Dit ja, beetje slechte verliezer. Niet voor het eerst trouwens dat ie als gedoodverfde favoriet op het moment supreme werd verslagen.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
(linkje van onderstaande staat ergens eind vorig topic)
[..]
En:
Bekijk deze YouTube-video
Teleurgesteld zijn is heel menselijk en logisch. En eerlijk dat hij dat toegeeft. Maar een felicitatie aan Kaj was wel sportief en op z'n plaats geweest. Alsof het gewoon niet kón dat er een totaalpakket van lied en act beter was dan dat van hem. 😅
Waarom wordt hij geinterviewd door Brunori Sas uit Sanremo?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
(linkje van onderstaande staat ergens eind vorig topic)
[..]
En:
Bekijk deze YouTube-video
Teleurgesteld zijn is heel menselijk en logisch. En eerlijk dat hij dat toegeeft. Maar een felicitatie aan Kaj was wel sportief en op z'n plaats geweest. Alsof het gewoon niet kón dat er een totaalpakket van lied en act beter was dan dat van hem. 😅
Hij had natuurlijk gehoopt om net als Loreen z'n totaal in het slop geraakte muziekcarrière weer nieuw leven in te blazen. Heeft al jaren geen hits gehad, z'n nummers worden ook nauwelijks gestreamd. Dan kun je je afvragen of je misschien niet zo'n heel bijzondere artiest bent, maar dat gaat er bij Mans niet in natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:57 schreef Greys het volgende:
Nee hij moet idd even wennen aan z'n tochnietzorelevantmeer-status.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk gehoopt om net als Loreen z'n totaal in het slop geraakte muziekcarrière weer nieuw leven in te blazen. Heeft al jaren geen hits gehad, z'n nummers worden ook nauwelijks gestreamd. Dan kun je je afvragen of je misschien niet zo'n heel bijzondere artiest bent, maar dat gaat er bij Mans niet in natuurlijk.
Heroes is ook het enige nummer van hem wat ik zo af en toe voorbij hoor komen op de Zweedse radio. Andere oud-mello-deelnemers die niet gewonnen hebben, hoor ik vaker voorbijkomen met ook andere nummers dan wat ze op mello hebben gezongen.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk gehoopt om net als Loreen z'n totaal in het slop geraakte muziekcarrière weer nieuw leven in te blazen. Heeft al jaren geen hits gehad, z'n nummers worden ook nauwelijks gestreamd. Dan kun je je afvragen of je misschien niet zo'n heel bijzondere artiest bent, maar dat gaat er bij Mans niet in natuurlijk.
Heroes leunde ook enorm op de gelikte act. Het nummer zelf was niet zo bijzonder. Zonder beeld blijft er maar weinig van over.quote:Op zondag 9 maart 2025 23:08 schreef Ronaldussen het volgende:
[..]
Heroes is ook het enige nummer van hem wat ik zo af en toe voorbij hoor komen op de Zweedse radio. Andere oud-mello-deelnemers die niet gewonnen hebben, hoor ik vaker voorbijkomen met ook andere nummers dan wat ze op mello hebben gezongen.
Aan zijn stem ligt het niet.
Qua muziekcarriere heb je denk ik wel een punt, maar hij is tegenwoordig vooral ook deels in de UK met zijn gezin en heeft wel een behoorlijke TV-carriere in Zweden, ook in de jury van de Masked Singer etc.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Helemaal eens, ik vind het echt pure schijtlolligheid. Ik zou sowieso willen dat het ESF een zangwedstrijd was en dit is gewoon niet eens goed gezongen. Word dan toch veel enthousiaster van Claude, maar ook van Israël bijvoorbeeld. Dit is een zogenaamd grappige act, waar de grappigheid er veel te dik bovenop ligt, wat mij betreft.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het nummer nog maar eens een keer opgezet. Maar ik snap nog steeds echt niet waarom dit als een winnaar wordt gezien. Het gaat inderdaad wat ver om dit af te schrijven als schijtlolligheid, maar dit is toch geen winnaar?
Persoonlijk vind ik dat we echt gaan afglijden als zoiets als dit nummer wint.
Dat ben ik niet met je eens. Het zit kwalitatief beter in elkaar dan een Trenuletul ofzo. Om het af te serveren als schijtlol daar doe je het imo wel mee tekort.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Helemaal eens, ik vind het echt pure schijtlolligheid. Ik zou sowieso willen dat het ESF een zangwedstrijd was en dit is gewoon niet eens goed gezongen. Word dan toch veel enthousiaster van Claude, maar ook van Israël bijvoorbeeld. Dit is een zogenaamd grappige act, waar de grappigheid er veel te dik bovenop ligt, wat mij betreft.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 10 maart 2025 10:45 schreef Hanca het volgende:
[..]
Helemaal eens, ik vind het echt pure schijtlolligheid. Ik zou sowieso willen dat het ESF een zangwedstrijd was en dit is gewoon niet eens goed gezongen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarvan 300.000 uit Finland... dat is natuurlijk niet echt het buitenland. Niettemin steekt die andere favoriet JJ hier nogal schril bij af, met tot nu toe minder dan 400.000 streams. In totaal, wel te verstaan.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:06 schreef Fred_B het volgende:
Het succes van Kaj is wereldwijd merkbaar. Ongeveer een half miljoen streams kwamen uit het buitenland.
Dit is dan wel weer goed van hem, ja.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:06 schreef Momo het volgende:
Tweetlinks doen het niet goed nu met storing van Twitter, maar dit nieuwe filmpje van Mans met KAJ
https://x.com/EurovisionSpot/status/1899202857070625056
Dat is wel een aardig staaltje damagecontrolquote:Op maandag 10 maart 2025 22:06 schreef Momo het volgende:
Tweetlinks doen het niet goed nu met storing van Twitter, maar dit nieuwe filmpje van Mans met KAJ
Deze snap ik niet helemaal want op TikTok is ie al 2 of 3 dagen geleden gepost, dus is het nou voor of na de finale gepost? Want die uitbarsting in de media is het meest recente wat ik van hem voorbij heb zien komen.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:06 schreef Momo het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |