Welk kartel bedoel je nu?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
De andere kunnen niet genieten van het spel ... alleen maar geld en ik zie de andere en die zijn ontspannen en relaxed aan het praten ... ipv dat geconspiracy gedoe van dat Kartel
Ja, weet niet wat de trigger was maar hij kwam helemaal opgefokt naar binnen.....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik hem vanavond nog Axel omarmen alsof het zijn beste vriend was
Denk dat ze het om de week doen, vorige week was er een feestje, nu weer niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Waar blijven de ballonnen en de slingers voor het feest?
Die moet je zelf ophangen op je eigen partijtje want ik gok geen BB feestje meerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Waar blijven de ballonnen en de slingers voor het feest?
Scheen wat gehoord te hebbenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat de trigger was maar hij kwam helemaal opgefokt naar binnen.....
Ze lopen elkaar compleet op te fokken onderschat Jolien ook niet met haar gestookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, weet niet wat de trigger was maar hij kwam helemaal opgefokt naar binnen.....
Ben je doof?..."ontspannen aan het praten" 😂quote:
Jammer. Vind feest leuker om naar te kijken dan zure grafstemming.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat ze het om de week doen, vorige week was er een feestje, nu weer niet.
Sow !! Die laat zich nu goed zien iddquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lopen elkaar compleet op te fokken onderschat Jolien ook niet met haar gestook
Eens, maar een gezellig feestje zit er nu niet in ben ik bangquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
[..]
Jammer. Vind feest leuker om naar te kijken dan zure grafstemming.
Jolien, die Sharice en Milena er compleet bijnaggelde en 2 uur even alles ging doorsluisen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sow !! Die laat zich nu goed zien idd
Ik denk dat ze toe zijn aan een rave party kunnen ze hun issues er effe uit dansenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:27 schreef Krambo het volgende:
[..]
Eens, maar een gezellig feestje zit er nu niet in ben ik bang
Nee, wat een verschil met de eerste BBquote:
Mah hij dat bepalen dan ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:29 schreef Droopie het volgende:
Wil Jaxel alleen weekly basics gaan kopen, begrijp ik dat goed?
"Ontspannen en relaxed aan het praten"????quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
De andere kunnen niet genieten van het spel ... alleen maar geld en ik zie de andere en die zijn ontspannen en relaxed aan het praten ... ipv dat geconspiracy gedoe van dat Kartel
Zie geen conspiracy. Ik zie mensen die net een maatje naar huis hebben zien gaan en aan het bedenken zijn hoe ze dat kunnen voorkomen. Ik zie een Matti die voor het eerst in al die weken leegloopt over andere bewoners.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
Nog niets over bekend. Maar ze opperden het.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:31 schreef marky het volgende:
[..]
Zie geen conspiracy. Ik zie mensen die net een maatje naar huis hebben zien gaan en aan het bedenken zijn hoe ze dat kunnen voorkomen. Ik zie een Matti die voor het eerst in al die weken leegloopt over andere bewoners.
Buiten zijn ze bezig over geld en hoe rijk ze zijn.
Arme Mattie, stond op ontploffen tegen Sharice/Milena/Jane/ Mattie/ Pootjequote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:33 schreef riri het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Mattie heeft het zolang allemaal moeten inslikken wat hij over Axel vind hij kan het niet meer inhouden
Ik heb haar nog nooit horen stoken om het stoken kan ik van de Jaxelclub niet zeggen die doen dat voortdurendquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze lopen elkaar compleet op te fokken onderschat Jolien ook niet met haar gestook
En die dan ook mogen strijden om de eindoverwinning 'alles is anders!' Je weet toch!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:39 schreef JeeJeeJooJoo het volgende:
Wanneer komen de 7 nieuwe bewoners, lol
Zou wel een mooie wending zijn.
Die komen binnen met 20k startkapitaalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En die dan ook mogen strijden om de eindoverwinning 'alles is anders!' Je weet toch!
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:42 schreef zodeju het volgende:
Geen woord meer over hun kind Keanu dat ze die nu missen op hun kamer lijkt wel of die nooit bestaan heeft....
Ha ha ha ik zie het helemaal voor me.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:42 schreef maxelu het volgende:
[..]
Die komen binnen met 20k startkapitaal
De kop van Axel dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |