Het gaat om het principe.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:06 schreef mazaru het volgende:
Voor mensen die niet om geld geven zijn ze er wel vol van
Is ook het spel hé, als ze niet weten hoeveel geld ze hebben is dat lastig calculerenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:06 schreef Koos1958 het volgende:
Zit wel stoer zijn om gewoon te vertellen wat ze hebben gedaan. Ipv nu zo lafjes. Jordy zegt laat gewoon gaan joh.
Ik ook niet vind dit echt geen kijken meer ,die axel neemt echt de overha 's wat een vreselijke kwalquote:
Waarom niet? Dit is gewoon karma. Het was hun plan ook om dit te doen en waarschijnlijk mogen hun het volgende week doen. Dan denk ik niet dat ze zelf wat bij zullen leggen in tegenstelling tot wat Axel en Jane nu hebben gedaan.quote:
Ja vreselijk denkt echt dat hij heel wat isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
wat een super raar gedrag joh van die twee..
Precies.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy is wel de laatste die iets kinderachtig kan noemen
Wat laat die jongen zich weer kennen zeg
jordy moet zich ook inhouden maar wat is dit voor rare actie weer joh.. die twee zijn helemaal geobsedeerd door die jongen xDquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy is wel de laatste die iets kinderachtig kan noemen
Wat laat die jongen zich weer kennen zeg
ja hij heeft me een arrogantie gekregen niet normaal zegquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja vreselijk denkt echt dat hij heel wat is
Eensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit gaat een kant op die ik echt niet leuk meer vind. Dat je geld van Jordy gebruikt voor de boodschappen, prima, maar zeg het gewoon en zeg hoeveel
De zelfverklaarde strateeg in z'n hemdje gezet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef mazaru het volgende:
Jordy gaat niet aan tafel eten vanavond. Hij ziet paars van woede![]()
Ze mogen ook niet koken voor hem hij maakt zijn eigen eten klaar.
Nou valt zijn maskertje wel heel erg af
Inderdaad dit is hem uitdagen. Matti zegt ze willen je gewoon slecht neerzetten. Jordy zegt ik ben er altijd eerlijk over geweest. En dat is ook wel zo. Matti zegt trap er niet in vriend. Ze willen je triggeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit gaat een kant op die ik echt niet leuk meer vind. Dat je geld van Jordy gebruikt voor de boodschappen, prima, maar zeg het gewoon en zeg hoeveel
En reken maar dat hij had lopen zingen en dansen als hij het zelf had gedaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
De zelfverklaarde strateeg in z'n hemdje gezet.
Maar hij zei het wel gelijk tegen iedereenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:13 schreef Hznootje het volgende:
Ja Jordy jij bent zelf enorm volwassen in dit spel..NOT. dit is het koekje van eigen deeg waar het in de podcast over ging. Het spel wordt gespeeld
Hij heeft ook al met een verdienopdracht geen geld willen hebben en toen heeft Keanu ¤1 voor hem over gelaten. De rest kreeg toen 187 p.p.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jordy moet zich ook inhouden maar wat is dit voor rare actie weer joh.. die twee zijn helemaal geobsedeerd door die jongen xD
hoeveel keren moet jordy nog terug gepakt worden voor zijn ene grap van 1300? een keer is genoeg lijkt me
die ligt er binnen 2 weken uitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ook niet vind dit echt geen kijken meer ,die axel neemt echt de overha 's wat een vreselijke kwal![]()
Exact dit..Dat was het een TOPdag en een TOPspelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En reken maar dat hij had lopen zingen en dansen als hij het zelf had gedaan
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:13 schreef Hznootje het volgende:
Ja Jordy jij bent zelf enorm volwassen in dit spel..NOT. dit is het koekje van eigen deeg waar het in de podcast over ging. Het spel wordt gespeeld
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:14 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Exact dit..Dat was het een TOPdag en een TOPspel
Binnenkort kartelletje.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
die ligt er binnen 2 weken uit
hoppaaaaaaaaaa
#TeamKartel
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]En nu een koekje van eigen deeg en hij ontploft
Door die '1300,- actie' is Jordy het spel gestart, dat was zijn doel, hij wilde er iets mee starten is wat zijn woorden toen waren. Dat is 'm gelukt, the game is on, zoals 'm toen gezegd is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
jordy moet zich ook inhouden maar wat is dit voor rare actie weer joh.. die twee zijn helemaal geobsedeerd door die jongen xD
hoeveel keren moet jordy nog terug gepakt worden voor zijn ene grap van 1300? een keer is genoeg lijkt me
Het is wel zo. Uitdelen dan wrijft hij het de hele dag erin maar incasseren kan hij niet.quote:
heyquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:16 schreef danaqui het volgende:
Als Jordy DM was had hiJ hetzelfde gedaan zei hij al buiten nou niet janken dan Jordy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |