Ik heb Mattie Jordy streamsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:03 schreef Ynti het volgende:
Pas een beetje op met wat je tegen Matti zegt, zegt Jane
"Hij gaat je een beetje uithoren en dan doorspelen naar de andere groep" zegt ze
Ze herkent het gedragquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:03 schreef Ynti het volgende:
"Hij gaat je een beetje uithoren en dan doorspelen naar de andere groep" zegt ze
Huh? Als er iemand autisme heeft, waarvan ik de kans aanwezig acht, is het juist die ander wel. Axel niet lol.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Keep your enemies close, dat begrip begrijpt hij niet. Zit alleen in een autistische tunnel.
Echt wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat weinig met autisme te maken heeft
Zij kan het weten he..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:03 schreef Ynti het volgende:
Daar zijn gewoon ooit 8 bollen wol in gegooid en zoek het maar uit. Geen steek in te vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:05 schreef Lrod01 het volgende:
De haat van Axel richting Jordy zit zo diep dat het gewoon zielig begint te worden. Die heeft een paar steekjes los in zijn bovenkamer hoor.
Als het hem zo uitkomt zeker wel.quote:
en axel maar verwijderd uit je onderschrift ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar zijn gewoon ooit 8 bollen bol in gegooid en zoek het maar uit. Geen steek in te vinden
Dat waren allemaal pseudo popipolls daaraan kon je zien wie er goed op staan bij de kijker waar ze weer conclusies aan kunnen verbinden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:07 schreef Willewa het volgende:
Pff Mattie .. ‘de kijker’ .. Je hebt geen idee hoe eenzijdig die vragenlijstjes evt zijn ingevuld.
Al weeeeeken?? Tegelijkertijd met niels en toen #teampapagaai en #teamtopspel er bij gegooid.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:08 schreef odie22 het volgende:
[..]
en axel maar verwijderd uit je onderschrift ?
Dat weet ik. Maar je hebt toch geen enkel idee door hoeveel mensen en door wat voor soort mensen dat wordt ingevuld. Het is niks meer dan slechts een onbetrouwbare eventuele indicatie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat waren allemaal pseudo popipolls daaraan kon je zien wie er goed op staan bij de kijker waar ze weer conclusies aan kunnen verbinden.
Geeft wel een indicatie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar je hebt toch geen enkel idee door hoeveel mensen en door wat voor soort mensen dat wordt ingevuld. Het is niks meer dan slechts een onbetrouwbare eventuele indicatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |