Klopt, maar ik vind het ook wel leuk om het binnen twee jaar te doen.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:04 schreef Nober het volgende:
Dacht toch echt gelezen te hebben dat je jaren erover mocht doen om die challenge te voltooien.
Utrecht is een lastige provincie, want loopjes in Utrecht zelf vind ik lastig bereikbaar met zowel auto als OV. Anders was de Science park HM nog een optie. Houten is ook nog een optie, maar niet zo'n spannende omgeving.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een HM voor in het voorjaar, dus even naar Amersfoort gekeken. Jammer dat het 2 rondjes zijn.
En die website mag ook wel wat frisser
Top tijd zegquote:Op maandag 17 maart 2025 10:38 schreef SEMTEX het volgende:
GIsteren de Stevensloop HM gelopen in 1:46
IJsselsteinloop is wel leuk , en ook goed bereikbaar met ov of de fiets.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Utrecht is een lastige provincie, want loopjes in Utrecht zelf vind ik lastig bereikbaar met zowel auto als OV. Anders was de Science park HM nog een optie. Houten is ook nog een optie, maar niet zo'n spannende omgeving.
Wat is je HM PB?quote:Op maandag 17 maart 2025 13:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het ook wel leuk om het binnen twee jaar te doen.
Kwestie van oefenen en daar zijn je lange duurlopen juist ook geschikt voorquote:Op maandag 17 maart 2025 13:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe het juist andersom, zo'n lange duurloop gaat in een veel lager tempo dus eet ik meteen na de loop.
Bij mijn vorige HM had ik eerder te weinig mee dan te veel dus dit keer een gelletje extra meegenomen. Maar nu was ik er na 3 gels wel klaar mee. Zit misschien ook wel deels tussen de oren.
Amersfoort, je evenement Amersfoort marathon noemen terwijl er geen marathon isquote:Op maandag 17 maart 2025 13:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een HM voor in het voorjaar, dus even naar Amersfoort gekeken. Jammer dat het 2 rondjes zijn.
En die website mag ook wel wat frisser
Er is ook een marathon, waarschijnlijk 4 rondjes. Ik pas daar kan ik nooit de motivatie voor opbrengenquote:Op maandag 17 maart 2025 14:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Amersfoort, je evenement Amersfoort marathon noemen terwijl er geen marathon is
1:42, tien jaar geledenquote:
Nee, die marathom is een soort raar trainingsding geworden en bestaat niet meer.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:34 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Er is ook een marathon, waarschijnlijk 4 rondjes. Ik pas daar kan ik nooit de motivatie voor opbrengen.
Een snelle HM of kwart is wel leuk.
Nog een optie: heuvelrugloop.nl.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Utrecht is een lastige provincie, want loopjes in Utrecht zelf vind ik lastig bereikbaar met zowel auto als OV. Anders was de Science park HM nog een optie. Houten is ook nog een optie, maar niet zo'n spannende omgeving.
Oh leuk! Bedankt, pal naast t station!quote:Op maandag 17 maart 2025 17:51 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Nog een optie: heuvelrugloop.nl.
Ik heb ‘m zelf (nog) niet gelopen maar goed bereikbaar en een mooie omgeving.
quote:Op maandag 17 maart 2025 13:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
https://utrechtmarathon.c(...)-de-tram-bereikbaar/quote:De organisatie adviseert deelnemers en toeschouwers gebruik te maken van het openbaar vervoer:
Tram: Vanaf 07:00 uur rijdt de tram acht keer per uur vanaf Utrecht Centraal Station naar het Utrecht Science Park.
Daarnaast rijden er ook bussen vanaf Utrecht Centraal naar het Utrecht Science Park.
Volgens mij was het deze: https://www.wielervrienden.nl/homequote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:24 schreef Evangelion het volgende:
Er is ook een challenge met website om alle gemeenten te lopen (niet per se een wedstrijd uiteraard). Die heeft een collega van mij gedaan.
Kan zo snel de website niet vinden.
Welke is in oktober?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:12 schreef YUR het volgende:
De Barkley is weer gestart![]()
En komend weekend weer tijd voor de Dutch Backyard Ultra. Zin in!![]()
In oktober wordt er weer eentje gehouden, daar heb ik me ook maar weer voor ingeschreven. Want Backyard Ultra’s zijn
Progressiefquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:41 schreef Piperidine het volgende:
Ik heb een hekel aan progressieve trainingen. Helemaal kapot de laatste 2 km, kon target pace niet halen.
Ze presteren het echt om dat elke keeer te plannen in een weekend waarin het onmogelijk voor me is om mee te doen.quote:
Prioriteiten 🤪.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ze presteren het echt om dat elke keeer te plannen in een weekend waarin het onmogelijk voor me is om mee te doen.
De 65ste verjaardag van mijn moeder heeft prioriteit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 11:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Prioriteiten 🤪.
Oktober was voor ons ook een wat ingewikkeld weekend, maar dat komt ook goed.
Vorig jaar was het niet mijn hoofddoel en ben ik na 17 rondjes een beetje uit voorzorg gestopt.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:38 schreef Evangelion het volgende:
Ik wil ook wel ooit een keer een BYU doen, maar de hersteltijd lijkt me wel erg hoog als je diep gaat. Dus sowieso lastig te combineren met trainen voor een andere race. Het moet dan wel echt mijn hoofddoel voor dat halfjaar zijn denk ik.
Jazeker!quote:Op woensdag 19 maart 2025 16:03 schreef Evangelion het volgende:
Volgen jullie RanToJapan?
Hij heeft al 3 dagen niet gelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |