn, 5 voor de dagdate is al jaren de standaard, waarom zou je die ene boer die toch al de minste brieven heeft ook nog eens straffen met minder keuze op de dagdate?
Ik denk dat Julius zelf dacht dat de 2 niet-gekozenen sowieso geen match waren.
De laatste keer dat ik op "uitzending gemist" keek, was het nogal onoverzichtelijk geworden. Kon niet meer vinden wat ik zocht. Was dus blij dat het rechtstreeks via de website gezien kon worden.quote:
quote:Als je de ex van een aangetrouwde nicht ziet voorbij komen #boerzoektvrouw #bzv wij vragen ons af of ze weet dat hij een kind heeft aangezien hij dat zelf ook liever negeert
Over je aangetrouwde nicht op X gaan spammen. Dan heb je ook geen fatsoen leven.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:04 schreef Postbus100 het volgende:
Juiceeee....![]()
Het gaat over één van de vijf mannen van Deedry, en het gaat niet over Roy.
https://x.com/kathl1dd/status/1898831925961212407
[..]
Daar heb je dan wel weer gelijk aan, benieuwd wat de productie had gedaan als er nog minder schrijvers waren geweest. Als je het aantal oproepjes voor de oudere deelnemers van B&B vol liefde ziet die nu nog worden uitgezonden is het denk ik echt niet makkelijk kandidaten te vinden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:19 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar nu valt er volgende week alsnog maar eentje af bij Julius, dus dat los je hiermee niet op.
Kostenbesparingquote:Op zondag 16 maart 2025 20:29 schreef Remco het volgende:
De hele schoonmaak manie act van Jan kan de prullenbak in nu blijkt dat die gewoon een schoonmaakster heeft.
Toen zat ze veel en werd ze vooral closeup gefilmd.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat had dit schattige meisje vorige week aan dat ik dit ietwat stevige postuur nog nooit gezien heb?
Een onzichtbaarheidsmantelquote:Op zondag 16 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat had dit schattige meisje vorige week aan dat ik dit ietwat stevige postuur nog nooit gezien heb?
Die is volgens mij ook niet zo vol in beeld geweestquote:Op zondag 16 maart 2025 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |