Nee, vond ik ook. De zang klonk minder vol ofzo, bij Melfest kwam het echt beter uit de verf.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef TheArt het volgende:
Ben ik de enige die ik dit een stuk minder vond dan tijdens Melodifestivalen? Nog steeds een leuk nummer en ik ben blij dat Zweden een keer wat anders heeft gestuurd, maar ik zou het niet bepaald een sterke winnaar vinden.
Eens, ik zat hetzelfde te denken.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef TheArt het volgende:
Ben ik de enige die ik dit een stuk minder vond dan tijdens Melodifestivalen? Nog steeds een leuk nummer en ik ben blij dat Zweden een keer wat anders heeft gestuurd, maar ik zou het niet bepaald een sterke winnaar vinden.
Inderdaad ja! Was echt wel minder.. of ik heb die versie veel te vaak gehoord.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 22:52 schreef TheArt het volgende:
Dat had ik ook bij Loreen en die ging ook gewoon met de beker naar huis.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:15 schreef Funhouse het volgende:
Het zal vast aan mij liggen want ik ben nooit fan geweest van deze inzending, maar het voelde voor mij echt niet als een winnaar vanavond
Ik zit nog vast op lalalalalavie. Maar wie weet.quote:Op woensdag 14 mei 2025 00:06 schreef BillDauterive het volgende:
Half Nederland heeft morgen dat deuntje in hun hoofd... maar ja, het viel een beetje tegen.
Worst niet groot genoegquote:Op woensdag 14 mei 2025 17:05 schreef GeorgeM het volgende:
Zweden zakt weg bij de bookmakers, gisteren nog op 44%, nu op 39%.
Mensen mogen het mooi en geweldig vinden, mensen mogen het niks en stom vinden. Of een grapje maken over iets. Als mod kan ik mensen echt niet verbieden hun mening te geven. Er zijn toch ook nummers die jij niet leuk vind en anderen wel leuk vinden?quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:18 schreef silverevlis het volgende:
Wat een gezeur. Het optreden was anders dan op Melfest ja en misschien waren ze wat zenuwachtig, maar het klonk wel voller. Meer als een koor. De staging was prachtig. Echt de Zweedse bossen en de lasershow kleuren deden me denken aan Aurora Borealis. Heel mooi en warm gedaan.
Dit was mijn laatste post hier en ik stop ook met lezen. Ik verdwijn van het Fok forum. Vind de sfeer niet leuk meer en helemaal de posts van mensen die het negatief benoemen terwijl ze het toch al niks vonden. Vervelend. Ook wel weer typisch Nederlands.
Daar ben ik bij Nemo vorig jaar op gewezen en heb inmiddels door dat dat inderdaad echt vervelend is.
Zo, ik moest het toch gezegd hebben.
Goodbye.
Als ik jou was had ik het gewoon genegeerd.quote:Op woensdag 14 mei 2025 17:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen mogen het mooi en geweldig vinden, mensen mogen het niks en stom vinden. Of een grapje maken over iets. Als mod kan ik mensen echt niet verbieden hun mening te geven. Er zijn toch ook nummers die jij niet leuk vind en anderen wel leuk vinden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |