abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216923552
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:37 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als je het leven wil beschermen dan haat je vrouwen? Haat ik dan ook mannen om dat die financieel moeten bloeden voor zo’n kleine? Vooral in de VS zijn de regels rond child support meedogenloos.
Als je dan ook even pleit voor een verbod op anticonceptie...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216923573
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:45 schreef Friggles het volgende:

[..]
Het zijn je eigen argumenten en posts. Weinig whataboutism aan.

Communisme is helemaal niet de oplossing. Maar het is nergens voor nodig om alle menselijkheid overboord te gooien.
Het zou natuurlijk ook raar zijn als je geen enkele vergelijking kan maken want WHATABOUTISM!

Op die manier 'whataboutism' gebruiken is duidelijk bedoeld om er verder niet op in te hoeven gaan.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 4 maart 2025 @ 18:50:02 #78
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216923574
quote:

[..]
Als je het leven wil beschermen dan haat je vrouwen? Haat ik dan ook mannen om dat die financieel moeten bloeden voor zo’n kleine? Vooral in de VS zijn de regels rond child support meedogenloos.
Lieverd, we gingen het er toch verder niet meer over hebben?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_216923577
Trump moet vannacht zijn troonrede lezen toch? Ik verwacht eigenlijk weer een shitshow. Eens kijken wat hij gaat kopiëren uit zijn favoriete boek. Dat is de weg waarop we nu zitten, vrees ik.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 18:53:58 #80
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216923608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:50 schreef Jojoke het volgende:
Trump moet vannacht zijn troonrede lezen toch? Ik verwacht eigenlijk weer een shitshow. Eens kijken wat hij gaat kopiëren uit zijn favoriete boek. Dat is de weg waarop we nu zitten, vrees ik.
Ja met twee schmucks op de achtergrond
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_216923611
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 16:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je mening bijstellen betekent erkennen dat je je in iemand hebt vergist. Er zal nog een behoorlijke poos van alles bij worden gesleept om vol te kunnen houden dat Trump de juiste weg bewandelt.

Dat zie je zelfs bij Trumpfans is ons land. Je zou denken dat het opzichtige heulen met de Russen leidt tot een consensus over het Amerikaanse buitenlandbeleid, zeker onder Europeanen. Maar degenen die Trump het meest enthousiast hebben verdedigd houden vol dat Europa en Oekraïne - en dus niet de VS en Rusland - aan de verkeerde kant staan.
Zelfs als men het echt gaat voelen zal men zich niet tegen Trump keren is mijn gok. Eerder tegen Musk en lokale Republikeinse politici. Trump wijst gewoon naar alles en iedereen. Men luisterde niet, men deed niet genoeg, de democraten traineren alles, Europa en Canda willen de VS kapot etc etc. MAGA zal zich in een spagaat moeten gooien en hard moeten doublethinken om Trump buiten schot te houden, maar ze gaan het doen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_216923649
Zelensky moet stoppen met Trump te paaien. Zoek steun bij de EU. En laat die poetinbondgenoot barsten.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 19:00:42 #83
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216923671
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Slimme move van Zelensky. Hem werd de afgelopen dagen immers verweten (door Trump en zijn cronies) dat hij geen vrede zou willen. Nu legt hij de bal bij de Russen en de Amerikanen. De boodschap is helder: aan Zelensky en Oekraïne zal het niet liggen, zij zijn bereid om concessies te doen en staan open voor een mineralendeal.

De vraag is: hoe reageert Trump als Poetin laat blijken dat hij door wil vechten, ondanks deze bereidwilligheid van de kant van Zelensky?

Overigens denk ik dat het Amerika van Trump geen vinger zal uitsteken om Oekraïne daadwerkelijk militair bij te staan, ook niet als er een mineralendeal wordt gesloten.
Heeft Poetin eigenlijk al concessies gedaan?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_216923718
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:50 schreef Jojoke het volgende:
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216923728
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:50 schreef JAM het volgende:

[..]
Lieverd, we gingen het er toch verder niet meer over hebben?
Je hebt helemaal gelijk schattebout.
pi_216923733
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 19:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij moet accepteren dat hij de veroverde gebieden mag houden
Accepteren dat sancties opgeheven worden.
Accepteren dat noord stream weer in gebruik genomen gaat worden als ze dat lukt.
Accepteren dat de VS en Rusland op een lijn staan als het gaat om beleid.

Ik weet niet of Poetin daar wel mee akkoord kan gaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_216923740
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:57 schreef Bluesdude het volgende:
Zelensky moet stoppen met Trump te paaien. Zoek steun bij de EU. En laat die poetinbondgenoot barsten.
twitter
  dinsdag 4 maart 2025 @ 19:10:42 #88
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216923749
Ik zat te denken...het is dat JD Vance zo'n dikke plofkop heeft. Anders leek hij best wel op Conchita Wurst :P
pi_216923761
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 19:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Trump had volgens zijn eigen vrouw dit op het nachtkastje liggen:
https://books.google.nl/books?id=Dix4AAAAIAAJ

Als ik de inhoudsopgave lees, dan zijn fase 1 (The Rise to Power) en fase 2 (Arming Germany, niet nodig want de VS is al machtig) voltooid. We zitten nu dus in fase 3 (Scrapping the Treaties), maar waar zitten we in die fase? Aan het begin of nu al aan het einde? Ik denk dat we het antwoord na vannacht weten.
pi_216923813
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 19:00 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Welke concessies zijn van hem gevraagd dan? Vanuit Amerikaanse kant niets, toen men dat aan Hegseth vroeg kon hij er geen noemen. Putin zal de kaarten wel hebben ofzo. Gelukkig heeft de EU nog 218 miljoen kaartjes uit Rusland bevroren, hopelijk binnenkort niet meer bevroren maar geconfisqueerd.
pi_216923815
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 19:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
Ik zat te denken...het is dat JD Vance zo'n dikke plofkop heeft. Anders leek hij best wel op Conchita Wurst :P
Die zal deze opmerking wellicht opvatten als een belediging.
Zo ziet Vance er uit als hij zich omgekleed heeft.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_216923827
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:35 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
En ook Zelensky draait weer bij, ik ben benieuwd wat Trump nu gaat doen.
Vooralsnog heeft hij het voor elkaar gekregen dat Europeanen flink gaan investeren in defensie en tegelijkertijd heeft hij nu de kans om aanspraak te maken op die grondstoffen.

Je kan Trump het beste vergelijken met Luis Suarez. Luis Suarez is een zeer goede spits met een goede techniek maar het lijkt er altijd een beetje op alsof hij zich langs de verdediging heen rommelde. Zijn resultaten daarentegen waren bijna buitenaards.
FC Knudde Trump vergelijken met held Suarez. :')
pi_216923840
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 19:09 schreef Chivaz het volgende:

[..]
[ x ]
En Trump stuurt een bos bloemen naar Putin
  dinsdag 4 maart 2025 @ 19:19:19 #94
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_216923854
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:26 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In principe ja, al ben ik wel tegen de positie die de gouverneur van Maine inneemt. Ontzettend oneerlijk tegenover de sportende dames die met oneerlijke concurrentie te maken hebben. In sommige sporten word het zelfs gevaarlijk om dit toe te staan.
Laat sportbonden dat anders bepalen, zoals verder overal gebeurt.

Overigens typisch dat je gestopt bent met inhoudelijk reageren na je whataboutism-post
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_216923866
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:22 schreef Perrin het volgende:
Lucratief grapje dat president zijn.
[ x ]
5 miljoen is niks als je 5 miljard belastingvoordeel kan trekken.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 19:21:55 #96
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_216923888
quote:

[..]
[ x ]
Tsja. Ik snap niet zo goed met wat men nu met dat soort een haantjesgedraag aanmoet. Volgens mij worden dat soort lui ook wel keyboard warriors of edgelords genoemd. 't Gaat ook volkomen voorbij aan de realiteit dat Europa beschikt over prima opgeleidde en prima uitgeruste legers die ook gewoon actief meedoen op het wereldtoneel in allerhande conflicten, alleen heerst hier (en goddank ook) wat minder de cultuur dat dat allemaal maar feest en rock en roll is.

Om daar nog even aan toe te voegen, het is gewoon een hele rare, walgelijke opmerking. Europa heeft, uit NATO verband, de afgelopen jaren duizenden soldaten naar conflicten gestuurd uit solidariteit met de VS (hoe achterlijk die plannen ook waren), wat Europa ook miljarden heeft gekost en waarbij ook meer dan genoeg Europese jongens en meisjes gesneuveld zijn. Om dan nu uit een soort misplaatst superioriteitsgevoel dat af te gaan zeiken, tsja, het is wat mistroostig allemaal.

[ Bericht 10% gewijzigd door JAM op 04-03-2025 19:27:06 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 4 maart 2025 @ 19:23:03 #97
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_216923898
quote:

[..]
Want het is heel vrouwvriendelijk om vrouwen te verplichten een kind te voldragen ook al zijn ze zwanger geraakt door verkrachting, natuurlijk. En dat leven beschermen houdt ook op bij de geboorte, want het is heel beschermend om alle sociale steun te slopen, zodat moeders geen eten kunnen kopen voor hun kinderen of geen school kunnen betalen. ^O^
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Redactie Sport dinsdag 4 maart 2025 @ 19:28:41 #98
274204 crew  Mexicanobakker
pi_216923963
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 18:40 schreef KoosVogels het volgende:
Slimme move van Zelensky. Hem werd de afgelopen dagen immers verweten (door Trump en zijn cronies) dat hij geen vrede zou willen. Nu legt hij de bal bij de Russen en de Amerikanen. De boodschap is helder: aan Zelensky en Oekraïne zal het niet liggen, zij zijn bereid om concessies te doen en staan open voor een mineralendeal.

De vraag is: hoe reageert Trump als Poetin laat blijken dat hij door wil vechten, ondanks deze bereidwilligheid van de kant van Zelensky?

Overigens denk ik dat het Amerika van Trump geen vinger zal uitsteken om Oekraïne daadwerkelijk militair bij te staan, ook niet als er een mineralendeal wordt gesloten.
Logisch ook, Oekraine is natuurlijk ook gebaat bij een (voor hen gunstige) deal. Alsof zij zitten te wachten op Russen op hun terrein, de brutaliteit alleen al _O-
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_216923981
quote:

[..]
[ x ]
Ik voel je pijn :*
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216924175
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 19:11 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Trump had volgens zijn eigen vrouw dit op het nachtkastje liggen:
https://books.google.nl/books?id=Dix4AAAAIAAJ

According to a 1990 Vanity Fair interview, Ivana Trump once told her lawyer Michael Kennedy that her husband, real-estate mogul Donald Trump, now a leading Republican presidential candidate, kept a book of Hitler's speeches near his bed.
----
https://www.businessinsid(...)es-by-his-bed-2015-8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')