Geen 'race' meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:30 schreef Kijkertje het volgende:
These Words Are Disappearing in the New Trump Administration
As President Trump seeks to purge the federal government of “woke” initiatives, agencies have flagged hundreds of words to limit or avoid, according to a compilation of government documents.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Bijzonder wel dat er dan nog steeds een groep is die net doet alsof hij geen racist is. Dat zegt eigenlijk alles over die mensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen 'race' meer.
Tot zover Nascar.
Het zal me niet verbazen als er een ontploffing is in het witte huis vandaag.quote:“Some bully governments – I really don’t know of any more appropriate term for some foreign figures and leaders than the word bullying – insist on negotiations,” Khamenei told officials after Trump threatened military action if Iran refused to engage in talks over its nuclear programme.
“Their negotiations are not aimed at solving problems, they aim at domination,” Khamenei said on Saturday.
Indycarsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen 'race' meer.
Tot zover Nascar.
Tja, bij het schrappen van 'gay' hadden ze vast ook geen historische vliegtuigen in gedachten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
(En ja, ik weet dat het over "ras" gaat
Het probleem is sowieso dat hier helemaal geen gedachten aan te pas zijn gekomen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, bij het schrappen van 'gay' hadden ze vast ook geen historische vliegtuigen in gedachten.
Hebben ze sowieso wel (zinnige) gedachten?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, bij het schrappen van 'gay' hadden ze vast ook geen historische vliegtuigen in gedachten.
'But not in this MEETING!!'quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:23 schreef Vis1980 het volgende:
In de laatste drie jaar heeft Zelensky 94 keer 'Thank You' gezegd tegen de VS.
Ik zag toch ook allemaal van die conservatieven ouwehoeren dat ze vrouwen wilden beschermen tegen trans-vrouwen die vrouwen in gevaar zou brengen ofzo. Maar nu moet de overheid het woord female bij voorkeur niet meer gebruiken. Het uitgummen van het woord vrouw is nu opeens wel dikke prima???quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen 'race' meer.
Tot zover Nascar.
Ach, het doel is natuurlijk voor iedereen met meer dan drie hersencellen duidelijk: iedere vorm van positieve discriminatie moet worden uitgeroeid, zodat alle belangrijke posities gewoon weer door blanke mannen bezet kunnen worden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik zag toch ook allemaal van die conservatieven ouwehoeren dat ze vrouwen wilden beschermen tegen trans-vrouwen die vrouwen in gevaar zou brengen ofzo. Maar nu moet de overheid het woord female bij voorkeur niet meer gebruiken. Het uitgummen van het woord vrouw is nu opeens wel dikke prima???
quote:JD Vance’s young daughter was harassed by Ukraine flag 🇺🇦 protestors.
I expect this to be a national scandal and front page news for the next 24H, at least.
Because I *KNOW* that if a MAGA protestor was seen harassing a Democratic politician’s children, that would happen.
Project 2025!!!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:30 schreef Kijkertje het volgende:
As President Trump seeks to purge the federal government of “woke” initiatives, agencies have flagged hundreds of words to limit or avoid, according to a compilation of government documents.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Alsof mensen een kleuter gaan aanvallen.... wat mij betreft niets dan een leugen.quote:
'Natte flats' mag nog gewoon wel, dus ik snap niet wat je eigenlijk aan het zeuren bent.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik zag toch ook allemaal van die conservatieven ouwehoeren dat ze vrouwen wilden beschermen tegen trans-vrouwen die vrouwen in gevaar zou brengen ofzo. Maar nu moet de overheid het woord female bij voorkeur niet meer gebruiken. Het uitgummen van het woord vrouw is nu opeens wel dikke prima???
Zelfs een religieuze volbloed idioot als Khamenei komt nog rationeler over dan trumpie...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:13 schreef bedachtzaam het volgende:
Big news about Iran; you'll hear from it soon. It is going to be big, I tell you, huge like you never heard before. It is going to be fantastic!
Iran’s supreme leader rails against Trump’s ‘bullying’ military threat
[..]
Het zal me niet verbazen als er een ontploffing is in het witte huis vandaag.
Vette Handmaid's Tale vibes nu. En dat op internationale vrouwendag...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach, het doel is natuurlijk voor iedereen met meer dan drie hersencellen duidelijk: iedere vorm van positieve discriminatie moet worden uitgeroeid, zodat alle belangrijke posities gewoon weer door blanke mannen bezet kunnen worden.
Hoezo is freedom of speech belangrijk in Amerika?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 19:30 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Het is ook gewoon discriminerend.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoezo is freedom of speech belangrijk in Amerika?
Dit is onderdrukking van liberale meningsuitingen..echt wel cancelculture
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |