quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Worden ze ook wel, ik denk wel gewoon dat ze winnen vandaagquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Liverpool zou toch kampioen worden?
Nunez direct wisselen lijkt mequote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Worden ze ook wel, ik denk wel gewoon dat ze winnen vandaag
Leider acteren genotquote:
Dus gewoon een strafschopquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:15 schreef klaasweetalles het volgende:
ik denk dat dit geen pingel was hoor
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:17 schreef -XOR- het volgende:
Dat was een stevig donderspeechje van Johnny in de rust.
De tweede ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |