Welke spelers wil je dan in de etalage zetten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor een Nederlandse club echt heel kansloos. Ver komen in Europa is toch gewoon de beste manier om je spelers in de etalage te zetten.
Vind jij het niet kansloos dat hij deze wedstrijd totaal niet serieus neemt?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De coëfficiëntenrekenaars zitten met de handen in het haar vanwege de onorthodoxe opstelling van Farioli.
Ik wacht de wedstrijd rustig af voordat ik mijn mening vorm.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij het niet kansloos dat hij deze wedstrijd totaal niet serieus neemt?
Jij ziet toch ook wel dat dit niet de beste 11 zijn?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik wacht de wedstrijd rustig af voordat ik mijn mening vorm.
In de groepsfase kan ik het pokeren me ook nog wel een klein beetje voorstellen, maar als je er tegen Frankfurt 1 moet maken is het raar om met deze 11 te komen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:44 schreef RipCity het volgende:
Als je nou 7-1 achterstaat OKAY maar dit is gewoon niveautje DIck Advocaat. EUropaleague is toch schitterend dit jaar. Niet zoals vroeger tegen fc bal op 't dak.
Dat is leuk als je 100 miljoen kan vangen voor een Anthony, nu zijn er andere prioriteiten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is voor een Nederlandse club echt heel kansloos. Ver komen in Europa is toch gewoon de beste manier om je spelers in de etalage te zetten.
Zoals? Het is niet alsof je de CL niet haalt als je vandaag gewoon je beste 11 opsteltquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is leuk als je 100 miljoen kan vangen voor een Anthony, nu zijn er andere prioriteiten.
Snap eigenlijk ook niet waarom Ajacieden dit allemaal logisch vinden. Past totaal niet bij Ajaxquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals? Het is niet alsof je de CL niet haalt als je vandaag gewoon je beste 11 opstelt
Iedereen zat in het rood.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet waarom Ajacieden dit allemaal logisch vinden. Past totaal niet bij Ajax
Ongekend!quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Snap eigenlijk ook niet waarom Ajacieden dit allemaal logisch vinden. Past totaal niet bij Ajax
Jawel hoor, juist welquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Want je kan niet voor allebei gaan?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:01 schreef TornadoDK het volgende:
Psvers vies mad omdat we volkomen logisch voor de competitie gaan
na dat trauma van vorig jaar, we moeten weer championsleague spelen om er financieel bovenop te komenquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:54 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |