Lol, overdrijven is ook een vak. Negatieve momenten zijn sowieso nooit de mooiste momenten uit BB geschiedenis imo. Het wordt weer veel te negatief allemaal.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:20 schreef Lrod01 het volgende:
Oh wat gaat het heerlijk zijn om die overmoedige kop van Axel te zien als hij volgende week vrijdag verliest van iemand van het kartel (liefst Jordy) op de nominatiebank. Dat wordt één van de mooiste momenten uit BB geschiedenis. Make my day please.
Dit klopt niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:42 schreef zodeju het volgende:
Geen woord meer over hun kind Keanu dat ze die nu missen op hun kamer lijkt wel of die nooit bestaan heeft....
Hoe bedoel je.....Axel en Jane hadden toch Keanu op hun kamer en ze speelde een gezinnetje ...en vonden hem een kanjer.....quote:
Het gaat bijna alleen maar over Axel, Jane en geld.quote:
Wat is daar mis mee? Dat mag hij toch zijn. Hij heeft het wel zelf zo ver laten komen, lullen is lullen. Maar het is wel klote. Ik moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:44 schreef chufi het volgende:
Jordy mag echt wel naar huis... alleen al omdat ie hoort dat Jane lacht is ie weer pissed ... triest...
Oh ik dacht ff dat je algemeen bedoelde. Er is wel door anderen over Keanu gepraat, vandaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe bedoel je.....Axel en Jane hadden toch Keanu op hun kamer en ze speelde een gezinnetje ...en vonden hem een kanjer.....
Je bedoelt door ‘het kartel’? Ja ook idd. Maar Jolien heeft wel ff goed om Keanu getreurd. Verder vind ik het altijd een beetje onzinnig om te bepalen wanneer iemand over een ander moet praten of treuren. Dat is er heus wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het gaat bijna alleen maar over Axel, Jane en geld.
Keanu is het afgelopen uur amper voorbij gekomen.
Anyways, morgen nieuwe dag.
Hopelijk wat gezelliger.
Zo niet, ook helemaal goed.
Fijne avond allemaal.
Als je volwassen bent mag je geen lol meer maken?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:53 schreef zodeju het volgende:
Krijg toch echt het idee dat er een zootje drank in zit.....Axel lult aan een stuk door. Jane doet helemaal raar.....en dat zijn volwassen mensen......
Zit geen nieuw beddengoed op denk ik. Niet zo frisquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:55 schreef Flory- het volgende:
Waarom ligt Axel nog steeds in dat eenpersoonsbed?
Ga lekker een nachtje in het grote bed liggen nu het kan
Nee dat moet dan een oorzaak hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je volwassen bent mag je geen lol meer maken?
Ahja, dat zal het zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zit geen nieuw beddengoed op denk ik. Niet zo fris
Had geen zin in bed verschonen en houdt er niet van om in andermans bed te slapen.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:55 schreef Flory- het volgende:
Waarom ligt Axel nog steeds in dat eenpersoonsbed?
Ga lekker een nachtje in het grote bed liggen nu het kan
Jawel hoor maar zoals ze later al zeiden thuis lachen ze niet veel en hier lachen om niks....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:55 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je volwassen bent mag je geen lol meer maken?
Sorry Zoduju, ik reageerde verkeerd op je post, het klopt wat je zei!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor dat achterlijke gefluit best wel schel in mijn oren...dus nee zo doof ben ik net.
Is goed, ook mijn schuld ik had geen namen erbij gezet en reageerde op wat ik hoorde......dus kon iedereen zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:59 schreef riri het volgende:
[..]
Sorry Zoduju, ik reageerde verkeerd op je post, het klopt wat je zei!
Pff er moet ook echt op alles kritiek zijn ineens 😅quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel hoor maar zoals ze later al zeiden thuis lachen ze niet veel en hier lachen om niks....
Vind dat echt sneu als je constant zo moet schelden. Een goed gesprek voeren zit er bij Axel niet in.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel gaat steeds verder, zegt weer dat Jordy een kneus is, noemt hem zelfs mongool. Die jongen moet even een keer goed aangesproken worden.
Jane zegt steeds het is een spel en niet persoonlijk. Ik begrijp niet dat ze Axel een keer goed zegt dat dit niet kan wat hij allemaal uitkraamt. Dit is geen spel meer, maar pure haat. Of je Jordy nu wel of niet mag, dit is not done
is het ook, hij zei net weer dat hij echt een hekel aan Jordy heeft, dat kan en mag, maar de taal die hij verder uitslaat is echt ergquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat echt sneu als je constant zo moet schelden. Een goed gesprek voeren zit er bij Axel niet in.
Zo gebeurt het andersom ook. Haat zou ik het niet noemen, na BB zijn ze weer allemaal vriendjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Axel gaat steeds verder, zegt weer dat Jordy een kneus is, noemt hem zelfs mongool. Die jongen moet even een keer goed aangesproken worden.
Jane zegt steeds het is een spel en niet persoonlijk. Ik begrijp niet dat ze Axel een keer goed zegt dat dit niet kan wat hij allemaal uitkraamt. Dit is geen spel meer, maar pure haat. Of je Jordy nu wel of niet mag, dit is not done
Sommigen wel, maar Axel en Jordy geloof ik niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo gebeurt het andersom ook. Haat zou ik het niet noemen, na BB zijn ze weer allemaal vriendjes
Dat zou erg jammer zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sommigen wel, maar Axel en Jordy geloof ik niet.
Op dit moment kan ik er niet om lachenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:37 schreef Flory- het volgende:
Hahaha ik moet toch wel lachen om Axel en Jane met hun hoge ballon stemmetjes
Ze doen niet veel anders.... zoals de tweet al zei; Axel is teveel met het spel bezig en vergeet te genietenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:41 schreef kater1 het volgende:
Axel heeft honger wil de vegaballetjes. Ze doen het niet wegens stank en te lui. Nu weer gametalk.
Jane is hierin het evenbeeld van Axel, ze heeft net zoveel haat in zich en zit Axel te pushen hierin en andersom doet hij dat bij haar, die 2 zijn geen knip voor de neus waardquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ben je op ze gefixeerd. Je neemt dat ‘ouders’ veel te serieus. Er moest iemand weg, die niet in hun team zat en waar ze verder niet super close mee waren. Waarom zouden ze het nu de hele tijd over hem moeten hebben?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:43 schreef riri het volgende:
Mooie ouders (Axel en Jane)die verdriet hebben over het vertrek van hun zoon (Keanu).
nul komma nul dus, ze hebben groot plezier dat hij weg is blijkbaar en denken alleen maar aan hun eigen positie, walgelijk op geld belust stel
Ook dit vind ik onzin. Jane is veel neutraler en laat zich er minder over uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:48 schreef riri het volgende:
[..]
Jane is hierin het evenbeeld van Axel, ze heeft net zoveel haat in zich en zit Axel te pushen hierin en andersom doet hij dat bij haar, die 2 zijn geen knip voor de neus waard
Jane is iets milder en zegt overdag af en toe nog tegen Axel, be nice, maar mssn denkt ze dat de streams 's nachts niet te zien zijn en zegt ze niets.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:48 schreef riri het volgende:
[..]
Jane is hierin het evenbeeld van Axel, ze heeft net zoveel haat in zich en zit Axel te pushen hierin en andersom doet hij dat bij haar, die 2 zijn geen knip voor de neus waard
Een goed gesprek en Axel gaan niet samen. Waar andere er geen moeite mee hebben om zichzelf bloot te geven en een stukje te laten zien van zichzelf doet Axel dat alleen als het over seks gaat want dat is stoer maar verder weten we niets. En eigenlijk is dat bij Jane ook zo. Die heeff een keer een wat dieper gesprek gehad met Jordy maar sloot daarna ook gelijk weer. Milena en Sharice haalde het slechte in elkaar naarboven maar dat doen Axel en Jane ook. Vergelijk dat met Jolien en Jordy die versterken elkaar. Jolien trapt af en toe op de rem bij Jordy en Jordy geeft Jolien veel meer zelfverfrouwen door haar te stimuleren voor zichzelf op te komen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:32 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat echt sneu als je constant zo moet schelden. Een goed gesprek voeren zit er bij Axel niet in.
echt trieste man idd Axelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Andersom was het niet zo maar die voelen het inmiddels gewoon.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:34 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo gebeurt het andersom ook. Haat zou ik het niet noemen, na BB zijn ze weer allemaal vriendjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |