Viel je onderhand maar eens op dat het nogal lachwekkend is dat feministen met Palestina-vlaggen zwaaienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat viel me ook al op.
Ja, daar gaat dit dus niet over...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mannen moeten zich eens niet zo aangevallen voelen. Deze dag is geen aanval op mannen.
Ik zie foto’s van honderden vrouwen van jong tot oud, maar schenk jij maar aandacht aan dat ene Palestina vlaggetje.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Viel je onderhand maar eens op dat het nogal lachwekkend is dat feministen met Palestina-vlaggen zwaaien
Oh jawel, ze komen hier allemaal zeiken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, daar gaat dit dus niet over...
Goeiedag zeg...
Nee, dat deed ik niet, dat deed dat berichtje in de OP.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zie foto’s van honderden vrouwen van jong tot oud, maar schenk jij maar aandacht aan dat ene Palestina vlaggetje.
Google even andere nieuwsberichten over de demonstratie vandaag. Niks bijzonders verder. Vooral veel vrouwen van jong tot oud.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet, dat deed dat berichtje in de OP.
Vorig jaar ging de Feminist March om veiligheidsredenen niet door. De organisatie zei toen bezorgd te zijn over de veiligheid van pro-Palestijnse betogers, naar aanleiding van een eerder politieoptreden tegen pro-Palestijnse demonstranten.
Feminisme (helemaal voor) en religie is als olie en vuur. Ja, OOK met islam, die ene religie die we continu met fluwelen wantjes moeten aanpakken
Irrelevantquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Google even andere nieuwsberichten over de demonstratie vandaag. Niks bijzonders verder. Vooral veel vrouwen van jong tot oud.
Nee.quote:
In de Oud-Joodsch Amsterdamse betekenis van bedekken?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die vrouwen die zich moeten bedekken want anders hel?
Nou niet om het één of het ander maar toen ik inhoudelijk met je in discussie ging en je vragen stelde liet je het meteen afweten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat viel me ook al op.
zucht...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee.
Ik snap niet waarom zoveel mannen in dit topic daar boos over kunnen zijn.
Jodendom gelooft niet zo in een eeuwige hel. Probeer 't nog eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef yessie234 het volgende:
[..]
In de Oud-Joodsch Amsterdamse betekenis van bedekken?
https://gtb.ivdnt.org/iWD(...)n&domein=0&conc=true
Inceltaal cultuur.
Ik zag laatst een Jood met een Swastika, ook zo apart,quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht...
ik ben niet boos over feminisme, ik ben boos over achterlijk debiele feministen die met Palestinavlaggen zwaaien
Hoeveel waren het op de 15.000 deelneemsters?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht...
ik ben niet boos over feminisme, ik ben boos over achterlijk debiele feministen die met Palestinavlaggen zwaaien
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een Jood met een Swastika, ook zo apart,
Ehhhh welke vragen? Kon je het antwoord niet terugvinden in de link die ik deelde?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou niet om het één of het ander maar toen ik inhoudelijk met je in discussie ging en je vragen stelde liet je het meteen afweten.
Mensen zijn hier zelden geïnteresseerd in vragen en echte discussie.
Het staat letterlijk in de OP, net als het vertoonde seksisme.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoeveel waren het op de 15.000 deelneemsters?
Zijn die paar alle aandacht waard?
Gaat het topic specifiek daarover?
Gvd man. Vorig jaar ging het daarom niet door. Nu dus wel. Wtf is het probleem nou???quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het staat letterlijk in de OP, net als het vertoonde seksisme.
Kennelijk, aangezien in de OP er naar verwezen wordt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hoeveel waren het op de 15.000 deelneemsters?
Zijn die paar alle aandacht waard?
Gaat het topic specifiek daarover?
Ja WS had je er al op gewezen wat voor een problematisch verhaal dat was. Daarnaast beantwoordde die link mijn vragen helemaal niet want ik stelde vrij specifieke vragen en daarna startte ik nog een abstracte discussie die je helemaal liet liggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhhh welke vragen? Kon je het antwoord niet terugvinden in de link die ik deelde?
Wat zit je te raaskallen vent.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennelijk, aangezien in de OP er naar verwezen wordt.
Maar ik zal het maar zeggen: in een 'onafhankelijk' Palestina zijn vrouwen tweederangsburgers, worden homo's geëxecuteerd en andersdenkenden in de cel geflikkerd.
Veel plezier met de iftar.
Dit geldt in principe voor elk Islamitisch land.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennelijk, aangezien in de OP er naar verwezen wordt.
Maar ik zal het maar zeggen: in een 'onafhankelijk' Palestina zijn vrouwen tweederangsburgers, worden homo's geëxecuteerd en andersdenkenden in de cel geflikkerd.
Veel plezier met de iftar.
Ach, dan denk je maar dat ik afhaak omdat jij de diepte ingaatquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:32 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja WS had je er al op gewezen wat voor een problematisch verhaal dat was. Daarnaast beantwoordde die link mijn vragen helemaal niet want ik stelde vrij specifieke vragen en daarna startte ik nog een abstracte discussie die je helemaal liet liggen.
Je bent er niet eens in geïnteresseerd om het onderwerp te verkennen maar vindt het vreemd dat ik er met gestrekt been inga. Dat komt omdat bijna iedereen is zoals jij, afhaken zodra je de diepte ingaat.
Ik zeg alleen dat het in de OP stond en dus relevant is... kalm aan. Het was een antwoord op je eigen vraag of het relevant is en het topic erover gaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gvd man. Vorig jaar ging het daarom niet door. Nu dus wel. Wtf is het probleem nou???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |