Welke ongelijkheid, onrechtvaardigheidquote:"In het licht van groeiende ongelijkheid, sociale onrechtvaardigheid en wereldwijde uitdagingen is het nu tijd voor actie", schrijven de initiatiefnemers. Aan de mars doen onder andere feministische organisaties, mensenrechtenorganisaties en vakbond FNV mee.
Inderdaad. Een vrouw telt voor de helft mee, maar hey ze doet wel mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Moslims zijn de grootste voorstanders van vrouwenrechten, dat weet je zo onderhand toch wel?
Helemaal mee eens, ik vind ook dat elk ongeboren leven beschermd moet worden, ook de levens die worden vermoord tijdens een masturbatie sessie van een man.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:42 schreef Cruzinats het volgende:
Abortus = moord
Het zegt trouwens ook veel over hoe goed vrouwen het in het westen wel niet hebben als je grootste angst is of je in de toekomst nog wel legaal een pril leven mag beëindigen op kosten van de belastingbetaler.
Neem gaza, daar hebben vrouwen het pas slecht, maar dat past natuurlijk niet in het grote boze blanke man narratief wat de wokies voeren.
Handjes boven de lakensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik vind ook dat elk ongeboren leven beschermd moet worden, ook de levens die worden vermoord tijdens een masturbatie sessie van een man.
Immers heeft God elke zaadcel bedoeld om uit te groeien tot mens, dus mannen moeten vervolgd worden voor infancide wanneer ze masturberen.
#everylifecountsevenyourfapsession
Omdat deze user het altijd wil uitvechten als je mening hem niet bevalt. Dodelijk vermoeiend...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik omarm de islam helemaal niet en keer ook niet de rug naar Lale Gul, waarom haal je dat er bij?
Omdat dat helemaal niet over rechten gaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:46 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Raadselachtig waarom deze post niet meer plusjes krijgt.
Het gaat hen dan om de vrouwen en kinderen. Niet om al die knotsgekke kerels die altijd maar willen vechten omdat ze het niet eens kunnen worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Feminisme en pro-Palestina.
Dan heb je het echt niet begrepen
Die vrouwen die zich moeten bedekken want anders hel?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het gaat hen dan om de vrouwen en kinderen. Niet om al die knotsgekke kerels die altijd maar willen vechten omdat ze het niet eens kunnen worden.
Van wie moeten ze dat? Juist...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die vrouwen die zich moeten bedekken want anders hel?
Als vrouwen het voor het zeggen zouden hebben zouden we deze totaal fucked up wereld helemaal niet hebben.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Deze acrobatische kunstgrepen zijn ergens best knap
Lol ik discussieer nooit met jou.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Omdat deze user het altijd wil uitvechten als je mening hem niet bevalt. Dodelijk vermoeiend...
De man die sneller verontwaardigd is dan zijn schaduw. Niet te doen.
Gelukkig niet. Ik heb er de kracht niet voor. Zo vermoeiend wat je doet. Pfffff....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lol ik discussieer nooit met jou.
Ben je gecucked ofzo?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als vrouwen het voor het zeggen zouden hebben zouden we deze totaal fucked up wereld helemaal niet hebben.
Het zijn de testosteronbommen die de shit veroorzaken.
Dat bedoel ik dus. Zo mateloos vermoeiend.quote:
Interessant hoe je dat ervaart. Er zijn een hoop heilige huisjes om tegenaan te schoppen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik heb er de kracht niet voor. Zo vermoeiend wat je doet. Pfffff....
Immer dat gestrekte been en er altijd weer iets bijhalen wat het onderwerp 180 graden draait en weer terug net zo makkelijk. Niet mijn ding inderdaad.
Nou ja, het valt me op dat je in elk topic vrouwen aan het ophemelen bent. Ook in het muziektopic en ik heb het je in andere topics ook zien doen. En ja, ik ben vrij direct maar ik vraag het niet om je naar beneden te halen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Zo mateloos vermoeiend.
Ja, inderdaad. Dat viel me ook al op.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ik heb er de kracht niet voor. Zo vermoeiend wat je doet. Pfffff....
Immer dat gestrekte been en er altijd weer iets bijhalen wat het onderwerp 180 graden draait en weer terug net zo makkelijk. Niet mijn ding inderdaad.
Mannen moeten zich eens niet zo aangevallen voelen. Deze dag is geen aanval op mannen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Liefste God van het Al,
Mogen vrouwen overal ter wereld verlost worden van de ijzeren ketenen gesmeed door enge, bebaarde theologische mannen die als de dood zijn voor hun pracht.
Amen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |