De E was blijven hangenquote:
Dat heeft bb zo neergezet niet hunquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Hebben Charice en Pootje geen inspraak, waar hun bedden komen te staan?
Big brother heeft dit gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Niemand had inspraak, heeft productie gedaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Volgens mij heeft BB ze zo neergezetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Alle bedden zijn door BB zo gezet, pootje zijn bed en Jolien of Sharice? haar bed zijn weggehaald (spuit 11)quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:30 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ach sliepen ze al toch, ze.hebben nu een tweepersoons ipv enkelbed dus upgrade gehad hahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Nou gezellig voor Sharice en Pootje bij het kartel op de kamer
Ze willen Sharice inlijven. Ik hoop dat ze doet alsof ze erin trapt en dubbelspion wordtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
Jolien helpt Sharice met het bed opmaken
Zou ik je zeggen dat ik daar geen idee van heb. Heb dat helemaal niet in de gaten gehouden. Ik zie het nu toevallig en het viel mij nu opquote:
Ze heeft geloof ik zoiets al tegen Axel en Jane gezegd. dat ze haar willen hebben nuquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze willen Sharice inlijven. Ik hoop dat ze doet alsof ze erin trapt en dubbelspion wordt
Spuit 11? Goh?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:31 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Alle bedden zijn door BB zo gezet, pootje zijn bed en Jolien of Sharice? haar bed zijn weggehaald (spuit 11)
Ja klopt. En dat ze daar dus niet in ging trappen omdat ze niet bij die groep wil horenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze heeft geloof ik zoiets al tegen Axel en Jane gezegd. dat ze haar willen hebben nu
Nu nog zien of ze dat volhoudtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat ze daar dus niet in ging trappen omdat ze niet bij die groep wil horen
Enige wat het kartel doet is sharice mee te krijgen voor de gc van Mattie maar zij weten ook dat dat niet gaat gebeuren voor de rest hebben ze sharice ook helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. En dat ze daar dus niet in ging trappen omdat ze niet bij die groep wil horen
Dat zal haar niet zwaar vallen. Ze heeft sowieso al vanaf het begin een goede klik met Axel en Pootje en met Jane kan ze nu ook prima overweg en daar wil ze na BB ook contact mee blijven houden. Dat kartel heeft haar al vanaf het begin als oud vuil behandelt.quote:
"Mensen maken het kartel veel groter dan het is"quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Gezellig voor Sharice en pootje dit
[ afbeelding ]
Ja die hebben ook niet zoveel fans uuuuh post bedoel ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:42 schreef mazaru het volgende:
Gezellig voor Sharice en pootje dit
[ afbeelding ]
Ging er allemaal al alleen door de beddenwisseling moet het nu allemaal een nieuw plaatsje krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:44 schreef mazaru het volgende:
Dit is toch gewoon ziekelijk?
Er liggen meer mensen op die kamer
[ afbeelding ]
Ik denk dat het er bij hun thuis ook zo uit ziet. Allemaal uitvergrote foto's van zichzelfquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn wel vol van zichzelf he ... en tegelijkertijd.. je kamer vol posters hangen is wel erg 14 jaar zijn.
Een hersenschudding zal die niet hebbenquote:
Ze hebben allemaal hun kaartjes en brieven opgehangen.de 1heeft alleen meer dan de ander gekregenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn wel vol van zichzelf he ... en tegelijkertijd.. je kamer vol posters hangen is wel erg 14 jaar zijn.
Bij mij kwam het woord Narcisme naar bovenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Megalomaan komt in mijn gedachten op.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |