Aangezien de hele selectie non-stop blessures oploopt, zou ik het risico niet nemen.quote:
Neuh, ben geen PSV fan. En het zal me verder ook aan m'n reet roesten. Vind het gewoon opvallendquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:01 schreef TornadoDK het volgende:
Psvers vies mad omdat we volkomen logisch voor de competitie gaan
Wil t ook niet laten zien...quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:03 schreef Lt.Bookman het volgende:
Onze hoofdsponsor heeft het beeld maar op zwart gezet.
Niemand is woedendquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:06 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen helemaal woedend omdat Ajax met het oog op het programma spelers rust geeft.
Dit seizoen wordt echt steeds beter
omdat het hypocrieten zijn. als PSV dit had gedaan werden en kamervragen gesteld.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet waarom Ajacieden dit allemaal logisch vinden. Past totaal niet bij Ajax
Ook het hele seizoen roepen dat Ajax slecht is en veel mazzel heeft maar nu zouden we wel even met de sterkste opstelling van Frankfurt winnen wat vorige week thuis niet eens luktequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:06 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen helemaal woedend omdat Ajax met het oog op het programma spelers rust geeft.
Ach kom jullie hebben vorige week express het laten lopen, niet zo kinderachtig doen nu.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
omdat het hypocrieten zijn. als PSV dit had gedaan werden en kamervragen gesteld.
Ja de hypocrisie bij onze vrienden uit Rotterdam en Eindhoven is weer eens flink aanwezig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ook het hele seizoen roepen dat Ajax slecht is en veel mazzel heeft maar nu zouden we wel even met de sterkste opstelling van Frankfurt winnen wat vorige week thuis niet eens lukte
liever strijdend een pak slaag krijgen tegen een engelse topteam dan vooraf een 1-2 achterstand weggeven tegen een duistse subtopper, triester kan nietquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach kom jullie hebben vorige week express het laten lopen, niet zo kinderachtig doen nu.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
liever strijdend een pak slaag krijgen tegen een engelse topteam dan vooraf een 1-2 achterstand weggeven tegen een duistse subtopper, triester kan niet
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ook het hele seizoen roepen dat Ajax slecht is en veel mazzel heeft maar nu zouden we wel even met de sterkste opstelling van Frankfurt winnen wat vorige week thuis niet eens lukte
Strijdendquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
liever strijdend een pak slaag krijgen tegen een engelse topteam dan vooraf een 1-2 achterstand weggeven tegen een duistse subtopper, triester kan niet
Vorige week verdiende je gewoon een gelijkspel, wat een slappe indekkerij.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:10 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat was de strijd, om 10-0 te verliezen en dan slechts tot 7-1 komen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Volgens mij wil je vooral graag geloven dat mensen hier woedend om zijn...quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:06 schreef Scorpie het volgende:
Tussenjaar. En toch staan we 8 punten los.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef Solispolar het volgende:
Beetje droevige reacties hierboven vanuit Amsterdam. Lach de pijn maar weg allemaal, maar het is natuurlijk wel topclub onwaardig wat jullie nu doen/laten zien, dat weten jullie zelf ook.
Ach dat weten ze zelf ook wel inddquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef Solispolar het volgende:
Beetje droevige reacties hierboven vanuit Amsterdam. Lach de pijn maar weg allemaal, maar het is natuurlijk wel topclub onwaardig wat jullie nu doen/laten zien, dat weten jullie zelf ook.
Ze komen van ver!quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef Solispolar het volgende:
Juist omdat je 8 punten los staat zou je hier gewoon makkelijk met je sterkste elf kunnen spelen imo. En het verschil was ook maar gewoon 1 doelpuntquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:17 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Tussenjaar. En toch staan we 8 punten los.
Werkelijk waar niemand geeft iets om PSV buiten Eindhoven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
omdat het hypocrieten zijn. als PSV dit had gedaan werden en kamervragen gesteld.
Anders ga even aangifte doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat is idd te merken de laatste wekenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Werkelijk waar niemand geeft iets om PSV buiten Eindhoven.
Steijn maakt niet veel statements meer gelukkigquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:19 schreef Adames het volgende:
Je gaat af met Ajax B op bezoek bij Eintracht
Niet heel verbaasd, maar wel dat voor deze opstelling is gekozen
Is dit een statement als Steijn om aan te geven dat de jeugd niet goed genoeg is?
We geven er niets om. We lachen er wel om. Dat is wat anders.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:24 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat is idd te merken de laatste weken
dus geef je er wel iets om, anders zou je het negeren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We geven er niets om. We lachen er wel om. Dat is wat anders.
Nee dat zijn echt 2 verschillende dingen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dus geef je er wel iets om, anders zou je het negeren.
de grootste hypocrieten zoals eerder al aangaf
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef Origami94 het volgende:
Als Ajax fan hoop ik dat Az wint zondag en PSV het Ajax nog moeilijk maakt
Gelukkig benoem je regelmatig Ajax fan te zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2025 00:27 schreef Origami94 het volgende:
Voetbal is dood en door en door corrupt.
Dat de VAR in 2018 WC in Rusland werd ingevoerd zegt genoeg.
Gisteren was het Feyenoord. Vandaag Atletico. Morgen is het jouw club en over een paar weken Feyenoord.
Had het net met vrienden erover hoe de penalty van Ajax in Sittard ook niks was en dat zeg ik als Ajax fan
quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee dat zijn echt 2 verschillende dingen.
Nog een paar weken en dan komt die hier nooit meerquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geef ook niks om jou en ik lach ook om je
wat maak je je weer druk om ons Ajax jochiequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeg wollah?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de Arena zat was de seizoensopening tegen Herenveenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig benoem je regelmatig Ajax fan te zijn.
Iemand met een TIAquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Wiens rare gedachte was het om een back van Valladolid te kopen ?
Dit is zo willekeurig dat ik het als dreigement ervaar en report je postquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de Arena zat was de seizoensopening tegen Herenveen
Volgende keer maar proberen bij een spits van Avellino of een keeper van Amiens.quote:
Ben jij het kloontje van Klaasweetalles?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is zo willekeurig dat ik het als dreigement ervaar en report je post
Verdedigers halen van Barcelona of Juventus is ook geen succes geblekenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende keer maar proberen bij een spits van Avellino of een keeper van Amiens.
''Hij is zo loyaal en doet zijn best''quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Verdedigers halen van Barcelona of Juventus is ook geen succes gebleken
Verdedigers lijd je zelf op of turn je over. Ex-aanvallers......Krol, Suurbier, Reiziger, Bogarde, Kreek..............quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Verdedigers halen van Barcelona of Juventus is ook geen succes gebleken
misschien ook eens proberen mer Brobbeyquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verdedigers lijd je zelf op of turn je over. Ex-aanvallers......Krol, Suurbier, Reiziger, Bogarde, Kreek..............
Waarom niet. Eigenlijk wel te laat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
misschien ook eens proberen mer Brobbey
Middenvelder van Toulouse. Oh wacht..quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende keer maar proberen bij een spits van Avellino of een keeper van Amiens.
Nieuwe Seedorf en Kaka voor niks oppikkengenotquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Middenvelder van Toulouse. Oh wacht..
Betrand of zijn broer?quote:
Ik zou niemand willen beoordelen in een niet ingespeeld elftalquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:11 schreef Scorpie het volgende:
Die Kaplan kan er ook niet zoveel van hè.
Sorry maar hoe hij bij die 3-0 instapt is echt basisschool verdedigingsfout. Kan echt niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik zou niemand willen beoordelen in een niet ingespeeld elftal
Laatste keren was hij prima
Wel goed voor een winnende in de WK finale.quote:
Kans is vrij groot dat je tegen AZ ook punten laat liggen. Dan in mineur de interlandperiode in, en vervolgens de deksel op de neus in Eindhoven. Ik zie het zo gebeuren.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:33 schreef Red_85 het volgende:
Ontluisterend
Zal me benieuwen zondag of ze het waard zijn om kampioen te worden, want zo echt niet.
Teveel balgevoel die zijn keeperstrainers-hersentjes laten tollen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel goed voor een winnende in de WK finale.
Wat wil je met deze opstelling.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:33 schreef Red_85 het volgende:
Ontluisterend
Zal me benieuwen zondag of ze het waard zijn om kampioen te worden, want zo echt niet.
Toch bizar dat je met een veredeld B-elftal aantreedt terwijl je nog alle kans hebt op een volgende ronde?quote:
Het is ook niet zo dat je de volgende ronde niet haalt met deze opstelling of wel haalt met een andere. Je hebt een buitenkans om dit seizoen al kampioen te worden, de selectie was toch al verzwakt en lijkt een beetje in het rood te zitten. Ik kan me wel voorstellen dat je dan gokt dat het met deze 11 misschien wel lukt, het kan ook positief uitpakken.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals? Het is niet alsof je de CL niet haalt als je vandaag gewoon je beste 11 opstelt
Ja ik had het ook niet gedaan denk ik. Alle kans is wel overdreven maar er was wel een kansje. Zondequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:45 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch bizar dat je met een veredeld B-elftal aantreedt terwijl je nog alle kans hebt op een volgende ronde?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat je de volgende ronde niet haalt met deze opstelling of wel haalt met een andere. Je hebt een buitenkans om dit seizoen al kampioen te worden, de selectie was toch al verzwakt en lijkt een beetje in het rood te zitten. Ik kan me wel voorstellen dat je dan gokt dat het met deze 11 misschien wel lukt, het kan ook positief uitpakken.
Ff wat bestormen danquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Als ze zondag zich laten afbluffen moet er geschoten worden op die kleine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |