Ik vind het wel leuk hoe het gespeeld word en nog leuker hoe Jordy er op reageerdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Door die '1300,- actie' is Jordy het spel gestart, dat was zijn doel, hij wilde er iets mee starten is wat zijn woorden toen waren. Dat is 'm gelukt, the game is on, zoals 'm toen gezegd is.
Je oogst wat je zaait.
Dat was het eerste wat hij gisteren al zei. Dat ze moesten zorgen dat ze DM werden en dan de boodschappen helemaal door hun te laten betalen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:16 schreef danaqui het volgende:
Als Jordy DM was had hiJ hetzelfde gedaan zei hij al buiten nou niet janken dan Jordy.
Ze hebben helemaal niet zo gek gedaan, vertelden ze daarstraks aan Sharice.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:17 schreef chufi het volgende:
Het is moeilijk om nu een conclusie te trekken want Jane en Axel doen ook verdacht.. mogelijk hebben ze maar een klein beetje gepakt .. We zullen het waarschijnlijk pas zien/horen op de live of als ze ergens hun saldos krijgen te zien
Ze hebben het tegen Pootje en Sharice gezegd. 2x 512 en 1x 511 euroquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:17 schreef chufi het volgende:
Het is moeilijk om nu een conclusie te trekken want Jane en Axel doen ook verdacht.. mogelijk hebben ze maar een klein beetje gepakt .. We zullen het waarschijnlijk pas zien/horen op de live of als ze ergens hun saldos krijgen te zien
Ze hebben zelf ook een deel betaald. Dat zeiden ze net ook. Ze hebben 1000 euro door Jordy laten betalenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:17 schreef chufi het volgende:
Dat kan hij heel goed in deze.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:17 schreef Cupfighter het volgende:
Wie uit deelt moet ook kunnen incasseren
Helaas kan Jordy dan niet
Dat hebben ze toch niet zelf in elkaar geknutseld, ze kregen het zo aangeleverd...Is wel even anders toch.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij kwam het woord Narcisme naar boven
Oh ik hoorde, de 3 allemaal 511 of zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben zelf ook een deel betaald. Dat zeiden ze net ook. Ze hebben 1000 euro door Jordy laten betalen
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "Ok, wat gaan we zeggen, hoe gaan we het doen"
Jane lacht: "Jij hebt weer iets gestart, jij bent echt iets aan het afbak.."
Axel: "Waarom ik? Toch alles bij Jordy?"
Jane: "Dat is toch zieliger?!"
Axel: "Dat is toch juist leuker?!"
Jane:" Wij zijn wel aardig....-ish"
Axel: "Nou blijkbaar niet!"
Jane: "Ja maar dit.. Nee hun zijn het gestart, en hun hadden dit 100% bij ons gedaan"
Axel: "100%"
Axel: "Maar wat zeggen we dan?"
Jane: "Hoeven we toch niet te zeggen hoe het verdeeld is?"
Axel: "Wat zeggen we dan? Zeggen we dan? Zie je vanzelf wel"
Jane: "Zie je vanzelf wel"
volgens mijn hadden ze in begin gezegd geen vis te nemen tochquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:58 schreef Koos1958 het volgende:
Haha pootje lust geloof ik ook geen vis.
Dan heeft Jordy nog 300 winst van zn actie .. Niet meer zeuren dusquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben zelf ook een deel betaald. Dat zeiden ze net ook. Ze hebben 1000 euro door Jordy laten betalen
En hij ging zelf zijn eigen eten klaarmaken. Dat worden dan weer klonterige pannenkoekenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:19 schreef Hznootje het volgende:
Wordt een eenzame week zo voor Jordy. Hij wil niet aan tafel zitten dus zal wel veel op bed gaan liggen
Zelfde als jordy is hij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "En dan ook nog durven zeggen ga lekker achter elkaar aan rennen, ga lekker je dansje doen dan"
Jane: "Ax laat het gewoon"
Axel: "Ja, ik kan dat niet, sorry"
Jane: "Ax, laat het gewoon los"
Koude oorlog is ditquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
volgens mijn hadden ze in begin gezegd geen vis te nemen toch
Klopt, is verdeeld over 3 bewoners, 2x 512, 1x 511. Axel vertelde dat tegen Pootje voordat Jolien kwam vragen hoe/watquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik hoorde, de 3 allemaal 511 of zo.
maar axel had op dag twee ook al meer gepakt van de groep om “iets” te ontketenen.. want dat is zijn spel; uitlokken en opnaaienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Door die '1300,- actie' is Jordy het spel gestart, dat was zijn doel, hij wilde er iets mee starten is wat zijn woorden toen waren. Dat is 'm gelukt, the game is on, zoals 'm toen gezegd is.
Je oogst wat je zaait.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Klopt, is verdeeld over 3 bewoners, 2x 512, 1x 511. Axel vertelde dat tegen Pootje voordat Jolien kwam vragen hoe/wat
Dat heeft ie over Jordy gezegd, niet in zijn gezicht.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:21 schreef maxelu het volgende:
Mattie en Jolien gaan er wel beter mee om dan Jordy. Die laat zich echt kennen.
Maar vind dat Axel wel onnodig gemeen doet nu. Heeft hem al zo vaak kneus genoemd, gisteren zelfs mongool. Geniet nu heel hard van Jordy op stang te jagen.
Dat onnodig gemeen doen en natrappen heeft Elsa's kop ook gekost..
Begint beetje in een richting te gaan nu waar ik moeilijk van kan genieten dit..
Zelfde als jordy is hij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Axel: "En dan ook nog durven zeggen ga lekker achter elkaar aan rennen, ga lekker je dansje doen dan"
Jane: "Ax laat het gewoon"
Axel: "Ja, ik kan dat niet, sorry"
Jane: "Ax, laat het gewoon los"
Minder want hij heeft na dat geld ook niet meegedeeld.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft Jordy nog 300 winst van zn actie .. Niet meer zeuren dus
ja hij zuigt als een gekquote:
Ze zijn het zelf gestart maar nu ze teruggepakt worden is het allemaal niet zo leuk.. nou ik vind het prachtig vandaagquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is gewoon karma. Het was hun plan ook om dit te doen en waarschijnlijk mogen hun het volgende week doen. Dan denk ik niet dat ze zelf wat bij zullen leggen in tegenstelling tot wat Axel en Jane nu hebben gedaan.
Had hij zuinig moeten doen met al dat eten wat hij gejat had. Dan had hij nog wel een week vooruit gekund.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:23 schreef spapaars het volgende:
Feit.
Je kunt beter niet vertellen wat je niet lust.
Zit je straks 13 weken iets te weten wat je niet lust en blijkt dat iedereen als vriendjes naar buiten looptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:23 schreef spapaars het volgende:
Feit.
Je kunt beter niet vertellen wat je niet lust.
Hij speelt mee, dat klopt dan ook wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Axel in het begin niet gezegd dat hij het spel hard ging spelen en hij niet binnen was om vrienden te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |