Acht maart is een schitterend initiatief.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mansplaining is.
En waarom zou je meteen alle witte mannen van je vervreemden en voor Hamas en de islam zijn?![]()
als je 8 maart een goed initiatief vind?
Oh jawel... Die kwamen namelijk ook niet uit A'dam.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:01 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Je kent de cultuur van je voorouders niet? Weer wat geleerd vandaag.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En waarom zou je meteen alle witte mannen van je vervreemden en voor Hamas en de islam zijn?![]()
Mansplaining is een verzonnen term over dat mannen neerbuigend en kinderlijk zouden uitleggen aan een vrouw omdat het een vrouw is. Tezamen met de term manspreading. Het is een seksistische term en een verkeerde omschrijving van een fenomeen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Inderdaad precies de kernwaarden van het Palestina onder Hamas.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
Jezus. Wat een walgelijke reacties weer in dit topic. Haat, geweld en onderdrukking, dat zijn tegenwoordig de kernwaarden van een "gezonde" samenleving!
Oh toe, vertel: hoe denkt men over vrouwenrechten in Afghanistan, Pakistan, Qatar, Saudi-Arabië, Syrië, VAE, Oman, Somalië, Jemen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:20 schreef SymbolicFrank het volgende:
Jezus. Wat een walgelijke reacties weer in dit topic. Haat, geweld en onderdrukking, dat zijn tegenwoordig de kernwaarden van een "gezonde" samenleving!
Wow... uniek wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Mijn ervaring is helemaal niet dat binnen progressieve kringen de witte man als het probleem wordt afgeschilderd. Mag dat?
Bah.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh toe, vertel: hoe denkt men over vrouwenrechten in Afghanistan, Pakistan, Qatar, Saudi-Arabië, Syrië, VAE, Oman, Somalië, Jemen?
Vooral die Palestina vlag was irrelevant, ja. Maar voor veel reaguurders hier lijkt het het belangrijkste wat er gebeurde op die demonstratie.....quote:
Die reaguurders interesseren me niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Vooral die Palestina vlag was irrelevant, ja. Maar voor veel reaguurders hier lijkt het het belangrijkste wat er gebeurde op die demonstratie.....
We zien hier heel uitgebreid hoe de PVV stemmer reageert op vrouwenrechten. Daar hebben we geen andere landen voor nodig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh toe, vertel: hoe denkt men over vrouwenrechten in Afghanistan, Pakistan, Qatar, Saudi-Arabië, Syrië, VAE, Oman, Somalië, Jemen?
Oh toe vertel: wat staat er in het PVV program dat anti-vrouw is?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:38 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
We zien hier heel uitgebreid hoe de PVV stemmer reageert op vrouwenrechten. Daar hebben we geen andere landen voor nodig.
Hoezo zijn die islamieten zo slecht met hun vrouwenrechten en moeten ze daarom oprotten, als je ziet wat de mensen die daarvoor stemmen er zelf van vinden?
Bah.
Hij mag toch ook best aangeven waarom hij daar niet staat?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is internationale vrouwendag, er mag gedemonstreerd worden. Jij bepaald dus even niks. Wie is hier nu debiel en vijandig?
Gaan we trollen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh toe vertel: wat staat er in het PVV program dat anti-vrouw is?
Dat mag. Ik denk alleen niet dat dat helemaal eerlijk van je is. Woorden als mansplaining zijn geaccepteerd en deze week kwam nog een artikel uit de hoofdstad voorbij dat het een enorm probleem was volgens de lokale politiek dat de openbare ruimte voor witte mannen met een bepaalde leeftijd was ingericht.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Mijn ervaring is helemaal niet dat binnen progressieve kringen de witte man als het probleem wordt afgeschilderd. Mag dat?
quote:
Ok. Vrijheid blijheid. Is dat links of rechts?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |