SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi paddestoelquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet op mijn slaapkamerquote:I'm surrounded by morons!
Ja, iedere ochtend nog ijs op de autoruit.I'm surrounded by morons!
Hier nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:59 schreef Fogel het volgende:
Ja, iedere ochtend nog ijs op de autoruit.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik zat een online review te lezen van een lokaal bedrijfje en vroeg me af of dit hem wasDat moet wel onze @JustinK zijn, want die zou dat ook zo doenquote:Justin did a yard and roof cleanup for my daughter. Justin is respectful, courteous, and prompt. He did a great job! If you have anything you need done give Justin a call, you won't be disappointed. Thanks Justin!![]()
![]()
Ja dit is duidelijk onze Justin!Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zie het.
Hoe is het met Charly dan?
Trust nobody![]()
Justin did my daughter!?I'm surrounded by morons!
Mm zoietsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jammer. Nog een dagje buffelen en dan lekker weekend.Trust nobody![]()
Klinkt ook vies jaWell, life can be a riot
Dan weekend
Well, life can be a riot
Morgen krijg ik mijn salarisWaar zal ik het eens aan uit gaan geven? Een hoop loten kopen bij de lotto?
![]()
Boek een weekje Old Key West.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
Morgen krijg ik mijn salarisWaar zal ik het eens aan uit gaan geven? Een hoop loten kopen bij de lotto?
![]()
Dan denken ze dat je een film aan het opnemen bentquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, nog even kut over de schutting roepenUw ADH vitamine Worst
Dat maakt niet uit, zolang ik haar aandacht maar krijgquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan denken ze dat je een film aan het opnemen bent![]()
![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
Trust nobody![]()
Lukt nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga anders lekker slapen, morgen weer vroeg op weer een drukke dag.Trust nobody![]()
Slaap lrkkerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga een kruik maken en de lamp uitzetten in de kamer.Trust nobody![]()
jaaaaaa moet toch mooi zijn enzo?quote:
mijn neefjes dus niet eens eigen kinderen kwam ik tegen in couveuse en net hebben ze het gehaald door ziekenhuis. maar. gmmms. ging huiloen toen om te zien enzo.Do what you love, love what you do!![]()
echt mijn hand enzo niet veel groter waren ze met 20 slangetjes enzo. naja.Do what you love, love what you do!![]()
Dan moet je vast een wind latenquote:Well, life can be a riot
wees duidelijk? Gee zus meer zo in suggestieve dingen, wat wil je zeggen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
wees duidelijk? Gee zus meer zo in suggestieve dingen, wat wil je zeggen?
Is dit goed?![]()
quote:
Well, life can be a riot
Kree, ik denk dat we 't pas weten als Username hier zelf komt morgen.Well, life can be a riot
quote:: "En zij baarde haar eerstgeboren Zoon, en wond Hem in doeken, en leide Hem neder in de kribbe, omdat voor hen lieden geen plaats was in de herberg.
"
: "En er waren DTSers in diezelfde landstreek, zich houdende in het veld, en hielden de nachtwacht over het topic
"
: "En ziet, een @KillemWieft stond bij hen, en de heerlijkheid des @Mario omscheen hen, en zij vreesden met grote vreze.
"
En de wieft zeide tot hen: Vreest niet, want, ziet, ik verkondig u grote blijdschap, die al den volke wezen zal;
"
![]()
wie weet onderhand ook beetje bedtijd voor mij al.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:59 schreef Grotetijd het volgende:
Kree, ik denk dat we 't pas weten als Username hier zelf komt morgen.Do what you love, love what you do!![]()
Voor mij ook.
Ik ga lekker ff in bed YouTuben en slapen met een half uurtje.
Joe![]()
Well, life can be a riot
nou zo christelijk wilde ik er niet in gaan, maar waardeer dat je het verhaal kent.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]: "En zij baarde haar eerstgeboren Zoon, en wond Hem in doeken, en leide Hem neder in de kribbe, omdat voor hen lieden geen plaats was in de herberg.
"
: "En er waren DTSers in diezelfde landstreek, zich houdende in het veld, en hielden de nachtwacht over het topic
"
: "En ziet, een @:killemwieft stond bij hen, en de heerlijkheid des @:mario omscheen hen, en zij vreesden met grote vreze.
"
En de wieft zeide tot hen: Vreest niet, want, ziet, ik verkondig u grote blijdschap, die al den volke wezen zal;
"
Do what you love, love what you do!![]()
lolquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]: "En zij baarde haar eerstgeboren Zoon, en wond Hem in doeken, en leide Hem neder in de kribbe, omdat voor hen lieden geen plaats was in de herberg.
"
"
: "En ziet, een @:killemwieft stond bij hen, en de heerlijkheid des @:mario omscheen hen, en zij vreesden met grote vreze.
"
"
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Stangen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:03 schreef kree het volgende:
ik overdrijf het he. LOL om beetje te stangen
Nice.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zit wel te twijfelen nu
Of ik ga slapen
of ik ga mezelf pushen een EDM production station op te zetten![]()
Ik ga voor de veilige optie.
Ik ga me orienteren op EDM gebied welke programmas ik nodig heb om Boris Brechja te worden.![]()
dacht zelfde wakker blijven of niet, maar ik ga toch maar slapen. haha 6 uur wekker morgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:07 schreef KoningWouter het volgende:
Zit wel te twijfelen nu
Of ik ga slapen
of ik ga mezelf pushen een EDM production station op te zetten
Zeg! Je zou niet op FOK! komen vanaaf?quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja ik heb dus geen plannen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
dacht zelfde wakker blijven of niet, maar ik ga toch maar slapen. haha 6 uur wekker morgen.
Behalve dat kopje koffie bij mijn vader.![]()
extra dikke mayonaisequote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:10 schreef kree het volgende:
over EDM weet ik niet trouwens, wat is dat? ben benieuwd.Uw ADH vitamine Worst
Electronic Dance Music ga ik maken. Ik ga een studio bouwen om muziek te. makenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:10 schreef kree het volgende:
over EDM weet ik niet trouwens, wat is dat? ben benieuwd.![]()
goed toch? gewoon lekker doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb dus geen plannen.
Behalve dat kopje koffie bij mijn vader.Do what you love, love what you do!![]()
Heb hier in huis nog een dikke set staan dat gaan de buren zo niet leuk vinden als ik die weer ga aansluiten tering. Zoveel gezeik mee gehad.![]()
Ik wilde nog vragen wanneer wij eens gaan bellen, maar ik denk dat het daar nog te vroeg voor isquote:![]()
![]()
nice. doe ff vlog erover krijg je mss nog wat geld ervoor. hoewel YouTube is redelijk kut om iets mee te verdienen wel nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Electronic Dance Music ga ik maken. Ik ga een studio bouwen om muziek te. makenDo what you love, love what you do!![]()
mss kunnen we samen doen? wat weet jij van edm?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
nice. doe ff vlog erover krijg je mss nog wat geld ervoor. hoewel YouTube is redelijk kut om iets mee te verdienen wel nu.![]()
haha ja weinig, met audio kan ik je nog wel helpen en mixers en bandjes en etc maar verder ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
mss kunnen we samen doen? wat weet jij van edm?Do what you love, love what you do!![]()
Nee we gaan dan wel echt even de deep tech in. Alleen maar mp3's makenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:14 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja weinig, met audio kan ik je nog wel helpen en mixers en bandjes en etc maar verder ook niet.
Geen analoge shit![]()
ok ik help je online dan met deze, want is niet zoiets als live maken lijkt me.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Samen een dikke EDM studio opzetten
Maar mag je altijd vragen enzo he, als je wat hebt laat maar horen en mss heb ik nog het briljante idee om er wat meer van te maken. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
ja gewoon rustig beginnenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
ok ik help je online dan met deze, want is niet zoiets als live maken lijkt me.
Maar mag je altijd vragen enzo he, als je wat hebt laat maar horen en mss heb ik nog het briljante idee om er wat meer van te maken. hahaha
straks ff FL Studio installeren en beginnen met audio maken gaan we wel samen doen lijkt me leuk![]()
goed begin, stuur maar ff door met dm ofzo etc. en wie weet is er best wat leuks uit te maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja gewoon rustig beginnen
straks ff FL Studio installeren en beginnen met audio maken gaan we wel samen doen lijkt me leukDo what you love, love what you do!![]()
ja ik ga me nu eerst focussen op de kop koffie van morgenvroeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:19 schreef kree het volgende:
[..]
goed begin, stuur maar ff door met dm ofzo etc. en wie weet is er best wat leuks uit te maken.
maar de wens is er![]()
alles nog onder controle?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:21 schreef _UserName_ het volgende:
Wat een hard kutbed is dit zeg. Dat moest er ff uitUw ADH vitamine Worst
Oei dat klinkt lastig. Sterkte vannacht maar morgen ben je papa!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:21 schreef _UserName_ het volgende:
Wat een hard kutbed is dit zeg. Dat moest er ff uit![]()
probeer met akkoorden die ik eerder stuurdequote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
lijkt me wel gaaf om dance tracks te kunnen producen
naja truste allemaal. tis te laat ik moet echt gaan slapen.. van weekend hoor ik wel
Ja zeker dat ga ik doen maar moet alleen weten hoe ik aan de juiste shit komquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
lijkt me wel gaaf om dance tracks te kunnen producen![]()
HatjoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar weet niet, ben opzich wel muzikaal maar moet beetje oppassen dat ik niet weer daarin doorschiet. Even pas op de plaats. Zo naar bed en dan morgen een kop koffie bij mijn vader.![]()
definieer shit?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker dat ga ik doen maar moet alleen weten hoe ik aan de juiste shit kom
als het al niet illegaal kan, ook met legaal meeste wel hoor dit soort dingen,
check op mijn YouTube. was gratis dingen waarmee ik maakte.Do what you love, love what you do!![]()
Naja je moet natuurlijk bepaalde audio tracks weten te vinden voor de juiste beats.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
definieer shit?
als het al niet illegaal kan, ook met legaal meeste wel hoor dit soort dingen,
check op mijn YouTube. was gratis dingen waarmee ik maakte.
Ik denk dat het nog wel ff wat werk is voordat zoiets staat.![]()
Mwah.. probeer te slapen maar dit bed(je) is een betonblok. Verder redden we onsquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Als alles goed gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei dat klinkt lastig. Sterkte vannacht maar morgen ben je papa!
Ben je nu in het Beatrix Ziekenhuis UN?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah.. probeer te slapen maar dit bed(je) is een betonblok. Verder redden we ons![]()
klopt en was het ook voor de paar heel simpele die ik maar op YouTube gooide. niet het audio. maar het filmen enzo was lastiger.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja je moet natuurlijk bepaalde audio tracks weten te vinden voor de juiste beats.
Ik denk dat het nog wel ff wat werk is voordat zoiets staat.Do what you love, love what you do!![]()
zal ik eerste nog ff posten? tis jammer dat ik er geen foto's van heb
LOLDo what you love, love what you do!![]()
kan niet eens uitleggen waarom en hoe, statief met ducktape aan elkaar geplakt met mobiel. en met midi piano en software enzo.
toch blijft dat eentje van best bekeken. zelfs nog wat aan verdiend voordat YouTube retarded ging doen.
maargoed,. later nog wat meer uitgewerkt, hele akkoorden schema heb ik trouwens vrij gezet voor iedereen en ook wel bladmuziek
keyboard kosten 8 euro bij kringloop, software. naja kon gratis maar was wat illegaal bij.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Eh, whut?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Ja, jij succes hè, vannachtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Mwah.. probeer te slapen maar dit bed(je) is een betonblok. Verder redden we ons
Vannacht zal er niet veel gebeuren.. morgen gaat het echte werk gebeurenquote:
Of overmorgen, als morgen (vandaag dus) niet luktTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ik ga verhuizen. vind t hier toch teveel gezeik. naar KSC ff maarquote:
Laterrrquote:Op vrijdag 7 maart 2025 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga verhuizen. vind t hier toch teveel gezeik. naar KSC ff maar
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 935 / +124 / +0 / 2727 / 2971
2. KillemWieft / 255 / +48 / +1 / 168 / 247
3. hemarookworst / 185 / +27 / +1 / 604 / 708
4. _UserName_ / 179 / +32 / +38 / 367 / 448
5. KoningWouter / 169 / +40 / +9 / 877 / 998
6. Bally-b / 162 / +94 / +0 / 31 / 59
7. devzero / 121 / +0 / +4 / 63 / 76
8. Moeraskat / 119 / +14 / +0 / 1554 / 1654
9. kree / 112 / +19 / +13 / 420 / 463
10. sp3c / 110 / +4 / +0 / 191 / 223
11. HappyCharly / 101 / +8 / +17 / 552 / 629
12. gebrokenglas / 97 / +11 / +0 / 675 / 746
13. Grotetijd / 93 / +35 / +2 / 414 / 482
14. mario390 / 84 / +0 / +0 / 9 / 30
15. Lovely / 80 / +10 / +0 / 652 / 738
16. Moonlight / 76 / +27 / +0 / 357 / 411
17. Dr.Mikey / 58 / +18 / +1 / 176 / 213
18. Sally / 49 / +38 / +7 / 35 / 51
19. maily / 44 / +14 / +0 / 694 / 744
20. ToT / 42 / +7 / +0 / 673 / 704SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
met mij ok hoor, maar moet naar bed. enne ik ben beetje niet zo heel happy met uitlokking toch wel dus ga even bij de buren kijkenquote:
mss is die wel leuker. en hoef ik ook niet me te houden aan spel enzo
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
met mij ok hoor, maar moet naar bed. enne ik ben beetje niet zo heel happy met uitlokking toch wel dus ga even bij de buren kijken
mss is die wel leuker. en hoef ik ook niet me te houden aan spel enzo
Dus moet je dat hier uitvoering bespreken hoe het daar is ofzo? Ga dan lekker daar heen
Alsof je bij Ajax verteld hoe geweldig je Feyenoord vindt
haha ja doe ik beetje wel, maar we zien wel. zie welk waar gezelliger is ezo. ik hang geen kant aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 02:38 schreef _UserName_ het volgende:
Dus moet je dat hier uitvoering bespreken hoe het daar is ofzo? Ga dan lekker daar heen
Alsof je bij Ajax verteld hoe geweldig je Feyenoord vindtDo what you love, love what you do!![]()
Helegaarquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TettenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ga je doorhalen?quote:
Ík wilde niks weten, lol.quote:
Jij spreekt mij aan, in een post waarin je mij quote waarbij ik niet eens jou aansprak?
Met of zonder Shaoxing klaargemaakt?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 03:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
plakken rund en groenten in de wokProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
zonderquote:Op vrijdag 7 maart 2025 03:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met of zonder Shaoxing klaargemaakt?Uw ADH vitamine Worst
Moet een bekende Zeeuw zijn. Ik gok op Jacob Cats!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet je al wie de vader is? Jij of kree?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Monita amoris virgineiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet een bekende Zeeuw zijn. Ik gok op Jacob Cats!![]()
Maar goed, @roos94 is dus zwanger en kan niet slapen vanwege het schoppende kindje. Ik verwacht wel een vol verslag van de bevalling![]()
Slapen of de baby?quote:
Mijn ex en ik waren om 23:00 naar het ziekenhuis gegaan en mijn dochter kwam pas na het ontbijt tevoorschijn. In die tijd heb ik iets van een uurtje geslapen, want er was alleen een bankje. In de tussentijd niet op FOK! gepost, want DTS was er nog niet.
![]()
Ho ho, dit ben ik niet van jou gewend. Tot een aantal maanden terug was het altijd “dochtertje”.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Slapen of de baby?
Mijn ex en ik waren om 23:00 naar het ziekenhuis gegaan en mijn dochter kwam pas na het ontbijt tevoorschijn. In die tijd heb ik iets van een uurtje geslapen, want er was alleen een bankje. In de tussentijd niet op FOK! gepost, want DTS was er nog niet.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Slapen, mijn vrouw heeft nu een ballonnetje in wat de eerste ontsluiting moet geven, over een uur of 4 gaan ze de vliezen breken Slapen het goed isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Slapen of de baby?
Voor mij is het nog steeds "dochtertje", maar iemand wees me er laatst op dat "14 jaar" gewoon dochter isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ho ho, dit ben ik niet van jou gewend. Tot een aantal maanden terug was het altijd “dochtertje”.Ik moet er maar aan wennen dat ze ouder begint te worden
![]()
![]()
Nog even en ze gaat op haarzelf wonen... "pa, je spullen staan buiten"quote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds "dochtertje", maar iemand wees me er laatst op dat "14 jaar" gewoon dochter isIk moet er maar aan wennen dat ze ouder begint te worden
Oh, daar kijk ik niet tegen op. Maar hier in Florida kunnen je op je 15de een "learner's permit" krijgen en mogen ze onder toezicht in een auto rijden. Dat is over 5 maanden. En op hun 16de kunnen ze een normaal rijbewijs krijgen. Ik kan me mijn dochter niet voorstellen achter het stuur in mijn autoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nog even en ze gaat op haarzelf wonen... "pa, je spullen staan buiten"![]()
![]()
Hèhè, snap ik ja. Dus de eerste auto krijgt ze, daarna zelf kopen?
Ze mag mijn auto een paar jaar gebruiken. Of ze hem krijgt als ze gaat studeren moet ik nog maar zien (en met haar moeder bespreken of die iets wil bijdragenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:43 schreef _UserName_ het volgende:
Hèhè, snap ik ja. Dus de eerste auto krijgt ze, daarna zelf kopen?)
Ik weet wel dat mijn verzekering fors omhoog zal gaan als ze over 1.5 jaar erbij komt als bestuurder![]()
![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Gefeliciteerd @_UserName_ ???????Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Duurt langOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ManOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Fijn zo’n maag die overstuur is. Wat een matige nacht weerWell, life can be a riot
Spannond!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Net wakker gemaakt, nu CTG. Heb nog geen idee![]()
Spannend @_UserName_quote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Slapen, mijn vrouw heeft nu een ballonnetje in wat de eerste ontsluiting moet geven, over een uur of 4 gaan ze de vliezen breken Slapen het goed is
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, maar eerst wakker worden hoor..met van huis mee gebrachte koffiepads
Hopelijk heeft mevrouw UN een beter bed.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 03:36 schreef _UserName_ het volgende:
Nog een poging doen tot slapen op het betonbed
TOI TOI TOI voor vandaag!![]()
![]()
![]()
Nope, bevalbed. Maar het is haar niet bevallenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:10 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk heeft mevrouw UN een beter bed.
TOI TOI TOI voor vandaag!![]()
Dat slaapt niet fijn nee .....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nope, bevalbed. Maar het is haar niet bevallen
Hopelijk gauw weer in haar eigen bed![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 979 / +124 / +44 / 2734 / 2983
2. KillemWieft / 291 / +48 / +37 / 175 / 264
3. _UserName_ / 215 / +32 / +74 / 379 / 473
4. devzero / 193 / +0 / +76 / 66 / 92
5. hemarookworst / 188 / +27 / +4 / 606 / 714
6. KoningWouter / 169 / +40 / +9 / 877 / 998
7. Bally-b / 162 / +94 / +0 / 31 / 59
8. sp3c / 123 / +4 / +13 / 191 / 227
9. Moeraskat / 119 / +14 / +0 / 1554 / 1654
10. kree / 115 / +19 / +16 / 424 / 469
11. HappyCharly / 101 / +8 / +17 / 552 / 629
12. gebrokenglas / 97 / +11 / +0 / 675 / 746
13. mario390 / 95 / +0 / +11 / 13 / 39
14. Grotetijd / 95 / +35 / +4 / 414 / 483
15. Lovely / 80 / +10 / +0 / 652 / 738
16. Moonlight / 76 / +27 / +0 / 357 / 411
17. Dr.Mikey / 59 / +18 / +2 / 176 / 215
18. Sally / 50 / +38 / +8 / 36 / 53
19. maily / 46 / +14 / +2 / 697 / 748
20. Pinnenmutske / 44 / +5 / +2 / 123 / 163SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
De geit is gemolken. Ik herhaal: de geit is gemolken![]()
![]()
![]()
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Trump berispt Musk voor de vele ontslagen
Sjonge, wat is het toch ook een pannenkoek.Dat was toch de bedoeling?
Môgguh luitjes!
![]()
Goeiemorgen. Eh ja, inderdaad. To reduce costs. Daarom snap ik hier werkelijk niets van.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat?Dat was toch de bedoeling?
Môgguh luitjes!
How can I make this topic about me?![]()
Ik check het nieuwsbericht er over ff.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Eh ja, inderdaad. To reduce costs. Daarom snap ik hier werkelijk niets van.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Storm in een glas water dus.
Er zijn wat fouten gemaakt, er zijn wat vragen over wie er nu de baas is, en de achterban zit uiteraard meer en meer te morren. Het is niet zo dat Trump heeft niet gezegd van: "Die lul is helemaal losgeslagen met al die mensen te ontslaan!"![]()
Omdat hij zelf ook een lul isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:53 schreef ToT het volgende:
Storm in een glas water dus.
Er zijn wat fouten gemaakt, er zijn wat vragen over wie er nu de baas is, en de achterban zit uiteraard meer en meer te morren. Het is niet zo dat Trump heeft niet gezegd van: "Die lul is helemaal losgeslagen met al die mensen te ontslaan!"![]()
![]()
![]()
quote:Geen haan te bekennen hier vanmorgen gelukkig.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In geval van twijfel gewoon doen; liever wat te warm dan te koud.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel of niet de verwarming aandoen, dat is de vraag.![]()
Het is hier 15 graden. Maar het wordt vandaag ook lekker warm.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]
In geval van twijfel gewoon doen; liever wat te warm dan te koud.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel of niet de verwarming aandoen, dat is de vraag.![]()
![]()
De verwarming hoeft toch niet tot vanavond aan te blijven? Gewoon ff de boel opwarmen en dan weer uitzetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is hier 15 graden. Maar het wordt vandaag ook lekker warm.![]()
![]()
* gebrokenglas zet de verwarming even een graadje hoger.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 07:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De verwarming hoeft toch niet tot vanavond aan te blijven? Gewoon ff de boel opwarmen en dan weer uitzetten.
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: