Vorig jaar ja...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:46 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Het is wereldvrouwendag, en deze dames liepen in London mee.
Voor dat soort flauwekulletjes hadden mijn voorouders helemaal geen tijd. Die waren of turf aan het steken of een skutsje aan het voortslepen...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:01 schreef yessie234 het volgende:
Je kent de cultuur van je voorouders niet? Weer wat geleerd vandaag.
Lol symbolic cuckquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:35 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Wij zijn dus onschuldig, het zijn die akelige buitenlanders die het allemaal voor ons verpest hebben!
Je zou misschien de volgende keer wat onderzoek naar de globalisatie kunnen doen voordat je populistisch losgaat.
Nederland wordt gerund als een BV. Een multinational heeft niets met grenzen. En aangezien de multinationals een behoorlijke vinger in de pap hebben hier kennen we al 40 jaar open grenzen. En wordt nationalisme van eigen bodem gedemoniseerd, want die willen dichtere grenzen. Globalisme kent voordelen (zie onze welvaart) maar ook enorme nadelen die nu steeds zichtbaarder worden. De grootste is wel de continue import van achterlijke en agressieve culturen. Dat is het paard van Troje binnenhalen. Maar voor de boomer geldt: na mij de zondvloed. Dat de jongere Nederlandse generatie geen perspectief heeft op een normale woning en gezinsvorming laat hen koud.quote:Op zondag 9 maart 2025 08:28 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Nee, maar dat we de hele wereld als inkoop-/afzet- en arbeidsmarkt en vakantiemarkt willen leidt ook tot de import van de ellende uit de hele wereld. Zowel kansarme gelukszoekers als idiote ideeën uit Amerika.
Dat blijkt wel weer, als je een blik in dit topic werpt.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Klopt. We hebben achterlijkheid genoeg van onszelf.
quote:Op zondag 9 maart 2025 12:19 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Gezien de Palestinavlag begrijp ik dat Gaza het Walhalla voor vrouwen(rechten) is. Dat klopt natuurlijk ook wel: islam is right about women.
Ook jij hebt recht op goed taalonderwijs!quote:Op zondag 9 maart 2025 12:24 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Internationale Vrouwendag vind ik wel een belangrijke dag.
Op vele plekken op deze aardbol gaat het nogsteeds zeer slecht met vrouwenrechten. We zien zelfs achteruitgang op dit moment.
Hier heb ik als vrouw zijnde gelukkig nogsteeds weinig te klagen, maar ik blijf me beseffen dat de gelijke rechten die ik hier heb niet vanzelfsprekend zijn. Dat het zomaar de verkeerde kant op kan gaan.
Ik denk niet dat die landen er enige boodschap aan hebben dat er hier mensen de straat op gaan. En het is contradictisch dat je dan een Palestina vlag gaat wapperen, alsof vrouwen onder de islam vrij zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:24 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Internationale Vrouwendag vind ik wel een belangrijke dag.
Op vele plekken op deze aardbol gaat het nogsteeds zeer slecht met vrouwenrechten. We zien zelfs achteruitgang op dit moment.
Hier heb ik als vrouw zijnde gelukkig nogsteeds weinig te klagen, maar ik blijf me beseffen dat de gelijke rechten die ik hier heb niet vanzelfsprekend zijn. Dat het zomaar de verkeerde kant op kan gaan.
Ach germ, de bedreigde man durft wat te zeggen…quote:Op zondag 9 maart 2025 19:45 schreef Raap het volgende:
Vroeger protesteerden we nog voor eerlijke lonen en betaalbare huren. Nu tegen mannen en voor Hamas
Mannen hebben het recht om kleinere dieren te fokken en te slachten.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Ali_boo het volgende:
Vraag het maar nog een keer. Welke rechten hebben mannen die vrouwen niet hebben?
Denk dat Iraanse vrouwen het waarschijnlijk ook wel met ze eens zullen zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 20:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Las vanmiddag nog een goed artikel over de radicalisering onder vele jonge mannen in het westen, die vinden diep van binnen dat westerse vrouwen vooral tevreden en blij moeten zijn en niet zeuren, dat ze maar wat verwend zijn met de rechten die ze hier hebben.
Wat leuk dat je precies mijn punt bevestigd.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat Iraanse vrouwen het waarschijnlijk ook wel met ze eens zullen zijn
T0eg@nG t0t H0GuH P0siTi3s!!!!!!quote:Op zondag 9 maart 2025 14:05 schreef Ali_boo het volgende:
Vraag het maar nog een keer. Welke rechten hebben mannen die vrouwen niet hebben?
Je bevestigt vooral je eigen punt. Er zijn namelijk genoeg niet-Westerse vrouwen die dat denken.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat leuk dat je precies mijn punt bevestigd.
Ja, die vinden het belachelijk dat vrouwen hier op 6 maart demonstreren?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je bevestigt vooral je eigen punt. Er zijn namelijk genoeg niet-Westerse vrouwen die dat denken.
Druk jezelf toch niet zo in de slachtofferrol. Dit topic loopt helemaal niet zo storm en iedereen die hier post post ook in andere topics.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, die vinden het belachelijk dat vrouwen hier op 6 maart demonstreren?
Bron graag. Het zijn vooral mannen, bijvoorbeeld die hier allemaal als vliegen op dikke stront op af komen in dit topic en lullige opmerkingen maken, die diep van binnen zo over westerse vrouwen denken.
Zie mijn voorgaande post.
Ik druk mezelf helemaal niet in de slachtofferrol, het topic gaat niet over mij.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Druk jezelf toch niet zo in de slachtofferrol. Dit topic loopt helemaal niet zo storm en iedereen die hier post post ook in andere topics.
Je praat zelf over voorbinddildo's en ach gut zielige mannen...
Als je uitdeelt moet je toch ook kunnen incasseren? Dat kan jij niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik druk mezelf helemaal niet in de slachtofferrol, het topic gaat niet over mij.
Verder opvallend dat je niks zegt over alle flauwe opmerkingen en grappen gemaakt door mannen over deze dag en vrouwen maar als ik een grap maak, je nu al de tweede keer daar op terug komt. Op die grap. Wie zit hier nu in de slachtofferrol?
Sneu
Eeh: dat kan jij niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je uitdeelt moet je toch ook kunnen incasseren? Dat kan jij niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |