De E was blijven hangenquote:
Dat heeft bb zo neergezet niet hunquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hebben Charice en Pootje geen inspraak, waar hun bedden komen te staan?
Big brother heeft dit gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Niemand had inspraak, heeft productie gedaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Volgens mij heeft BB ze zo neergezetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Alle bedden zijn door BB zo gezet, pootje zijn bed en Jolien of Sharice? haar bed zijn weggehaald (spuit 11)quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ach sliepen ze al toch, ze.hebben nu een tweepersoons ipv enkelbed dus upgrade gehad hahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Nou gezellig voor Sharice en Pootje bij het kartel op de kamer
Ze willen Sharice inlijven. Ik hoop dat ze doet alsof ze erin trapt en dubbelspion wordtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Jolien helpt Sharice met het bed opmaken
Zou ik je zeggen dat ik daar geen idee van heb. Heb dat helemaal niet in de gaten gehouden. Ik zie het nu toevallig en het viel mij nu opquote:
Ze heeft geloof ik zoiets al tegen Axel en Jane gezegd. dat ze haar willen hebben nuquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze willen Sharice inlijven. Ik hoop dat ze doet alsof ze erin trapt en dubbelspion wordt
Spuit 11? Goh?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:31 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Alle bedden zijn door BB zo gezet, pootje zijn bed en Jolien of Sharice? haar bed zijn weggehaald (spuit 11)
Ja klopt. En dat ze daar dus niet in ging trappen omdat ze niet bij die groep wil horenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft geloof ik zoiets al tegen Axel en Jane gezegd. dat ze haar willen hebben nu
Nu nog zien of ze dat volhoudtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat ze daar dus niet in ging trappen omdat ze niet bij die groep wil horen
Enige wat het kartel doet is sharice mee te krijgen voor de gc van Mattie maar zij weten ook dat dat niet gaat gebeuren voor de rest hebben ze sharice ook helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat ze daar dus niet in ging trappen omdat ze niet bij die groep wil horen
Dat zal haar niet zwaar vallen. Ze heeft sowieso al vanaf het begin een goede klik met Axel en Pootje en met Jane kan ze nu ook prima overweg en daar wil ze na BB ook contact mee blijven houden. Dat kartel heeft haar al vanaf het begin als oud vuil behandelt.quote:
"Mensen maken het kartel veel groter dan het is"quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Gezellig voor Sharice en pootje dit
[ afbeelding ]
Ja die hebben ook niet zoveel fans uuuuh post bedoel ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Gezellig voor Sharice en pootje dit
[ afbeelding ]
Ging er allemaal al alleen door de beddenwisseling moet het nu allemaal een nieuw plaatsje krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:44 schreef mazaru het volgende:
Dit is toch gewoon ziekelijk?
Er liggen meer mensen op die kamer
[ afbeelding ]
Ik denk dat het er bij hun thuis ook zo uit ziet. Allemaal uitvergrote foto's van zichzelfquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn wel vol van zichzelf he ... en tegelijkertijd.. je kamer vol posters hangen is wel erg 14 jaar zijn.
Een hersenschudding zal die niet hebbenquote:
Ze hebben allemaal hun kaartjes en brieven opgehangen.de 1heeft alleen meer dan de ander gekregenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn wel vol van zichzelf he ... en tegelijkertijd.. je kamer vol posters hangen is wel erg 14 jaar zijn.
Bij mij kwam het woord Narcisme naar bovenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Megalomaan komt in mijn gedachten op.
[ afbeelding ]
Waarheid als een koe! Jordy had dat al geroepenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Zij zijn dit gestart, en ze hadden dit 100% bij ons gedaan.
Ach scheelt jordy en matti zeiden dit zelf alquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Zij zijn dit gestart, en ze hadden dit 100% bij ons gedaan.
TOPSPELquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:53 schreef Droopie het volgende:
"We zijn toch niet verplicht om het te zeggen hoe het verdeeld is"
TOPDAG, TOP
Big Brother we luf you
Dat is het risico als je zelf altijd strategisch het spel speelt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:46 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat ze al mijn geld gaan pakken voor de boodschappen zegt Jordy
Matt begint te lachen en zegt, Of ze laten 7 euro staan.
Nee, ze pakken alles, zegt Jordy
Ja, maar wat lust hij wel...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Haha pootje lust geloof ik ook geen vis.
Zo hoort dat toch bij dat roze koeken spel?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom moeten al die koeken bepoteld worden?
Lust Jordy geen zalm?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:01 schreef Droopie het volgende:
De vis wordt duur betaald, zullen ze vast wel even uitleggen wat dat betekent.
Het is maar goed dat ze geen van allen om geld gevenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:03 schreef Droopie het volgende:
T zijn wel lijers hoor.
Ik som even op wat er nu in het kartel hun hoofd omgaat.
- Zijn ze echt het sterkste duo
- Hoeveel geld zal ik betaald hebben voor de boodschappen
- Op wie zal Sharice haar GC zetten
- Zal ik zalm lekker vinden
Dat las ik hier, maar van Keanu wist ik het zeker, maar van Jordy dacht ik ook dat ie nooit vis wou van de basics. Of ie het niet lekker vindt of vies, aan zijn reactie te merken valt het wel mee.quote:
Nope, weet niet of Axel en Jane dat wisten, de laatste keer dat er vis (tonijn) was, waren hun er nog niet.quote:
Idioten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:55 schreef Koos1958 het volgende:
Matti en jordy zeggen het al buiten. 1000 van jordy gepakt zegt hij.
Het gaat om het principe.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:06 schreef mazaru het volgende:
Voor mensen die niet om geld geven zijn ze er wel vol van
Is ook het spel hé, als ze niet weten hoeveel geld ze hebben is dat lastig calculerenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
Zit wel stoer zijn om gewoon te vertellen wat ze hebben gedaan. Ipv nu zo lafjes. Jordy zegt laat gewoon gaan joh.
Ik ook niet vind dit echt geen kijken meer ,die axel neemt echt de overha 's wat een vreselijke kwalquote:
Waarom niet? Dit is gewoon karma. Het was hun plan ook om dit te doen en waarschijnlijk mogen hun het volgende week doen. Dan denk ik niet dat ze zelf wat bij zullen leggen in tegenstelling tot wat Axel en Jane nu hebben gedaan.quote:
Ja vreselijk denkt echt dat hij heel wat isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
wat een super raar gedrag joh van die twee..
Precies.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy is wel de laatste die iets kinderachtig kan noemen
Wat laat die jongen zich weer kennen zeg
jordy moet zich ook inhouden maar wat is dit voor rare actie weer joh.. die twee zijn helemaal geobsedeerd door die jongen xDquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy is wel de laatste die iets kinderachtig kan noemen
Wat laat die jongen zich weer kennen zeg
ja hij heeft me een arrogantie gekregen niet normaal zegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja vreselijk denkt echt dat hij heel wat is
Eensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit gaat een kant op die ik echt niet leuk meer vind. Dat je geld van Jordy gebruikt voor de boodschappen, prima, maar zeg het gewoon en zeg hoeveel
De zelfverklaarde strateeg in z'n hemdje gezet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
Jordy gaat niet aan tafel eten vanavond. Hij ziet paars van woede![]()
Ze mogen ook niet koken voor hem hij maakt zijn eigen eten klaar.
Nou valt zijn maskertje wel heel erg af
Inderdaad dit is hem uitdagen. Matti zegt ze willen je gewoon slecht neerzetten. Jordy zegt ik ben er altijd eerlijk over geweest. En dat is ook wel zo. Matti zegt trap er niet in vriend. Ze willen je triggeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit gaat een kant op die ik echt niet leuk meer vind. Dat je geld van Jordy gebruikt voor de boodschappen, prima, maar zeg het gewoon en zeg hoeveel
En reken maar dat hij had lopen zingen en dansen als hij het zelf had gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
De zelfverklaarde strateeg in z'n hemdje gezet.
Maar hij zei het wel gelijk tegen iedereenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:13 schreef Hznootje het volgende:
Ja Jordy jij bent zelf enorm volwassen in dit spel..NOT. dit is het koekje van eigen deeg waar het in de podcast over ging. Het spel wordt gespeeld
Hij heeft ook al met een verdienopdracht geen geld willen hebben en toen heeft Keanu Ī1 voor hem over gelaten. De rest kreeg toen 187 p.p.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jordy moet zich ook inhouden maar wat is dit voor rare actie weer joh.. die twee zijn helemaal geobsedeerd door die jongen xD
hoeveel keren moet jordy nog terug gepakt worden voor zijn ene grap van 1300? een keer is genoeg lijkt me
die ligt er binnen 2 weken uitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ook niet vind dit echt geen kijken meer ,die axel neemt echt de overha 's wat een vreselijke kwal![]()
Exact dit..Dat was het een TOPdag en een TOPspelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En reken maar dat hij had lopen zingen en dansen als hij het zelf had gedaan
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:13 schreef Hznootje het volgende:
Ja Jordy jij bent zelf enorm volwassen in dit spel..NOT. dit is het koekje van eigen deeg waar het in de podcast over ging. Het spel wordt gespeeld
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Exact dit..Dat was het een TOPdag en een TOPspel
Binnenkort kartelletje.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
die ligt er binnen 2 weken uit
hoppaaaaaaaaaa
#TeamKartel
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]En nu een koekje van eigen deeg en hij ontploft
Door die '1300,- actie' is Jordy het spel gestart, dat was zijn doel, hij wilde er iets mee starten is wat zijn woorden toen waren. Dat is 'm gelukt, the game is on, zoals 'm toen gezegd is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jordy moet zich ook inhouden maar wat is dit voor rare actie weer joh.. die twee zijn helemaal geobsedeerd door die jongen xD
hoeveel keren moet jordy nog terug gepakt worden voor zijn ene grap van 1300? een keer is genoeg lijkt me
Het is wel zo. Uitdelen dan wrijft hij het de hele dag erin maar incasseren kan hij niet.quote:
heyquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:16 schreef danaqui het volgende:
Als Jordy DM was had hiJ hetzelfde gedaan zei hij al buiten nou niet janken dan Jordy.
Ik vind het wel leuk hoe het gespeeld word en nog leuker hoe Jordy er op reageerdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Door die '1300,- actie' is Jordy het spel gestart, dat was zijn doel, hij wilde er iets mee starten is wat zijn woorden toen waren. Dat is 'm gelukt, the game is on, zoals 'm toen gezegd is.
Je oogst wat je zaait.
Dat was het eerste wat hij gisteren al zei. Dat ze moesten zorgen dat ze DM werden en dan de boodschappen helemaal door hun te laten betalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:16 schreef danaqui het volgende:
Als Jordy DM was had hiJ hetzelfde gedaan zei hij al buiten nou niet janken dan Jordy.
Ze hebben helemaal niet zo gek gedaan, vertelden ze daarstraks aan Sharice.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:17 schreef chufi het volgende:
Het is moeilijk om nu een conclusie te trekken want Jane en Axel doen ook verdacht.. mogelijk hebben ze maar een klein beetje gepakt .. We zullen het waarschijnlijk pas zien/horen op de live of als ze ergens hun saldos krijgen te zien
Ze hebben het tegen Pootje en Sharice gezegd. 2x 512 en 1x 511 euroquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:17 schreef chufi het volgende:
Het is moeilijk om nu een conclusie te trekken want Jane en Axel doen ook verdacht.. mogelijk hebben ze maar een klein beetje gepakt .. We zullen het waarschijnlijk pas zien/horen op de live of als ze ergens hun saldos krijgen te zien
Ze hebben zelf ook een deel betaald. Dat zeiden ze net ook. Ze hebben 1000 euro door Jordy laten betalenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:17 schreef chufi het volgende:
Dat kan hij heel goed in deze.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:17 schreef Cupfighter het volgende:
Wie uit deelt moet ook kunnen incasseren
Helaas kan Jordy dan niet
Dat hebben ze toch niet zelf in elkaar geknutseld, ze kregen het zo aangeleverd...Is wel even anders toch.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij kwam het woord Narcisme naar boven
Oh ik hoorde, de 3 allemaal 511 of zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben zelf ook een deel betaald. Dat zeiden ze net ook. Ze hebben 1000 euro door Jordy laten betalen
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "Ok, wat gaan we zeggen, hoe gaan we het doen"
Jane lacht: "Jij hebt weer iets gestart, jij bent echt iets aan het afbak.."
Axel: "Waarom ik? Toch alles bij Jordy?"
Jane: "Dat is toch zieliger?!"
Axel: "Dat is toch juist leuker?!"
Jane:" Wij zijn wel aardig....-ish"
Axel: "Nou blijkbaar niet!"
Jane: "Ja maar dit.. Nee hun zijn het gestart, en hun hadden dit 100% bij ons gedaan"
Axel: "100%"
Axel: "Maar wat zeggen we dan?"
Jane: "Hoeven we toch niet te zeggen hoe het verdeeld is?"
Axel: "Wat zeggen we dan? Zeggen we dan? Zie je vanzelf wel"
Jane: "Zie je vanzelf wel"
volgens mijn hadden ze in begin gezegd geen vis te nemen tochquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Haha pootje lust geloof ik ook geen vis.
Dan heeft Jordy nog 300 winst van zn actie .. Niet meer zeuren dusquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben zelf ook een deel betaald. Dat zeiden ze net ook. Ze hebben 1000 euro door Jordy laten betalen
En hij ging zelf zijn eigen eten klaarmaken. Dat worden dan weer klonterige pannenkoekenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:19 schreef Hznootje het volgende:
Wordt een eenzame week zo voor Jordy. Hij wil niet aan tafel zitten dus zal wel veel op bed gaan liggen
Zelfde als jordy is hij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "En dan ook nog durven zeggen ga lekker achter elkaar aan rennen, ga lekker je dansje doen dan"
Jane: "Ax laat het gewoon"
Axel: "Ja, ik kan dat niet, sorry"
Jane: "Ax, laat het gewoon los"
Koude oorlog is ditquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn hadden ze in begin gezegd geen vis te nemen toch
Klopt, is verdeeld over 3 bewoners, 2x 512, 1x 511. Axel vertelde dat tegen Pootje voordat Jolien kwam vragen hoe/watquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde, de 3 allemaal 511 of zo.
maar axel had op dag twee ook al meer gepakt van de groep om “iets” te ontketenen.. want dat is zijn spel; uitlokken en opnaaienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Door die '1300,- actie' is Jordy het spel gestart, dat was zijn doel, hij wilde er iets mee starten is wat zijn woorden toen waren. Dat is 'm gelukt, the game is on, zoals 'm toen gezegd is.
Je oogst wat je zaait.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, is verdeeld over 3 bewoners, 2x 512, 1x 511. Axel vertelde dat tegen Pootje voordat Jolien kwam vragen hoe/wat
Dat heeft ie over Jordy gezegd, niet in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:21 schreef maxelu het volgende:
Mattie en Jolien gaan er wel beter mee om dan Jordy. Die laat zich echt kennen.
Maar vind dat Axel wel onnodig gemeen doet nu. Heeft hem al zo vaak kneus genoemd, gisteren zelfs mongool. Geniet nu heel hard van Jordy op stang te jagen.
Dat onnodig gemeen doen en natrappen heeft Elsa's kop ook gekost..
Begint beetje in een richting te gaan nu waar ik moeilijk van kan genieten dit..
Zelfde als jordy is hij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "En dan ook nog durven zeggen ga lekker achter elkaar aan rennen, ga lekker je dansje doen dan"
Jane: "Ax laat het gewoon"
Axel: "Ja, ik kan dat niet, sorry"
Jane: "Ax, laat het gewoon los"
Minder want hij heeft na dat geld ook niet meegedeeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft Jordy nog 300 winst van zn actie .. Niet meer zeuren dus
ja hij zuigt als een gekquote:
Ze zijn het zelf gestart maar nu ze teruggepakt worden is het allemaal niet zo leuk.. nou ik vind het prachtig vandaagquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is gewoon karma. Het was hun plan ook om dit te doen en waarschijnlijk mogen hun het volgende week doen. Dan denk ik niet dat ze zelf wat bij zullen leggen in tegenstelling tot wat Axel en Jane nu hebben gedaan.
Had hij zuinig moeten doen met al dat eten wat hij gejat had. Dan had hij nog wel een week vooruit gekund.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:23 schreef spapaars het volgende:
Feit.
Je kunt beter niet vertellen wat je niet lust.
Zit je straks 13 weken iets te weten wat je niet lust en blijkt dat iedereen als vriendjes naar buiten looptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:23 schreef spapaars het volgende:
Feit.
Je kunt beter niet vertellen wat je niet lust.
Hij speelt mee, dat klopt dan ook wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Axel in het begin niet gezegd dat hij het spel hard ging spelen en hij niet binnen was om vrienden te maken?
ja ik vind hoe het gaat nu allemaal heel BB word er niet leuker op zo, ook omdat alles Team Jaxel kant op rolt ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou als ze daar maar overheen komen dat hij niet aan tafel komt zitten..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
Jordy gaat niet aan tafel eten vanavond. Hij ziet paars van woede![]()
Ze mogen ook niet koken voor hem hij maakt zijn eigen eten klaar.
Nou valt zijn maskertje wel heel erg af
hij heeft alles altijd in hun gezicht gezegd! meer fairder dan die andere, Axel is echt vergeten hoe hij zich de eerste 2 weken voelde met zijn arrogante gedrag nuquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar hij zei het wel gelijk tegen iedereen
En hij zou zeker weten ook weer een pot snoep of koek achterover hebben gedrukt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En reken maar dat hij had lopen zingen en dansen als hij het zelf had gedaan
het is pas zaterdagquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vind hoe het gaat nu allemaal heel BB word er niet leuker op zo, ook omdat alles Team Jaxel kant op rolt ook
Dat toont hij al de hele dag. Is geen mooi gezicht.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:25 schreef spapaars het volgende:
Jordy een slechte verliezer aldus Axel.
Dat is het 'm nou juist, Axel pakte een paar tientjes meer, en werd daardoor weken met de nek aangekeken door vooral Jordy, Niels en Jeffrey, vervolgens pakt ie zelf die 1300 'voor de grap'. Daar kun je dan weer een reactie op verwachten, want het is -zoals zo veel dingen bij Jordy- best een hypocriete actie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:21 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar axel had op dag twee ook al meer gepakt van de groep om “iets” te ontketenen.. want dat is zijn spel; uitlokken en opnaaien
het is jordy die de emmer heeft laten overlopen met de 1300 maar doe niet alsof al die andere spelers het spel allemaal eerlijk en oprecht spelen xD
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
En hij zou zeker weten ook weer een pot snoep of koek achterover hebben gedrukt.
ja mits het wel goed uitgezonden word, gisteren werd Axel ook aardig gespaard in de uitzendingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
die ligt er binnen 2 weken uit
hoppaaaaaaaaaa
#TeamKartel
Hallelujahquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je oogst wat je zaait.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:27 schreef mazaru het volgende:
Dit gaat nu van kwaad naar erger en we moeten nog een paar weken
Ze spelen het spel beide, de 1 wat volwassener de ander een beetje kinderachtig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat toont hij al de hele dag. Is geen mooi gezicht.
Ja, dat is wel waar. Dat ziet hij zelf heel anders.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:27 schreef Kinga het volgende:
OMG ik heb wat grappigs gemist zo te horen. Jordy heeft een koekje van eigen deeg gekregen?
Hij vind het neit erg dat ze geld van hem hebben gepakt hij denkt zelf 1000. Maar gaat het erom dat ze jiet willen zeggen hoeveel het kostte.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Dat ziet hij zelf heel anders.
Of bij Jane in de keuken die 1300 douzoe in dr gezicht smeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:28 schreef Cupfighter het volgende:
Zuigen is ook overdreven lopen juichen en top dag top spel etc te lopen gillen
En daar hebben ze goede redenen voor:quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij vind het neit erg dat ze geld van hem hebben gepakt hij denkt zelf 1000. Maar gaat het erom dat ze jiet willen zeggen hoeveel het kostte.
Wie de bal kaatst...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Of bij Jane in de keuken die 1300 douzoe in dr gezicht smeren.
Sensa is hartstikke leuk, tot het jezelf overkomt.
Maar dan zonder de sexquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:26 schreef mazaru het volgende:
Het gaat een beetje op de Gouden Kooi lijken nu
Droge pennen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:31 schreef Tascha071 het volgende:
Dacht even aan de geluiden te horen ze bakken er gezellig popcorn bij
hij kan niet tegen de achterbaksheid, own dan wat je gedaan heb zoals Jordy ook steeds deed maar doe niet zo geheimzinnig dat is wat Jordy irriteertquote:
Die zien het dus ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Axel moet echt gaan downsizen.
Jane : Ja, die zit echt in z'n emoties. Dat gaat echt een bekfight worden.
Vind ze beiden inderdaad niet heel volwassen op elkaar reageren. Axel blijft er ook wat in hangen.quote:
Dat valt wel mee. Heb je die tronie gezien toen Jordy gewoon glansrijk door is gisterenavond. Heb je die tronie gezien toen hij zijn terugkaatser in zetten, heb je zijn gezicht gezien toen hij al het geld pakte...ik bedoel maar. Over slechte verliezers gesproken....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:25 schreef spapaars het volgende:
Jordy een slechte verliezer aldus Axel.
Meer van hetzelfde, dat ze moeten oppassen hoe ze zich gedragen. Vooral Axel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat zei ze ik kijk buiten met een translater
Dat is juist wat Axel nu doet. Als dat maar mag van Peter van der Vorst, baas van RTL die alles maar wat een beetje schuurt afkeurt en dat niet meer vind passen 'in deze tijd'quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het spel van Big Brother spelen is geen pestgedrag.
Nee, dit heeft niks met pesten te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is juist wat Axel nu doet. Als dat maar mag van Peter van der Vorst, baas van RTL die alles maar wat een beetje schuurt afkeurt en dat niet meer vind passen 'in deze tijd'
Het moet geen week duren nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde, dat ze moeten oppassen hoe ze zich gedragen. Vooral Axel.
Pakte m'n bingokaart er al weer bij, maar er stond al een kruisje doorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het spel van Big Brother spelen is geen pestgedrag.
Dit is echt het bloed onder iemands nagels weghalenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is juist wat Axel nu doet. Als dat maar mag van Peter van der Vorst, baas van RTL die alles maar wat een beetje schuurt afkeurt en dat niet meer vind passen 'in deze tijd'
Mooie streams dus. EN straks rennen naar de vendingmachine. Ik pak de chips alvast.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik weet zeker, als ik daar straks aan tafel zit, ik krijg ruzie!
Waarschijnlijk zijn de schuimpjes inmiddels aan het mailenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tronie was neutraal omdat er 1 weg moest, maar werd hier anders ingevuld.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Heb je die tronie gezien toen Jordy gewoon glansrijk door is gisterenavond. Heb je die tronie gezien toen hij zijn terugkaatser in zetten, heb je zijn gezicht gezien toen hij al het geld pakte...ik bedoel maar. Over slechte verliezers gesproken....
Vind ik wel, en meangirl Jane doet vrolijk mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met pesten te maken.
ja dat hoorde ik van ma van dat mongool, dan spoor je toch niet omdat te zeggen!!! hoop zo dat hij hierop word afgerekend maar ben helaas bang dat dat niet uitgezonden word...... dat is echt balen dan ik hoop echt dat hij op ze bek gaatquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:21 schreef maxelu het volgende:
Mattie en Jolien gaan er wel beter mee om dan Jordy. Die laat zich echt kennen.
Maar vind dat Axel wel onnodig gemeen doet nu. Heeft hem al zo vaak kneus genoemd, gisteren zelfs mongool. Geniet nu heel hard van Jordy op stang te jagen.
Dat onnodig gemeen doen en natrappen heeft Elsa's kop ook gekost..
Begint beetje in een richting te gaan nu waar ik moeilijk van kan genieten dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Precies, kijkers hebben Elsa ook weggestuurd die het gedrag van Axel ook vertoonde, kijkers straffen dat afquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:21 schreef Lrod01 het volgende:
Laat je niet kennen Jordy. Zodra hij op de bank terecht komt, en die dag komt een keer, dan ligt Axeltje eruit.
Hij zegt net ook dat wie uit kan delen ook moet kunnen incasserenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Toch denk ik dat Pootje dit ook niet prettig vind. Zegt tegen jordy spel is nog niet gespeeld he.
Dat kan alle kanten op.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Toch denk ik dat Pootje dit ook niet prettig vind. Zegt tegen jordy spel is nog niet gespeeld he.
Ik ook niet .. en z'n grote vriend Matt is degene die van tv-programma naar tv-programma loopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb Jane nog nooit eerder op tv gezien ...
Ik wilde net zeggen.... ik moet hier echt om lachen. ZOOO zuur.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy liggend op z'n rug : Hij doet geen moer, zij doet geen moer.
Die zij is Jane, die het eten staat te bereiden in keuken.
Zoals ze elke dag doetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy liggend op z'n rug : Hij doet geen moer, zij doet geen moer.
Die zij is Jane, die het eten staat te bereiden in keuken.
Pootje vertrouw ik ook niet, ligt met nadruk op ligt, te wachten tot de finaleweek van start gaat. En lult achteraf vrolijk mee met Axel en cs.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
En Jordy na deze BB wil toch ook in de ballenbak van net niet bekend Nederland komenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ook niet .. en z'n grote vriend Matt is degene die van tv-programma naar tv-programma loopt.
Er zijn nog genoeg grapefruits die hij kan eten.. kan hij nog zuurder worden.quote:
Hebben ze daarom die maaltijd gekozen toevallig?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy vertikt het om vis te eten. Heeft hij al eerder verteld hij rilt ervan.
Denk je? Zou hij ook insta en tiktok lives gaan doen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En Jordy na deze BB wil toch ook in de ballenbak van net niet bekend Nederland komen
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hebben ze daarom die maaltijd gekozen toevallig?
Ik denk vooral omdat het erg lekker en voedzaam is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hebben ze daarom die maaltijd gekozen toevallig?
Weer gister ook al uren in bed gelegen en geslapenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel kruipt in bed, zou hij wat te horen hebben gekregen in de DBK?
Hij is er maar druk mee, met liggen
Zijn actie richting Milena is hij voor het gemak vergeten. En er zijn wel meer acties van Jordy die niet zo netjes waren. Maar ik denk dat hij dat allemaal vergeten isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:39 schreef lojanda het volgende:
Had Jordy nu werkelijk gedacht dat het andere groepje achterover ging zitten en hem zijn gang laten gaan? Zou hij echt zo dom zijn dat zijn acties geen gevolgen zou hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |