We gaan het zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Och zo, ja. Ach ja, altijd maar weer afwachten met die grote mond van ‘m. Die roept van allesMaar vooral doen, dan keren nog meer mensen tegen ‘m en ligt ie er vast wat sneller uit.
Ik zie het alleen niet zo snel gebeuren. Of hij is echt dom.
Man3 wat overdreven ... maar zo overwin je wel de kijkers tov Jordy ... die net iets minder emo speelt ...quote:
Jolien vroeg er toch naar of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
Jordy weer control wie waar wat aan het doen is ...
Hoezo? Jolien vroeg waar de anderen waren / wat ze aan het doen waren. En Jordy gaf gewoon antwoord.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:45 schreef chufi het volgende:
Jordy weer control wie waar wat aan het doen is ...
Of ik ...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:45 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Jolien vroeg er toch naar of heb ik het mis?
Ja en Jolien is een haaiebaai... (edit.. kan het zijn denk ik )quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Man3 wat overdreven ... maar zo overwin je wel de kijkers tov Jordy ... die net iets minder emo speelt ...
Wat een onzin, gewoon een gesprek, maar helaas we mogen het niet zien.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Oops Mattie die weer "overspel" pleegt met Jane
Ik vind het superlogisch. Haar beste vriend in het huis is net weg. 9 weken intensief samengeleefd en innige vriendschap gehad. Ik denk echt dat veel mensen het enorm onderschatten hoe het is om hieraan mee te doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Man3 wat overdreven ... maar zo overwin je wel de kijkers tov Jordy ... die net iets minder emo speelt ...
Viel me op dat zelfs met al dat gejank er niks doorliep ook.quote:
ja maar zo zou Jordy het zien bedoel ik.. verraad eigenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat een onzin, gewoon een gesprek, maar helaas we mogen het niet zien.
Mattie is op de slaapkamer nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lees het hier wel als ze terug zijn
Yep , dat worden nog leuke wekenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:56 schreef Willewa het volgende:
Het is wel echt giftig geworden in dat huis, bah.
Ja beetje onderlinge rivaliteit is prima, maar het gaat best ver nuquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:56 schreef Willewa het volgende:
Niet alleen in het huisquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:56 schreef Willewa het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:57 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja beetje onderlinge rivaliteit is prima, maar het gaat best ver nu
of Jordy natuurlijk ...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:58 schreef odie22 het volgende:
als axel weg zou zijn, zou de sfeer een stuk beter worden
Keep your enemies close, dat begrip begrijpt hij niet. Zit alleen in een autistische tunnel.quote:
ja denk ik ook.. Axel fokt Sharice weer op.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:58 schreef odie22 het volgende:
als axel weg zou zijn, zou de sfeer een stuk beter worden
Ik denk dat dat weinig met autisme te maken heeftquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Keep your enemies close, dat begrip begrijpt hij niet. Zit alleen in een autistische tunnel.
alleen jolientje nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of allemaal!![]()
Nog minder dan een maandje....
Jemig, als er eentje altijd de boel van een zonnige kant bekijkt is het Mattie wel. Hij heeft zich nog nooit zo geergerd .daar.quote:
Dat is niet slimquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:59 schreef Kissingbird het volgende:
Axel heeft buiten gezegd tegen matthie dat matthie de holbewoner van Jordy is.
Matthie hoorde het gesprek buiten, hoorde dat Axel had gezegd in de finale te staan.
Ik heb Mattie Jordy streamsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:03 schreef Ynti het volgende:
Pas een beetje op met wat je tegen Matti zegt, zegt Jane
"Hij gaat je een beetje uithoren en dan doorspelen naar de andere groep" zegt ze
Ze herkent het gedragquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:03 schreef Ynti het volgende:
"Hij gaat je een beetje uithoren en dan doorspelen naar de andere groep" zegt ze
Huh? Als er iemand autisme heeft, waarvan ik de kans aanwezig acht, is het juist die ander wel. Axel niet lol.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Keep your enemies close, dat begrip begrijpt hij niet. Zit alleen in een autistische tunnel.
Echt wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig met autisme te maken heeft
Zij kan het weten he..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:03 schreef Ynti het volgende:
Daar zijn gewoon ooit 8 bollen wol in gegooid en zoek het maar uit. Geen steek in te vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:05 schreef Lrod01 het volgende:
De haat van Axel richting Jordy zit zo diep dat het gewoon zielig begint te worden. Die heeft een paar steekjes los in zijn bovenkamer hoor.
Als het hem zo uitkomt zeker wel.quote:
en axel maar verwijderd uit je onderschrift ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zijn gewoon ooit 8 bollen bol in gegooid en zoek het maar uit. Geen steek in te vinden
Dat waren allemaal pseudo popipolls daaraan kon je zien wie er goed op staan bij de kijker waar ze weer conclusies aan kunnen verbinden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:07 schreef Willewa het volgende:
Pff Mattie .. ‘de kijker’ .. Je hebt geen idee hoe eenzijdig die vragenlijstjes evt zijn ingevuld.
Al weeeeeken?? Tegelijkertijd met niels en toen #teampapagaai en #teamtopspel er bij gegooid.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
en axel maar verwijderd uit je onderschrift ?
Dat weet ik. Maar je hebt toch geen enkel idee door hoeveel mensen en door wat voor soort mensen dat wordt ingevuld. Het is niks meer dan slechts een onbetrouwbare eventuele indicatie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat waren allemaal pseudo popipolls daaraan kon je zien wie er goed op staan bij de kijker waar ze weer conclusies aan kunnen verbinden.
Geeft wel een indicatie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je hebt toch geen enkel idee door hoeveel mensen en door wat voor soort mensen dat wordt ingevuld. Het is niks meer dan slechts een onbetrouwbare eventuele indicatie.
het was mij nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al weeeeeken?? Tegelijkertijd met niels en toen #teampapagaai en #teamtopspel er bij gegooid.
Het is papegaaiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Al weeeeeken?? Tegelijkertijd met niels en toen #teampapagaai en #teamtopspel er bij gegooid.
Mwah, nee hoor. Anders hadden ze het niet gedaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:11 schreef Willewa het volgende:
[..]
Slechts een onbetrouwbare indicatie.
Wie is ons? Liever niet voor mij sprekenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:58 schreef freaky40 het volgende:
Jane is wel definitief AF voor hun, voor ons natuurlijk al langer. Jammer dat ze het daar zo lang heeft vol kunnen houden als doorgeefluik naar team Axel.
Kom op, je begrijpt toch zelf wel dat dat onzin is? Nogmaals, je hebt 0,0 idee hoeveel mensen het hebben ingevuld. En je hebt geen idee welke mensen de moeite nemen dit in te vullen. Zijn het jonge, oude mensen? Slimme mensen of laag IQ? Links- of rechts-denkenden? Fanatieke internetters die toevallig allemaal net meer naar 1 kant neigen? En de mensen die het anders bekijken, zijn dat juist misschien de mensen die niet de moeite nemen om dat soort vragenlijsten in te vullen, maar wel meedoen aan de uiteindelijke exit-stemronde aan het eind vd week?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mwah, nee hoor. Anders hadden ze het niet gedaan.
Zucht.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:15 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kom op, je begrijpt toch zelf wel dat dat onzin is? Nogmaals, je hebt 0,0 idee hoeveel mensen het hebben ingevuld. En je hebt geen idee welke mensen de moeite nemen dit in te vullen. Zijn het jonge, oude mensen? Slimme mensen of laag IQ? Links- of rechts-denkenden? Fanatieke internetters die toevallig allemaal net meer naar 1 kant neigen? En de mensen die het anders bekijken, zijn dat juist misschien de mensen die niet de moeite nemen om dat soort vragenlijsten in te vullen, maar wel mee doen aan de uiteindelijke exit-stemronde aan het eind vd week?
Al die info is er totaal niet. Dus er valt niet zoveel uit af te leiden, maar steevast -ook in het huis- doen mensen dat wel.
Het gaat bij die Bandana bende ook om het geldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:15 schreef riri het volgende:
Team Jaxel.....geld geld geld, het gaat dat team Jaxel alleen om geld.
Het kartel team heeft zo goed door hoe hypocriet dat Jaxelteam is
Hahahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:15 schreef riri het volgende:
Team Jaxel.....geld geld geld, het gaat dat team Jaxel alleen om geld.
Het kartel team heeft zo goed door hoe hypocriet dat Jaxelteam is
Haha idd, zucht. Geen enkele studie zou zo’n onderzoek als betrouwbaar beoordelen. Afgekeurd, omdat er veel te veel informatie ontbreekt. Maar goed, zodra het in hun voordeel is negeren mensen dit maar al te graag lol. Ik vraag me zelfs af of je het überhaupt wel gelezen hebt lol.quote:
Nee, die draait het om het spel en dat zeggen ze ook heel duidelijk, mochten ze het einde halen dan is het mooi meegenomen maar daar draait het ze niet om!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat bij die Bandana bende ook om het geld
Volgens mij zag ik hem vanavond nog Axel omarmen alsof het zijn beste vriend wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:18 schreef maxelu het volgende:
Als Matti mag kiezen tussen Axel en Jane
Hup, Axel, valiesje pakken, bakje pleur maken
hahahaha
Vind ik wel logisch, Jane is de vriendin van Deb, dat schept toch een band.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:18 schreef maxelu het volgende:
Als Matti mag kiezen tussen Axel en Jane
Hup, Axel, valiesje pakken, bakje pleur maken
hahahaha
Wel joh hahaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef riri het volgende:
[..]
Nee, die draait het om het spel en dat zeggen ze ook heel duidelijk, mochten ze het einde halen dan is het mooi meegenomen maar daar draait het ze niet om!
Dream on girlquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef riri het volgende:
[..]
Nee, die draait het om het spel en dat zeggen ze ook heel duidelijk, mochten ze het einde halen dan is het mooi meegenomen maar daar draait het ze niet om!
ik zie vooral een hoop afgunst bij het kartelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:21 schreef Droopie het volgende:
Matt heeft net zoveel programma's gedaan als Jane. Alleen slechter management.
Ik open net een nieuwe potquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:22 schreef odie22 het volgende:
toch lachen dit , even die augurken aan de kant zetten allemaal![]()
Welk kartel bedoel je nu?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
De andere kunnen niet genieten van het spel ... alleen maar geld en ik zie de andere en die zijn ontspannen en relaxed aan het praten ... ipv dat geconspiracy gedoe van dat Kartel
Ja, weet niet wat de trigger was maar hij kwam helemaal opgefokt naar binnen.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem vanavond nog Axel omarmen alsof het zijn beste vriend was
Denk dat ze het om de week doen, vorige week was er een feestje, nu weer niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Waar blijven de ballonnen en de slingers voor het feest?
Die moet je zelf ophangen op je eigen partijtje want ik gok geen BB feestje meerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Waar blijven de ballonnen en de slingers voor het feest?
Scheen wat gehoord te hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat de trigger was maar hij kwam helemaal opgefokt naar binnen.....
Ze lopen elkaar compleet op te fokken onderschat Jolien ook niet met haar gestookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat de trigger was maar hij kwam helemaal opgefokt naar binnen.....
Ben je doof?..."ontspannen aan het praten" 😂quote:
Jammer. Vind feest leuker om naar te kijken dan zure grafstemming.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze het om de week doen, vorige week was er een feestje, nu weer niet.
Sow !! Die laat zich nu goed zien iddquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lopen elkaar compleet op te fokken onderschat Jolien ook niet met haar gestook
Eens, maar een gezellig feestje zit er nu niet in ben ik bangquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Jammer. Vind feest leuker om naar te kijken dan zure grafstemming.
Jolien, die Sharice en Milena er compleet bijnaggelde en 2 uur even alles ging doorsluisen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sow !! Die laat zich nu goed zien idd
Ik denk dat ze toe zijn aan een rave party kunnen ze hun issues er effe uit dansenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Eens, maar een gezellig feestje zit er nu niet in ben ik bang
Nee, wat een verschil met de eerste BBquote:
Mah hij dat bepalen dan ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:29 schreef Droopie het volgende:
Wil Jaxel alleen weekly basics gaan kopen, begrijp ik dat goed?
"Ontspannen en relaxed aan het praten"????quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
De andere kunnen niet genieten van het spel ... alleen maar geld en ik zie de andere en die zijn ontspannen en relaxed aan het praten ... ipv dat geconspiracy gedoe van dat Kartel
Zie geen conspiracy. Ik zie mensen die net een maatje naar huis hebben zien gaan en aan het bedenken zijn hoe ze dat kunnen voorkomen. Ik zie een Matti die voor het eerst in al die weken leegloopt over andere bewoners.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
Nog niets over bekend. Maar ze opperden het.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:31 schreef marky het volgende:
[..]
Zie geen conspiracy. Ik zie mensen die net een maatje naar huis hebben zien gaan en aan het bedenken zijn hoe ze dat kunnen voorkomen. Ik zie een Matti die voor het eerst in al die weken leegloopt over andere bewoners.
Buiten zijn ze bezig over geld en hoe rijk ze zijn.
Arme Mattie, stond op ontploffen tegen Sharice/Milena/Jane/ Mattie/ Pootjequote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:33 schreef riri het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Mattie heeft het zolang allemaal moeten inslikken wat hij over Axel vind hij kan het niet meer inhouden
Ik heb haar nog nooit horen stoken om het stoken kan ik van de Jaxelclub niet zeggen die doen dat voortdurendquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lopen elkaar compleet op te fokken onderschat Jolien ook niet met haar gestook
En die dan ook mogen strijden om de eindoverwinning 'alles is anders!' Je weet toch!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:39 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Wanneer komen de 7 nieuwe bewoners, lol
Zou wel een mooie wending zijn.
Die komen binnen met 20k startkapitaalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En die dan ook mogen strijden om de eindoverwinning 'alles is anders!' Je weet toch!
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:42 schreef zodeju het volgende:
Geen woord meer over hun kind Keanu dat ze die nu missen op hun kamer lijkt wel of die nooit bestaan heeft....
Ha ha ha ik zie het helemaal voor me.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:42 schreef maxelu het volgende:
[..]
Die komen binnen met 20k startkapitaal
De kop van Axel dan
Lol, overdrijven is ook een vak. Negatieve momenten zijn sowieso nooit de mooiste momenten uit BB geschiedenis imo. Het wordt weer veel te negatief allemaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:20 schreef Lrod01 het volgende:
Oh wat gaat het heerlijk zijn om die overmoedige kop van Axel te zien als hij volgende week vrijdag verliest van iemand van het kartel (liefst Jordy) op de nominatiebank. Dat wordt één van de mooiste momenten uit BB geschiedenis. Make my day please.
Dit klopt niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:42 schreef zodeju het volgende:
Geen woord meer over hun kind Keanu dat ze die nu missen op hun kamer lijkt wel of die nooit bestaan heeft....
Hoe bedoel je.....Axel en Jane hadden toch Keanu op hun kamer en ze speelde een gezinnetje ...en vonden hem een kanjer.....quote:
Het gaat bijna alleen maar over Axel, Jane en geld.quote:
Wat is daar mis mee? Dat mag hij toch zijn. Hij heeft het wel zelf zo ver laten komen, lullen is lullen. Maar het is wel klote. Ik moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:44 schreef chufi het volgende:
Jordy mag echt wel naar huis... alleen al omdat ie hoort dat Jane lacht is ie weer pissed ... triest...
Oh ik dacht ff dat je algemeen bedoelde. Er is wel door anderen over Keanu gepraat, vandaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.....Axel en Jane hadden toch Keanu op hun kamer en ze speelde een gezinnetje ...en vonden hem een kanjer.....
Je bedoelt door ‘het kartel’? Ja ook idd. Maar Jolien heeft wel ff goed om Keanu getreurd. Verder vind ik het altijd een beetje onzinnig om te bepalen wanneer iemand over een ander moet praten of treuren. Dat is er heus wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het gaat bijna alleen maar over Axel, Jane en geld.
Keanu is het afgelopen uur amper voorbij gekomen.
Anyways, morgen nieuwe dag.
Hopelijk wat gezelliger.
Zo niet, ook helemaal goed.
Fijne avond allemaal.
Als je volwassen bent mag je geen lol meer maken?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:53 schreef zodeju het volgende:
Krijg toch echt het idee dat er een zootje drank in zit.....Axel lult aan een stuk door. Jane doet helemaal raar.....en dat zijn volwassen mensen......
Zit geen nieuw beddengoed op denk ik. Niet zo frisquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:55 schreef Flory- het volgende:
Waarom ligt Axel nog steeds in dat eenpersoonsbed?
Ga lekker een nachtje in het grote bed liggen nu het kan
Nee dat moet dan een oorzaak hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je volwassen bent mag je geen lol meer maken?
Ahja, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zit geen nieuw beddengoed op denk ik. Niet zo fris
Had geen zin in bed verschonen en houdt er niet van om in andermans bed te slapen.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:55 schreef Flory- het volgende:
Waarom ligt Axel nog steeds in dat eenpersoonsbed?
Ga lekker een nachtje in het grote bed liggen nu het kan
Jawel hoor maar zoals ze later al zeiden thuis lachen ze niet veel en hier lachen om niks....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je volwassen bent mag je geen lol meer maken?
Sorry Zoduju, ik reageerde verkeerd op je post, het klopt wat je zei!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor dat achterlijke gefluit best wel schel in mijn oren...dus nee zo doof ben ik net.
Is goed, ook mijn schuld ik had geen namen erbij gezet en reageerde op wat ik hoorde......dus kon iedereen zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:59 schreef riri het volgende:
[..]
Sorry Zoduju, ik reageerde verkeerd op je post, het klopt wat je zei!
Pff er moet ook echt op alles kritiek zijn ineens 😅quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel hoor maar zoals ze later al zeiden thuis lachen ze niet veel en hier lachen om niks....
Vind dat echt sneu als je constant zo moet schelden. Een goed gesprek voeren zit er bij Axel niet in.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel gaat steeds verder, zegt weer dat Jordy een kneus is, noemt hem zelfs mongool. Die jongen moet even een keer goed aangesproken worden.
Jane zegt steeds het is een spel en niet persoonlijk. Ik begrijp niet dat ze Axel een keer goed zegt dat dit niet kan wat hij allemaal uitkraamt. Dit is geen spel meer, maar pure haat. Of je Jordy nu wel of niet mag, dit is not done
is het ook, hij zei net weer dat hij echt een hekel aan Jordy heeft, dat kan en mag, maar de taal die hij verder uitslaat is echt ergquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat echt sneu als je constant zo moet schelden. Een goed gesprek voeren zit er bij Axel niet in.
Zo gebeurt het andersom ook. Haat zou ik het niet noemen, na BB zijn ze weer allemaal vriendjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel gaat steeds verder, zegt weer dat Jordy een kneus is, noemt hem zelfs mongool. Die jongen moet even een keer goed aangesproken worden.
Jane zegt steeds het is een spel en niet persoonlijk. Ik begrijp niet dat ze Axel een keer goed zegt dat dit niet kan wat hij allemaal uitkraamt. Dit is geen spel meer, maar pure haat. Of je Jordy nu wel of niet mag, dit is not done
Sommigen wel, maar Axel en Jordy geloof ik niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo gebeurt het andersom ook. Haat zou ik het niet noemen, na BB zijn ze weer allemaal vriendjes
Dat zou erg jammer zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommigen wel, maar Axel en Jordy geloof ik niet.
Op dit moment kan ik er niet om lachenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:37 schreef Flory- het volgende:
Hahaha ik moet toch wel lachen om Axel en Jane met hun hoge ballon stemmetjes
Ze doen niet veel anders.... zoals de tweet al zei; Axel is teveel met het spel bezig en vergeet te genietenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:41 schreef kater1 het volgende:
Axel heeft honger wil de vegaballetjes. Ze doen het niet wegens stank en te lui. Nu weer gametalk.
Jane is hierin het evenbeeld van Axel, ze heeft net zoveel haat in zich en zit Axel te pushen hierin en andersom doet hij dat bij haar, die 2 zijn geen knip voor de neus waardquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ben je op ze gefixeerd. Je neemt dat ‘ouders’ veel te serieus. Er moest iemand weg, die niet in hun team zat en waar ze verder niet super close mee waren. Waarom zouden ze het nu de hele tijd over hem moeten hebben?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:43 schreef riri het volgende:
Mooie ouders (Axel en Jane)die verdriet hebben over het vertrek van hun zoon (Keanu).
nul komma nul dus, ze hebben groot plezier dat hij weg is blijkbaar en denken alleen maar aan hun eigen positie, walgelijk op geld belust stel
Ook dit vind ik onzin. Jane is veel neutraler en laat zich er minder over uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:48 schreef riri het volgende:
[..]
Jane is hierin het evenbeeld van Axel, ze heeft net zoveel haat in zich en zit Axel te pushen hierin en andersom doet hij dat bij haar, die 2 zijn geen knip voor de neus waard
Jane is iets milder en zegt overdag af en toe nog tegen Axel, be nice, maar mssn denkt ze dat de streams 's nachts niet te zien zijn en zegt ze niets.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:48 schreef riri het volgende:
[..]
Jane is hierin het evenbeeld van Axel, ze heeft net zoveel haat in zich en zit Axel te pushen hierin en andersom doet hij dat bij haar, die 2 zijn geen knip voor de neus waard
Een goed gesprek en Axel gaan niet samen. Waar andere er geen moeite mee hebben om zichzelf bloot te geven en een stukje te laten zien van zichzelf doet Axel dat alleen als het over seks gaat want dat is stoer maar verder weten we niets. En eigenlijk is dat bij Jane ook zo. Die heeff een keer een wat dieper gesprek gehad met Jordy maar sloot daarna ook gelijk weer. Milena en Sharice haalde het slechte in elkaar naarboven maar dat doen Axel en Jane ook. Vergelijk dat met Jolien en Jordy die versterken elkaar. Jolien trapt af en toe op de rem bij Jordy en Jordy geeft Jolien veel meer zelfverfrouwen door haar te stimuleren voor zichzelf op te komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat echt sneu als je constant zo moet schelden. Een goed gesprek voeren zit er bij Axel niet in.
echt trieste man idd Axelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Andersom was het niet zo maar die voelen het inmiddels gewoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo gebeurt het andersom ook. Haat zou ik het niet noemen, na BB zijn ze weer allemaal vriendjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is ook zo, axel en pootje zitten alleen voor geld. Jordy zeker niet, tuurlijk zou hij het geld waarderen als hij wint. Maar is niet zijn hoofddoel. Eventueel een buikwandcorrectie zou hij ervan willen doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy zeuren dat de anderen het gisteren alleen maar over het geld hadden in plaats van te genieten ...
Maar Jordy’s plaat blijft hangenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook zo, axel en pootje zitten alleen voor geld. Jordy zeker niet, tuurlijk zou hij het geld waarderen als hij wint. Maar is niet zijn hoofddoel. Eventueel een buikwandcorrectie zou hij ervan willen doen
Is ook zo, maar wat axel allemaal uitkraamde gisteravond met mongool en kneus vind ik ook doorslaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar Jordy’s plaat blijft hangen
En daarmee gaat hij ten onder
Hij moet zich herpakken
Niet in die ‘haat’ gaan hangen.
Helemaal eensquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar wat axel allemaal uitkraamde gisteravond met mongool en kneus vind ik ook doorslaan.
Klopt ook jane zegt af en toe lief doen tegen axel. En mattie en jolien proberen jordy af en toe tegengas te gevenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal eens
Kan ook niet
Het maakt het daar voor alle anderen niet leuker
Ging gewoon over dat ze dachten dat pootje naar de suite zou gaan maar 54 euro minder had dus bij hun blijft. En ze niet van gesnurk af zijn. Helemaal niets verkeerdsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:39 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy fluisterend over wie hoeveel heeft, daarna weer in gesprek met Sharice en Mattheus over wie wat heeft....
Wat zeur je over poen Jordy, ga plezier maken!
als KinkiJan dat nu zo vindt dan mag hij dat zo vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ging gewoon over dat ze dachten dat pootje naar de suite zou gaan maar 54 euro minder had dus bij hun blijft. En ze niet van gesnurk af zijn. Helemaal niets verkeerds
Dat heeft de Jaxelclub ook gedaan, het gaat ze alleen maar om het geld en niet om het spelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jordy zeuren dat de anderen het gisteren alleen maar over het geld hadden in plaats van te genieten ...
Ik snap dat mensen vallen over het woordgebruik van Axel, maar hij heeft Jordy wel uitgespeeld qua karakter. Jordy heeft weinig zelfreflectie en veroordeelt anderen op het gedrag dat hij zelf net zo goed vertoond, maar dan goed praat met smoesjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:30 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Maar zij jongen, zij drijft waarschijnlijk in het geld met alles wat zij doet. Samenwerking hier, samenwerking daar, programma na programma en dan zit je te besijpelen op de poen hier?!"
Ook goeiemorgen. De toon is weer gezet
Is wel gunstigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:55 schreef Koos1958 het volgende:
Haha pootje voor de zoveelste keer de telefoon en nu niet gunstig. Pootje zegt mag niets zeggen alleen het einde is in zicht
Superquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:53 schreef greysbones het volgende:
Hem en 1 medebewoner
Hou de vendingmachine in de gaten
Met 1 iemand delen
Gouden ticket voor the money game
wie zal hij kiezenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje mag het 1 iemand vertellen zodat ze met z'n 2en de vendingmachine in de gaten kunnen houden.
Ik zou niet meer weg durven uit de woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |