SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi paddestoelquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niet op mijn slaapkamerquote:I'm surrounded by morons!
Ja, iedere ochtend nog ijs op de autoruit.I'm surrounded by morons!
Hier nietquote:Op donderdag 6 maart 2025 23:59 schreef Fogel het volgende:
Ja, iedere ochtend nog ijs op de autoruit.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik zat een online review te lezen van een lokaal bedrijfje en vroeg me af of dit hem wasDat moet wel onze @JustinK zijn, want die zou dat ook zo doenquote:Justin did a yard and roof cleanup for my daughter. Justin is respectful, courteous, and prompt. He did a great job! If you have anything you need done give Justin a call, you won't be disappointed. Thanks Justin!![]()
![]()
Ja dit is duidelijk onze Justin!Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zie het.
Hoe is het met Charly dan?
Trust nobody![]()
Justin did my daughter!?I'm surrounded by morons!
Mm zoietsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jammer. Nog een dagje buffelen en dan lekker weekend.Trust nobody![]()
Klinkt ook vies jaWell, life can be a riot
Dan weekend
Well, life can be a riot
Morgen krijg ik mijn salarisWaar zal ik het eens aan uit gaan geven? Een hoop loten kopen bij de lotto?
![]()
Boek een weekje Old Key West.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
Morgen krijg ik mijn salarisWaar zal ik het eens aan uit gaan geven? Een hoop loten kopen bij de lotto?
![]()
Dan denken ze dat je een film aan het opnemen bentquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, nog even kut over de schutting roepenUw ADH vitamine Worst
Dat maakt niet uit, zolang ik haar aandacht maar krijgquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan denken ze dat je een film aan het opnemen bent![]()
![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:23 schreef devzero het volgende:
Trust nobody![]()
Lukt nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ga anders lekker slapen, morgen weer vroeg op weer een drukke dag.Trust nobody![]()
Slaap lrkkerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ga een kruik maken en de lamp uitzetten in de kamer.Trust nobody![]()
jaaaaaa moet toch mooi zijn enzo?quote:
mijn neefjes dus niet eens eigen kinderen kwam ik tegen in couveuse en net hebben ze het gehaald door ziekenhuis. maar. gmmms. ging huiloen toen om te zien enzo.Do what you love, love what you do!![]()
echt mijn hand enzo niet veel groter waren ze met 20 slangetjes enzo. naja.Do what you love, love what you do!![]()
Dan moet je vast een wind latenquote:Well, life can be a riot
wees duidelijk? Gee zus meer zo in suggestieve dingen, wat wil je zeggen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
wees duidelijk? Gee zus meer zo in suggestieve dingen, wat wil je zeggen?
Is dit goed?![]()
quote:
Well, life can be a riot
Kree, ik denk dat we 't pas weten als Username hier zelf komt morgen.Well, life can be a riot
quote:: "En zij baarde haar eerstgeboren Zoon, en wond Hem in doeken, en leide Hem neder in de kribbe, omdat voor hen lieden geen plaats was in de herberg.
"
: "En er waren DTSers in diezelfde landstreek, zich houdende in het veld, en hielden de nachtwacht over het topic
"
: "En ziet, een @KillemWieft stond bij hen, en de heerlijkheid des @Mario omscheen hen, en zij vreesden met grote vreze.
"
En de wieft zeide tot hen: Vreest niet, want, ziet, ik verkondig u grote blijdschap, die al den volke wezen zal;
"
![]()
wie weet onderhand ook beetje bedtijd voor mij al.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:59 schreef Grotetijd het volgende:
Kree, ik denk dat we 't pas weten als Username hier zelf komt morgen.Do what you love, love what you do!![]()
Voor mij ook.
Ik ga lekker ff in bed YouTuben en slapen met een half uurtje.
Joe![]()
Well, life can be a riot
nou zo christelijk wilde ik er niet in gaan, maar waardeer dat je het verhaal kent.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]: "En zij baarde haar eerstgeboren Zoon, en wond Hem in doeken, en leide Hem neder in de kribbe, omdat voor hen lieden geen plaats was in de herberg.
"
: "En er waren DTSers in diezelfde landstreek, zich houdende in het veld, en hielden de nachtwacht over het topic
"
: "En ziet, een @:killemwieft stond bij hen, en de heerlijkheid des @:mario omscheen hen, en zij vreesden met grote vreze.
"
En de wieft zeide tot hen: Vreest niet, want, ziet, ik verkondig u grote blijdschap, die al den volke wezen zal;
"
Do what you love, love what you do!![]()
lolquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]: "En zij baarde haar eerstgeboren Zoon, en wond Hem in doeken, en leide Hem neder in de kribbe, omdat voor hen lieden geen plaats was in de herberg.
"
"
: "En ziet, een @:killemwieft stond bij hen, en de heerlijkheid des @:mario omscheen hen, en zij vreesden met grote vreze.
"
"
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Stangen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:03 schreef kree het volgende:
ik overdrijf het he. LOL om beetje te stangen
Nice.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Zit wel te twijfelen nu
Of ik ga slapen
of ik ga mezelf pushen een EDM production station op te zetten![]()
Ik ga voor de veilige optie.
Ik ga me orienteren op EDM gebied welke programmas ik nodig heb om Boris Brechja te worden.![]()
dacht zelfde wakker blijven of niet, maar ik ga toch maar slapen. haha 6 uur wekker morgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:07 schreef KoningWouter het volgende:
Zit wel te twijfelen nu
Of ik ga slapen
of ik ga mezelf pushen een EDM production station op te zetten
Do what you love, love what you do!![]()
Zeg! Je zou niet op FOK! komen vanaaf?quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ja ik heb dus geen plannen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
dacht zelfde wakker blijven of niet, maar ik ga toch maar slapen. haha 6 uur wekker morgen.
Behalve dat kopje koffie bij mijn vader.![]()
extra dikke mayonaisequote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:10 schreef kree het volgende:
over EDM weet ik niet trouwens, wat is dat? ben benieuwd.Uw ADH vitamine Worst
Electronic Dance Music ga ik maken. Ik ga een studio bouwen om muziek te. makenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:10 schreef kree het volgende:
over EDM weet ik niet trouwens, wat is dat? ben benieuwd.![]()
goed toch? gewoon lekker doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb dus geen plannen.
Behalve dat kopje koffie bij mijn vader.Do what you love, love what you do!![]()
Heb hier in huis nog een dikke set staan dat gaan de buren zo niet leuk vinden als ik die weer ga aansluiten tering. Zoveel gezeik mee gehad.![]()
Ik wilde nog vragen wanneer wij eens gaan bellen, maar ik denk dat het daar nog te vroeg voor isquote:![]()
![]()
nice. doe ff vlog erover krijg je mss nog wat geld ervoor. hoewel YouTube is redelijk kut om iets mee te verdienen wel nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Electronic Dance Music ga ik maken. Ik ga een studio bouwen om muziek te. makenDo what you love, love what you do!![]()
mss kunnen we samen doen? wat weet jij van edm?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
nice. doe ff vlog erover krijg je mss nog wat geld ervoor. hoewel YouTube is redelijk kut om iets mee te verdienen wel nu.![]()
haha ja weinig, met audio kan ik je nog wel helpen en mixers en bandjes en etc maar verder ook niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 01:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
mss kunnen we samen doen? wat weet jij van edm?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: