Gelukkig zien de stemmers hem maar 1 en waarschijnlijk ook 2 keerquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:31 schreef Eurochacha het volgende:
Ik heb dit nummer een tijdje grijs gedraaid, maar merk wel dat ik ‘m zat word.. dat effect heeft Espresso Macchiato ook op me
Maar tis niet bepaald een 'het is waar, na zo veel jaren scheiden onze wegen' reactie van haar. Er staan wel echt flink heftige dingen in. Oef.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:11 schreef Fred_B het volgende:
Ja, deze scheiding was uitgelekt via de petjesjournalist (wie anders), dus het is logisch dat er nu een reactie komt. Uiteraard heeft Måns recht op een weerwoord als hij dat wenst, maar een voorzichtige conclusie dat hij er niet zo lekker inzit momenteel, kunnen we wel trekken.
Ik vond hem wel heel manisch ogen daar in Melfest, maar dit verwacht je dan natuurlijk niet meteen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tis niet bepaald een 'het is waar, na zo veel jaren scheiden onze wegen' reactie van haar. Er staan wel echt flink heftige dingen in. Oef.
Nope. Het liet zich daar niet van z'n beste kant zien maar dat kon je nog als 'streber' verklaren. Wat hij zelf daags erna dus ook deed. Dat maakt iemand geen monster. Dit wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vond hem wel heel manisch ogen daar in Melfest, maar dit verwacht je dan natuurlijk niet meteen.
quote:Benieuwd of Edward af Sillen hier nog een leuke sketch over kan maken.
Dat sowieso, het lijkt me ook niet bepaald verzonnen. Ook als de helft maar waar is, is dat al vrij dramatisch. Maar goed hij mag ons nog proberen te overtuigen dat hij niet de Zweedse Månthijs från Nyakyrkan is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tis niet bepaald een 'het is waar, na zo veel jaren scheiden onze wegen' reactie van haar. Er staan wel echt flink heftige dingen in. Oef.
Geen woord over drugs, mishandeling en ontrouw inderdaad. Heel apart.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:54 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ging even op de site van Aftonbladet kijken om te zien wat ze hierover berichten. Opvallend: ze zeggen wel dat Ciara heeft gereageerd, maar ze melden niet dat ze het over drugsgebruik en mishandeling heeft. Nu zijn ze ineens heel voorzichtig, hoe kan dat nou...
denk eerder omdat hij ook wel zelf in zag hoe goed het liedje scoorde voor de mensen die het al gezien/geluisterd hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:36 schreef Greys het volgende:
Hahaha mooi.
De wereld klopt weer.
Måns heeft zelfspot en KAJ en hij zijn weer goed samen. Fijn.
Damage control.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:36 schreef Greys het volgende:
Hahaha mooi.
De wereld klopt weer.
Måns heeft zelfspot en KAJ en hij zijn weer goed samen. Fijn.
Nou sinds wat er daarna nog gebeurd is qua nieuws over Måns geef ik hem niet meer echt het voordeel van de twijfel. 🫣quote:Op woensdag 19 maart 2025 17:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
denk eerder omdat hij ook wel zelf in zag hoe goed het liedje scoorde voor de mensen die het al gezien/geluisterd hebben
if you cant beat them, join them.
of het oprecht van Mans is laat ik in het midden.
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:50 schreef Edge1993 het volgende:
Zag deze Tiktok video net via Reddit haha
https://www.reddit.com/r/nilpoints/s/IO6oOOa0Ba
Heel hard om gelachenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:50 schreef Edge1993 het volgende:
Zag deze Tiktok video net via Reddit haha
https://www.reddit.com/r/nilpoints/s/IO6oOOa0Ba
Voor de groep zelf hartstikke leuk als dat straks zo blijkt te zijn, voor Zweden als land 3x ***.quote:
Het is ook weer zo: dan moet de rest maar met iets beters komen. Het zijn allemaal zulke middelmatige tot slechte liedjes, Zweden is wat mij betreft het enige goede liedje dat ertussen zit. Ja, dan mogen ze ook winnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 13:45 schreef Em31 het volgende:
Ben er eigenlijk ook wel 99% zeker van dat ze gaan winnen. Vind het zelf ook echt het leukste nummer, maar weer Zweden… pff. Heb zelfs geen zin in weer Petra Mede.![]()
Compleet waardeloos dat ze zo vaak winnen in zo’n korte tijd.
Daar heb je wel gelijk in. Je kunt van Zweden zeggen wat je wilt maar ze hebben wel een winnaarsmentaliteit. En die mis ik bij een groot aantal landen. Zelfs Frankrijk laat steken vallen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook weer zo: dan moet de rest maar met iets beters komen. Het zijn allemaal zulke middelmatige tot slechte liedjes, Zweden is wat mij betreft het enige goede liedje dat ertussen zit. Ja, dan mogen ze ook winnen.
Ja, het is niet anders inderdaad. En wel 100 keer liever KAJ dan dat dat matige nummer van Måns had gewonnen. Dan had ik het veel zuurder gevonden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is ook weer zo: dan moet de rest maar met iets beters komen. Het zijn allemaal zulke middelmatige tot slechte liedjes, Zweden is wat mij betreft het enige goede liedje dat ertussen zit. Ja, dan mogen ze ook winnen.
Måns had niet gewonnen in Basel, daar ben ik vrij zeker van. Die was gesneuveld in de televote.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja, het is niet anders inderdaad. En wel 100 keer liever KAJ dan dat dat matige nummer van Måns had gewonnen. Dan had ik het veel zuurder gevonden.
Misschien met de informatie van nu, maar ik had het niet vertrouwd met Måns hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 14:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Måns had niet gewonnen in Basel, daar ben ik vrij zeker van. Die was gesneuveld in de televote.
Het is zeker leuk dat KAJ, waarvan het overduidelijk niet de bedoeling was dat ze zouden winnen, het plannetje van de SVT heeft versjteerd. Het is alleen jammer dat ze er daarmee voor zorgen dat Zweden alsnog Eurovisie wint
Prima reden om het aan Finland te geven bij winst. Passend bij het thuisland van de deelnemers.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien met de informatie van nu, maar ik had het niet vertrouwd met Måns hoor.![]()
Vraag me ook wel af wat ze daar nu denken, of ze er zelf wel zin in hebben. Aangezien de reacties vanuit Zweden zelf na Malmö nou ook niet geweldig waren.
Ik meende te hebben gelezen dat de stad Malmö niet meer gevraagd wil wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien met de informatie van nu, maar ik had het niet vertrouwd met Måns hoor.![]()
Vraag me ook wel af wat ze daar nu denken, of ze er zelf wel zin in hebben. Aangezien de reacties vanuit Zweden zelf na Malmö nou ook niet geweldig waren.
Ik denk ook dat het nog niet gelopen is. Denk dat de televote misschien nog wel eens tegen kan vallen gezien Zweden al zo vaak heeft gewonnen de laatste jaren. En ik zie ze ook niet de juryvote winnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:08 schreef Cyan9 het volgende:
Zullen we het maar schriftelijk afdoen, gezien de stelligheid hier?
Was jij nou degene die zei dat KAJ was gevraagd om mee te doen aan Melodifestivalen? Of ben ik in de war met iemand anders?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima reden om het aan Finland te geven bij winst. Passend bij het thuisland van de deelnemers.
Dan naar Göteborg bij winst. En dan hebben ze Ierland verslagen qua meeste winst. In de 90s was men Ierland-winst moe, nu is dat Zweden en dat is dan niet eens in 1 decennium.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik meende te hebben gelezen dat de stad Malmö niet meer gevraagd wil worden
2019 was ook geen geweldig jaar. Maar toen was er één potentiële winnaar. En 2017 was aan de zwakke kant. Toen kwam Salvador Sobral pas in de semis om de hoek kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:44 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Edit: het is inderdaad denk ik beter om het gewoon af te wachten. Dit jaar is zo zwak.
Is het eerder zo zwak geweest?
Ze zijn gevraagd ja. Maar het Finland-Zweden verhaal is niet zo ingewikkeld. In Finland heb je een Zweedstalige minderheid, die in een regio aan de westkust woont. Ze spreken Finlandssvenska, een dialect van het Zweeds. KAJ is onderdeel van die Zweedstalige minderheid. In dit liedje zingen ze over sauna's om hun Finse identiteit te benadrukken. "Bastu" is Zweeds voor sauna.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:44 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Was jij nou degene die zei dat KAJ was gevraagd om mee te doen aan Melodifestivalen? Of ben ik in de war met iemand anders?
Ik wil die informatie graag lezen, dan kan ik het Finland-Zweden verhaal beter plaatsen.
Die afgunst leeft alleen bij Eurofans. Het grote publiek stemt gewoon op wat ze het leukste liedje vinden.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het nog niet gelopen is. Denk dat de televote misschien nog wel eens tegen kan vallen gezien Zweden al zo vaak heeft gewonnen de laatste jaren. En ik zie ze ook niet de juryvote winnen.
Het lijkt me niet dat het publiek er heel erg mee bezig is wie er wanneer heeft gewonnen. Het enige logische scenario waarin dit niet zou winnen, is dat de lat in punten te hoog ligt, en ze eindigen met 150 van de jury en 250 van het publiek ofzo. Als er dan iemand door de 300 gaat bij jury of televoting, en dat is heel waarschijnlijk, scoort die in totaal er wel boven. Maar evengoed kan Zweden al door de 200 gaan bij de jury, en dan wordt het zeer lastig er nog wat aan te doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het nog niet gelopen is. Denk dat de televote misschien nog wel eens tegen kan vallen gezien Zweden al zo vaak heeft gewonnen de laatste jaren. En ik zie ze ook niet de juryvote winnen.
Bedankt voor deze heldere uitleg. Eigenlijk vertegenwoordigt KAJ dan zowel Zweden als Finland.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ze zijn gevraagd ja. Maar het Finland-Zweden verhaal is niet zo ingewikkeld. In Finland heb je een Zweedstalige minderheid, die in een regio aan de westkust woont. Ze spreken Finlandssvenska, een dialect van het Zweeds. KAJ is onderdeel van die Zweedstalige minderheid. In dit liedje zingen ze over sauna's om hun Finse identiteit te benadrukken. "Bastu" is Zweeds voor sauna.
Van mij mag Zwitserland dan wel winnen bij de jury. Zoë Më heeft echt een mooie zachte stem en een mooi liedje. Louane zou ik niks van begrijpen. Maar dat is persoonlijk. Claude zie ik niet winnen bij de jury, er ontbreekt net iets aan. Wat @Em31 al zei en waar ik wat duiding aan gaf.quote:[..]
Die afgunst leeft alleen bij Eurofans. Het grote publiek stemt gewoon op wat ze het leukste liedje vinden.
Bij de jury's zullen ze waarschijnlijk niet winnen (hoewel, wie dan wel?) maar dat is ook niet nodig. Als ze daar bij de beste 5-6 eindigen haalt de televote ze wel over de streep.
Ik vind het echt leuk klinken (want ik hou van die stijl) maar ook DOODENG dat dit door AI gemaakt is. Dat dat überhaupt kan. Nog even en de muzikanten kunnen wel opdoeken, brrrr.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:36 schreef usagi414 het volgende:
Een door AI gemaakte versie. Maar het werkt wel
Bekijk deze YouTube-video
Dit is geen goede ontwikkeling voor muzikanten.quote:Op vrijdag 11 april 2025 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk klinken (want ik hou van die stijl) maar ook DOODENG dat dit door AI gemaakt is. Dat dat überhaupt kan. Nog even en de muzikanten kunnen wel opdoeken, brrrr.
Heb je een link hiervan? Dat zou verder wel veel verklaren.quote:Op maandag 28 april 2025 23:41 schreef drxanax het volgende:
Lees net op X dat Mäns heeft toegegeven een cocaīneverslaving te hebben?
Er zijn veeeeeeeel matigere winnaars geweest hoor. Kennen we bijvoorbeeld I Wanna van Marie M nog?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 13:34 schreef Lt.Bookman het volgende:
Hoe kan dit zo hoog staan bij de bookmakers? Als dit het haalt gaat het naar mijn mening de boeken is als de - met afstand - slechtste winnaar ooit.
En dan wint JJ, die lekker bij feestjes langsgaatquote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:26 schreef Em31 het volgende:
Als je af en toe op hun Instagram kijkt, geven echt niet normaal veel interviews. Je zou er toch gek van worden.
Zelfs aan de New York Times.quote:Op zaterdag 10 mei 2025 19:26 schreef Em31 het volgende:
Als je af en toe op hun Instagram kijkt, geven echt niet normaal veel interviews. Je zou er toch gek van worden.
Ik kreeg er ook geen winnaar vibes vanquote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef TheArt het volgende:
Ben ik de enige die ik dit een stuk minder vond dan tijdens Melodifestivalen? Nog steeds een leuk nummer en ik ben blij dat Zweden een keer wat anders heeft gestuurd, maar ik zou het niet bepaald een sterke winnaar vinden.
Nee, vond ik ook. De zang klonk minder vol ofzo, bij Melfest kwam het echt beter uit de verf.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef TheArt het volgende:
Ben ik de enige die ik dit een stuk minder vond dan tijdens Melodifestivalen? Nog steeds een leuk nummer en ik ben blij dat Zweden een keer wat anders heeft gestuurd, maar ik zou het niet bepaald een sterke winnaar vinden.
Eens, ik zat hetzelfde te denken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef TheArt het volgende:
Inderdaad ja! Was echt wel minder.. of ik heb die versie veel te vaak gehoord.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef TheArt het volgende:
Dat had ik ook bij Loreen en die ging ook gewoon met de beker naar huis.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:15 schreef Funhouse het volgende:
Het zal vast aan mij liggen want ik ben nooit fan geweest van deze inzending, maar het voelde voor mij echt niet als een winnaar vanavond
Ik zit nog vast op lalalalalavie. Maar wie weet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
Half Nederland heeft morgen dat deuntje in hun hoofd... maar ja, het viel een beetje tegen.
Worst niet groot genoegquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:05 schreef GeorgeM het volgende:
Zweden zakt weg bij de bookmakers, gisteren nog op 44%, nu op 39%.
Mensen mogen het mooi en geweldig vinden, mensen mogen het niks en stom vinden. Of een grapje maken over iets. Als mod kan ik mensen echt niet verbieden hun mening te geven. Er zijn toch ook nummers die jij niet leuk vind en anderen wel leuk vinden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:18 schreef silverevlis het volgende:
Wat een gezeur. Het optreden was anders dan op Melfest ja en misschien waren ze wat zenuwachtig, maar het klonk wel voller. Meer als een koor. De staging was prachtig. Echt de Zweedse bossen en de lasershow kleuren deden me denken aan Aurora Borealis. Heel mooi en warm gedaan.
Dit was mijn laatste post hier en ik stop ook met lezen. Ik verdwijn van het Fok forum. Vind de sfeer niet leuk meer en helemaal de posts van mensen die het negatief benoemen terwijl ze het toch al niks vonden. Vervelend. Ook wel weer typisch Nederlands.
Daar ben ik bij Nemo vorig jaar op gewezen en heb inmiddels door dat dat inderdaad echt vervelend is.
Zo, ik moest het toch gezegd hebben.
Goodbye.
Als ik jou was had ik het gewoon genegeerd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen mogen het mooi en geweldig vinden, mensen mogen het niks en stom vinden. Of een grapje maken over iets. Als mod kan ik mensen echt niet verbieden hun mening te geven. Er zijn toch ook nummers die jij niet leuk vind en anderen wel leuk vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |