wat maak je je weer druk om ons Ajax jochiequote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dus geef je er wel iets om, anders zou je het negeren.
de grootste hypocrieten zoals eerder al aangaf
Zeg wollah?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dus geef je er wel iets om, anders zou je het negeren.
de grootste hypocrieten zoals eerder al aangaf
Laatste keer dat ik in de Arena zat was de seizoensopening tegen Herenveenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig benoem je regelmatig Ajax fan te zijn.
Iemand met een TIAquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Wiens rare gedachte was het om een back van Valladolid te kopen ?
Dit is zo willekeurig dat ik het als dreigement ervaar en report je postquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in de Arena zat was de seizoensopening tegen Herenveen
Volgende keer maar proberen bij een spits van Avellino of een keeper van Amiens.quote:
Ben jij het kloontje van Klaasweetalles?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dit is zo willekeurig dat ik het als dreigement ervaar en report je post
Verdedigers halen van Barcelona of Juventus is ook geen succes geblekenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende keer maar proberen bij een spits van Avellino of een keeper van Amiens.
''Hij is zo loyaal en doet zijn best''quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Verdedigers halen van Barcelona of Juventus is ook geen succes gebleken
Verdedigers lijd je zelf op of turn je over. Ex-aanvallers......Krol, Suurbier, Reiziger, Bogarde, Kreek..............quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
Verdedigers halen van Barcelona of Juventus is ook geen succes gebleken
misschien ook eens proberen mer Brobbeyquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verdedigers lijd je zelf op of turn je over. Ex-aanvallers......Krol, Suurbier, Reiziger, Bogarde, Kreek..............
Waarom niet. Eigenlijk wel te laat.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
misschien ook eens proberen mer Brobbey
Middenvelder van Toulouse. Oh wacht..quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgende keer maar proberen bij een spits van Avellino of een keeper van Amiens.
Nieuwe Seedorf en Kaka voor niks oppikkengenotquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:55 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Middenvelder van Toulouse. Oh wacht..
Betrand of zijn broer?quote:
Ik zou niemand willen beoordelen in een niet ingespeeld elftalquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:11 schreef Scorpie het volgende:
Die Kaplan kan er ook niet zoveel van hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |