Gelukkig zien de stemmers hem maar 1 en waarschijnlijk ook 2 keerquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:31 schreef Eurochacha het volgende:
Ik heb dit nummer een tijdje grijs gedraaid, maar merk wel dat ik ‘m zat word.. dat effect heeft Espresso Macchiato ook op me
Maar tis niet bepaald een 'het is waar, na zo veel jaren scheiden onze wegen' reactie van haar. Er staan wel echt flink heftige dingen in. Oef.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:11 schreef Fred_B het volgende:
Ja, deze scheiding was uitgelekt via de petjesjournalist (wie anders), dus het is logisch dat er nu een reactie komt. Uiteraard heeft Måns recht op een weerwoord als hij dat wenst, maar een voorzichtige conclusie dat hij er niet zo lekker inzit momenteel, kunnen we wel trekken.
Ik vond hem wel heel manisch ogen daar in Melfest, maar dit verwacht je dan natuurlijk niet meteen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tis niet bepaald een 'het is waar, na zo veel jaren scheiden onze wegen' reactie van haar. Er staan wel echt flink heftige dingen in. Oef.
Nope. Het liet zich daar niet van z'n beste kant zien maar dat kon je nog als 'streber' verklaren. Wat hij zelf daags erna dus ook deed. Dat maakt iemand geen monster. Dit wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vond hem wel heel manisch ogen daar in Melfest, maar dit verwacht je dan natuurlijk niet meteen.
quote:Benieuwd of Edward af Sillen hier nog een leuke sketch over kan maken.
Dat sowieso, het lijkt me ook niet bepaald verzonnen. Ook als de helft maar waar is, is dat al vrij dramatisch. Maar goed hij mag ons nog proberen te overtuigen dat hij niet de Zweedse Månthijs från Nyakyrkan is.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar tis niet bepaald een 'het is waar, na zo veel jaren scheiden onze wegen' reactie van haar. Er staan wel echt flink heftige dingen in. Oef.
Geen woord over drugs, mishandeling en ontrouw inderdaad. Heel apart.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 15:54 schreef blackswangreen het volgende:
Ik ging even op de site van Aftonbladet kijken om te zien wat ze hierover berichten. Opvallend: ze zeggen wel dat Ciara heeft gereageerd, maar ze melden niet dat ze het over drugsgebruik en mishandeling heeft. Nu zijn ze ineens heel voorzichtig, hoe kan dat nou...
denk eerder omdat hij ook wel zelf in zag hoe goed het liedje scoorde voor de mensen die het al gezien/geluisterd hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:36 schreef Greys het volgende:
Hahaha mooi.
De wereld klopt weer.
Måns heeft zelfspot en KAJ en hij zijn weer goed samen. Fijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |