quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Worden ze ook wel, ik denk wel gewoon dat ze winnen vandaagquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Liverpool zou toch kampioen worden?
Nunez direct wisselen lijkt mequote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Worden ze ook wel, ik denk wel gewoon dat ze winnen vandaag
Leider acteren genotquote:
Dus gewoon een strafschopquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat dit geen pingel was hoor
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:17 schreef -XOR- het volgende:
Dat was een stevig donderspeechje van Johnny in de rust.
De tweede ook.quote:
Lekker bankie bij United.quote:
heb je Twente gezien zojuist? Ramadan geneuzel in de 90e minuut. Stel je aan zeg.quote:
Nee, zag wel dat er flink wat minuten bijkwamen. Daarom dus. Wat een onzin ja.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
heb je Twente gezien zojuist? Ramadan geneuzel in de 90e minuut. Stel je aan zeg.
Zou wel leuk zijn als de KNVB tijdens de Ramadan ook nog even met een regenboogbandjes actie komt om de geforceerde diversiteitsshit af te maken.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
heb je Twente gezien zojuist? Ramadan geneuzel in de 90e minuut. Stel je aan zeg.
Heel precies gezegd 16.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:40 schreef Red_85 het volgende:
Liverpool heeft nog 5 overwinningen nodig. 15 punten van hunzelf of verliespunten van Arsenal.
Het is de vraag wanneer ze kampioen zijn, niet of.
Slot kan niet meer stuk. Nu al.
Hij kan nog altijd een wedstrijd voor het einde weglopen.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:18 schreef SonicVolcano het volgende:
Ach Ruud. Die moet enorme spijt hebben.
corner terroristenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:24 schreef SonicVolcano het volgende:
12 punten. Arsenal is helemaal terug.
PL zal hij wel winnen en dat is toch wel het belangrijkste.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Slot-hypetrain dondert het ravijn in.
Na dit seizoen zeker ja. Denk ook wel dat bv Salah gaat vertrekken en misschien goed als er meer gaan van de oude garde.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik lees overal dat ze vermoeid ogen. Is dat het ja? Salah en Ramadan is natuurlijk niet ideaal, maar is de selectie gewoon niet toe aan vernieuwing?
quote:
quote:
sportwashing goedpratersquote:
Lekker belangrijk, die wordt kampioen.quote:
Joh, dit is veruit de minste prijs.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
[..]
[..]
sportwashing goedpraters![]()
meh het boeit mij ook minder. City heeft het toch al verpest.
Wordt nog spannend gok ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, die wordt kampioen.
Nee joh, verschil is 12 punten met Arsenal, Dat gaan ze niet meer weggeven,quote:Op zondag 16 maart 2025 19:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wordt nog spannend gok ik.
De internationale break komt zeer gelegen
Nunez zullen ze ook wel dumpen, tijd voor een nieuwe spitsquote:Op zondag 16 maart 2025 19:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Na dit seizoen zeker ja. Denk ook wel dat bv Salah gaat vertrekken en misschien goed als er meer gaan van de oude garde.
Dat verwijten ze hem vooral inderdaad. Chiesa is een talent. Die mag hij veel meer gebruiken. Jota was kut en vandaag wederom. Net als Diaz.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef bbuddybb het volgende:
Het breekt Slot een beetje op dat ie elke week vasthoudt aan dezelfde spelers. Ook wanneer het niet goed draait.
Dit is geen Eredivisie, Arond.
Buiten van Dijk (die nog steeds de belangrijkste verdediger is) is er toch niet echt sprake van “oude garde”? Robertson dan misschien ook nog, die is er al eventjesquote:Op zondag 16 maart 2025 19:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Na dit seizoen zeker ja. Denk ook wel dat bv Salah gaat vertrekken en misschien goed als er meer gaan van de oude garde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |