Ik vind die m boxen maar irritant. Verder fijn spul jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heb hier alles van Makita, m-boxjes erbij, mooi stapelbaar, accu's passen onderling en verschillende capaciteiten verkrijgbaar. Ik zou zeggen: Makita
Als je het hooguit 10x per jaar gebruikt zou Parkside ook prima zijn.
De Fein multitool bijv. Of de Creusen slijpmachine.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef goed_volk het volgende:
Elk merk heeft per apparaat of stuk gereedschap voors en tegens. Mede daarom geloof ik niet in alles van een en hetzelfde merk.
Om het gereedschap met toebehoren / handleidingen te bewaren vind ik ze wel handig. Heb ik een klus, dan gooi ik alles wat ik nodig heb in één kist / tas en laat ik die boxen mooi staan waar ze stonden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind die m boxen maar irritant. Verder fijn spul ja
Contractor? Je kunt hier gewoon aannemer zeggen hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:35 schreef blomke het volgende:
Ik heb (weinig) gereedschap van Milwaukee (overigens geen accuschroevendraaier); klasse spul. Op het werk lopen veel contractors met Milwaukee rond; wellicht kan je eens een aanbieding scoren? Idealo, IBood etc.
Subcontractors, is dat beter?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:08 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Contractor? Je kunt hier gewoon aannemer zeggen hoor.
In dat geval onderaannemers. Ik word altijd een beetje kriegelig van mensen die interessant menen te doen met al die Engelse termen.quote:
Bij de commissioning van de assets ontkom je niet aan OEM's.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In dat geval onderaannemers. Ik word altijd een beetje kriegelig van mensen die interessant menen te doen met al die Engelse termen.
Fair pointquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
In dat geval onderaannemers. Ik word altijd een beetje kriegelig van mensen die interessant menen te doen met al die Engelse termen.
Ook Bosch Blauw?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Fair point
Mijn kllopboor/hamer, cirkelzaag en schuurmachine, wasmachine en droger zijn van Bosch, nooit problemen mee gehad.
Ja, of Computer, CPU, RAM, Monitor, Hard Disk, Interface, port, keyboard, vreselijk, zou jij nooit gebruiken, zulke leenwoorden, net al die franse termen, paraplu, Portefeuille, en sowieso überhaupt dat gebruik van Duitse termen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zou een kleine mobiele wasmachine die op een accu werkt op zich wel handig vindenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:44 schreef r_one het volgende:
[..]
Ook Bosch Blauw?![]()
Denk niet dat die laatste 2 op 18V accu's werken. Laat staan dat je ze meeneemt naar een klus
Asjeblieftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou een kleine mobiele wasmachine die op een accu werkt op zich wel handig vinden
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:10 schreef Vonkenboer het volgende:
Er zijn accu systemen die merk overkoepelend zijn, zoals Metabo die heeft CAS een accusysteem dat ook op andere merk apparaten past.
Not much impressed.quote:Op dit moment maken de fabrikanten Metabo, Rothenberger, Mafell, Eisenblätter, Collomix, Haaga, Electrostar (Starmix), Eibenstock, Steinel, Rokamat, Elfried/Edding en Birchmeier deel uit van het accu-systeem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |