Meer van hetzelfde, dat ze moeten oppassen hoe ze zich gedragen. Vooral Axel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wat zei ze ik kijk buiten met een translater
Dat is juist wat Axel nu doet. Als dat maar mag van Peter van der Vorst, baas van RTL die alles maar wat een beetje schuurt afkeurt en dat niet meer vind passen 'in deze tijd'quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het spel van Big Brother spelen is geen pestgedrag.
Nee, dit heeft niks met pesten te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is juist wat Axel nu doet. Als dat maar mag van Peter van der Vorst, baas van RTL die alles maar wat een beetje schuurt afkeurt en dat niet meer vind passen 'in deze tijd'
Het moet geen week duren nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Meer van hetzelfde, dat ze moeten oppassen hoe ze zich gedragen. Vooral Axel.
Pakte m'n bingokaart er al weer bij, maar er stond al een kruisje doorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Het spel van Big Brother spelen is geen pestgedrag.
Dit is echt het bloed onder iemands nagels weghalenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is juist wat Axel nu doet. Als dat maar mag van Peter van der Vorst, baas van RTL die alles maar wat een beetje schuurt afkeurt en dat niet meer vind passen 'in deze tijd'
Mooie streams dus. EN straks rennen naar de vendingmachine. Ik pak de chips alvast.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik weet zeker, als ik daar straks aan tafel zit, ik krijg ruzie!
Waarschijnlijk zijn de schuimpjes inmiddels aan het mailenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tronie was neutraal omdat er 1 weg moest, maar werd hier anders ingevuld.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Heb je die tronie gezien toen Jordy gewoon glansrijk door is gisterenavond. Heb je die tronie gezien toen hij zijn terugkaatser in zetten, heb je zijn gezicht gezien toen hij al het geld pakte...ik bedoel maar. Over slechte verliezers gesproken....
Vind ik wel, en meangirl Jane doet vrolijk mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, dit heeft niks met pesten te maken.
ja dat hoorde ik van ma van dat mongool, dan spoor je toch niet omdat te zeggen!!! hoop zo dat hij hierop word afgerekend maar ben helaas bang dat dat niet uitgezonden word...... dat is echt balen dan ik hoop echt dat hij op ze bek gaatquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:21 schreef maxelu het volgende:
Mattie en Jolien gaan er wel beter mee om dan Jordy. Die laat zich echt kennen.
Maar vind dat Axel wel onnodig gemeen doet nu. Heeft hem al zo vaak kneus genoemd, gisteren zelfs mongool. Geniet nu heel hard van Jordy op stang te jagen.
Dat onnodig gemeen doen en natrappen heeft Elsa's kop ook gekost..
Begint beetje in een richting te gaan nu waar ik moeilijk van kan genieten dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Precies, kijkers hebben Elsa ook weggestuurd die het gedrag van Axel ook vertoonde, kijkers straffen dat afquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:21 schreef Lrod01 het volgende:
Laat je niet kennen Jordy. Zodra hij op de bank terecht komt, en die dag komt een keer, dan ligt Axeltje eruit.
Hij zegt net ook dat wie uit kan delen ook moet kunnen incasserenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Toch denk ik dat Pootje dit ook niet prettig vind. Zegt tegen jordy spel is nog niet gespeeld he.
Dat kan alle kanten op.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
Toch denk ik dat Pootje dit ook niet prettig vind. Zegt tegen jordy spel is nog niet gespeeld he.
Ik ook niet .. en z'n grote vriend Matt is degene die van tv-programma naar tv-programma loopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:40 schreef chufi het volgende:
Ik heb Jane nog nooit eerder op tv gezien ...
Ik wilde net zeggen.... ik moet hier echt om lachen. ZOOO zuur.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy liggend op z'n rug : Hij doet geen moer, zij doet geen moer.
Die zij is Jane, die het eten staat te bereiden in keuken.
Zoals ze elke dag doetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy liggend op z'n rug : Hij doet geen moer, zij doet geen moer.
Die zij is Jane, die het eten staat te bereiden in keuken.
Pootje vertrouw ik ook niet, ligt met nadruk op ligt, te wachten tot de finaleweek van start gaat. En lult achteraf vrolijk mee met Axel en cs.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:38 schreef Koos1958 het volgende:
En Jordy na deze BB wil toch ook in de ballenbak van net niet bekend Nederland komenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ook niet .. en z'n grote vriend Matt is degene die van tv-programma naar tv-programma loopt.
Er zijn nog genoeg grapefruits die hij kan eten.. kan hij nog zuurder worden.quote:
Hebben ze daarom die maaltijd gekozen toevallig?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy vertikt het om vis te eten. Heeft hij al eerder verteld hij rilt ervan.
Denk je? Zou hij ook insta en tiktok lives gaan doen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
En Jordy na deze BB wil toch ook in de ballenbak van net niet bekend Nederland komen
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hebben ze daarom die maaltijd gekozen toevallig?
Ik denk vooral omdat het erg lekker en voedzaam is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hebben ze daarom die maaltijd gekozen toevallig?
Weer gister ook al uren in bed gelegen en geslapenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel kruipt in bed, zou hij wat te horen hebben gekregen in de DBK?
Hij is er maar druk mee, met liggen
Zijn actie richting Milena is hij voor het gemak vergeten. En er zijn wel meer acties van Jordy die niet zo netjes waren. Maar ik denk dat hij dat allemaal vergeten isquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:39 schreef lojanda het volgende:
Had Jordy nu werkelijk gedacht dat het andere groepje achterover ging zitten en hem zijn gang laten gaan? Zou hij echt zo dom zijn dat zijn acties geen gevolgen zou hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |